Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: CB500F - Λαμπάκι Λαδιών

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89

    CB500F - Λαμπάκι Λαδιών

    Καλησπέρα σε όλους,
    Έχω ένα προβληματισμο τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την μοτοσυκλέτα μου (CB500F '14) και θα ήθελα τις συμβουλές σας αν γνωρίζετε.

    Τις τελευταίες μέρες ανα άσχετα διαστήματα κατα την οδήγηση αναβει για 1-2 δευτερολεπτα το λαμπάκι των λαδιών και ύστερα σβήνει.

    Τι μπορεί να σημαίνει αυτό ?? Χρειάζεται συμπλήρωμα το λάδι στη μηχανή ή φταίει κατι άλλο.?
    Η μηχανή έχει κάνει 8000 χλμ μέχρι στιγμής. Μεγάλο service η HONDA έχει στις 12 χιλιάδες.

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

  2. #2
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Τη σταθμη λαδιου την εχεις κοιταξει?
    Αν οχι κανε το ASAP!!!

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Τη σταθμη λαδιου την εχεις κοιταξει?
    Αν οχι κανε το ASAP!!!
    +1074!
    Θα το κολλήσεις το μηχανακι ετσι όπως το πας και δεν σε καλύπτει η εγγυηση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.115
    Αν και γράφεις "CB500F '14" έχε κι αυτό υπ' όψιν σου.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Μου κάνει εντύπωση καινούργια μηχανή να έχει χάσει ( ή κάψει) λάδια μετά απο τόσο λίγο καιρό ώστε να μειωθεί η στάθμη τους. Επείδη όμως με φόβησες αρκετα sapila με το post σου το μηχανάκι πάει σήμερα το απόγευμα στο Γεωργούση για έλεγχο και συμπλήρωμα αν χρειάζεται.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maim2004 Προβολή μηνύματος
    Μου κάνει εντύπωση καινούργια μηχανή να έχει χάσει ( ή κάψει) λάδια μετά απο τόσο λίγο καιρό ώστε να μειωθεί η στάθμη τους. Επείδη όμως με φόβησες αρκετα sapila με το post σου το μηχανάκι πάει σήμερα το απόγευμα στο Γεωργούση για έλεγχο και συμπλήρωμα αν χρειάζεται.
    Μπορείς πολύ εύκολα και μόνος σου να ελέγξεις την στάθμη και να συμπληρώσεις αν χρειάζεται.
    Στο βιβλιαράκι που πηρες με το μηχανακι περιγράφεται η διαδικασία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    μου αναβοσβηνε το λαμπακι σε hornet και το προβλημα ηταν στον αισθητηρα πιεσης..... βεβαια ειχα τσεκαρει οτι δεν καιει λαδι.....

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Το λαμπάκι λαδιού δείχνει πίεση λαδιού.Το ότι ανάβει έστω και λίγο είναι πολύ κακό. Στη καλύτερη να έχει βλάβη ο αισθητήρας πίεσης που είναι ψιλοσπάνιο. Πρέπει όπωσδηποτε να ελέγξεις στά στάθμη στα λάδια ΑΜΕΣΑ!Η έλλειψη λιπαντικού κυριολεκτικά καταστρέφει τον κινητήρα. Δηλαδή καλύτερα να έχει λάδια μέσα και να το κοφτιάζεις κάθε μέρα παρά να μην έχει και να το πηγαίνεις χαλαρουήτα δουλειά σπίτι.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    μου κάνατε τη καρδια περιβολι.... Δεν θα το αντεξω αν έχει πάθει κάτι σοβαρο απο παραλειψη μου να μην ελεγξω νωρίτερα τα λάδια του...

  10. #10
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maim2004 Προβολή μηνύματος
    μου κάνατε τη καρδια περιβολι.... Δεν θα το αντεξω αν έχει πάθει κάτι σοβαρο απο παραλειψη μου να μην ελεγξω νωρίτερα τα λάδια του...
    Κατεβα και δες τα λαδα σου. Δεν ειναι δουλεια του συνεργειου. Καθε βδομαδα πρεπει να τα ελεγχουμε, οπως και τα λαστιχα, την αλυσιδα και τα υγρα μας.
    Ουτε θα λερωθεις ουτε τιποτα. Και κουστουμι αν φορας παλι μπορεις να τα κοιταξεις, και ουτε θα το τσαλακωσεις.
    Βρες ενα επιπεδο σημειο, κρατα ορθια τη μηχανη, και κοιτα τη σταθμη σου απο το τζαμακι (αν εχει τζαμακι το NC), αλλιως βγαζεις το dip-stick το σκουπιζεις το ξαναβαζεις μεσα χωρις να το βιδωσεις και το ξαναβγαζεις και βλεπεις που αν η σταθμη ειναι μεταξυ max και low.
    Κανονικα πρεπει να ειναι ζεστο το μηχανακι, αλλα δες το και με κρυο το μοτερ καλου κακου.

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Καλα τα λές φίλε μου....
    Εκτος ομως απο το να εχει την σωστη ποσότητα λαδιού που όπως λές μπορώ να τα συμπληρωσω μονος μου, δεν θα ηταν φρόνιμο να παω μεχρι το συνεργειο να μάθω τι παίχτηκε??
    (καίει λάδια? χάνει απο κάπου? είχε βάλει λιγότερα στο 1ο service το συνεργείο? φταεί η φίσα της λάμπας και αναβει?) Για όλα αυτά θα ήθελα μια απάντηση απο το εξουσιοδοτημενο για να μου φύγει και η αγωνια μιας και είναι και στην εγγύηση ακομα η μηχανη.

    Με κρύο μοτέρ δεν ανεβάζει λάδι και δεν φαίνεται απο το τζαμακι τι παίζει. Θέλει μια καλη βολτα πρωτα να κυκλοφορησει το λαδακι για να δείς στάθμη.

    Ευχαριστώ πάντως για όλες τις απαντήσεις σας.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Ότι και να είναι θα πας στο συνεργειο.... αν καιει θα πρεπει να δεις τι παιζει... αν φταιει ο αισθητήρας θα πρεπει να τον αλλαξεις....

    Αν ο αισθητήρας είναι ελλαττωματικος φθηνα θα τη βγαλεις.... αν δουλευει σωστα και καπου χανεις πιεση τοτε αρχιζουν τα βασανα....

    Το θεμα είναι να ξερεις κ εσυ τι παιζει γιατι παπαριες από συνεργεια θα ακουσεις ένα σωρο.....

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της stathis78
    Εγγραφή
    13/10/2013
    Μηνύματα
    108
    Στο manual αναφέρεται ο τρόπος ελέγχου των λαδιών, είμαι σίγουρος γιατί έχεις τον ίδιο κινητήρα με το CB500X μου. Μην το παραμελήσεις καθόλου, είναι πολύ σοβαρό το θέμα των λαδιών.

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Πρόσεχε μονο να είναι κρύο.
    Μην προσθέσεις λάδι αν δε βεβαιώσεις για τη στάθμη.

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Κατόπιν επισκεψης στο συνεργείο τελικά χρειαζόταν λάδι η μηχανη....Απο τα 2,5lt που παίρνει το μοτέρ έλειπαν 750ml τα οποία απο ότι μου είπε ο μάστορας το μοτέρ αυτό τσιμπάει λαδάκι και κάθε 1000-1500 km χρειάζεται να συμπληρώνω λίγο.

    Το βρίσκετε normal αυτό σε καινούργιο μοτέρ να τσιμπάει λάδι?? Οσοι κάτοχοι του CB500X έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο??

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  2. Λαμπάκι νεκράς / Αλυσίδα - CB400SF Version R
    από freethan στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2005, 23:13
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF