Πλακα πλακα θυμιζει πολυ B-King απο μπροστα. Μασκα, φαναρι και φτερο.
Τεο τζαμπα φορτωθηκες 1050 κυβικα επιπλεον..![]()
Πλακα πλακα θυμιζει πολυ B-King απο μπροστα. Μασκα, φαναρι και φτερο.
Τεο τζαμπα φορτωθηκες 1050 κυβικα επιπλεον..![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Πάντως τα 3500 σκαρτα για το ιναζουμα ειναι παρά πολυ καλή και δελεαστική τιμή για να το πάρεις και να γουστάρεις!!
Kατι λιγότερο απο 180+ κιλά απο ενα 250 με 25 ίππους ίσως? Ακόμα και το βαρύ δικύλινδρο GSX250 του 1980 πιο ελαφρύ ήταν.
Κατι κανουν αυτοί στην Suzuki, μαλλον ανακυκλώνουν αμόνια και τα κανουν μηχανακια. Δες πχ το bandit 650 που ειναι τερας.
Παντως δείχνει καλό για τα λεφτά του και δεν υπαρχουν και πολλά πλέον σε αυτη την κατηγορία.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μια χαρά πήγαινε το gsx για οποίον θυμάται την εμπειρία. Το είχε ένας φιλος, εγώ είχα ενα cm250 το οποίο ηταν πιο αργό.
Μακάρι να ξεκινήσουν παλι να βγαίνουν τέτοια μηχανακια σε λογικές τιμες έστω και αν δεν είναι πια made in Japan. Το συγκεκριμένο είναι βαρύ γιατί είναι δικυλινδρο υδροψυκτο. Θα προτιμούσα κάτι σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο σε αυτή την κατηγορία για οικονομία και ευκολία συντήρησης, κάτι σαν sr250.
Sapila το gsx δε θα έκανε 3500 αλλα καμία 6000 τουλάχιστο
Παίδες αναλογία τιμής παει και με 3,5κ δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα 250cc καινούργια μονο η suzukαρα μπορεί και δίνει τέτοιες τιμές και μπράβο της!
Τωρα στο utube που έβλεπα μερικά βίντεο απο το εν λογο μοντέλο ειναι εντυπωσιακός ο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ και πόσο ευστροφος ειναι και ας ειναι 180κ
Ενώ απο τα τεστ που διάβασα βάρος και δικυλινδρο κάνουν να συμπεριφέρεται ακλόνητα οπως μεγάλες μοτοσυκλετες οταν ανεβάζεις συνεπιβάτη κάτι που στα υπόλοιπα 250cc διακρίνεται εύκολα
*Νομίζω μονο σκούτερ υπάρχει σε 250cc σε παρόμοια τιμή
Στην φαση που ειμαι θα το θέλα το εργαλείο να το κρατήσω χρόνια γιατί περί εργαλείου πρόκειται!!
Kαι (λεω εγω τωρα...:a13γιατι οχι ενα καλο μεταχειρο με λιγοτερα ή ενα σουπερ μεταχειρο με 3.500;;;
![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Κοιτά και το vtr250 σε μεταχειρισμένο
Είναι στολίδι .
Yπαρχει παντως και το cbr 250 (Σαρακακη τη μιζα μου plz)..
Για να μην κοιταω τζαμπα και επειδη δεν γνωριζω ακριβως τι θελει ο Πανος, ας μας διευκρινησει λιγο περισσοτερο ποσα διαθετει, τι ειδος μηχανης προτιμα (street, on-off κλπ) και σε ποσα κυβικα προσανατολιζεται να κινηθει.
![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Τα μόνα που ίσως αξίζουν σε τέτοιες τιμες μεταχειρω στα 250 είναι τα klx250 τα οποία είναι ελάχιστα.
Τα 400αρια δεν υπάρχουν πια τα πάτησε το τρενο
Τοτε γιατί όχι καινουριο;
Mπηκα λιγο car με ταβανι 3500 και κυβικα μεχρι 450 και επεσα σε κατι crf 250x, 450x Kxf 450, drz 400 κλπ και διαολιστικα!!
(καθημερινα all round μηχανακια...)
MADE IN JAPAN 日本製
Οτι πρεπει για καθημερινη δουλεια δηλαδη![]()
Το GSX ηταν ποιοτικό μηχανακι, εχω παράδειγμα που άντεξε 250.000 χλμ πριν πεθανει οριστικά λόγω τζόγων στον στρόφαλο.
Τότε διαφημίστηκε σαν sport 250, το πρωτο 8βαλβιδο 2κυλινδρο, με TSCC στον θαλαμο καυσης και τα ρεστα.
Εγώ με CB250RS μονοκύλινδρο τα περναγα σαν σταματημένα πάντως, και σε εκκίνηση, επιταχυνση, τελική, φρένα, στροφές, παντού.
Μονο μια φορά με περασε ενα σε κατηφόρα στην Εθνική, λόγω 6ης που εγω δεν είχα, μολις ισιωσε ο δρόμος με εχασε όμως.
Αρα τι να το κανεις?
Καλα κι εσυ CM καβαλούσες?![]()
Το SR250 καλό και τίμιο αλλά λίγο λόγω αρχίου 2βαλβιδου προερχόμενου ακόμα απο το πρωτο XT250.
Συμφωνώ οτι ενα 250 αερόψυκτο μονοκύλινδρο ειναι οτι πρέπει αλλά ο κόσμος δεν θα το προτιμήσει εύκολα. Υπάρχει βέβαια το CBF!
Αυτό που λείπει ειναι ενα 250 με μοτέρ δυνατό σαν του SRX250 με 2ΕΕΚ που πήγαινε 160 για την πλάκα.
Δεν έχεις κι αδικο για την τιμή ενός υποτιθέμενου GSX σήμερα...
Με συνεπιβάτη όμως το GW θα κολλάει κάπως στις ανηφόρες και λόγω και του βάρους με 24 ιππους, θα αλλάζεις ταχυτητες συχνά.
Πως εγινε κι ενα δικύλινδρο με μεγαλύτερη συμπίεση βγάζει λιγότερους ίππους σε σχέση με ενα μονοκύλινδρο με χαμηλότερη συμπίεση ακριβώς στις ίδιες στροφές, δεν το έχω καταλάβει ακόμα.
Οπως είπα παντως και πριν η τιμή του είναι πολύ καλή για τα σημερινά δεδομένα και θα έπρεπε να πουλάει, αλλά δεν το βλέπω στον δρόμο.
Συγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών με το CBR εδω:
http://www.team-bhp.com/forum/attach...0spekcopy1.jpg
![]()
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 17/04/2015 στις 09:46.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957