Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Suzuki Inazuma 250, Ninja 250 ή κάτι άλλο;

  1. #16
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Πλακα πλακα θυμιζει πολυ B-King απο μπροστα. Μασκα, φαναρι και φτερο.
    Τεο τζαμπα φορτωθηκες 1050 κυβικα επιπλεον..
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #17
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Πάντως τα 3500 σκαρτα για το ιναζουμα ειναι παρά πολυ καλή και δελεαστική τιμή για να το πάρεις και να γουστάρεις!!

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Πάντως τα 3500 σκαρτα για το ιναζουμα ειναι παρά πολυ καλή και δελεαστική τιμή για να το πάρεις και να γουστάρεις!!
    Καλά από τιμή τα σπάει, από εμφάνιση θυμίζει μπι-κιγκ, ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Καλά από τιμή τα σπάει, από εμφάνιση θυμίζει μπι-κιγκ, ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;
    Kατι λιγότερο απο 180+ κιλά απο ενα 250 με 25 ίππους ίσως? Ακόμα και το βαρύ δικύλινδρο GSX250 του 1980 πιο ελαφρύ ήταν.
    Κατι κανουν αυτοί στην Suzuki, μαλλον ανακυκλώνουν αμόνια και τα κανουν μηχανακια. Δες πχ το bandit 650 που ειναι τερας.
    Παντως δείχνει καλό για τα λεφτά του και δεν υπαρχουν και πολλά πλέον σε αυτη την κατηγορία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Kατι λιγότερο απο 180+ κιλά απο ενα 250 με 25 ίππους ίσως? Ακόμα και το βαρύ δικύλινδρο GSX250 του 1980 πιο ελαφρύ ήταν.
    Μια χαρά πήγαινε το gsx για οποίον θυμάται την εμπειρία. Το είχε ένας φιλος, εγώ είχα ενα cm250 το οποίο ηταν πιο αργό.
    Μακάρι να ξεκινήσουν παλι να βγαίνουν τέτοια μηχανακια σε λογικές τιμες έστω και αν δεν είναι πια made in Japan. Το συγκεκριμένο είναι βαρύ γιατί είναι δικυλινδρο υδροψυκτο. Θα προτιμούσα κάτι σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο σε αυτή την κατηγορία για οικονομία και ευκολία συντήρησης, κάτι σαν sr250.

  6. #21
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Sapila το gsx δε θα έκανε 3500 αλλα καμία 6000 τουλάχιστο
    Παίδες αναλογία τιμής παει και με 3,5κ δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα 250cc καινούργια μονο η suzukαρα μπορεί και δίνει τέτοιες τιμές και μπράβο της!
    Τωρα στο utube που έβλεπα μερικά βίντεο απο το εν λογο μοντέλο ειναι εντυπωσιακός ο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ και πόσο ευστροφος ειναι και ας ειναι 180κ
    Ενώ απο τα τεστ που διάβασα βάρος και δικυλινδρο κάνουν να συμπεριφέρεται ακλόνητα οπως μεγάλες μοτοσυκλετες οταν ανεβάζεις συνεπιβάτη κάτι που στα υπόλοιπα 250cc διακρίνεται εύκολα
    *Νομίζω μονο σκούτερ υπάρχει σε 250cc σε παρόμοια τιμή
    Στην φαση που ειμαι θα το θέλα το εργαλείο να το κρατήσω χρόνια γιατί περί εργαλείου πρόκειται!!

  7. #22
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Kαι (λεω εγω τωρα...:a13 γιατι οχι ενα καλο μεταχειρο με λιγοτερα ή ενα σουπερ μεταχειρο με 3.500;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Kαι (λεω εγω τωρα...:a13 γιατι οχι ενα καλο μεταχειρο με λιγοτερα ή ενα σουπερ μεταχειρο με 3.500;;;
    Γιατί έτσι όπως πάμε τα 600αρια και 1000αρια θα καταντήσουν όπως τα αμερικανικά πλοια των 5 χιλιαδων κυβικων της δεκαετίας του 60 όταν ξεσπασε η πετρελαϊκή κρίση.
    Κοτέτσια.

  9. #24
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexandrosgs Προβολή μηνύματος
    Γιατί έτσι όπως πάμε τα 600αρια και 1000αρια θα καταντήσουν όπως τα αμερικανικά πλοια των 5 χιλιαδων κυβικων της δεκαετίας του 60 όταν ξεσπασε η πετρελαϊκή κρίση.
    Κοτέτσια.
    Δε λεω για 600αρι και σιγουρα οχι για 1000αρι ().. Για δουλεια το θελει το παιδι!
    Κατσε να περιηγηθω λιγο στα αδυτα του car.gr και θα επιστρεψω με προτασεις!
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #25
    Κοιτά και το vtr250 σε μεταχειρισμένο
    Είναι στολίδι .

  11. #26
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Yπαρχει παντως και το cbr 250 (Σαρακακη τη μιζα μου plz )..

    Για να μην κοιταω τζαμπα και επειδη δεν γνωριζω ακριβως τι θελει ο Πανος, ας μας διευκρινησει λιγο περισσοτερο ποσα διαθετει, τι ειδος μηχανης προτιμα (street, on-off κλπ) και σε ποσα κυβικα προσανατολιζεται να κινηθει.

    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Τα μόνα που ίσως αξίζουν σε τέτοιες τιμες μεταχειρω στα 250 είναι τα klx250 τα οποία είναι ελάχιστα.
    Τα 400αρια δεν υπάρχουν πια τα πάτησε το τρενο
    Τοτε γιατί όχι καινουριο;

  13. #28
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Mπηκα λιγο car με ταβανι 3500 και κυβικα μεχρι 450 και επεσα σε κατι crf 250x, 450x Kxf 450, drz 400 κλπ και διαολιστικα!!
    (καθημερινα all round μηχανακια... )
    MADE IN JAPAN 日本製

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2009
    Μηνύματα
    126
    Οτι πρεπει για καθημερινη δουλεια δηλαδη

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexandrosgs Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά πήγαινε το gsx για οποίον θυμάται την εμπειρία. Το είχε ένας φιλος, εγώ είχα ενα cm250 το οποίο ηταν πιο αργό.
    Μακάρι να ξεκινήσουν παλι να βγαίνουν τέτοια μηχανακια σε λογικές τιμες έστω και αν δεν είναι πια made in Japan. Το συγκεκριμένο είναι βαρύ γιατί είναι δικυλινδρο υδροψυκτο. Θα προτιμούσα κάτι σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο σε αυτή την κατηγορία για οικονομία και ευκολία συντήρησης, κάτι σαν sr250.
    Το GSX ηταν ποιοτικό μηχανακι, εχω παράδειγμα που άντεξε 250.000 χλμ πριν πεθανει οριστικά λόγω τζόγων στον στρόφαλο.
    Τότε διαφημίστηκε σαν sport 250, το πρωτο 8βαλβιδο 2κυλινδρο, με TSCC στον θαλαμο καυσης και τα ρεστα.
    Εγώ με CB250RS μονοκύλινδρο τα περναγα σαν σταματημένα πάντως, και σε εκκίνηση, επιταχυνση, τελική, φρένα, στροφές, παντού.
    Μονο μια φορά με περασε ενα σε κατηφόρα στην Εθνική, λόγω 6ης που εγω δεν είχα, μολις ισιωσε ο δρόμος με εχασε όμως.
    Αρα τι να το κανεις?

    Καλα κι εσυ CM καβαλούσες?

    Το SR250 καλό και τίμιο αλλά λίγο λόγω αρχίου 2βαλβιδου προερχόμενου ακόμα απο το πρωτο XT250.
    Συμφωνώ οτι ενα 250 αερόψυκτο μονοκύλινδρο ειναι οτι πρέπει αλλά ο κόσμος δεν θα το προτιμήσει εύκολα. Υπάρχει βέβαια το CBF!
    Αυτό που λείπει ειναι ενα 250 με μοτέρ δυνατό σαν του SRX250 με 2ΕΕΚ που πήγαινε 160 για την πλάκα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Sapila το gsx δε θα έκανε 3500 αλλα καμία 6000 τουλάχιστο
    Παίδες αναλογία τιμής παει και με 3,5κ δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα 250cc καινούργια μονο η suzukαρα μπορεί και δίνει τέτοιες τιμές και μπράβο της!
    Τωρα στο utube που έβλεπα μερικά βίντεο απο το εν λογο μοντέλο ειναι εντυπωσιακός ο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ και πόσο ευστροφος ειναι και ας ειναι 180κ
    Ενώ απο τα τεστ που διάβασα βάρος και δικυλινδρο κάνουν να συμπεριφέρεται ακλόνητα οπως μεγάλες μοτοσυκλετες οταν ανεβάζεις συνεπιβάτη κάτι που στα υπόλοιπα 250cc διακρίνεται εύκολα
    *Νομίζω μονο σκούτερ υπάρχει σε 250cc σε παρόμοια τιμή
    Στην φαση που ειμαι θα το θέλα το εργαλείο να το κρατήσω χρόνια γιατί περί εργαλείου πρόκειται!!
    Δεν έχεις κι αδικο για την τιμή ενός υποτιθέμενου GSX σήμερα...
    Με συνεπιβάτη όμως το GW θα κολλάει κάπως στις ανηφόρες και λόγω και του βάρους με 24 ιππους, θα αλλάζεις ταχυτητες συχνά.
    Πως εγινε κι ενα δικύλινδρο με μεγαλύτερη συμπίεση βγάζει λιγότερους ίππους σε σχέση με ενα μονοκύλινδρο με χαμηλότερη συμπίεση ακριβώς στις ίδιες στροφές, δεν το έχω καταλάβει ακόμα.

    Οπως είπα παντως και πριν η τιμή του είναι πολύ καλή για τα σημερινά δεδομένα και θα έπρεπε να πουλάει, αλλά δεν το βλέπω στον δρόμο.

    Συγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών με το CBR εδω:
    http://www.team-bhp.com/forum/attach...0spekcopy1.jpg

    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 17/04/2015 στις 09:46.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki Inazuma 250
    από MG-KTiNoS στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2016, 12:05
  2. Kawasaki Ninja 250;
    από BlaSen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2007, 12:22
  3. iparxei stin ellada ninja 250 i ninja 500 ??
    από stef.corfu στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2007, 18:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF