Πάντως ειναι τρομέρο οτι γενικα ο γιατρός στα warm up sessions και στα qualification ποτε δεν κάνει τρομερούς χρόνους.
Δε θυμάμαι και πέρυσι να ξεκίνησε απτη πρώτη θέση.. και μάλλον καλο του κάνει να ξεκινάει απο 5-6-7ος![]()
Εχει πιτσαρια ηδη, οποτε ειναι καλυμενος...![]()
Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009
ρε παιδιά ,πάνω που είπα πάει έληξε το ματσάκι όταν έκανε 4.2sec ο μικρός,άρχισε ο τρελός να γυρνάει σαν τρελός και ισοπέδωσε τους πάντες στο πέρασμά του...είναι πιο τρελός κι από τρελός....![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Απο το φεισμπουκ του motosport.
AΡΓΕΝΤΙΝΗ: ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΣΣΙ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ, Η ΝΙΚΗ "ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ" ΚΑΠΩΣ (ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΜΕΝΟΥΝ!).
Δεν υπάρχουν πολλά να πεί κανείς για τον αγώνα της Αργεντινής, γιατί έγιναν λίγα και σημαντικά: Η επιλογή του extra Ηard ελαστικού της Yamaha έναντι του Hard της Honda, και φυσικά η ταχύτητα του Ρόσσι (ρεκόρ γύρου) αλλά ιδίως η στρατηγική και η εμπειρία του, "ξαναμοίρασαν" την τράπουλα καλά-καλά δεν άρχισε η παρτίδα, με τον Μαρκέθ να πέφτει και στον αγώνα και στην βαθμολογία (πέμπτος, 30 βαθμούς πίσω απο τον Ρόσσι, κάνοντας δύο μεγάλα λάθη σε τρείς αγώνες!). Ανεξάρτητα με το τι έγινε στην επαφή που οδήγησε στην πτώση (αρχικό "κλείσιμο" απο τον Ρόσσι στη δεξιά, και μετά καθαρο λάθος του Μαρκέθ που ακούμπησε το πίσω λάστιχο της Yamaha, προφανώς χάνοντας την ψυχραιμία του λόγω της προηγούμενης φάσης), γεγονός είναι ότι η ταχύτητα και το ταλέντο θέλουν και υποστήριξη απο ομάδα, επιλογές, στρατηγική κτλ. Στη Honda ήταν τόσο σίγουροι για την διαφορά τους, ώστε θεώρησαν ότι η απόσταση που θα φτιάξει στην αρχή ο Μαρκέθ δεν θα καλυφθεί στη συνέχεια. Εκαναν λάθος. ΟΚ μ' αυτό, συμβαίνει, αλλά ο μικρός δεν έπαιξε σωστά. Προσέξτε, δεν μου άρεσε καθόλου η επιθετικότητα του Ρόσσι, ο οποίος ΗΞΕΡΕ ότι είχε το πάνω χέρι αφού έβλεπε ότι ο άλλος δεν μπορούσε ούτε να φρενάρει ούτε να στρίψει. Αλλά όταν έχεις πρόβλημα Μάρκο μου, πηγαίνεις όπου μπορεί να σε πάει αυτό, όχι εκεί που θα ήθελες. Συμπέρασμα: Ο Μαρκέθ απογοήτευσε τον κόσμο και τους φίλους του. Οπως και ο Λορένθο, αν και αυτός κάποιο πρόβλημα έχει, μάλλον υγείας και λιγότερο ψυχολογίας. Θα το μάθουμε κάποια στιγμή (όπως έγινε με το χέρι του Πεντρόθα). Οσο για τον Ρόσσι, παρ' ότι επαναλαμβάνω ότι δεν είναι ωραίο να κερδίζεις με τον άλλον στον χώμα (παρ' ότι δεν τον πέταξες άμεσα εσύ), περνάει σε επίπεδα μεγαλύτερα του θρύλου, αφού ουσιαστικά πηγαίνει για τίτλο, με τον Μαρκέθ πολύ πίσω, τον Πεντρόθα εκτός, τον Λορένθο με εμφανές πρόβλημα και τα Ducati (όπως και τους οδηγούς τους) να βρίσκονται ακόμα ένα-δύο κλικ πίσω.Και βέβαια μόνο καλά λόγια για τον συμπαθή -αλλά κάπως ασταθή σαν αγωνιστικό χαρακτήρα- Κράτσλοου, που χάρισε ένα βάθρο στη Honda αλλά ιδίως στην Κυπριακή CWM, που επίσης υποστηρίζει και τον Παπαπαύλου. Αυτά, και πολύ θα χαρώ να το συζητήσουμε (οδηγικά, όχι "οπαδικά"!). Δ.Π.
Ο αλλος τότε έφυγε στα χωματα,ο πιτσιρίκος σήμερα υπερεκτιμησε και την πάτησε,αλλά ότι και να γινόταν σημερα ο Valentino είναι τα motogp και δεν έχει ακόμα φτάσει η ημερομηνία λήξης του, Το μόνο που γράφει είναι ανάλωση κατά προτίμηση (του)