πίσω από τους rossi, marquez, crutchlow, dovi βρίσκονται ομάδες με τεχνικούς και αναλυτές που παίρνουν ένα μεγάλο κομμάτι ευθύνης για την πορεία της ομάδας.
Όσον αφορά την επιλογή ελαστικού λοιπόν, όπως ειπώθηκε και τελευταία εδώ, ο marquez είχε δουλέψει πολύ καλά και με το extra. Ήταν επιλογή της ομάδας το hard, η οποία προφανώς τη στιγμή που έκανε την όποια τεχνική ανάλυση και πάρθηκε η απόφαση κρίθηκε πως η στρατηγική θα ήταν το hard και γρήγορη εκκίνηση με δημιουργία απόστασης ασφαλείας. Από την άλλη για την ομάδα του doc κρίθηκε το extra hard και μεγαλύτερη διάρκεια και κορύφωση προς το τέλος.
Και οι δύο απέδειξαν ότι αποδίδουν στο 100% των δυνατοτήτων που τους δίνονται, όμως οι δυνατότητες που τους δόθηκαν ήταν διαφορετικές. Αν τα δει κανείς με οπαδικό χαρακτήρα εκατέρωθεν θα βρει σημεία να πατήσει και να στηρίξει τον "ήρωά" του, όμως και οι δύο κορυφαίοι οδηγοί είναι πραγματικά εξαιρετικοί, και το επιπλέον καταπληκτικό είναι ότι συναντιούνται χρονικά τώρα! Έστω και στη δύση του ο ένας αλλά σε πολύ καλή φόρμα, ενώ ο άλλος ως νέος κόκκορας στο κοτέτσι θέλει να επιβληθεί έναντι του παλαιού και έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να εξηγούμε στις επόμενες γενιές πως δύο μεγάλοι οδηγοί συνέπεσαν χρονικά και κοντραρίστηκαν για το τρόπαιο.
Προσωπικά μου αρέσει ο marquez διότι ίσως λόγω ηλικίας είναι λίγο πιο τολμηρός, και φυσικά έχει ένα νέο δικό του στυλ (έχοντας φυσικά ενσωματώσει σε αυτό προηγούμενα στυλ και τακτικές). Όμως θεωρώ δίκαιο και ωραίο για τον γιατρό να κερδίσει αυτό το πρωτάθλημα διότι έτσι μόνο θα αποδειχθεί αυτό που ισχύει ούτως ή άλλως, ότι δηλαδή στα 36 του κουβαλάει ακόμα την τρέλα να οδηγεί αυτό το τέρας, και να ηγείται των υπολοίπων με απαράμιλη άνεση και διάυγεια λογικής (μέσα στην τρέλα).
Τέλος να μην ξεχνάμε και για τους δύο, ότι ο μεν είναι Ισπανός, αλλά και ο δε είναι Ιταλός με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανταγωνιστική τους φύση...
Έχουν περάσει από πολλές μονομαχίες και ρίσκα για να βρίσκονται εδώ τώρα...
Για τους υπόλοιπους δεν γράφω όχι γιατί δεν αξίζουν, τουναντίον! απλώς νομίζω ότι το τρόπαιο είναι υπόθεση των δύο τους, και αν και ο marquez μετά την ατυχή πτώση του έμεινε πίσω, πιστεύω ότι προς το τέλος θα είναι πάλι υπόθεση των δυο τους. Ούτως ή άλλως και η βαθμολογική κλιμάκωση ανα θέση τερματισμού βοηθάει σε αυτό....
^^ Τον τελευταιο λογο οσον αφορα την επιλογη του λατιχου, την εχει ο οδηγος![]()
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
σωστό! μπορείς να γνωρίζεις όμως κατά πόσο αυτό ίσχυσε στην πράξη? κατα πόσο και αν οι τεχνικοί γνωμοδότησαν για extra και ο mm επέλεξε απλό hard?
όπως και να χει, σε αυτή τη διαδρομή που ονομάζεται εμπειρία, το μόνο καύσιμο που απαιτείται είναι ο χρόνος. και ο μικρός έχει ακόμα πολύ χρόνο για να μάθει, και αργότερα να διδάξει, όπως τώρα κάνει ο vr...
Δεν υποτίμησε κανέναν, οδήγησε φανταστικά όπως πάντα, ήταν καθαρά μπροστά από όλους και πήγαινε για νίκη, αλλά αυτή τη φορά ο Ρόσσι ήταν σε μεγάλη μέρα και έκανε φοβερό αγώνα. Κρίμα μόνο που δεν είδαμε τη μάχη στο τέλος. Καθαρά αγωνιστικό συμβάν και όλα τα υπόλοιπα οπαδικά (τον πάω, δεν τον πάω, είναι κωλοπαιδαράς, έκανε τον τσαμπουκά, είναι @, έχει μικρό πουλάκι, κλπ.) είναι κατινιές για να πλακώνεται ο χ Λαλάκης με τον ψ Φίτσουλα.
βγαίνοντας από την 5 και στην είσοδο της 6 ανοίγει την τροχιά του ή έτσι φαίνεται τουλάχιστον,πιθανόν για να χαλάσει τη γραμμή του μαρκ,πιθανόν γιατί τον έβγαλε εκτός δικής του γραμμής ο μάρκ στο άπεξ της 5 όταν τον τσούγκρισε,αλλά αν παρατηρήσεις κι ο λορένθο αυτή τη γραμμή επιλέγει στο ίδιο σημείο της πίστας.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ε ..ναι...δικιο εχεις.Τοσες φορες εχω γραψει εδω μεσα ,οτι ειμαι οπαδος του ροσσι(η οποιουδηποτε αλλου).Οχι φιλε κωστα,δεν ειναι ετσι(μιλαω για τον εαυτο μου).Θαυμαζα και θαυμαζω πως οδηγαει ο ροσσι,αλλα μεχρι εκει.Θαυμαζω και απολαμβανω την οδηγηση του μαρκεζ,ΛΕΩ συνεχεια στη παρεα μου οτι ο ανθρωπος ειναι εκπληκτικος και οτι δεν χτυπιετε.ΑΛΛΟΥ εχω την ενσταση(εδω και χρονια,απο τα μοτο2)οταν ειχε ζορια οπως προχθες,παιζει βρωμικα.Δεν χαμπαριαζει αν πεταξει τον αλλον κατω-εξω.Για αυτο εδω και χρονια τον λεω κωλοπαιδο.Τωρα αν εχει μικρο πουλακι,εμενα δεν ειναι μεσα στα ενδιαφεροντα μου.Λαλακης ο φιτσουλας speaking.
Σε αυτο δεν διαφωνω(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ).Ο καθενας μας βλεπει τα πραγματα με την δικη του κατανοηση.Αν εσυ λες οτι ο ροσσι ειναι κωλοπαιδο,με γεια σου με χαρα σου και καλα κανεις.Αν ειδες να πεταει ο ροσσι τον μαρ-μαρ κατω,καλως ειδες.Δεν προσπαθω να αλλαξω κανενος τη γνωμη.Τη δικη μου λεω.Που στο κατω κατω της γραφης,μπορει να ειναι λαθος.
Πλην Μαρίου του εικοστού εβδόμουόλοι θα σου πουν ότι ο Μάρκεζ χωρίς λάστιχα δεν έπρεπε
να το ζορίσει. Δεν είχε νόημα ρε αδερφέ.
Περί ΠΠ που πολεμάν σε κάθε φάση κλπ κλπ είναι ιστορίες για παιδιά.
Άλλο μια φάση τύπου ΓιαΝνοΝε Καλ που τρων τα σκότια τους
άλλο σε μαζεύει ο άλλος σε χρόνο δτ=0
Πως να το κάνουμε...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!
υγ
Το είχε κρατίσει λάστιχο για το τέλος είναι μια μλκ και μισή όπως καταλαβαίνεις.
Αν είχε λάστιχο απλά θα τερμάτιζε χωρίς ζόρι τους 2 γύρους και θα είχε κλείσει το ματσάκι
χωρίς προβλήματα και ανούσιες κόντρες με το.... Ρόσσι.
ανανήψαντας