Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Μπροστά Ελατήρια F800GS

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Μπροστά Ελατήρια F800GS

    Καλησπέρα,

    Ήρθε η ώρα να αλλαχτούν τα λάδια στο μπροστινό και επί την ευκαιρία θα αλλάξω και τα ελατήρια. Για full cartridge δε φτάνουν τα λαλα. Έχω λοιπόν ένα προβληματισμό, να πάω σε κλασσικά progressive Hyperpo ή σε μη prograssive ?
    Η άλλη λύση εκτός Hyperpro που κοιτάω είναι της Ohlins. Για την ακρίβεια αυτά εδώ.
    Όμως τι rate n/nm θα ήταν σωστότερο να αγοράσω. Βλέπω ότι οι επιλογές για 800GS είναι 5,0 , 5,5 και 6,0.

    Εδώ βρίσκεται ένα pdf με τους κωδικούς και τα χαρακτηριστικά των ελατηρίων. Το μηχανάκι πατάει αρκετά χώμα, αλλά φορτώνεται κιόλας για αρκετά χιλιόμετρα δικάβαλο και με βαλίτσες. Πάω για 6,0 λοιπόν;

    Σε πρώτη φάση όμως θα ήθελα να ξεκαθαρίσω αν πάω για Hyperpo ή Ohlins.

    Για πάμε λοιπόν λίγο το θεματάκι αναρτησολογίες..

    Σας μερσώ.


  2. #2
    Για το προοδευτικα η οχι, αν ηταν μονο ασφαλτο θα ψηφιζα οχι γιατι εμενα δεν με βολεψαν τα hyperpro.
    Για χωμα γραμμικα ομως... Δεν το εχω δει πουθενα.

    Απο σκληροτητες, το εργαλειο της racetech.com ειναι ενας καλος μπουσουλας για αρχη.

    Μην εμπιστευεσαι παντα το τι βγαζει η εταιρια. Πχ, θυμαμαι (ο αντιπροσωπος ειχε πει δηλαδης) η ωχλινς εβγαζε πισινο 85Ν και 95Ν για το δικο μου (72Ν το στοκ). Εβαλα ενα 115 της hypercoil, ηταν λιγο μαλακο, κατεληξα σε 130 φτιαχτο σε μηχανουργειο. Το sag εκει που πρεπει, δεν κοπαναει, φορτωνω ολο το σπιτι και δεν καταρρεει το πισω. "Φιλε μου με πανω απο οτι λεει η ωχλινς θα κλειδωσει η αναρτηση" ηταν το σχολιο εδω...

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα,

    Ήρθε η ώρα να αλλαχτούν τα λάδια στο μπροστινό και επί την ευκαιρία θα αλλάξω και τα ελατήρια. Για full cartridge δε φτάνουν τα λαλα. Έχω λοιπόν ένα προβληματισμό, να πάω σε κλασσικά progressive Hyperpo ή σε μη prograssive ?
    Η άλλη λύση εκτός Hyperpro που κοιτάω είναι της Ohlins. Για την ακρίβεια αυτά εδώ.
    Όμως τι rate n/nm θα ήταν σωστότερο να αγοράσω. Βλέπω ότι οι επιλογές για 800GS είναι 5,0 , 5,5 και 6,0.

    Εδώ βρίσκεται ένα pdf με τους κωδικούς και τα χαρακτηριστικά των ελατηρίων. Το μηχανάκι πατάει αρκετά χώμα, αλλά φορτώνεται κιόλας για αρκετά χιλιόμετρα δικάβαλο και με βαλίτσες. Πάω για 6,0 λοιπόν;

    Σε πρώτη φάση όμως θα ήθελα να ξεκαθαρίσω αν πάω για Hyperpo ή Ohlins.

    Για πάμε λοιπόν λίγο το θεματάκι αναρτησολογίες..

    Σας μερσώ.

    Mike, το θεμα δεν ειναι μονο τι ελατηρια ταιριαζουν στο βαρος, τροπο και τοπο οδηγησης αλλα και τι ελατηρια ταιριαζουν στο βαλβινγκ των πηρουνιων το οποιο μαλιστα δεν ρυθμιζεται. Η καλη συνεργασια των δυο ειναι το πιο σημαντικο απ'ολα μπαρ ναν.

    Αν δεν αγορασεις μια ετοιμη λυση ελατηρια+βαλβινγκ, τοτε πρεπει να σκεφτεις πολυ καλα πως συνεργαζεται το βαλβινγκ με τα ελατηρια που ηδη εχεις και να κρινεις τι χρειαζεται.

    Για να σε δωκω ενα παραδειγμα, το δικο μου εχει μαμα ελατηρια 5.9. Αν βαλω ελατηρια 5.4 πρεπει να να μαλακωσω τελειως την αποσβεση επαναφορας. Απο την αλλη εχω οδηγησει AdvS με μαμα ελατηρια 4.8 που φορεσε ελατηρια 5.9 και απλα το βαβλβιγκ δεν συνεργαζεται για καμια ρυθμιση, σε πηρουνια που θεωρουνται οτι εχουν μεγαλο ευρος ρυθμισεων.

    Το δικο σου βαλβιγκ δεν γνωριζω πως συμπεριφερεται και αν και πως θα λειτουργουσε με αλλα ελατηρια. Οποτε, θα προτεινα μια εκ των τριων λυσεων:

    1) βρισκεις με καποιο τροπο τα ιδανικα ελατηρια για σενα (η racetech προτεινει λυσεις προς το σκληρο εχε υποψιν) και παιζεις με λαδια μεχρι να βρεις κατι που να σου ταιριαζει
    2) Αγοραζεις την ετοιμη λυση ελατηρια+λαδια απο hyperpro ελπιζοντας οτι δουλευει καλα για σενα.
    3) Αφηνεις τα ελατηρια που εχεις και απλα παιζεις με λαδια αν εχεις καποιο παραπονο.

    Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να εισαι σε θεση να κρινεις πως συμπεριφερεται η μηχανη για να καταλαβεις προς ποια κατευθυνση θα κινηθεις.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 21/04/2015 στις 06:40.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Η Racetech με βάση τα κιλά μου προτείνει 0.839 kg/mm όταν το μαμά ελατήριο είναι 0.470 kg/mm. Για το πίσω προτείνει 17.126 kg/mm και το μαμά είναι 15.7-16.7 kg/mm . Πρώτη ερώτηση, φυσικής φύσεως, ποια η μετατροπή τους σε N/mm , όπως τα αναφέρει η Ohlins.

    Τώρα όσον αφορά το τι ζητάω από την ανάρτηση μου μπορώ να το περιγράψω αρκετά νομίζω και να το συσχετίσω με τις μαμά. Θα ήθελα μπροστά να είναι πιο γραμμικό, να κοπανάει λιγότερο και να το νοιώθω πιο ελαφρύ.Υποθέτω ότι πάω και για σχετικά λεπτό λάδι.
    Πίσω θα το ήθελα να έχει γρηγορότερη επαναφορά, ενώ με ρυθμισμένο sag κάθεται αρκετά πλέον το μηχανάκι ειδικά στο δικάβαλο, οπότε υποθέτω πάω και για σκληρότερο ελατήριο.

    Η χρήση όπως έγραψα είναι αρκετοί επαρχιακοί, σφιχτοί, δικάβαλο φορτωμένο με βαλίτσες και χώμα.

    Στη πρόταση της racetech ρωτάει μόνο τα κιλά του οδηγού, υποθέτω υπολογίζει ότι το μηχανάκι θα κυκλοφορεί και φορτωμένο και δίνει μια μέση λύση;

    Έχω ξεκινήσει μια επικοινωνία με αυτούς εδώ. Στο κιτ δίνουν super τιμή, 195 euros μαζί με το λάδι. Θα ρωτήσω να δω τι προτείνουν αυτοί.

    Μπέρδεμα..

    p.s Racetech από που αγοράζουμε;

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Η Racetech με βάση τα κιλά μου προτείνει 0.839 kg/mm
    απλα ξεχνα το.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    απλα ξεχνα το.
    Αν θες να γράψεις περισσότερα γιατί με χαρακτηριστικά ελατηρίων δεν.. Το Κ είναι αυτό που λέγαμε στη φυσική;

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αν θες να γράψεις περισσότερα γιατί με χαρακτηριστικά ελατηρίων δεν.. Το Κ είναι αυτό που λέγαμε στη φυσική;
    Ναι, το Κ. Σε αυτα τα νουμερα που προτεινει η racetech παιζουν ελατηρια hayabusa με την μιση διαδρομη.
    Μαμα 950/990 εχουν 0.48 τα ψηλα και 0.52 τα χαμηλα.
    Το 950SE που ειναι στημενο εντουραδικα για αλματα εχει ελατηρια 0.59

    Πες μου κατι. Ποσο ειναι το σαγκ μπροστα οταν δεν εισαι πανω στη μηχανη και ποσο οταν εισαι?

    Μια βολτα που ειχα παρει το 800 μου φανηκε οτι εχει πολυ σκληρο βαλβινγκ και ελατηρια ΟΚ (προς το μαλακο) για το βαρος μου που ειναι 85-90 κιλα. Το βαλβινγκ θα γινει καλλιτερο ειτε με λιγο λεπτοτερα λαδια, ειτε με λιγο σκληροτερα ελατηρια.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 21/04/2015 στις 18:11.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος

    Πες μου κατι. Ποσο ειναι το σαγκ μπροστα οταν δεν εισαι πανω στη μηχανη και ποσο οταν εισαι?

    Sag μπροστά χωρίς εμένα 18,6 cm , με εμένα 17,7cm.

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Sag μπροστά χωρίς εμένα 18,6 cm , με εμένα 17,7cm.
    Το σαγκ το μετρας απο πανω, οχι κατω. Βαλε μια δεστρα στο ενα καλαμι, και σπρωξτην στην τσιμουχα. Μετα ανεβασε την μηχανη στο κεντρικο και μετρα αποσταση δεστρας-τσιμουχας. Δυο φορες θα το κανεις, μια με σενα επανω και μια χωρις εσενα πανω.

    Αν υποθεσω οτι τα νουμερα ειναι 23εκ - αυτα που λες, τοτε τα ελατηρια ειναι ενταξει προς το σκληρο για σενα. Θα σου προτεινα να βαλεις λιγο λεπτοτερα λαδια.

    εντιτ....προφανως η μετρηση αυτη πρεπει να γινει με σωστο πισω σαγκ, δηλ 1/3 της διαδρομης με σενα επανω.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 21/04/2015 στις 18:42.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το σαγκ το μετρας απο πανω, οχι κατω. Βαλε μια δεστρα στο ενα καλαμι, ανεβασε την μηχανη στο κεντρικο, σπρωξε την δεστρα πανω στην τσιμουχα του καλαμιου, κατεβασε την μηχανη απο το σταντ, ξανανεβασε την και μετρα την αποσταση τσιμουχας-δεστρας
    Αφού είναι USD.. Ουσιαστικά μέτρησα πόσο βυθίζεται το καλάμι μέσα στη μπότα του πηρουνιού.

    http://www.gpsuspension.com/services/settingsag.php

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αφού είναι USD.. Ουσιαστικά μέτρησα πόσο βυθίζεται το καλάμι μέσα στη μπότα του πηρουνιού.

    http://www.gpsuspension.com/services/settingsag.php
    ναι αλλα δεν μου ειπες ποια ειναι η αποσταση τσιμουχας-μποτας με την μηχανη στο κεντρικο, δηλ τελειως αβυθιστο πηρουνι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Με αυτό εδώ το τρόπο, http://www.motorcyclenews.com/new-ri...uspension-sag/

    Δηλαδή tie wrap μηχανή στο έδαφος και μετά στον αέρα SAG 5,4cm , εγώ πάνω στη μηχανή και μετά μηχανή στον αέρα SAG 7cm

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Με αυτό εδώ το τρόπο, http://www.motorcyclenews.com/new-ri...uspension-sag/

    Δηλαδή tie wrap μηχανή στο έδαφος και μετά στον αέρα SAG 5,4cm , εγώ πάνω στη μηχανή και μετά μηχανή στον αέρα SAG 7cm
    ναι βρε, το σαγκ εχει νοημα σα ποσοστο της ολικης διαδρομης.

    Οπως και να χει, τα ελατηρια σου ειναι μια χαρα πανω-κατω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Στο κιτ δίνουν super τιμή, 195 euros μαζί με το λάδι.
    το λάδι θα το αφαιρέσουν γιατί δεν επιτρέπεται η διακίνησή του εντός χωρών της ΕΕ, οπότε ζήτα από πριν αντίστοιχη μείωση της τιμής.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  15. #15
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ναι βρε, το σαγκ εχει νοημα σα ποσοστο της ολικης διαδρομης.

    Οπως και να χει, τα ελατηρια σου ειναι μια χαρα πανω-κατω.
    Οποτε μετραω και το συνολικο μηκος του πηρουνιου αβυθιστο στη μποτα,σωστα;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ελατήρια μπροστά
    από ruyjin στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2008, 09:26
  2. Γνώμες για ελατήρια μπροστά.
    από Respect στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2007, 15:08
  3. ελατήρια για μπροστά πιρούνι για fz6 naked
    από fazer - hucker στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 13:02
  4. Τι κάνουν τα ζώδια μπροστά σε ένα εμπόδιο;
    από KAS77 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2004, 10:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF