Λογω οτι η βιδα ηταν κεφαλωμένη, για να βιδώσει ξανα το παξιμάδι σωστά θέλει λιγο με τη λίμα
Αλλαζουμε και την τσιμούχα και το o-ring του εμβόλου
Το o-ring φαινεται που ειναι, η τσιμουχα ειναι κατω απο το μαυρο λαστιχο που φαινεται, και εχει και μια ροδελα. Εκει μεσα "φωλιαζει" η τσιμουχα.
Επισης αλλαξα και το τερματικό λάστιχο.
Ωραία και μερακλίδικη δουλειά.
Εύγε
Δυστυχώς στο ενα απο τα δυο αμορτισερ εχω ενα προβλημα.
Ο αξονας ειναι "αρπαγμενος" σε ενα σημειο.
Ειναι μεν λειος και δε βλαπτει την τσιμουχα, αλλά οταν πιεζεται η αναρτηση και περναει απο το σημειο, καταλαβαινεις τη διαφορά
και ισα που γλυφει το λαδι απο οτι παρατηρησα μετα απο χρηση.
Απο οσο μου είπαν, η επιχρωμίωση κοστιζει πολυ και δε συμφερει.
Για το δεσιμο τωρα.
Ξεφουσκώνουμε τελειως την φουσκα του αζώτου, και την βυθιζουμε στο δοχειο σιγα σιγα ωστε να φευγει ο αερας.
Οταν την βάλουμε μεχρι μέσα, ισως δουμε ελαχιστο λαδι γυρω γυρω, οπου αυτο ειναι καλο γιατι δειχνει οτι δεν εχει εγκλοβιστει αερας.
Βαζουμε την ασφάλεια και τραβαμε απο τη βαλβιδα προς τα εξω μεχρι να πατησει, και ετοιμο.
Τελευταία τροποποίηση από zentakiasSF; 22/04/2015 στις 23:10.
Σειρα εχει ο αξονας με τις ροδελες και το εμβολο.
Επισης βυθιζουμε σιγα σιγα για να φευγει ο αερας, και καλο ειναι να τρομπάρουμε ελαφρά, ώστε να ειμαστε σιγουροι οτι βγηκε ολος.
το πιεζουμε λιγο πιο βαθια, βαζουμε την ασφάλεια και το τραβαμε προς τα εξω να πατησει οπως καναμε και με τη φουσκα του αζώτου.
(φωτο δεν εβγαλα γιατι δεν μπορουσα εκεινη τη στιγμη)
Και ειμαστε σχεδον ετοιμοι.
Τελευταία τροποποίηση από zentakiasSF; 22/04/2015 στις 21:01.
Ιδια διαδικασια ακολουθειται και για τις 2.
Βαζουμε αερα 5 bar στην φουσκα αζώτου για να βεβαιωθουμε οτι δεν εχουμε διαρροες,
και μετα βουρ σε βουλκανιζατερ για να μας γεμισει με αζωτο 5 bar.
Την πρωτη επειδη δεν το ειχα ξανακανει μου πηρε κοντα 3 ωρες, ενω τη 2η σε μια ωρα την ειχα ετοιμη μονταρισμένη.
Επισης, ενώ θα έπρεπε να είχε καθε μπουκάλα 160 ml λάδι,οσον αφορα τα παλια λαδια, απο την μια εβγαλα 100 ml, ενώ απο την άλλη 120 ml.
Kαλές βόλτες και καλά μαστορέματα!!
Τελευταία τροποποίηση από zentakiasSF; 22/04/2015 στις 21:08.
Άψογη δουλειά!!! Και πολυ αναλυτικός ο οδηγός σου!
Με την ευκαιρια γιατί δε προτιμήσεις να αλλάξεις τα ελατήρια με νεα μιας και τα μαμα θα ειναι ήδη αρκετα "κουρασμένα";