Άρα το ουάου φάκτορ δεν είναι αντιστοίχως ανάλογο του Ε.Τ.Π.Άρα έχουμε Ο.Φ<Ε.Τ.Π/Δ.Τ.Π=
Άρα το ουάου φάκτορ δεν είναι αντιστοίχως ανάλογο του Ε.Τ.Π.Άρα έχουμε Ο.Φ<Ε.Τ.Π/Δ.Τ.Π=
Φίου φίου φι φι φίου
Say the password............
S.A.G.A.P.O.
Ξερουμε και εμεις αρκτικολεξα μουσιουδες...........![]()
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Ή δεν το εξήγησα καλά ή κάτι άλλο έχετε κατά νου.
Νέο όχημα, λευκό χαρτί. Βάζω μπροστά, βολεύομαι, να συνηθίσω το κιβώτιο, το συμπλέκτη στα πρώτα μέτρα. 15 μέρες δεν πέρασε τα μισά του στροφομέτρου. Όχι γιατί δεν το ήξερα, δεν το ένιωθα σωστό, δεν μπορούσα να το πιέσω με το καλημέρα κλπ. Δεν μου πήγε καν το μυαλό στο να κάνω οτιδήποτε "φυσιολογικό" σαν αυτά που εγράφησαν. Απλά 15 μέρες έζησα το ζεν. Και με καβάλησε ο γερο κερασφόρος πάλι με το γνώριμο (και τώρα που γυρνούσα σπίτι πάλι χωσέ γκουέρβο και παιχνίδια στις λοκάλ στροφές είχαμε με τους λοιπούς νεο-έποικους όπως μας λένε οι παλιοί) έμεινα με την απορία γιατί τόσο καιρό δεν με ένοιαζε να λιώσω το γκάζι. Δεν με ένοιαζε ποιός με πέρασε, ποιός μου κόλλησε πίσω, ποιός με καθυστέρησε κλπ κλπ κλπ. Το συννεφάκι της γαλήνης. Χαπάκι ευτυχίας με ρόδες.
Επίσης απορίας άξιον είναι το ελλείψει καλύτερης έκφρασης "σημείο ισορροπίας". Τόσο καιρό με το fazer είχα ένα σημείο τέτοιο στο γκάζι που αντιστοιχούσε σε περίπου 120-130 χιλιόμετρα/ώρα, εκεί το ένιωθα ότι "αράζει", δεν ξέρω να το εξηγήσω πιο καλά, εκεί ένιωθα ότι ήθελε να μένει στον ανοιχτό δρόμο. Άνετα πεταγόταν σε πολλά παραπάνω με λίγες μοίρες στον καρπό, αλλά δεν έδινε την αίσθηση ότι χρειάζεται παραπάνω. Ηρεμιστικό. Αρχοντιά, μπορώ αλλά δεν θέλω.
Αλλάζω καρμπιρατέρ. Βγαίνω ΕΟ. 180 και δεν νιώθω τίποτα από το μοτέρ που να λέει "καλά είσαι φίλε, άραξε" όπως παλιά, απλά έφευγε και παραπάνω από το 2 η βελόνα χωρίς κόπο και χωρίς "ισορροπία". Τελικά αν έκοβα ήταν λόγω κίνησης ή για να ησυχάσει το κράνος... Και μάλλον καλύτερα που δεν το πολυπήρα το χειμώνα γιατί δεν ήταν πράγμα αυτό, ήταν ο ατέλειωτος. Ο Θεόφιλος μου λέει "τώρα έμαθες τι κάνουν τα χιλιάρια" και έχει δίκιο, προβληματίζομαι διότι κάθε άλλο παρά ασφαλές είναι αυτό για κάθε μέρα, το γέρικο σαρκίο δεν αντέχει πολλούς εναγκαλισμούς με την μαύρη θεά και τα οικόπεδα έχουν εφορία πιά και δεν είμαστε για αγορές. (όμως το γέλιο που θα είχα κάνει με μερικά γατάκια αν τα είχα αλλάξει νωρίτερα...) Του άλλαξα καρμπιρατέρ και άλλαξε "ψυχή" το άτιμο. Διάολος. Και ελπίζω τώρα που θα ξαναβγούμε στο δρόμο να το συνηθίσω.
Το ότι δεν αναφέρω συγκεκριμένα οχήματα εκεί που δεν τα αναφέρω είναι γιατί απλά δεν έχει σημασία το τι είναι, σημασία έχει το πόσο με αλλάζουν σαν συμπεριφορά. Δύο απλά καθημερινά οχήματα άλλης κατηγορίας το καθ' ένα μεν, "ίδιου" μοτέρ, ίδιου βάρους, παρεμφερούς μεγέθους και χρώματος δε. Αστικά οχήματα αμφότερα, αν κρίνουμε από την κύρια χρήση του αγοραστικού κοινού.
@αντουάν σκούτερ έχω οδηγήσει, μου άρεσε και δεν το πήγα καθόλου χαλαρά, αναζήτησα την τελική του σχεδόν με το καλημέρα και πήγα και χώθηκα σε στενά και κίνηση να δω πόσο εύκολα ελίσσεται στα δύσκολα. Ακριβώς ότι δεν θα έκανα με μιά ξένη μοτοσικλέτα πχ.
αυτο μαλλον συνειδητοποιησες...
https://www.youtube.com/watch?v=yz6HT49mmbM
(ωραιο θεμα ανοιξες...)
προσέχουμε για να έχουμε!...