Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 42 από 42

Θέμα: SUZUKI V STROM 650 K4 αλλαγή λαδιών μπροστινού

  1. #31
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
    Μάλλον αύριο θα γίνει η δουλειά.

  2. #32
    Καλά, πότε προλάβατε και τα είπατε, πότε τα συνενοηθήκατε και με βγάλατε όλοι λάθος, ένας θεός το ξέρει.

  3. #33
    Μισκιν τα λεει ο ξανθοψειρας στο βιντεο.

    Νοτακο... ψηλα το κεφαλι ρε φιλε, κυκλοφορουν εγκαθετοι συμφλορουμιτες. Παμε δυνατα... https://youtu.be/4vchm-RrXtU

  4. #34
    Μέλος Το avatar του/της Στράτος88
    Εγγραφή
    14/09/2014
    Μηνύματα
    34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Υπαρχει καλαμι (δεν εχω λυσει usd) που δεν εχει το μικρο κουζινετο επανω;
    Ναι, USD. Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι από το Yamaha R1, όπως και το FZ 1 αν δεν κάνω λάθος. Επίσης και το telever, αλλά δεν ξέρω αν το τελευταίο πιάνεται για ανάρτηση!!!!
    Λεωνίδιο-Kαλαμάτα-Erlangen

  5. #35
    Τελικά την έκανες την αλλαγή; Αν ναι μήπως κατά διαβολική σύμπτωση μέτρησες αυτά;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	16082014242.jpg 
Προβολές:	63 
Μέγεθος:	56,2 KB 
ID:	334363

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	16082014245.jpg 
Προβολές:	63 
Μέγεθος:	46,7 KB 
ID:	334358

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	16082014243.jpg 
Προβολές:	63 
Μέγεθος:	45,0 KB 
ID:	334361

    Εμένα είχαν διαφορετικό βάθος και θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι έτσι το φυσιολογικό.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  6. #36
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αγνωσται άι βουλαι της Suzuki....
    Και στα καινούργια στρώματα, το ένα πήρε παραπάνω λάδι απ το άλλο....






    Όχι δεν το κάναμε ακόμα,μόλις το κάνουμε θα το μετρήσω και θα σου πω

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Αγνωσται άι βουλαι της Suzuki....
    Και στα καινούργια στρώματα, το ένα πήρε παραπάνω λάδι απ το άλλο....






    Όχι δεν το κάναμε ακόμα,μόλις το κάνουμε θα το μετρήσω και θα σου πω
    Ναι σε παρακαλώ γιατί υποψιάζομαι μπινιά!
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  8. #38
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Όπως τι Μπινια?
    51/40 είναι σημαντική διαφορά.
    Μήπως δεν βγήκε κάτι από το ένα???

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Όπως τι Μπινια?
    51/40 είναι σημαντική διαφορά.
    Μήπως δεν βγήκε κάτι από το ένα???
    Μήπως δε μπορούσε να λύσει ο "μάστορας" τη βίδα ση πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα στα 50000 χλμ και τις έφαγε το κεφάλι με δράπανο; Του ξέφυγε και λίγο και έφαγε και από τη μπότα... Μπορεί όμως να λέω και μαλακίες, γι΄αυτό θέλω να μου πεις πόσο σας μετράει που είναι ίδια μηχανάκια.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  10. #40
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Όπως τα κρατάς στο αριστερό φαίνεται κάτι χρυσαφι μέσα, στο δεξί όχι.
    Οι βίδες είναι ίδιες?
    Άντε και το έφαγε.
    Μετά αν εφάρμοσε κολαούζο θα έχει διαφορετικου πάχους βίδα, εκτός αν έβαλε μουφα - σπειρωμα και το έφερε στα ίσα σε πάχος, το βάθος όμως δεν δικαιολογείται - μάλλον - μπορεί να λέω και μαλακίες, δεν ξέρω κιόλας αν δεν το λύσω δεν μπορώ να σού πω με σιγουριά.
    Στο βίδωμα τότε ή μια βίδα πρέπει να μπαίνει ποίο βαθιά.
    Άρα αν είναι έτσι αν το δω αύριο και το μετρήσω πάνω στο μηχανάκι θα είναι όπως είπα παραπάνω η δεν παίζει αυτο και πρέπει να λυθεί πρώτα?

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Όπως τα κρατάς στο αριστερό φαίνεται κάτι χρυσαφι μέσα, στο δεξί όχι.
    Οι βίδες είναι ίδιες?
    Άντε και το έφαγε.
    Μετά αν εφάρμοσε κολαούζο θα έχει διαφορετικου πάχους βίδα, εκτός αν έβαλε μουφα - σπειρωμα και το έφερε στα ίσα σε πάχος, το βάθος όμως δεν δικαιολογείται - μάλλον - μπορεί να λέω και μαλακίες, δεν ξέρω κιόλας αν δεν το λύσω δεν μπορώ να σού πω με σιγουριά.
    Στο βίδωμα τότε ή μια βίδα πρέπει να μπαίνει ποίο βαθιά.
    Άρα αν είναι έτσι αν το δω αύριο και το μετρήσω πάνω στο μηχανάκι θα είναι όπως είπα παραπάνω η δεν παίζει αυτο και πρέπει να λυθεί πρώτα?
    Το χρυσαφί είναι η χαλκοροδέλα που έχει κολλήσει μέσα. Μπερδεύεσαι, το σπείρωμα δεν είναι στη μπότα αλλά στον αποσβέστη. Αν είναι κολλημένη και προσπαθείς να τη λύσεις γυρνάει η βίδα μαζί με τον αποσβέστη. Θέλει κρουστική ή παλμική δύναμη για να λύσει.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  12. #42
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Πάντως δεν είσαι ο μόνος.
    Στο ΤΑ της δουλειάς μου κόψανε την μια από τις 4 βίδες που κρατάνε στην μπότα το ένα άκρο του άξονα, και ήθελε να μου αλλάξει καλάμι.
    Στο gsx 750p αφού τα ξαναβγαλαμε στην κυκλοφορία, ανακάλυψα ότι αυτό που χρεωθηκα εγώ, είχε στραβωβιδωσει ο προηγούμενος την τάπα λαδιών, με αποτέλεσμα στην αλλαγή να ξεβιδωσει σχεδόν με το χέρι.
    Σκέψου δηλαδή να πήγαινα τελικές και να μου έφευγε η τάπα. Μου είπαν για μεγαλύτερο πάσο και βίδα, αλλά προτίμησα το helicoil - μουφα,δραπανο, κολαουζο - πάσα δηλαδή, μουφα με κόλλα σπειρωματων εξωτερικά με το Κάρτερ και μπήκε η ίδια τάπα.
    Μαστορια και @@ μαντολες.
    Μην ανησυχείς θα το τσεκαρω και θα σου πω

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki V-strom 650
    από petridist στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 07:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF