Σελίδα 25 από 121 ΠρώτοΠρώτο ... 1520212223242526272829303575 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 361 έως 375 από 1807

Θέμα: Yamaha MT-07

  1. #361
    Είχες street triple και κοιτάς για mt07;
    Πιστεύεις ότι το γιαμάχα ειναι καλύτερο από το τριούμφ;

  2. #362
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    Είχες street triple και κοιτάς για mt07;
    Πιστεύεις ότι το γιαμάχα ειναι καλύτερο από το τριούμφ;
    Τι ερώτηση μαχαιριά ήταν αυτή τώρα;

  3. #363
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της k7600
    Εγγραφή
    08/10/2007
    Μηνύματα
    774
    το street triple το πούλησα για οικονομικούς λόγους πριν ένα χρόνο και κάτι... όλο αυτό το διάστημα για να μην ξεφύγω απ το δίτροχο ( μιας και η εταιρία μου παρέχει τουτου ) για τις βόλτες μου κινούμε με ένα σκούτερ sr max 300cc, φυσικά και δεν πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο το mt 07 απ το street triple αλλά δυστυχώς για οικονομικούς λόγους και πάλι ( ανοίγω σπίτι βλέπεις ) κοιτάω για δίτροχο που να μην είναι σκούτερ αλλά και να μην με πνίξει οικονομικά.. νομίζω ότι στα 6200 και αν παίξει και καμιά εκπτωσούλα κοντά στα 6000 καλά είναι... ο προβληματισμός μου είναι αυτός που ανέφερα πιο πάνω...

  4. #364
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της k7600
    Εγγραφή
    08/10/2007
    Μηνύματα
    774
    βλέπεις δεν πουλάς πάντα κάτι για να πας σε κάτι καλύτερο, αν είχα ακολουθήσει αυτήν την τακτική τώρα θα έπρεπε να καβαλάω κανένα Panigale...
    κάποιες φορές αναγκάζεσαι ή σ αναγκάζουνε να κάνεις εκπτώσεις στα θέλω σου...

  5. #365
    συμφωνώ απολυτα μαζί σου αλλά εαν ειναι να δώσεις 6 χήνες για καινούργιο μτ γιατί δεν δίνεις 4 (που κανει ένα μτχ τριπλακι) και τα ρεστα τα κάνεις οικιακές συσκευές;

  6. #366
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Θα δώσω ένα δίκιο εδώ στον ποπάϋ.

    Το 07 το καβάλησα 20 λεπτά περίπου σε ένα test ride. Τα παρακάτω βγαίνουν από την εικοσάλεπτη αυτή συμβίωσή μου. Πολύ ωραίο και γλυκό μοτέρ και, ναι, για μένα (προερχόμενος από το μονοκύλινδρο των 50 ίππων) ήταν fun to ride. Δε με δυσκόλεψε καθόλου, είχε γκαζάκι, όμορφη συμπεριφορά και μου ενέπνεε μια σιγουριά οδηγώντας το. Όσο για την αίσθηση του φτηνού, επίσης ναι, υπάρχει δυστυχώς, αλλά από κάπου κόψανε για να βγει αυτή η δελεαστική τιμή. Το πρώτο ψεγάδι που βρήκα πάνω του και που μου έκανε άσχημη εντύπωση ήταν ο διακόπτης των φλας (που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω αμέσως). Ψεύτικος, λες και ήταν έτοιμος να σπάσει. Οι υπόλοιποι διακόπτες το ίδιο. Τα πλαστικά, ενώ στην αρχή φαίνονταν ωραία (βέβαια ήταν και η ανυπομονησία να το οδηγήσω) μετά τα βρήκα επίσης ψεύτικα.
    Σε γενικές γραμμές εγώ προσωπικά αν ήμουν φαν αυτής της κατηγορίας και προερχόμενος από κάτι πιο μικρό θα το αγόραζα. Σε αποζημιώνει το μοτεράκι για όλα τα άλλα πιστεύω, που με τον καιρό και έχοντας σκάσει τα φράγκα θα φαινόντουσαν ωραία
    Αν δε θες αποκλειστικά καινούριο, και λόγω του Street Triple, μήπως να κοίταζες κάτι σε Hornet, GSR600 ; Το κόστος συντήρησης δε νομίζω να διαφέρει από το mt 07.
    Φύγαμε...

  7. #367
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Το κοστος χρησης του GSR600 και του χορνετ εχει μια καποια διαφορα οσο να πεις..... καναδυο λιτρα στα 100 μπετζινα ας πουμε.....

  8. #368

  9. #369
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.580
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από foogr01 Προβολή μηνύματος
    Θα δώσω ένα δίκιο εδώ στον ποπάϋ.

    Το 07 το καβάλησα 20 λεπτά περίπου σε ένα test ride. Τα παρακάτω βγαίνουν από την εικοσάλεπτη αυτή συμβίωσή μου. Πολύ ωραίο και γλυκό μοτέρ και, ναι, για μένα (προερχόμενος από το μονοκύλινδρο των 50 ίππων) ήταν fun to ride. Δε με δυσκόλεψε καθόλου, είχε γκαζάκι, όμορφη συμπεριφορά και μου ενέπνεε μια σιγουριά οδηγώντας το. Όσο για την αίσθηση του φτηνού, επίσης ναι, υπάρχει δυστυχώς, αλλά από κάπου κόψανε για να βγει αυτή η δελεαστική τιμή. Το πρώτο ψεγάδι που βρήκα πάνω του και που μου έκανε άσχημη εντύπωση ήταν ο διακόπτης των φλας (που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω αμέσως). Ψεύτικος, λες και ήταν έτοιμος να σπάσει. Οι υπόλοιποι διακόπτες το ίδιο. Τα πλαστικά, ενώ στην αρχή φαίνονταν ωραία (βέβαια ήταν και η ανυπομονησία να το οδηγήσω) μετά τα βρήκα επίσης ψεύτικα.
    Σε γενικές γραμμές εγώ προσωπικά αν ήμουν φαν αυτής της κατηγορίας και προερχόμενος από κάτι πιο μικρό θα το αγόραζα. Σε αποζημιώνει το μοτεράκι για όλα τα άλλα πιστεύω, που με τον καιρό και έχοντας σκάσει τα φράγκα θα φαινόντουσαν ωραία
    Αν δε θες αποκλειστικά καινούριο, και λόγω του Street Triple, μήπως να κοίταζες κάτι σε Hornet, GSR600 ; Το κόστος συντήρησης δε νομίζω να διαφέρει από το mt 07.
    Παλια τακτικη της yamaha(τουλαχιστον ετσι εκανε παλια).Βαλε ενα καλο μοτερ-πλαισιο και τα υπολοιπα περιφερειακα φτηνιαρικα.

  10. #370
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/11/2013
    Μηνύματα
    26
    Ενδιαφέρουσες οι απόψεις. Και εγώ κάνω έρευνα αγοράς για το MT07 ως πρώτη μηχανή και καθημερινή χρήση.
    Η τιμή του όλο και αυξάνεται, οπότε φτηνό ήταν, δεν είναι.

    Μια απορία: Ο συνεπιβάτης από που κρατιέται?

  11. #371
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της k7600
    Εγγραφή
    08/10/2007
    Μηνύματα
    774
    όντως πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις, δυστυχώς μηχανή μόνο καινούρια παίρνω , ξέρω υπάρχουν ευκαιρίες αλλά λόγω του ότι έχουν δει πολλά τα μάτια μου αλλά και για ψυχολογικούς λόγους ( άρρωστος - ψείρας ) δεν κοιτάζω σε μεταχειρισμένη. Αυτοκίνητο αγοράζω μεταχείρο, μηχανή όχι.

  12. #372
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    15
    εγω ειχα tuono r κ πηγα στο mtακι,καθολου δεν χαλαστηκα να σου πω,για πολη κ που κ που εξω ειναι σουπερ κ οικονομικοτατο

  13. #373
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της k7600
    Εγγραφή
    08/10/2007
    Μηνύματα
    774
    αλήθεια λες ? από tuono r σε mt 07 και δεν χαλάστηκες ? δεν μιλάω για γκάζια, δεν είναι η προτεραιότητα μου ... μιλάω για γενικότερη αίσθηση στην οδήγηση, μετακίνηση, βόλτα κτλ

  14. #374
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nickald Προβολή μηνύματος
    Το κοστος χρησης του GSR600 και του χορνετ εχει μια καποια διαφορα οσο να πεις..... καναδυο λιτρα στα 100 μπετζινα ας πουμε.....
    Point taken... τα ισοπέδωσα όλα στο τέλος
    Φύγαμε...

  15. #375
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2014
    Μηνύματα
    15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από k7600 Προβολή μηνύματος
    αλήθεια λες ? από tuono r σε mt 07 και δεν χαλάστηκες ? δεν μιλάω για γκάζια, δεν είναι η προτεραιότητα μου ... μιλάω για γενικότερη αίσθηση στην οδήγηση, μετακίνηση, βόλτα κτλ
    ναι φιλε,για την γενικοτερη αισθηση,για καθε μερα λεμε ειναι σουπερ
    εχει κ γκαζακι να παιξεις

    καιει 4.5-5/100,θελει λαδια ανα 10κ κ μεγαλο σερβις στα 40κ

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  2. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58
  3. yamaha mt-3
    από focustud στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 17:18
  4. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF