Υπάρχουν και φθηνές λύσεις.....
http://www.e-toolsmarket.com/ergalei...FWPnwgodQ1MAqw
Υπάρχουν και φθηνές λύσεις.....
http://www.e-toolsmarket.com/ergalei...FWPnwgodQ1MAqw
Πιάνει στην προστινή πάνω ή κάτω τιμονόπλακα;
Αν πιάνει στην πάνωδε συμφωνώ για ευνόητους λόγους.
Προσωπικά πιάνω με ιμάντες απ'το πλαίσιο και το κρεμάω,είναι το πιο ασφαλές.
Αν δεν έχω δυνατότητα κρεμάσματος,τότε σανίδα με πανί κατ'απ'το κάρτερ,δυο γρύλλοι και σηκώνω.
Απλά δένω τους τροχούς στο έδαφος.
Έχει να κάνει και με το μηχανάκι.
Εγώ πχ το Tiger το έβαζα στο διπλό στάντ και μετά με γρύλο αυτοκινήτου σήκωνα το μηχανάκι από την εξάτμιση που περνάει κάτω από το κάρτερ.
Έτσι ήταν και οι 2 ρόδες στον αέρα και ήταν σταθερό και ασφαλές. Έχω κάνει άπειρες δουλειές έτσι.
Τώρα στο 675, paddock stand πίσω και με τον ίδιο γρύλο για εμπρός.
Μέχρι να πάρω και μπροστινό σταντ μια χαρά κάνω την δουλειά μου και έτσι.
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
Ρε παιδια πολυ ταλαιπωρία για το τιποτα. Περνεις ενα σετ σταντ μπρος-πίσω και εισαι κομπλε. Και αμα θες να λυσεις και τα καλαμια περνεις το μπροατα με τον πιρο που πιανει στην κατω τιμονοπλακα και εισαι κομπλε...
Δεν θα έλεγα όχι σε αυτό πάντως.
http://www.discountramps.com/motorcy...lift/p/BW-292/
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
Ministry Of Lost Souls
Status: Out of Stock...
Μου άρεσε πολύ πάντως, υπάρχει κάπου αλλού;
Edit: Αναζήτηση motorcycle side lift
http://www.srtmoto.com/?p=108
Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 27/04/2015 στις 20:32.
ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Βασικά όλα όσα είδα ή πιάνουν στο σασί της μοτό από το πλάι, έχοντας αντάπτορες που εφαρμόζουν ξεχωριστά σε κάθε μοτο, ή δουλεύουν από κάτω σαν γρύλος. Την περίπτωση του γερανού από πάνω τη σκέφτηκα αλλά νομίζω ότι ο περιορισμός είναι ότι στα περισσότερα ντυμένα μηχανάκια, δεν έχεις κάποιο ασφαλές μέρος πίσω να δέσεις για να σηκώσεις...
Τελικά νομίζω ότι αν έχεις ένα ψηλό ονοφ, ένα εντουράκι και ένα street, δηλαδή διαφορετικά σασί, ύψη και βάρη, μάλλον πρέπει να έχεις και διαφορετικά εργαλεία για να τα σηκώνεις....
παντως καλο ειναι αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος να μη σηκωνεται τελειως η μηχανη
μπορει κανεις να κανει δουλεια βγαζοντας τους τροχους εναλλαξ και στηριζοντας το απεναντι μερος με γρυλους με τακους με τριποδα με παλαγγο μεταφεροντας το περισσοτερο βαρος εκει που υπαρχει τροχος καθε φορα
ακομα και οι λαστιχαδες ετσι το πανε
στην αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου σε ενα βαρυ και ντυμενο μηχανακι το σηκωμα δεν ειναι το μονο προβλημα
προσωπικα το cbf που ειναι ποδηλατο προτιμησα να το παω σε μαστορα και να τελειωνω γιατι αν πηγαινα να παρω και γατζοκλειδο η διαφορα κοστους ηταν μικρη
αν το εκανα μονος μου θα χρησιμοποιουσα υδραυλικο γρυλλακι και τριποδα