Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Ανυψωση μοτοσυκλετας...

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της wolfi
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    105
    Υπάρχουν και φθηνές λύσεις.....

    http://www.e-toolsmarket.com/ergalei...FWPnwgodQ1MAqw

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wolfi Προβολή μηνύματος
    http://imageshack.us/a/img708/7879/xkec.jpg

    Σίγουρα πράγματα άσε το κρεμασμένο μέρες.
    Πιάνει στην προστινή πάνω ή κάτω τιμονόπλακα;
    Αν πιάνει στην πάνωδε συμφωνώ για ευνόητους λόγους.

    Προσωπικά πιάνω με ιμάντες απ'το πλαίσιο και το κρεμάω,είναι το πιο ασφαλές.
    Αν δεν έχω δυνατότητα κρεμάσματος,τότε σανίδα με πανί κατ'απ'το κάρτερ,δυο γρύλλοι και σηκώνω.
    Απλά δένω τους τροχούς στο έδαφος.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    796
    Έχει να κάνει και με το μηχανάκι.
    Εγώ πχ το Tiger το έβαζα στο διπλό στάντ και μετά με γρύλο αυτοκινήτου σήκωνα το μηχανάκι από την εξάτμιση που περνάει κάτω από το κάρτερ.
    Έτσι ήταν και οι 2 ρόδες στον αέρα και ήταν σταθερό και ασφαλές. Έχω κάνει άπειρες δουλειές έτσι.

    Τώρα στο 675, paddock stand πίσω και με τον ίδιο γρύλο για εμπρός.
    Μέχρι να πάρω και μπροστινό σταντ μια χαρά κάνω την δουλειά μου και έτσι.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  4. #19
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    αυτό μια χαρά φαίνεται!
    https://www.louis.eu/artikel/hydraul...?list=69186976
    πάρα πολύ καλό για την τιμή του!

  5. #20
    Ρε παιδια πολυ ταλαιπωρία για το τιποτα. Περνεις ενα σετ σταντ μπρος-πίσω και εισαι κομπλε. Και αμα θες να λυσεις και τα καλαμια περνεις το μπροατα με τον πιρο που πιανει στην κατω τιμονοπλακα και εισαι κομπλε...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  6. #21
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Δεν θα έλεγα όχι σε αυτό πάντως.

    http://www.discountramps.com/motorcy...lift/p/BW-292/
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LogOutGoRide Προβολή μηνύματος
    Δεν θα έλεγα όχι σε αυτό πάντως.

    http://www.discountramps.com/motorcy...lift/p/BW-292/

    Status: Out of Stock...

    Μου άρεσε πολύ πάντως, υπάρχει κάπου αλλού;


    Edit: Αναζήτηση motorcycle side lift
    http://www.srtmoto.com/?p=108
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 27/04/2015 στις 20:32.

  8. #23
    ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Βασικά όλα όσα είδα ή πιάνουν στο σασί της μοτό από το πλάι, έχοντας αντάπτορες που εφαρμόζουν ξεχωριστά σε κάθε μοτο, ή δουλεύουν από κάτω σαν γρύλος. Την περίπτωση του γερανού από πάνω τη σκέφτηκα αλλά νομίζω ότι ο περιορισμός είναι ότι στα περισσότερα ντυμένα μηχανάκια, δεν έχεις κάποιο ασφαλές μέρος πίσω να δέσεις για να σηκώσεις...
    Τελικά νομίζω ότι αν έχεις ένα ψηλό ονοφ, ένα εντουράκι και ένα street, δηλαδή διαφορετικά σασί, ύψη και βάρη, μάλλον πρέπει να έχεις και διαφορετικά εργαλεία για να τα σηκώνεις....

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    παντως καλο ειναι αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος να μη σηκωνεται τελειως η μηχανη
    μπορει κανεις να κανει δουλεια βγαζοντας τους τροχους εναλλαξ και στηριζοντας το απεναντι μερος με γρυλους με τακους με τριποδα με παλαγγο μεταφεροντας το περισσοτερο βαρος εκει που υπαρχει τροχος καθε φορα
    ακομα και οι λαστιχαδες ετσι το πανε

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    παντως καλο ειναι αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος να μη σηκωνεται τελειως η μηχανη
    μπορει κανεις να κανει δουλεια βγαζοντας τους τροχους εναλλαξ και στηριζοντας το απεναντι μερος με γρυλους με τακους με τριποδα με παλαγγο μεταφεροντας το περισσοτερο βαρος εκει που υπαρχει τροχος καθε φορα
    ακομα και οι λαστιχαδες ετσι το πανε
    Πολύ σωστά.
    Αν όμως θέλουμε να αφαιρέσουμε τις μπουκάλες από ένα street; Αγοράζουμε το stand με τη μύτη που πιάνει στην κάτω πλάκα;
    Κι αν θέλουμε να αλλάξουμε ρουλεμάν λαιμού;

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    στην αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου σε ενα βαρυ και ντυμενο μηχανακι το σηκωμα δεν ειναι το μονο προβλημα
    προσωπικα το cbf που ειναι ποδηλατο προτιμησα να το παω σε μαστορα και να τελειωνω γιατι αν πηγαινα να παρω και γατζοκλειδο η διαφορα κοστους ηταν μικρη
    αν το εκανα μονος μου θα χρησιμοποιουσα υδραυλικο γρυλλακι και τριποδα

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. 2η Έκθεση Μοτοσυκλέτας
    από Wizard13 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 77
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2004, 22:28
  2. Εγκατάλειψη Παλιάς Μοτοσυκλέτας
    από sourtaggias στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2003, 21:03
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 11:35
  4. Γιορτή Μοτοσυκλετας
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2003, 00:17
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF