Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 63

Θέμα: honda glx

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    Να κατεβάσεις λίγο τη συμπίεση δεν το σκέφτεσαι;[/QUOTE]

    πως?

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    Να κατεβάσεις λίγο τη συμπίεση δεν το σκέφτεσαι;
    πως?[/QUOTE]
    Δευτερη, τρίτη ή πιο χοντρή φλάτζα βάσης κυλίνδρου (με την προυπόθεση οτι το επιτρέπει η καδένα σου και δεν ειναι τέρμα τεντωμένη.
    Κάποτε κρατούσα καμιά ξεχειλωμένη καδένα απο μαμα και την φορούσα οταν ήθελα να κατεβάσω συμπίεση και έβαζα χοντρές φλάτζες κάτω.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    νομιζω για την ωρα η λυση της 100αρας ή του πιο πλουσιου μειγματος ειναι πολυ πιο καλη,δεν το ξαναλυνω τωρα!!
    ο επομενος που θα το λυση θα ειναι ο γιος μου σε μερικα χρονια(τωρα ειναι 2 χρονων)
    old δεν θελω ειρωνικο σχολιο για την αξιοπιστια του μοτεριου μου!
    ευχαριστω για τις απαντησεις kapnias

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    old δεν θελω ειρωνικο σχολιο για την αξιοπιστια του μοτεριου μου!
    Καμία τοιούτη πρόθεσις....

    (απλα δεν καταλαβαίνω τον λογο να υπερκυβίσεις ένα μοτερ και μετα να του δώσεις αργοπορεία ή να κατεβασεις συμπίεση - εκτός και αν το θελεις για πομόνα στο χωράφι..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Προσωπικα τον καταλαβαινω, ειχα στο παρελθον ενα αστρεα ολο μαμα με καθρεφτες και μαμα εξάτμιση με στροφαλο 54mm και πιστονι 54mm.
    Επειδη δεν ειχα βάλει κεφαλή με μεγαλύτερο χωρο καυσης, ουτε και βρηκα (δεν εψαξα πολύ) πιστόνι πιο κοντό , αναγκαστικά έβαλα φλάτζες για να κατεβάσω τη συμπίεση.
    Ηθελα κυβικά και ροπή αλλα οχι και 13:1 συμπιεση .

    Παντως αλεξ δεν θελω να σε στεναχωρήσω, αν ο γιος σου δεν ανοίγει μοτερ τον επόμενο χρόνο, μάλλον θα τον ανοίξεις εσυ.
    Απ'το να λύνεις κάρτερ για μπιέλα καλύτερα να ανοίξεις κύλινδρο.
    Αν δεν κατεβάσεις συμπίεση δεν νομιζω να το χαρείς πολύ το μοτέρ.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καμία τοιούτη πρόθεσις....

    (απλα δεν καταλαβαίνω τον λογο να υπερκυβίσεις ένα μοτερ και μετα να του δώσεις αργοπορεία ή να κατεβασεις συμπίεση - εκτός και αν το θελεις για πομόνα στο χωράφι..)

    για ριξε καμια λυση?

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kapnias Προβολή μηνύματος
    Προσωπικα τον καταλαβαινω, ειχα στο παρελθον ενα αστρεα ολο μαμα με καθρεφτες και μαμα εξάτμιση με στροφαλο 54mm και πιστονι 54mm.
    Επειδη δεν ειχα βάλει κεφαλή με μεγαλύτερο χωρο καυσης, ουτε και βρηκα (δεν εψαξα πολύ) πιστόνι πιο κοντό , αναγκαστικά έβαλα φλάτζες για να κατεβάσω τη συμπίεση.
    Ηθελα κυβικά και ροπή αλλα οχι και 13:1 συμπιεση .

    Παντως αλεξ δεν θελω να σε στεναχωρήσω, αν ο γιος σου δεν ανοίγει μοτερ τον επόμενο χρόνο, μάλλον θα τον ανοίξεις εσυ.
    Απ'το να λύνεις κάρτερ για μπιέλα καλύτερα να ανοίξεις κύλινδρο.
    Αν δεν κατεβάσεις συμπίεση δεν νομιζω να το χαρείς πολύ το μοτέρ.
    λες να βαλω καμια εξατμιση πιο ανοιχτη? αλλα δεν θελω και θορυβο(τωρα φοραει motorsport με μικρη μπουκα)
    σου εχει τυχει να βαρεσει απο συμπιεση με honda 90αρα μπιελα σε αυτα τα χιλιοστα?
    μηπως να αλλαζα λαδια? τωρα του βαζω 20-50

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Με 53 χιλιοστα φλατ πιστονι δεν μου εχει τυχει να χτυπάει πειρακια, εκτος αν η κεφαλή σου δεν ειναι 90αρα ή 100αρα και εχει μικρο χωρο καυσης.
    Το δικο μου που χτυπούσε πειρακια ήταν 90αρι μαμα που έβαλα 47χιλιοστα φουλ πομπε σε μαμα κεφαλή (το 1994).
    Η χωρος καυσης της κεφαλής σου ήταν καθαρος απο καρβουνιες κτλ;
    Πειρακια χτυπάει μονο ζεστό ή και κρυο? Σε ολες τις ταχυτητεςή μονο 3η 4η;
    Τα λαδια δυσκολα θα σε γλυτωσουν απο κατι μιας και εχει ρουλεμαν η μπιέλα σου και οχι κουζινετο να πεις οτι θα αλλαξει κατι με την πίεση (αν εννοεις αυτο).

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    το πιστονι ειναι ημιμπομπε ιαπωνεζικο tkr (νομιζω καπως ετσι λεγεται) και ο κυλινδρος rik,η κεφαλη ειναι η 70αρα με το μεγαλο χωρο καυσης,after market
    η κεφαλη ειχε καπνα οταν την εβαλα αλλα δεν νομιζω να προερχεται απο αυτο
    σε ολες τις στροφες ακουγεται κροταλισμα εκτος απο τις υψηλες.
    ρε μπας και ειναι τιποτε αλλο?
    καδενα δεν ειναι, βαλβιδες δεν ειναι, μπιελα δεν ειναι, τι ειναι?
    μετα την ανακατασκευη του εχω κανει πανω απο 1000χλμ

  11. #41
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    το πιστονι ειναι ημιμπομπε ιαπωνεζικο tkr (νομιζω καπως ετσι λεγεται) και ο κυλινδρος rik,η κεφαλη ειναι η 70αρα με το μεγαλο χωρο καυσης,after market
    Ωραιο παρεάκι, δεν λέω...

    (αν και θα έπρεπε να βεβαιωθείς για το όνομα του πιστονιού ώστε να γινουν σωστα οι συστάσεις και αποφευχθούν ενδεχόμενες παρεξηγήσεις..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    53φουλ πομπε με 72αρα σαν τη δικια σου δεν χτυπουσε πειρακια, το ημιπομπε δεν πρεπει να χτυπαει. Μηπως ειναι κατι αλλο; Για δωσε καμια λεπτομερεια, κρυο ζεστο ακουγεται,χαμηλες στροφες λιγο γκαζι κτλ. Βαλε ενα γεμισμα σουπερ αμολυβδη να δεις κανει το ιδιο ή δεν ακους πειρακια;

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    κρυο ακουγεται πιο πολυ και με λιγο και με πολυ γκαζι αλλα και ζεστο παλι ακουγεται στα ανοιγματα.εβαλα 100αρα εχθες,θα τη καψω και θα ξαναβαλω, σηκωσα και τη βελονα του καρμπ μια θεση και δουλευει λιγο καλυτερα

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2008
    Μηνύματα
    190
    Μου εχει τυχει δις να φευγει η εκρηξη εξω απο τη φλατζα κεφαλης.Ακουγεται σαν πειρακια στο πολυ πιο δυνατο.Οταν ηταν κρυο το εκανε εντονα ακομα και πτη στιγμη που το εβαζα μπροστα. Μολις ζεσταινοταν απο τη διαστολη εστρωνε. Σφιξε την κεφαλη με ροποκλειδο εστω και δανεικο. Δεν εχω το μανιουαλ μαζι μου αλλα νομιζω θελει 1kg.m

    Αφου στο κανει κρυο περισσοτερο , ειναι πολυ πιθανο.

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    το επαθα οταν το εδεσα και το εβαλα για πρωτη φορα εμπρος,εσφηξα παραπανω τα παξιμαδακια και ολα ενταξει
    ο θορυβος εγινε πιο εντονος οταν εβαλα εκκεντροφορο απο το ss που βρηκα τυχαια σε ενα μαγαζι (γνησιος honda καινουργιος στο κουτι του)

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  2. Μετατροπη Honda GLX
    από Petrucci στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2005, 08:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF