Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Ελαστικα και παλι...

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jezuz
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    303

    Ελαστικα και παλι...

    Καλησπερα!
    Ηρθε παλι η ωρα για ελαστικα. Ειχα επανω τα Michelin Power Pure, απο τα οποια ημουν αρκετα ευχαριστημενος. Αντεξαν 4-5 trackday Μεγαρα, γρηγορες βολτες Επιδαυρο, δικαβαλες βολτες κτλ. Τα ειχα πανω απο 2 χρονια και τον τελευταιο καιρο λογο κακοκαιριας και υποχρεωσεων δεν ειχα βγει και πολλες βολτες. Σπανια και κοντα στο σπιτι. Και τις τελευταιες μετακινησεις γλιστρανε πολυ (παλια σχεδον ποτε), σαν να ελειξε ξαφνικα η μεσαια γομα στο πισω ελαστικο και κανει οτι θελει, αν και απο τη χαραξη φαινεται να εχουν ζωη ακομα. Οταν ειμαι με μεγαλη κλιση και ανοικτο γκαζι ολα καλα, οταν ειμαι με μικρη κλιση και σταθερο γκαζι εχω συνεχως γλυστρηματα και κοσκινισματα. Δικαβαλο, δραμα. Με οσους μιλησα μου ειπαν οτι κατα 90% ειναι το λατιχο το προβλημα. Και μιας και ηρθε η ωρα ειπα να βαλω νεα, και μαλιστα κατι καλο.

    Τι ζηταω: Ενα λαστιχο που να κανει και για βολτα δρομο και για trackday, με τριγωνικη κορονα (σαν αυτο που ειχα ή πιο γρηγορη), που να φτανει γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας. Και να μην ειναι μονη γομα και λιωσει σε καμια βολτα δικαβαλη το πισω, οπως ειχε συμβει σε φιλο. Απο φιλους και με τον λαστιχα μου που μιλησα, και απο οτι εχω διαβασει επεσαν αυτες οι προτασεις στο τραπεζι:
    1) Pirelli Supercorsa BSB (νομιζω ειναι μονη γομα το πισω, αλλα δεν το βρισκω πουθενα το τι ειναι, αν ναι, ακυρο).
    2) Pirelli Diablo Rosso Corsa
    3) Pirelli Supercorsa SP (προς αυτο κλινω, αν και πιο ακριβο, δεν ξερω ποσο γρηγορα φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας και τι αντοχες εχει).
    4) Dunlop D211 GPracer

    Μιας και εδω υπαρχει κοσμος που εχει δοκιμασει τα παντα και εχει αποψη ακριβως για καθε λαστιχο, ζηταω τη γνωμη σας για τη περιπτωση μου. Thanks!

  2. #2
    το ν.4

    Βεβαια δεν θα σε βγάλουν 4-5 td.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    + 1000 για τα dunlop...
    με σωστη χρηση και αναλογως γυρολογιου θα σε βγαλουν 3-4 td (Μεγαρα παντα) και καμποσες χαλαρες βολτες στον δρομο...

  4. #4
    Έχε υπόψη σου ότι οι δρόμοι τελευταία είναι μέσα στη σκόνη και γλιστράνε απίστευτα. Αν το πέλμα έχει αρκετό βάθος, τα σημάδια φθοράς δεν έχουν έρθει "πρόσωπο", κάνε καμιά βόλτα σε επαρχιακό να καθαρίσουν τα λάστιχα και βλέπεις.
    Think faster than you ride

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jezuz
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    303
    Ευχαριστω για τις απαντησεις! Σε επαρχιακους δρομους σχεδον αποκλειστικα ειμαι. Το πελμα εχει καποιο βαθος ακομα, ομοιομορφα μεση και πλαινα (τα πλαινα ισως ελαχιστα πιο φαγωμενα), απλα λες και η μεσαια γομα στο πισω εγινε γυαλι και γλιστραει, ειδικα με δικαβαλο, και δε θελω να το διακινδυνευσω. Φιλοι και γνωστοι μου ελεγαν για το (3), πως και δε το προτεινετε, αντοχη? αργει να ζεσταθει?

  6. #6
    Τα supercorsa sp και d211 gp racer βγαίνουν σε διαφορετικές γόμες γιατί προορίζονται κυρίως για πίστα. Κάτι τέτοιο ψάχνεις;
    Think faster than you ride

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jezuz
    Εγγραφή
    17/04/2012
    Μηνύματα
    303
    Αυτο που ψαχνω ειναι κατι που να ειναι ελαφρως καλυτερο απο αυτο που ειχα, με μεγαλες δυνατοτητες σε πιστα, για γρηγορες βολτες, αλλα και για βολτα δικαβαλο. Τριγωνικη κορονα, να πιανουν θερμοκρασια λειτουργιας γρηγορα και να ειναι διγομο, το πισω τουλαχιστον. Το θεμα αντοχης στο χρονο το βαζω δευτερο, δεν κανω και τοσα πολλα χιλιομετρα. Ειχα τα Michelin Power Pure, θελω κατι ελαγρως πιο καλο, πιο πιστατο, εκτος αν προκειτε να μην μου δουλεψουν ποτε στο δρομο, τοτε να παω σε κατι σαν αυτο που ειχα.

  8. #8
    εγώ από power pure πήγα σε power 3 κι έμεινα ευχαριστημένος..
    μόνο δρόμο οπότε για πίστα δε μπορώ να σου πω εντυπώσεις..
    ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα για λάστιχο που προορίζεται πρωτίστως για το δρόμο ,θα έλεγα περίπου σε 4 λεπτά απ'τη στιγμή που αρχίζεις να τα πιέζεις..χιλιομετρική απόδοση έχουν πολύ καλύτερη από τα pure ..
    είναι δίγομα με τη διαφορά ότι στο πίσω ο σκελετός είναι σκληρός έως και τα άκρα του ελαστικού και μόνο η επιφανειακή γόμα είναι πιο μαλακή για περιορισμό των παραμορφώσεων σε μεγάλα φορτία υπό κλίση.
    για το ρυθμό που πηγαίνω είμαι ικανοποιημένος.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.171
    Για μενα Dunlop!! Κορυφαιο ελαστικο που μπορει να βγαλει(αναλογως ποσα trackday κανεις) μεχρι κ 8k με προσοχη βεβαια.
    Λαστιχο πιστας φτιαγμενο για το δρομο(Δικο μου αυτο οχι της Dunlop)

    Aν και για τα Rosso Corsa εχω ακουσει πολυ καλα λογια...να πω την αληθεια μου!
    Ride(s) the wind of change...

  10. #10
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Καλησπέρα στην παρέα!

    Είμαι και εγώ πλέον στο δρόμο για αλλαγή ελαστικών. Αυτή τη στιγμή φοράω τα Metzeler M3, έχουν φάει τα ψωμιά τους και πάμε σε κάτι νεότερης τεχνολογίας με γρήγορο ζέσταμα και γρηγορότερη κορώνα. Συγκεκριμένα είμαι μεταξύ Bridgestone S20 Evo και Dunlop Sportsmart 2. Συγκλίνω προς dunlop μεριά.
    Δεν θέλω γόμες για το λόγο ότι με ενδιαφέρει να υπάρχει κράτημα και στο βρεγμένο όσο γίνεται.

    Ακούω προτάσεις και κυρίως για τα dunlop αν τα έχει βάλει κάποιος. Η κούκλα είναι μια CBR 600 F4i.
    Thanks...

  11. #11
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Dunlop.3-4 χλμ να ζεσταθουν και είσαι κομπλέ.
    Φίου φίου φι φι φίου

  12. #12
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Έλπιζω μόνο να έχουν διάρκεια στην απόδοση και να μην γίνουν κούτσουρα μετά από 3-4000 χλμ....

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    το dunlop sportsmart 2 ειναι καινουργιο λαστιχο βασισμενο στο d212 με περισσοτερη διαρκεια στον δρομο....αλλα οχι τοσο για απολυτους χρονους στην πιστα...
    επισης εχουν πολυ καλη τιμη...

Παρόμοια θέματα

  1. και παλι κράνος...
    από skous στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2005, 13:01
  2. Kλοπή R1 και πάλι απο Ηράκλειο Αττικής , παληκαριού...
    από Gandalf dr685sm στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2004, 08:44
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 15:44
  4. Καλώς σας Βρήκα και πάλι ...
    από jimbar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2004, 18:40
  5. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2004, 04:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF