Κοιτα καλε μου βασκα, αν παρω θα παρω αυτοματο, τερμα. ΑΛΛΑ επειδη πολλοι μου ειπαν πως το μηχανακι δεν εχει τιποτα και με σωστη οδηγηση αντεχει ακομα, και επειδη τα λεφτακια μου τα βγαζω με πολυ κοπο και αγχος, θα το προσπαθησω ακομα λιγο...προσεχω την οδηγηση (μα που στο καλο ειναι αυτος ο pipe smoker?) και νομιζω οτι προοδευω. Τωρα δηλαδη ειδα οτι η δευτερα αντεχει πολυ περισσοτερο απο οσο νομιζα και τις δυο τελευταιες μερες δε βαζω σχεδον καθολου τριτη (εκτος κατηφορες και ανοιχτους δρομους)...αυτα..εσας μπορει να σας φαινεται αστειο αλλα για μενα ειναι πολυ σημαντικο γιατι ως τωρα δε μου εχει δειξει κανεις πως να το οδηγω σωστα. Αν βεβαια μου κανει χοντρα χουνερια οπως τα περυσινα στη high season, αντι να καθομαι να κλαιω οπως περυσι, τοτε ναι θα το στειλω.
Βρε α να χαθεις!!
Ότι δίνεις γυρνάει σε σένα
και παλι δεν τα λες εντελως σωστα... το οτι η δευτερα αντεχει καμποσο, δε σημαινει οτι θα πηγαινεις μονο με δευτερα.. θα βαλεις και τριτη και τεταρτη... αλλα οταν πρεπει... στον ανοιχτο δρομο θα πας πχ με 4η αν η ταχυτητα του ειναι ανω των 50-60... αναμεσα στα 35-50 ως επι το πλειστον θα πηγαινεις με 3η εκτος και αν συντρεχουν λογοι (δικαβαλο, ανηφορα..) που το μηχανακι "κρεμαει" και θελει μια ταχυτητα κατω για να εχεις δυναμη οποτε πας με 2α.. αλλα δεν θα τη σπασεις κιολας πηγαινοντας στα ορια της.. θα πας με 5-10 χλμ κατω απο εκει που σε κρεμαει η 3η.. γενικως χρησιμοποιεις την σχεση εκεινη που παντα νιωθεις οτι το μηχανακι εχει τραβηγμα και ακουει το γκαζι του, χωρις να βογκαει..
ααα να δες εδω ενα βιντεο με οδηγιες για το πως και ποτε πρεπει να αλλαζεις τις ταχυτητες...
https://www.youtube.com/watch?v=3ozp7Pw2Fic
..βεβαια επειδη δε βρηκα προχειρο βιντεο με παπι, σου εβαλα ενα με τρακτορα που εχει 12 ταχυτητες σε διαταξη τριπλου Η
με spliter και range..![]()
![]()
Τελευταία τροποποίηση από mikes; 02/05/2015 στις 17:52.
Ναι ρε μικε, αφου το χω δηλώσει, κατα 90% της οδήγησης δεν ανεβαίνω πάνω απο τα 35...δεν εχει τέτοια περιθώρια μεσα σε μια πόλη σαν την κουτσουλια. Αλλα πρέπει η δεν πρέπει τελικα να βογκάει λιγο, γιατι καμία φορα αποκλινουν αυτα που μου λέτε ( μεταξύ τους εννοώ). Έλεγα να μη χρειαστει να αγγαρεψω κανέναν να μου κανει hands on μάθημα, αλλα ξερω γω μπορει να χρειάζεται τελικα.
Ότι δίνεις γυρνάει σε σένα
Εγώ μετά από όλα αυτά έχω δύο βασικές απορίες:
1. Πως έβγαλες δίπλωμα και
2. Πως καταφέρνεις και ζεις οδηγώντας κατ' αυτόν τον τρόπο.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
1. Σαν την κουτσουλιά δεν τη λες τη πόλη.
2. Μια χαρά περιθώρια έχει.
3. Αν δε θες, δε μπορείς κλπ. να ανέβεις πάνω από τα 35, απλά μην το κάνεις.
4. Υπάρχουν ένα σωρό επαγγελματίες στις σχολές οδηγών να σου κάνουν ένα replay όσα σου είπαν την 1η φορά ή να στα πουν σωστά τώρα αν την προηγούμενη σου είπανε μόνο τι να κάνεις για να πάρεις το δίπλωμα.
Ή δώστο να πάρεις αυτόματο να τελειώνουν τα βάσανά σου ή κάνε το 4.
Edit: +1 στον από πάνω![]()
Φύγαμε...
Παιδιά το δίπλωμα το έβγαλα πριν 16 χρονια. Η ευθεία, το οχταρακι, τελειώσατε. Τωρα για τα υπόλοιπα που ρωτάτε,ε, μείνετε κι εσεις με μια απορία.....![]()
Ότι δίνεις γυρνάει σε σένα
Έχουν ακουστεί τα άπειρα, σου έχουν πει τρόπους να ακούς το μηχανάκι πολλοί. Αν τελικά δεν τρολάρεις και θες πραγματικά να το μάθεις το ρημάδι, ίσως λέω ίσως, να άλλαζες και την μαμά αθόρυβη εξάτμιση σε μια λίγο πιο φασαριώζικη μπας και τελικά καταφέρεις να το ακούσεις. Να ακούσεις που δουλεύει πιο στρωτά και που αγκομαχάει οπότε θέλει αλλαγή σχέσης.
Μια ιδέα είπα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ρε κοπελίτσα μου γλυκιά, την ανηφόρα που έχει λίγο πριν τον κόμβο, έξω απ' το στρατόπεδο ή στον δρόμο προς Ατσιπόπουλο, αν πηγαίνεις δικάβαλο και με 35χλμ την ανεβαίνεις με δευτέρα. Αν αυξήσεις ταχύτητα η είσαι μόνη σου μπορείς να βάλεις και τρίτη. Σε κάθε περίπτωση αν το μηχανάκι "δεν ακούει" το γκάζι που του δίνεις, ήρθε η ώρα να κατεβάσεις. Στην επιστροφή που ο δρόμος είναι κατηφορικός μπορείς άνετα να έχεις τετάρτη και το μηχανάκι να ρολάρει. Ή αν πηγαίνεις πολύ σιγά και έχεις και συνεπιβάτη, βάλε μια τρίτη για να έχεις και λίγο φρένο απ' τον κινητήρα. Την μεγάλη κατηφόρα που έχει λίγο πριν βγεις στον κεντρικό στο Βιολί ΧαράΤΣι, την κατεβαίνεις με 2α το πολύ.
Δεκατέσσερις:μηδέν μηδέν, έξω απ' τον κήπο δεν μπορείς να έχεις τίποτα περισσότερο από δευτέρα. Στον ΒΟΑΚ μπορείς να βάλεις μια τετάρτη και να το αφήσεις να σε πάει με όσα χλμ θέλεις, αν όμως πηγαίνεις με 35 και συνεπιβάτη και θέλεις να αυξήσεις ταχύτητα το καλύτερο είναι να του ρίξεις μια κάτω για να έχει να σου δώσει.
Με τις ταχύτητες που οδηγείς, η τετάρτη σου χρησιμεύει μόνο σαν overdrive. Δλδ την βάζεις για να διατηρήσεις την όποια ταχύτητα ανέπτυξες, με μικρότερη κατανάλωση.
Edit. Αν όντως πηγαίνεις μόνο μέχρι 35, η τετάρτη δεν έχει νόημα ούτε σαν over.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 02/05/2015 στις 20:07.
Sent from me using a computer.
Άλλη απορία:
Ο πελάτης-συνεπιβάτης κάθεται στο πήγαινε, να πω ότι το κατανοώ αυτό.
Στο έλα, ξανακάθεται ;![]()
Φύγαμε...