Αν εξαιρέσουμε κάτι ευρωπαικά δρομίσια υπερτουμπανα όλα τα υπόλοιπα των τελευταίων χρόνων είναι να παίρνεις το ένα για να κοπανάς το άλλο.
Όλα ίδια και στην καλύτερη περίπτωση αδιάφορα.
Έχουν σταματήσει να σχεδιάζουν μοτοσυκλέτες από τότε που μέχρι και τα όργανα της μηχανής μας έπρεπε να αποκτήσουν αυτοκινητάδικο στυλ.
Edit. Ευρωπαίοι και Ιάπωνες έτσι!? Ακόμα και την κτμ τη πήρε η μπάλα!
Sent from me using a computer.
+1 σε όλα και στο υπογραμμισμένο,
Απλά ένα σχόλιο για τον σχεδιασμό του 1190 adventure-r.
Σήμερα με έκανε να γυρίσω το κεφάλι και να κολλήσω για ώρα...
Δεν είχα καταλάβει ποιο μηχανάκι ήταν αλλά έβλεπα κάτι εντυπωσιακό...μετά από ώρα και αφού την είχε κάνει, αντιλήφθηκα ποια μοτοσυκλέτα ήταν....
Να τονίσω ότι δεν είχα χρόνο να επεξεργαστώ τη μοτοσυκλέτα ούτε να την δω από κοντά...
Ίσως από κοντά κάτι έχει να πει...
Επίσης να πως ότι στις φωτογραφίες που την βλέπω δεν μου αρέσει καθόλου....
Όσο για το όνομα Adventure, απαντάω με την ερώτηση: πόσα κιλά είπαμε είσαι???
"...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."
Ή να αλλάξεις συνταγή σε ότι παίρνεις ή να βρεις γκόμενα ρε φίλε γιατί έχεις γίνει γκρινιάρα αγάμητη πεθερά.
Πάμε στην έκθεση με τα σκούτερ. Το πρώτο που μου κάνει μπαμ ήταν το μαυροκόκκινο gladius το οποίο είχα οδηγήσει παλιότερα και είναι ταμάμ (τα αναπαλαιωμένα/βιασμένα χρέπια ούτε που τα είδα σχεδόν-ποιός βέβηλος έβαλε κοστούμι CBR σε 6κύλινδρο κλασσικό... ΕΛΕΟΣ). Προσπερνάω το ασχημόπαπο (που ευχαρίστως θα οδηγούσα όμως) μεγάλο Strom, το μάτι πέφτει στα R1. Tracer, MT07, S10, ακόμα και το fjr μου άρεσε. Δίπλα ήταν το πολύ ωραίο (άσχετα με το αν θα το αγόραζα ή όχι) Tiger 1200XC, το 800ΧRX/XCX, το Crossrunner το νέο που είναι μναρα, το CBF1000F, το MSX, μετά S1000XR, R12000RS, F800GS & GSA, το R9T, Duc Scrambler έρωτας με την πρώτη ματιά (άσχετα με το αν η τιμή είναι λίγο αστεία-ακριβή), νέα Multi, το Capo, το V7, η βέσπα GTS και η άλλη η περίεργη/φουτουριστική με την κωμική τιμή, ήθελα να φύγω με τη μισή έκθεση. Δεν λέω ότι μου άρεσαν και πολλά σκούτερ... Α μου ξέφυγε. Να το κοιτάξεις αυτό το "όλα αδιάφορα" φιλαράκι, άσχημα γεράματα, πολύ άσχημα.
Άσε μας ρε αμυρουκάι. Βρες τις διαφορές στην σχεδίαση απ' το καινούριο άφρικα αν μπορείς.
Πιθανότατα το μηχανάκι να είναι γαμάτο και με κινητήρα που αν τον οδηγήσω να μη μπορέσω να ξεκολλήσω. Αν μπορούσα να έχω ότι ήθελα, δύσκολα θα έλειπε κάτι απ' το γκαράζ μου. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο όμως.
Τι να λέμε? Θέλεις να επιλέγω μοντέλα απ' τη λίστα σου και να τα βάζω το ένα δίπλα στο άλλο?
Ρε συ όλα καλά είναι. Δεν μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η πλειοψηφία των μοτοσυκλετών σήμερα. Παλιότερα ότι υπήρχε επάνω σε ένα μηχανάκι ήταν μέρος της σχεδίασης αλλά εξυπηρετούσε και ένα σκοπό. Σήμερα εκτός του ότι όλα έχουν την ίδια σχεδιαστική γραμμή, έχουν και ένα κάρο παπάτζες μόνο για τη μόστρα. Άλλες φορές αντί να τοποθετήσουν κάτι στο σωστό σημείο και στο σωστό μέγεθος, μπαίνει όπου τους βολεύει το λουκ που θέλουνε να δώσουνε.
Παλιότερα έβλεπες μια φιγούρα στο σκοτάδι και μπορούσες να πεις ποιας χρονολογίας μοντέλο είναι. Σήμερα μπερδεύεις ένα Ιαπωνικό, ένα Αγγλικό και ένα Γερμανικό υπό το φως του ήλιου και σε κοντινή απόσταση.
Ούτε τα bmw με το ρύγχος δεν ξεχωρίζουν πια.
Πόσο διαφορετικά ήταν μεταξύ τους τα tiger900, 990, varadero και Gs.
A λένε θα βγάλουμε ένα Ζ1000 τούμπανο. Και τι σημαίνει το τουμπανο σήμερα? Space! Λες και βγήκε από φθηνή ταινία επιστημονικής φαντασίας του 80.
Όταν στρώσουν τον κώλο τους στα σχεδιαστήρια και θυμηθούν τι προσπαθούν να φτιάξουν τα ξαναλέμε.
Edit. Γκόμενα έχω αλλά πιθανότατα να πρέπει να την αλλάξω.![]()
Τελευταία τροποποίηση από daz; 15/05/2015 στις 01:00.
Sent from me using a computer.
To tiger900 και η ΑΤ ποσο διαφορετικά ηταν από μπροστά; Η τα οπισθια της με του KLE ας πούμε...
Δεκτά τα όσα για το σταϊλινγκ, μερικώς (εγώ τα ξεχωρίζω άνετα τα gs ας πούμε, καβαλησα και το 1200adv και πολύ με αρεΖε επίσης και έμοιαζε και στενό κιόλας). Δεν μοιάζει με tracer το Μούτρο, όχι. Ούτε το πλαϊνό
Η ουρά του νέου Άφρικα και οι σελες μου φερνει σε multi 1200. Η 1190. Και πόσο δεν με νοιάζει...
Αν form follows function και το επιθυμητό function είναι το ίδιο, γιατί εκπλησσεσαι και γιατί θα πρέπει να εφεύρουν μια πρωτότυπη λύση αμφίβολης αισθητικής για να γουσταρεις; Η παλιά Άφρικα είχε άθλια σέλα, αυτό διαβαζω. Ούτε τότε ξεχώριζε όμως... Το μεγάλο Τενερέ, το κατζιβα, το τιγκερ που είπα ήδη... Ε, μικρή σουπιτσα;
Ακόμα με αυτό ασχολούμαστε ;;;
:a13:
![]()
Φύγαμε...
Διάολε με διαολίζεις και θα περάσω τον cap10 στο post counting μόνο από τούτο το θρεντ.
Και εγώ τα ξεχωρίζω τα gs, τρόπος του λέγειν ήταν. Τα gs έχουν λίγο πιο μακρύ ρύγχος απ' τα υπόλοιπα.![]()
Αν αρχίσουμε να βρίσκουμε ομοιότητες...
Ή μάλλον, αν αρχίσουμε να ψάχνουμε διαφορές και στο μούτρο, καλύτερα να κολλήσουμε αυτοκόλλητα στη ζελατίνα που να λένε bmw - ktm -yahaha κτλ για να μη ξεχνάμε τη αγοράσαμε!
Απάντησες μόνος σου σε αυτό που με ρωτάς ενώ λίγο πολυ λέμε και οι δύο το ίδιο. Ψάχνουμε σχεδιαστικές διαφορές σε επιμέρους τμήματα και όχι στην γενικότερη σχεδιαστική γραμμή της μηχανής. Αντιγραφές και παρόμοια αισθητική υπήρχαν πάντα (elefand - tenere 750) aλλά εκτός του ότι έβγαινε και κανένας bigoulas, οι ομοιότητες περιορίζονταν ανάμεσα σε κάποια κορυφαία μοντέλα της ίδιας κατηγορίας.
Εδώ έχουμε καινουρια μοντέλα σε διαφορετικές κατηγορίες που εκτός του ότι έχουν περισσότερες ομοιότητες από διαφορές, οι διαφορές περιορίζονται σε λεπτομέριες. Και πολλά απ' αυτά αν τα δεις σαν μαύρη σκιά σε λευκό πανί θα μοιάζουν όλα ίδια.
Τέλος πάντων θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά είμαστε εκτός. Νομίζω ότι κάπου έχω ξαναγραψει κάτι παρόμοια. Μπορεί σε κανένα παλιότερο θρεντάκι για κάποιο χοντα.![]()
Sent from me using a computer.
Tai δεν μίλησα μόνο για τις ομοιότητες και τις αντιγραφές. Σημερα κάνουμε τα απλά δύσκολα μόνο και μόνο για να φαίνονται όλα λίγο πιο εντυπωσιακά.
Η ομορφιά της μηχανής είναι στην απλότητα και στον λιτό σχεδιασμό. Δίτροχο είναι το γμν. Τις φτιάχνουν όλες με τον ίδιο τρόπο που φτιάχνουν και τα σκούτερ.
Σε πολλές βιδώνουν μέχρι και λωρίδες πλαστικού για να μη φαίνεται το πλαίσιο. Είναι ντροπή να δείχνεις το πλαίσιό σου δημόσια.
Άλλες πάλι φορές παίζεις παζλ με μερικά πλαστικά κομματάκια και μια τσέπη βίδες για να λύσεις και να δέσεις ένα κάτι.
Σε άλλες εκθέτουν κομμάτια σχεδιάζοντάς έτσι ώστε να δείχνουν μεγαλύτερα, τα τοποθετούν σε ένα μέρος όπου θα χρειάζονται ένα προστατευτικό καπάκι, το οποίο μπορεί να έχει τέτοιο σχήμα ώστε να δείχνει η μηχανή τούμπανο.
Έτσι φτιάχνονται τα τούμπανα?
Έτσι φτιάχνονται τα τούμπανα:
Εδώ δες κατάσταση:
![]()
Τελευταία τροποποίηση από daz; 15/05/2015 στις 02:59.
Sent from me using a computer.
Θα είναι άραγες Γιάπωνας ή θα είναι Honda Italia, Honda Μalaysia και δε συμαζεύται ;;;
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε