Σελίδα 18 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 813141516171819202122232868118 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 256 έως 270 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #256
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    νομίζω πάντως ότι με την καραμέλα περί χώματος πολλοί εξ υμών αδικείτε / αγνοείτε μια μερίδα κοινού (συμπεριλαμβανομένου και εμού) που απλά θέλει ένα μεγάλο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  2. #257
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    νομίζω πάντως ότι με την καραμέλα περί χώματος πολλοί εξ υμών αδικείτε / αγνοείτε μια μερίδα κοινού (συμπεριλαμβανομένου και εμού) που απλά θέλει ένα μεγάλο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης...

    Σε αυτη ακριβως τη μεριδα κοινου στοχευουν οι πωλητες των ον οφ.
    Που οφ δεν θα δουν ποτε γιατι δεν χρειαζεται η δεν τους αρεσει.
    Λεγε με στρομ π.χ

  3. #258
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    νομίζω πάντως ότι με την καραμέλα περί χώματος πολλοί εξ υμών αδικείτε / αγνοείτε μια μερίδα κοινού (συμπεριλαμβανομένου και εμού) που απλά θέλει ένα μεγάλο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης...
    Πες τα.
    Και να μην σπάει ή να μην χαλάει τίποτα επάνω του. Ούτε τρόμπες, ούτε αντλίες, ούτε λάδια να τρέχουν, ούτε ψυκτικά, ούτε βενζίνες. Να μην θέλει τον απόλυτο μάγο γιατρό της φυλής, να μην πρέπει να ξέρεις απ'έξω το σέρβις και το παρτς μάνιουαλ, να μην χάνει βίδες σε κάθε βόλτα, να μην βιοδιασπάται στις 100,000 χλμ. Να δουλεύει και να σου κάνει τα κέφια, απλά.
    Και τώρα θα βγει ο μπψηλός με τον τενεκέ να πει για ταξί πάλι, κάτσε να δεις.



    @Γιώργη το "μπορεί αλλά δεν θέλω" με το "θέλω δεν θέλω δεν μπορεί" είναι άλλο.

  4. #259
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Μωρε τρια τρια θα τ αγοραζα.Μεχρι και tuono θα επαιρνα,να καθομαι να το βλεπω.
    Έτσι, και εγώ!
    Travel, Grow, Share

  5. #260
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Πες τα.
    Και να μην σπάει ή να μην χαλάει τίποτα επάνω του. Ούτε τρόμπες, ούτε αντλίες, ούτε λάδια να τρέχουν, ούτε ψυκτικά, ούτε βενζίνες. Να μην θέλει τον απόλυτο μάγο γιατρό της φυλής, να μην πρέπει να ξέρεις απ'έξω το σέρβις και το παρτς μάνιουαλ, να μην χάνει βίδες σε κάθε βόλτα, να μην βιοδιασπάται στις 100,000 χλμ. Να δουλεύει και να σου κάνει τα κέφια, απλά.
    Και τώρα θα βγει ο μπψηλός με τον τενεκέ να πει για ταξί πάλι, κάτσε να δεις.
    Εγώ σου βγάζω τον παράγοντα αξιοπιστία έξω Γιάννη και αφήνω μόνο το θέμα χρήσης και τύπου μηχανής
    Είναι κουραστικό πλέον να δαιμονοποιείται η επιθυμία κατοχής μιας μηχανής στην οποία αν δεν θες να ξαπλώνεις πρέπει να πας στο Ντακάρ

    Μηχανάκια για χώμα υπάρχουν, λέγονται XR, YZ κλπ κλπ κλπ

    Τώρα γιατί ντε και καλά να πρέπει να έχω μηχανάκι 1000+ κυβικών για να πάω βόλτα στη παραλία του Σίμου στην Ελαφόνησο, ποτέ μου δε το κατάλαβα...

    Εντάξει, αν μια μηχανή των 1200 cc μπορεί και να πατήσει λίγο (ή και περισσότερο) χώμα και να πάει αξιοπρεπώς και με ασφάλεια καλώς, δεν αποτελεί όμως κριτήριο για πολύ κόσμο αυτό, και καλό θα είναι να το καταλάβουν μερικοί και να σταματήσουν να λένε για τα GS...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  6. #261
    Τα gs τα κραζουμε γιατι χαλανε,και εχουν και ενα σκασμο λεφτα.
    Και γιατι οι περισσοτεροι αναβατες τους σου μιλανε και νομιζεις οτι γυρισαν απο την Ατακαμα.
    Και γιατι μας στραβωνουν με τα 4 προβολακια μερα μεσημερι..
    Και και και....

    Οχι γιατι δεν τα πανε χωμα

  7. #262
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    τα'χετε μπλεξει, για ακομη μια φορα, τα πραγματα...

    κατ'αρχην ΜΗΝ συγκρινετε πωλησεις στην Ελλαδα με τις παγκοσμιες πωλησεις μιας μηχανης...
    αλλιως επιλεγει ο ελληνας μηχανακι, αλλιως ο γαλλος, αλλιως ο αμερικανος, κ.ο.κ...


    συνηθως λοιπον ο ελληνας επιλεγει ενα μηχανακι που να ΜΠΟΡΕΙ να τα κανει ολα (ανεξαρτητα αν αυτος μπορει να τα κανει, σαν ανθρωπος)...
    και φυσικα επιλεγει την μετριοτητα, βλ. v-strom γιατι απλουστατα ΠΟΤΕ δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα...

    οποτε ενα μηχανακι που να μπορει να κυκλοφορει πολη με (σχετικη) ευκολια, να ταξιδευει καλα, να διακοσαριζει, να παταει ισα ισα λιγο χωμα μεχρι να φτασεις παραλια στο νησι, να ειναι αξιοπιστο, να ειναι λιγο μπουγιοζικο και να φαινεται μεγαλο, πουλαει τρελα σε μια μεγαλη μεριδα ελληνων αναβατων...

    τιποτα φυσικα απ'ολα αυτα δεν το κανει τελεια...ουτε στην πολη το λες μπαλαρινα, ουτε στο ταξιδι με μπαγκαζια και 2ο ατομο ειναι το απολυτο εργαλειο, ουτε φυσικα χωμα, ουτε γκαζια για τελικιασματα εχει..κλπ...

    πηγαινοντας λοιπον στο africa που πολλοι κραζετε, αλλοι θαυμαζετε, και αλλοι δεν εχετε αποφασισει ακομη ισχυουν τα εξης....

    βαρυ ονομα, λογω της συμμετοχης του dakar λογω επιδοσεων (τοτε)..
    βαρυ ονομα, λογω της honda οσον αφορα την αξιοπιστια...
    ηταν ο προπομπος του v-strom με οτι αυτο συνεπαγεται...
    εχει αποδειξει ολα τα παραπανω στο περασμα του χρονου εξ ου και πολλοι το εχουν σαν σημειο αναφορας ακομη και σημερα...

    απ'οτι φαινεται αυτο που θα βγει, εχει αυτο που θελει ο μεσος ΕΛΛΗΝΑΣ αναβατης...(βλ. παραπανω)...

    μπορει να μην ειναι γ@ματο στο χωμα, αλλα :a12:...
    μπορει να μην ειναι τοσο ελαφρυ οσο καποιο αντιστοιχο χιλιαρι ευρωπαϊκο αλλα :a12:...
    μπορει να μην ταξιδευει τοσο καλα οσο καποιο αλλο on off αλλα...τα γνωστα...


    το θεμα τωρα της εμφανισης ειναι εντελως υποκειμενικο...ο Αποστολης ειναι της minimal σχολης, αλλους δεν τους πειραζει το "φρου φρου και το αρωμα"...


  8. #263
    Μηχανάκι πραγματικό ον οφ 50-50 και τα κουκούτσια μοιρασμένα που σπέρνει τρομοκρατία στα κατάλληλα χέρια σε χώμα και άσφαλτο υπάρχει εδώ και μια δεκαετία...ΚΤΜ 950-990 και δεν μιλάω καν για το R.
    Δεν έχει γεμίσει ο τόπος...

    Με το 1190 ακόμα και η ΚΤΜ έριξε νερό στο κρασί της και έδωσε περισσότερη έμφαση στην άσφαλτο.
    Αυτό θέλει ο περισσότερος κοσμος.
    Οι γιαπωνέζοι εδώ και σχεδόν 20 χρόνια παράτησαν τα μεγα ον οφ.

    Η Χόντα νομιζω οτι κάνει ένα καλό βήμα.
    Θα δείξει ο χρόνος και η αποδοχή από τον κόσμο.
    Ας περιμένουμε..

  9. #264
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Κακως πιστευεις κατι τετοιο.

    Ποιο adv rider εννοεις;;το ελληνικο;;
    Δεν μιλάω για Ελλάδα!


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Πες τα.
    Και να μην σπάει ή να μην χαλάει τίποτα επάνω του. Ούτε τρόμπες, ούτε αντλίες, ούτε λάδια να τρέχουν, ούτε ψυκτικά, ούτε βενζίνες. Να μην θέλει τον απόλυτο μάγο γιατρό της φυλής, να μην πρέπει να ξέρεις απ'έξω το σέρβις και το παρτς μάνιουαλ, να μην χάνει βίδες σε κάθε βόλτα, να μην βιοδιασπάται στις 100,000 χλμ. Να δουλεύει και να σου κάνει τα κέφια, απλά.
    Και τώρα θα βγει ο μπψηλός με τον τενεκέ να πει για ταξί πάλι, κάτσε να δεις.

    @Γιώργη το "μπορεί αλλά δεν θέλω" με το "θέλω δεν θέλω δεν μπορεί" είναι άλλο.
    Αυτό που περιγράφεις πρέπει να το προσφέρουν όλοι οι κατασκευαστές σε συσκευασία μηχανής.
    Όταν το προσφέρουν σε συσκευασία ταξί, εγώ θα είμαι εδώ να το αναφέρω.
    Sent from me using a computer.

  10. #265
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    νομίζω πάντως ότι με την καραμέλα περί χώματος πολλοί εξ υμών αδικείτε / αγνοείτε μια μερίδα κοινού (συμπεριλαμβανομένου και εμού) που απλά θέλει ένα μεγάλο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης...
    Και είστε οι περισσότεροι. Είστε η κατηγορία στην οποία απευθύνονται, ή πρέπει να απευθύνονται τα περισσότερα 1000αρια ον-οφφ.
    Δεν σας αδικούμε καθόλου ίσα ίσα, σαν σκεφτόμαστε KAI εσάς!
    Που πρέπει να ανεχτείτε είτε ακτίνες με ότι αυτό συνεπάγεται για ένα μηχανάκι που δεν θα πατήσει ποτέ του χώμα, είτε να είναι μισό τόνο με ένα κάρο ηλεκτρονικά βοηθήματα για να σηκώνεται μόνο του όταν πέσει.
    Το είπα στην αρχή! "Εγώ βλέπω άλλο ένα 1000αρι με ακτίνες", αλλά μόνο ο drbig μου απάντησε. To κοινό που θα αξιοποιήσει ένα ελαφρύ 1000αρι με πολλές χωμάτινες δυνατότητες είναι το κοινό που αγόρασε το 950 enduro Δλδ μετρημένο στα δάχτυλα.

    Το κοινό για ελαφριά 1000αρια που να ταξιδεύουν γοργά και να περνάνε από παντού είναι τεράστιο. Μόνο που δεν έχει την ανάγκη της σαμπρέλας ούτε θα ψαρώσει από το real adv σε μηχανάκια που φλερτάρουν τα 1000cc.
    Όταν φωνάζω γιατί τα βγάζουν σαν βαρίδια μου λέτε, έλα μωρέ μλκ λες και θα πάνε χώμα! Ε και? Αν δεν πάνε χώμα δλδ πρέπει να αποκτήσουν όπισθεν? Τώρα μας λένε ότι κάνανε στροφή προς το real adv και το βγάλανε στα 1000. Ας είναι ελαφρύ, και μια χαρά θα το βολευτείτε μόνο που μερικοί θα ανεχτείτε και την οδική σε περίπτωση που σας σπάσει το λάστιχο ή θα κουβαλάτε σαμπρέλες και λεβιέδες όπως οι εντουράδες.

    Νομιζω η μερίδα που θα αξιοποιήσει τα οφέλη της 18αρας με την σαμπρέλα σε ένα 1000αρι είναι πολύ μικρότερο ακόμα και από αυτήν που που θέλει (ή χρειάζεται καλύτερα) on-off κατσίκια.

    Πως αισθάνεστε που βγαίνει μια μηχανή απευθυνόμενη σε εσάς και σχεδιασμένη είτε για τον 1/1000, είτε για τους δήθεν που με βάσανα όσα και τα cc του θα το ρίξουν στην άμμο και τη λάσπη, για μια φωτογραφία στο fb με τον τίτλο pure fan?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 16/05/2015 στις 03:07.
    Sent from me using a computer.

  11. #266
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Σε αυτη ακριβως τη μεριδα κοινου στοχευουν οι πωλητες των ον οφ.
    Που οφ δεν θα δουν ποτε γιατι δεν χρειαζεται η δεν τους αρεσει.
    Λεγε με στρομ π.χ
    Δεν νομίζω, όταν παίρνεις μια μεγάλη ον οφφ την παίρνεις για να την φορτώσεις να έχεις ξεκούραστη θέση και να περπατήσεις λίγο χωματόδρομο... σε λογικά πλαίσια.


    Αυτό είναι καθαρόαιμο χιλιάρι και επειδή έχει φώτα είναι στην κατηγορία εντούρο και όχι ον οφφ.

  12. #267
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    δες προ 4ετίας πόστ μου

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=44270&page=2

    αυτό που δε καταλαβαίνεις είναι η παγίδα που έχεις πέσει (και πέφτω και εγώ συχνά) είναι οτι για παράδειγμα το 2006 υπήρχαν παλιοι "γνώστες" που έβριζαν τη ΚΤΜ για το 690 SM και αναπολούσαν για τη παλιά "καλή εποχή" που η ΚΤΜ έβγαζε το 625 SM .

    πρόσεξε σου λέωωωωωω


    Ναι! Ναι ρε! Και εγώ αυτό ακριβώς είπα όταν το κοιτούσα και άκουγα τα σχόλια των διπλανών μου.

    Με βάση τις μηχανές που έχουν παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια (για σχεδιασμο και οχι για επιδόσεις ή άλλο) θεωρείς ότι έχω πέσει σε αυτή την παγίδα?

    Μα δεν βλέπω κάτι διαφορετικό, κάτι πρωτοποριακό και το χειρότερο είναι ότι δεν βλέπω κάτι αληθινό! Είναι είτε σχεδιασμένα για να μοιάζουν σαν κάτι που δεν είναι, είτε υιοθετούν μια κοινή γραμμή.

    Ακόμα και αυτό το crosskati που πόσταρα προηγουμένως με την μειώδη εμφάνιση μασίστα θα μπορούσα να το αποδεχτώ αν ήταν αυτό που θέλει να δείχνει.
    Μα τώρα μου θυμίζει τα 50αρια σκούτερ που είναι σχεδιασμένα λες και βγήκαν από αγώνα motogp χαραμίζοντας άνεση, χώρους κτλ για να τρέχουν τα σάλια στους πιτσιρικάδες που θέλουν να έχουν κάτι το οποίο μοιάζει με κάτι άλλο.
    Πολλοί μπορεί να εκτιμήσουν αυτό που πραγματικά είναι και να το υπερευχαριστηθούν όμως άλλο το ένα και άλλο το άλλο. (για το crosskati)

    Μα εγώ ήμουν αυτός που παρεξηγήθηκα απ' τον αμύρου ότι δεν τα φτάνω και τα έχω κάνει κρεμαστάρια? Και ας ανέφερα ότι αν μπορούσα να έχω ότι θέλω δύσκολα θα έλειπε κάποιο!

    Παρόλα αυτά εγώ πάλι ήμουν εκείνος που προβληματίστηκε και ρώταγε τον bigoula ποσο μπελαλίδικα είναι τα πραπρά σας με τα δυο ρεζερβουάρ γιατί δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η σχεδίαση δεν υιοθετείται σαν πιο αποδοτική στα ψηλά μηχανάκια με απαιτήσεις για αυτονομία. (χωρίς απαραίτητα να κάνεις το μηχανάκι να μοιάζει σαν να βγήκε από αγώνα dakar).
    Πόσες φορές έχω εκθειάσει το ρεζερβουάρ του φ800 που είναι πιο πρακτικό ακομα και από του 690 (γιατί αυτό σχεδιάστηκε για το baja). Και το πίσω μέρος του φ800, σχεδιαστικά προέκυψε από την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ. Και το ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε εκεί για να καλύψει τις ανάγκες μεγάλης αυτονομίας και να λύσει το πρόβλημα της υψηλόβαρης αίσθησης των πολλών λίτρων.

    Δεν αναπολώ καμία παλιά εποχή. Εκεί αναφέρθηκα γιατί τότε οι σχεδιαστές σχεδίαζαν έχοντας στο μυαλό τους πολλά πράγματα (το μάρκετιν ένα απ' αυτά). Τώρα οι σχεδιαστές έχουν στο μυαλό τους αυτό που τους έβαλε εκεί το μάρκετιν (και μόνο).
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 16/05/2015 στις 03:11.
    Sent from me using a computer.

  13. #268
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    Εγώ σου βγάζω τον παράγοντα αξιοπιστία έξω Γιάννη και αφήνω μόνο το θέμα χρήσης και τύπου μηχανής
    Είναι κουραστικό πλέον να δαιμονοποιείται η επιθυμία κατοχής μιας μηχανής στην οποία αν δεν θες να ξαπλώνεις πρέπει να πας στο Ντακάρ

    Μηχανάκια για χώμα υπάρχουν, λέγονται XR, YZ κλπ κλπ κλπ

    Τώρα γιατί ντε και καλά να πρέπει να έχω μηχανάκι 1000+ κυβικών για να πάω βόλτα στη παραλία του Σίμου στην Ελαφόνησο, ποτέ μου δε το κατάλαβα...

    Εντάξει, αν μια μηχανή των 1200 cc μπορεί και να πατήσει λίγο (ή και περισσότερο) χώμα και να πάει αξιοπρεπώς και με ασφάλεια καλώς, δεν αποτελεί όμως κριτήριο για πολύ κόσμο αυτό, και καλό θα είναι να το καταλάβουν μερικοί και να σταματήσουν να λένε για τα GS...
    Βράαααβο. Αυτό λέω και εγώ.

    Ας βγάλουν λοιπόν κανένα μηχανάκι που να είναι ελαφρύ και να κάνει αυτά που λες και ας αφήσουν τα real adv ή να τα βγάλουν τα με τα χαρακτηριστικά που τους πρέπει.
    Ή ας τα βγάλουν όπως θέλουν ρε παιδί μου, αυτοί που είναι να βολευτούν θα βολευτούν όπως το έκαναν και με το 990 που δεν πάτησαν ποτέ χώμα και το πήραν για όλα τα υπόλοιπα.

    Ανεξάρτητα από την καμπάνια της bmw που εκτόξευσε τις πωλήσεις, αυτό το μηχανάκι είναι γι' αυτό ακριβώς που λες. Είναι σαν κάτι ανάμεσα στο 990 και το varadero.
    Πολλοί είναι αυτοί που το αγόρασαν γι' αυτόν ακριβώς το λόγο και ας τους παίρνει η μπάλα μαζί με τους υπολοίπους.

    Όταν κάνουμε πλάκα και ξεχειλώνουμε καταστάσεις, δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα.
    Sent from me using a computer.

  14. #269
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Βράαααβο. Αυτό λέω και εγώ.

    Ας βγάλουν λοιπόν κανένα μηχανάκι που να είναι ελαφρύ και να κάνει αυτά που λες και ας αφήσουν τα real adv ή να τα βγάλουν τα με τα χαρακτηριστικά που τους πρέπει.
    Ή ας τα βγάλουν όπως θέλουν ρε παιδί μου, αυτοί που είναι να βολευτούν θα βολευτούν όπως το έκαναν και με το 990 που δεν πάτησαν ποτέ χώμα και το πήραν για όλα τα υπόλοιπα.

    Ανεξάρτητα από την καμπάνια της bmw που εκτόξευσε τις πωλήσεις, αυτό το μηχανάκι είναι γι' αυτό ακριβώς που λες. Είναι σαν κάτι ανάμεσα στο 990 και το varadero.
    Πολλοί είναι αυτοί που το αγόρασαν γι' αυτόν ακριβώς το λόγο και ας τους παίρνει η μπάλα μαζί με τους υπολοίπους.

    Όταν κάνουμε πλάκα και ξεχειλώνουμε καταστάσεις, δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα.
    Πάντως όσο σε διαβάζω με μπερδεύεις ακόμα περισσότερο...
    Δηλαδή εν προκειμένω κράζουμε την Χόντα επειδή προσέδωσε στο μηχανάκι κάποια χωμάτινα χαρακτηριστικά τα οποία όμως επί του πρακτέου θα είναι άχρηστα στους περισσότερους ιδιοκτήτες τους ;
    So what, που λένε και στο χωριό μου

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  15. #270
    γαμω το κροουμ και το μομπαιλ βερσιον.


    λεπον...
    απο το σαιτ της κτμ.

    Wire-spoked wheels for tubeless tyres featuring airtight rim beds patented by KTM - appropriately for the offroad aspirations of the Adventure R in 21" and 18" diameters. The rims on the 1190 Adventure R combine all the benefits of a tubeless tyre (easy fitting and dynamic advantages due to no inner tube) with the stability and robustness of a wire-spoked wheel. This set-up makes the Adventure R's rims substantially more resilient than all the competition's cast and spoked wheels – an added bonus, especially in hard offroad riding.



    αρα μια χαρα tubeless 18αρη θα βαλει και η χοντα αν θελει. προμπλεμ σολβντ που λενε και στην τανζανια.


    απορια: το 1190R ειναι ιδια ακριβως κιλα, ιδιες αναρτησεις, πολυ περισσοτερα αλογα απο το 990. ναι εχει ηλιθιο φιλτροκουτι αλλα και το 990 δεν ειχε το καλυτερο... οποτε γιατι ειναι σοφτ, ασφαλτινο κλπ ποτε δεν το καταλαβα. ισως γιατι οι κατοχοι 990 κατι επρεπε να εφευρουν να πουν καλο για το δικο τους; εχουν το μονο true austrian adventure?


    σουπια φιλτατε. ποσοι ανθρωποι θελουν και μπορουν να αγορασουν αυτο που ζητησε ο γιαννης πριν; 100; 200; 300 παγκοσμιως; δεν βγαζεις γραμμη παραγωγης, ετσι απλα. ουτε η Ρεντη του ρεϊς το εκανε γιατι δεν εβγαινε κερδος.

    ελαφρυ, εστω κιλα 990 σου λεω που ειναι ηδη απιθανα πολλα για χωμα τα 235 γεματα, δεν χαλαει τιποτα, ταξιδευει πιο ανετα... αυτο πουλαει. και ειναι σουπερ τελειο μια χαρα για το 99% εξ ημων. κατι τετοιο δειχνει οτι θα βγει. χωνεψε το οτι αυτο που θες η θα το φτιαξεις εσυ τροποποιωντας την βαση που σου ταιριαζει η μια ζωη θα κανεις τον αντιρρησια. πλακα εχει δεν λεω.


    παω να πιω καφε. φιλουθκια και καλημερες.

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF