Γιάννο, επειδή σε ξερω προσωπικά θα σου δώκω μια μεγάλη μούτζα, έξτρα λαρτζ ... σαν να καθόμαστε στο pulp πχ και να μιλάμε παρείστικα και να τσουγκρίζουμε τις μπύρες μας ... Το λέω αυτό γιατί πιστεύω δεν θα στραβώσεις ... για τη μούτζα... αλλά πάρτη ...
Βαριέμαι αφάνταστα να αραδιάσω τώρα εδω τα πόσα όσα λινκς απο ride reports σε ξένα φόρουμ, σε γκρουπ στο φούμπου, σε communities στο g+ .... με 800άρια που έχουν στο κοντέρ τους 200+ χιλ. χλμ... Μιλάμε για πολλά λινκ. ..
Το δικό μου είναι φλώρικο με μόλις 80 χιλιάδες...
Το πιο πρόσφατο που είχα δει προ λίγο καιρό είναι αυτό: http://www.ridetoroots.com/blog/inig...ero-incansable
Ο "παπούς" στο 2ο του 800άρι έχει γράψει 258.000 χλμ μέχρι τώρα και συνεχίζει ακαθεκτο ...
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Απολυτως δεκτη και αποδεκτη. Βλεπω ομως αυτο (αυτοματη μεταφραση γκουγκλ)
F800GS σας έχει ένα επιβλητικό πάνω από 258.000 χιλιόμετρα, γίνεται σε τρία έτη και έξι μήνες, και να έχουν καλή υγεία. Ήμουν άφωνος...
Ταξιδιαρα ψυχη, δεν εχει την καταπονηση ενος "εργατη". Απο αλλα πιο "καθημερινα" να ποσταρουμε ζημιες; Περιττο.
Χαιρομαι παντως αν αντεχει τοσο σε ταξιδιωτικη καθαρα χρηση. Για δευτερο μηχανακι μονο για τα "εξω" ξαναμπαινει στη θεωρητικη λιστα.
Είχα καταληξει στο Tracer.Λόγω του προβλήματος διαθεσιμοτητας του Tracer και ενώ είχα δώσει ήδη προκαταβολή,μου ανέβασε την τιμή κοντά 500 ευρώ και πήγα και την πήρα πίσω.Από Οκτώβριο πλέον οι προσφορές πάλι λέει.Βασικά μόνο για το ματ γκρι ισχύει που έχει και τη μεγαλύτερη ζήτηση.
Πάλι από την αρχή λοιπόν.Ξανασκέφτομαι τι θα πάρω οπότε και επαναφέρω το θέμα μήπως πάρω καμία ιδέα.
Έχουμε και λέμε:
-Αναβάθμιση από Vstrom 650(περισσότερα άλογα/κυβικά,καλύτερη οδηγική συμπεριφορά(?) )
-Ψηλό Και ογκώδες για να μη φαίνεται σαν παπι(λόγω ύψους Και σχετικού όγκου)Και καναπεδατο σε θέση οδήγησης
-(πολλά Χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα οπότε) ευκινητο σε κίνηση με ψιλολογικές καταναλώσεις.να πάμε δηλαδή σε χιλιαρι οκ αλλά δεν έχουν νόημα Όλα τα από εκεί και πάνω 1200 κτλ
-μπάτζετ είχα 10000 Για καινούριο αλλά για μεταχειρισμένο,ειδικά κάτι που θα είναι ακριβότερο σε τέλη,ασφάλεια,καταναλώσεις,σέρβις θα πρέπει να πάμε σε κάτι αισθητά φθηνότερο το πολύ 6000 ξέρω γω.
Βοηθήστε παλικάρια.Πρέπει σε καμία βδομάδα να έχω καταλήξει αρνητικά τουλάχιστον στο tracer Αλλιώς να πάω να το κλείσω ότι χειρουργείου.μετά θα έχω 3 μήνες μπροστά μου που δε θα μπορώ να καβαλησω για να διαλεξω το μετχειρισμενο της αρεσκείας μου.ευχαριστώ για τις απόψεις που θα ακολουθήσουν.
Εγώ πάντως στη θέση σου θα έπαιρνα ένα μεταχειρισμένο F800gs τώρα και ένα μεταχειρισμένο Tracer σε 4-5 χρόνια.
Οικονομικά μία η άλλη περίπου θα σου βγει.
Με τις ευκαιρίες που μπορείς να βρεις στα μεταχειρισμένα, δε βλέπω κανένα λόγο να αγοράσει κανείς καινούριο μηχανάκι.
Ο τρικύλινδρος της υαμαπα πρέπει να είναι φοβερός, το υπόλοιπο σύνολο φαίνεται αξιόλογο. Είναι ένα μηχανάκι που πιθανότατα θα πουλήσει πολύ και θα κρατήσει την αξία του.
Νομίζω πως για την χρήση που περιγράφεις είναι μια απ' τις καλύτερες επιλογές με μοναδικό μειονέκτημα το ότι ειναι καινούριο. (και ο κινητήρας και το υπόλοιπο πακέτο)
Τα Ιαπωνικά δεν φημίζονται για τις παιδικές τους ασθένειες και όσες εμφανίσουν συνήθως τα συνοδεύουν αρκετά χρόνια, αλλά έχουν υπάρξει και εξαιρέσεις.
Τα δείγματα που έδειξε η υαμαχα στο s10ere που ήταν σχεδιασμένο από λευκό χαρτί και δεν έβγαλε τίποτα (έβγαλε? Δεν άκουσα κάτι!) σε συνδιασμό με την κ@υλα του τρικύλινδρου, εμένα προσωπικά, θα με έσπρωχναν να ξεπεράσω τα άγχη και τις φοβίες του καινούριου.
Sent from me using a computer.
το s10 μια ανακληση για κομματι πλεξουδας απο λαιμο στα φωτα. το tracer προπληπτικη αλλαγη σε κομματι του συστηματος του επιλογεα ταχυτητων.
γενικα, tracer δαγκωτο.
Το tracer ηδη μετραει αμακληση παντως......![]()
πουτσ@@@@@@@@@
Πάντως,διαφορετικά πολύ μηχανάκια και με διαφορετικό κόστος.
Και τα δύο είναι πολύ καλά αν και το Γιαμάχα είναι πολύ φρέσκο ακόμη.
Το υαμαπα είναι πιο ασφάλτινο με στήσιμο και κινητήρα που ταιριάζει περισσότερο σε μηχανάκι αυτών των κυβικών και αυτής της χρήσης.
Στήσιμο! Εννοώ διαδρομές αναρτήσεων, διαστάσεις τροχών, φαντάζομαι φρένα κτλ. Αν δεν έχει απαιτήσεις για συχνά χωμάτινα περάσματα δεν βλέπω το λόγο να τα απαρνηθεί όλα αυτά. Σε μια παραλία, σε ένα απλό χωματόδρομο ή σε αποστάσεις όπως αυτή της "σπηλιάς" που σας βρήκα χωμένους, θεωρώ ότι μπορεί να πάει άνετα.
Πάντως και οι δύο επιλογές είναι μάλλον αξιόλογες.
Sent from me using a computer.
Σημερα πετυχα ενα tracer και πιασαμε λιγο την κουβεντα με το παλικαρι.με 110-120 σταθερα γραφει οτι καιει 3λ/100!!!! Γουατ δε φακ ρε φιλε;;;
Γαμω ειναι και απο κοντα....
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Αν θέλεις έστω και λίγη χρήση σε χωματόδρομους θα σε συμβούλευα BMW, αν θέλεις καθαρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ άσφαλτο και στροφιλίκια θα σε συμβούλευα tracer. Αν και το tracer ακόμα δεν έχει βγάλει τις "παιδικές" ασθένειες για να ξέρεις τι να σε περιμένει...
Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..