οταν λεω εγω οτι ο γιαννος ερχεται δεν με ακουτε
οταν λεω εγω οτι ο γιαννος ερχεται δεν με ακουτε
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Έχετε παρεξηγήσει ορισμένοι λίγο τα πράγματα.
Όταν λέμε ότι κάποιος έρχεται, ή ένα μηχανάκι είναι κοντά και "δείτε πόσο καλό έγινε", πρέπει να μιλάμε για τους ίδιους όρους και κανόνες.
Ποιος έρχεται λοιπόν; το Dulapi και ο Iannoneς που καβαλάει κάτι σαν μηχανάκι με περισσότερους κινητήρες διαθέσιμους, οπότε κλαιν η όποια διαχείριση ή (σήμερα έστω και λιγότερο) περισσότερο διαθέσιμο καύσιμο, οπότε " πω ρε πστμ τι μοτεράκλα και πόσα άλογα έχει". Ακόμη και τα διαφορετικά λάστιχα που τους επιτρέπουν, έχουν πλεονέκτημα στις κατατακτήριες. Όσο περνάει ο καιρός μικρότερο, αλλά υπάρχει.
Κανένας δεν έρχεται κατά την άποψη μου. Η Dorna έρχεται για να βγάλει φράγκα και αν χρειαζόταν θα είχαν και άγκυρες σε Honda και Yamaha.
Μάγκες ήταν όταν πήρε το πρωτάθλημα ο Stoner, με ίδιους κανόνες με τους άλλους και στα ίσια τους νικούσαν. Ναι εκεί όχι μόνο είχαν "έρθει", αλλά είχαν νικήσει κιόλας.
Δηλαδή επειδή η Barca δεν παίζεται και είναι ομαδάρα, αν παίξει μαζί της ο ολυμπιακός να είναι 11 εναντίον 15 και αυτοί ντοπέ. Και αν πάρουμε ισοπαλία θα λέμε "είμαστε κοντά είδατε, έχει κλείσει η ψαλίδα".
Τελευταία τροποποίηση από LogOutGoRide; 18/05/2015 στις 11:33.
από motogp.com
Lorenzo:
με ανησυχούσε η θερμοκρασία στο μπροστινό και στον 3ο 4ο γύρο άρχισε να φθήρεται σε σημείο που με ανησύχησε αλλά ευτυχώς έμεινε λίγο πολύ το ίδιο. Αυτή τη φορά ήμασταν τυχεροί, ξέρω ότι άλλοι αναβάτες είχαν πρόβλημα με το μπροστινό.
ήταν σημαντικό να είμαι δεύτερος και να περάσω τον Μαρκ στην αρχή και τον Ντοβι στην πρώτη στροφή γιατί έτσι μου αρέσει να οδηγώ, όταν δεν είναι κανείς μπροστά μου μπορώ να φρενάρω τέλεια να διατηρήσω την ταχύτητα στην στροφή και να αυξήσω τη διαφορά.
Το Μουγκέλο είναι καλή πίστα για τις Γιαμάχα και ειδικά για μένα - είναι η αγαπημένη μου - αλλά κι ο Βαλεντίνο είναι πολύ γρήγορος εκεί οπότε θα δούμε τι θα συμβεί.
Δυστυχως για σενα Χορχε δεν ειναι καθε μερα του Αι Γιαννιου
Δεν μπορεις καθε φορα να εισαι πρωτος απο την αρχη
Πρεπει να κανεις και κατι οταν τα πραγματα πανε λιγο
στραβα
Το ιδιο ισχυει και για τον Μαρκ
φετος που η Χοντα δεν εχει την τεραστια διαφορα που ειχε απο ολους περσι
που μπορουσε να κερδισει ακομα και απο τελευταιος
δειχνει οτι εχει ευκολα το λαθος..
Η φετινη χρονια σε μεγαλο βαθμο θα μας δειξει αν πραγματικα
εχει τα αντερα και την κλαση
Σιγουρα ειναι πιλοταρα
σιγουρα ειναι εντυπωσιακος
Αλλα μονο οταν σφιγγουν οι κ@λοι
φαινονται οι πραγματικα ΜΕΓΑΛΟΙ
από motogp.com
Rossi:
είμαι χαρούμενος αλλά δυσκολευτήκαμε πολύ να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις στις δοκιμές οπότε αποφασίσαμε να ρισκάρουμε και να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις πριν τον αγώνα. Πρέπει να ευχαριστησω την ομάδα μου γιατί δούλεψαν πολύ καλά η μηχανή στον αγώνα ήταν φανταστική και μπόρεσα να πιέσω να ανακάμψω και να προσπεράσω και μπόρεσα να διασκεδάσω τον αγώνα. Ξεκίνησα στην τρίτη σειρά και ο Χόρχε είναι πάντα γρήγορος στην εκκίνηση. Είχα μια μικρή απόσταση αλλά απόλαυσα τον αγών γιατί μπορούσα να προσπεράσω και να οδηγήσω στο φουλ.
Κάπου στα μισά έφτασα δεύτερος, ήμουν γύρω στα δύο δευτερόλεπτα πίσω, δηλαδή όχι τόσο πολύ και προσπάθησα στο φουλ γιατί ένοιωθα καλα, αλλά ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, ήταν μπροστά και πολύ συγκεντρωμένος, όταν ειναι έτσι είναι δύσκολο να τον πλησιάσεις. Αυτό το ΣΚ ήταν πιο δυνατός από μας και καλύτερα προετοιμασμένος για τον αγώνα οπότε του άξιζε να νικήσει, είμαι όμως χαρούμενος για τη Γιαμάχα γιατι φέτος η μηχανή είναι πολύ δυνατή, Οι 20 βαθμοί είναι πολύ σημαντικοί για το πρωτάθλημα, φτάσαμε αργά μπροστά αλλά φτάσαμε και ήταν υπέροχος αγώνας.
Δυσκολευτήκαμε στις δοκιμές αλλά νομίζω για αυτό φταίει και λίγο η μηχανή γιατι και ο Χόρχε δυσκολεύτηκε, ενώ συνήθως είναι πολύ καλός στο να κάνει ένα γρήγορο γύρο. Αυτό είναι το αδύναμό μας σημείο, από την άλλη όμως στον αγώνα η μηχανή είναι φανταστική. Φτάνω στο Μουγκέλο με αυτήν την υπέροχη συνθήκη, είμαι μέσα και είμαι χαρούμενος. Το πρόβλημα είναι ότι είναι η αγαπημένη πίστα και του Χόρχε. Σήμερα ήταν εξαιρετικό το αποτέλεσμα για την ομάδα με το 1-2 και ελπίζουμε στο Μουγκέλο να αντιστρέψουμε τη σειρά
από motogp.com
Dovizioso:
Είμαι χαρούμενςο γιατί είναι πάντα σημαντικό να τερματίζεις στο πόντιουμ και το σημερινό αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι είμαστε ανταγωνιστικοί. ι συνθήκες ήταν καλές αλλά μετά τα μισά του αγώνα δεν μπορούσα να διατηρήσω την επαφή μου με το Λορένθο
Δυστυχώς το λάστιχο έχασε την πρόσφυσή του και δεν μπορούσαν να είμαι όσο αποτελεσματικός ήμουν στο πρώτο μισό. Νόμιζα ότι η ταχύτητά μου θα ήταν αρκετή μέχρι το τέλος για να διεκδικήσω τη νικη αλλά δεν ήταν δυνατό. Αυτό δείχνει ότι ακόμα μας λείπει κάτι και παρόλο που πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι από ένα ακόμα βάθρο πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και να βελτιώσουμε κι άλλο την GP15.
από motogp.com
Marquez:
Η θερμοκρασία ανέβηκε απότομα. Δεν είχαμε οδηγήσει καθόλου υπό αυτές τις συνθήκες μέσα στο σαββατοκύριακο. Στον τέταρτο γύρο άρχισα να παρατηρώ ότι είχα πολλά προβλήματα με το μπροστινό. Νομίζω ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν όλα τα Honda. Μάλιστα πολλά έπεσαν αφού έχασαν το μπροστινό, γιατί ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο. Το ξέραμε ότι με την άνοδο της θερμοκρασίας θα άλλαζαν οι συνθήκες αλλά περιμέναμε ότι θα ήταν για καλύτερα αλλά αυτή τη φορά ήταν για χειρότερα. Πρέπει να μάθουμε από αυτόν τον αγώνα και ειδικά από τα δεδομένα που συλλέξαμε.
από motogp.com
Crutchlow:
Φυσικά και είμαι απογοητευμένος. Φαίνεται πώς όλα τα Honda είχαν πρόβλημα με το μπροστινό αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος που έπεσα. Γλύστρισε το πόδι μου από το πίσω φρένο και εκείνη την ώρα γράπωσα το μπροστινό φρένο....
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα.
Εκεί που έχω μια διαφωνία ή όχι ακριβώς είναι σε σχέση με τον Marquez. Δεν ξέρω αν φταίει ο ίδιος που πιέζεται και κάνει λάθη. Τουλάχιστον δεν φταίει μόνο αυτός. Ρίχνω τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την κατάντια του HRC στον τελευταίο αγώνα, να παλεύει με το Dulapi για την τέταρτη θέση και 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο, στο ίδιο το HRC και τις επιλογές του. Μου δίνουν την εντύπωση πως νομίζουν πως θα κερδίζουν κα οι άλλοι θα κάθονται να τους κοιτάνε. Αυτό μάλιστα θα συμβαίνει κάνοντας ότι τους κατέβει στο κεφάλι. Θα αλλάζουν λάστιχα όποτε θυμηθούν, το ίδιο και για εξαρτήματα. Κάποιος δεν φαίνεται να κάνει σωστά την δουλειά του και το κυριότερο δεν μαθαίνει από τα λάθη του. Με τα λίγα που καταλαβαίνω, αυτό βλέπω.
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
Ministry Of Lost Souls
από motogp.com
Iannone:
Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας για μένα, ίσως ο πιο δύσκολος της καριέρας μου. Στην αρχή ήμουν καλά, είχα καλό ρυθμό και ήμουν ευχαριστημένος με τον τρόπο που εξελισσονταν τα πράγματα. Μέχρι τον 10ο γύρο γύρισα γρήγορα πίσω από το Λορένθο και το Ντοβιτζιόζο, αλλά τότε άρχισε να με πονάει το αριστερό μου χέρι και έπρεπε να χρησιμοποιώ περισσότερο το δεξί για να το αντισταθμίσω. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δεν μπορούσα πια να φρενάρω όπως θα ήθελα. Έκανα και μερικά λάθη χάνοντας χρόνο και με έφτασαν ο Σμιθ με τον Μάρκεζ με τον οποίο είχα μια πολύ καλή μάχη.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είμαι χαρούμενος για σήμερα γιατί ήταν πολύ δύσκολο να τερματίσω τον αγώνα και θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου που μού έδωσε μια πολύ ανταγωνιστική μηχανή που μου επέτρεψε να φέρω αυτό το αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στα παιδιά της Clinica Mobile που με φρόντισαν όλο το σαββατοκύριακο
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
Ministry Of Lost Souls
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
Ministry Of Lost Souls