Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 56

Θέμα: Πρόβλημα με ζελατίνα SUOMY

  1. #16
    Έλαβα απάντηση από την AGV πριν λίγο.
    Με τα λίγα που μου έγραψαν μου λένε πως ο εν Ελλάδι αντιπρόσωπός τους δεν είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με το πρόβλημά μου ( ) και μου προτείνουν κι αυτοί να επικοινωνήσω με το FCMOTO.
    Tα συμπεράσματα δικά σας...
    Τελευταία τροποποίηση από Jo.Da.; 14/05/2015 στις 18:48.
    ''Well, the rain ain't fussy about where it lands,
    It'll find you hiding no matter where you stand.
    It's gonna rain brother, and it's gonna rain hard,
    When the blues comes calling with it's calling card.''

    R o r y G a l l a g h e r

  2. #17
    Δηλαδή πόσο σου στοιχίζει ένα email προς το FC-MOTO;

  3. #18
    Προφανώς εκτός από χάσιμο χρόνου δεν κοστίζει τίποτα.
    Ωστόσο μπορείς από όλα τα παραπάνω να καταλάβεις τη διαφορά από εταιρεία σε εταιρεία (εν προκειμένω Shark & AGV) σε ό,τι αφορά την aftersales πολιτική τους.
    Το όλο θέμα μου μοιάζει ανέκδοτο.
    ''Well, the rain ain't fussy about where it lands,
    It'll find you hiding no matter where you stand.
    It's gonna rain brother, and it's gonna rain hard,
    When the blues comes calling with it's calling card.''

    R o r y G a l l a g h e r

  4. #19
    Ναι. Από την άλλη μεριά βέβαια, υποτίθεται ότι μιλάς με αυτόν που στο πούλησε πρώτα και αν σου πει "Εγώ δεν καλύπτω τίποτα" τότε επισυνάπτοντας την απάντησή του ενοχλείς την εταιρία και ρωτάς το γιατί δεν σε καλύπτει.

    Αν ισχύει το ότι η AGV δεν έχει έναν επίσημο έλληνα αντιπρόσωπο αλλά πουλάει απ' ευθείας σε όποιον ζητήσει προϊόν, δεν είναι διόλου παράξενο που δεν θέλει κανείς εδώ να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου.

  5. #20
    Έστω ὀτι έμενες Γερμανία κι αγόραζες από εκεί το τάδε προϊόν. Μετά από κάποιο καιρό μετακόμιζες Ελλάδα, το προϊόν που αγόρασες εμφάνιζε κάποιο ελάττωμα κι είσαι εντός χρονικού διαστήματος εγγύησης. Σε ποιον θα απευθυνόσουν εξαρχής; Στο Γερμανό έμπορο ή σ' αυτόν που αντιπροσωπεύει τη φίρμα στην Ελλάδα;

    Ακόμη κι αν απευθυνθείς στο Γερμανό έμπορο πώς θα πιστοποιήσει πως το ελάττωμα είναι όντως ελάττωμα και χρήζει αλλαγής στα πλαίσια της εγγύησης; Από τις φωτογραφίες που θα επισυνάψεις στο mail; Δεν πρέπει να το δει κάποιος υπεύθυνος από κοντά;
    ''Well, the rain ain't fussy about where it lands,
    It'll find you hiding no matter where you stand.
    It's gonna rain brother, and it's gonna rain hard,
    When the blues comes calling with it's calling card.''

    R o r y G a l l a g h e r

  6. #21
    δηλαδη απο τα κεντρικα στην ιταλια ποιος το ειδε;

  7. #22
    Νομίζω πως είτε θές να κάνεις το δικηγόρο του διαβόλου, είτε δε θες να καταλάβεις αυτά που γράφω.
    Όπως και να έχει παραπάνω έγραψα ''ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του'', εσύ προφανώς έβγαλες τα δικά σου, εγώ τα δικά μου κοκ. Δε χρειάζεται να πείσει κανείς κανέναν για τίποτα...
    ''Well, the rain ain't fussy about where it lands,
    It'll find you hiding no matter where you stand.
    It's gonna rain brother, and it's gonna rain hard,
    When the blues comes calling with it's calling card.''

    R o r y G a l l a g h e r

  8. #23
    σε αυτο συμφωνουμε.
    δικηγορο κανενος δεν κανω. απλα απορια εχω, που η δεν την καταλαβαινεις η τελος παντων... καλα ξεμπερδεματα.

  9. #24
    αναλογο θεμα ειχα το 2013 με κρανος της Lazer το οποιο μετα απο χρηση 4 μηνων χαλασε η αντιθαμβωτικη,σαφως κ αντικατασταθηκε απο την -εδω- επισημη αντιπροσωπεια χωρις να φερουν καμια αντιρηση.

  10. #25
    Manianisg για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα, από πού το ψώνισες; Απ' τον Έλληνα αντιπρόσωπο, από άλλο Έλληνα έμπορο (πλην του αντιπροσώπου) ή από το εξωτερικό;
    ''Well, the rain ain't fussy about where it lands,
    It'll find you hiding no matter where you stand.
    It's gonna rain brother, and it's gonna rain hard,
    When the blues comes calling with it's calling card.''

    R o r y G a l l a g h e r

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Jo.Da. Προβολή μηνύματος
    Manianisg για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα, από πού το ψώνισες; Απ' τον Έλληνα αντιπρόσωπο, από άλλο Έλληνα έμπορο (πλην του αντιπροσώπου) ή από το εξωτερικό;
    το αγορασα απο ελληνα εμπορο με καταστημα που ειναι dealler της εν λογω εταιρειας κ προμηθευεται τα προιοντα απο την εδω επισημη αντιπροσωπεια.
    σαν να λεμε εξουσιοδοτημενος...
    μαλιστα στον ιδιο πηγα (τον εμπορο) για να δειξω το προβλημα κ αυτος επικοινωνησε με την αντιπρωσοπεια αμεσως κ παρουσια μου!

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/02/2014
    Μηνύματα
    13
    Έχω μιλήσει με ΙΝΚΑ παιδιά και περιμένω απάντηση για το πως θα το χειριστούμε . Σιγά μην τους αφήσω έτσι. Από μια έρευνα στο google πολλές άλλες αντιπροσωπίες αλλάζουν κανονικά ΚΑΙ ζελατίνες οι οπόιες είναι φυσικά μέρος της εγγύησης. Στο βιβλιαράκι που ήταν μέσα στο κουτί δεν αναφέρει πουθενά κάτι περί εγγύησης , για την ακρίβεια λέει "wash gently with lukewarm water and neutral soap" ενώ αυτός εκεί είπε την πλύνατε με νερό , δεν εξηγείται αλλιώς και έγινε έτσι.

  13. #28
    αν στο βιβλιαρακι δεν εξαιρεί κατι απο την εγγύηση, κυνήγησε τους αλύπητα.

    Επίσης καλό θα ήταν να το πάρεις εγγράφως αυτο -οτι δεν σου καλυπτουν ζελατινα- και να απευθυνθείς στην μητρική εταιρία.

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/02/2014
    Μηνύματα
    13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    αν στο βιβλιαρακι δεν εξαιρεί κατι απο την εγγύηση, κυνήγησε τους αλύπητα.

    Επίσης καλό θα ήταν να το πάρεις εγγράφως αυτο -οτι δεν σου καλυπτουν ζελατινα- και να απευθυνθείς στην μητρική εταιρία.
    Μπήκα στην επίσημη σελίδα της Suomy και μαντέψτε παιδιά τι λέει : Suomy guarantees exclusively the helmet and its components for a period of two years from the purchasing date as regards conformity defects. Suomy undertakes to repair the defective product (or one of its part) or to replace it (at Suomy S.p.A.’s discretion), with no extra charge for the parts and the labour. http://www.suomy.com/en/products/warranty.html

    θα τους πάρει και θα τους σηκώσει!!!

  15. #30
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349
    ξαναθυμίζω! επικαλέσου το αρθρο 540 του αστικου κωδικα.. βασικα καλο θα ηταν να τον βρεις και να διαβασεις τα αρθρα από 530 και μετα να καταλάβεις περι τινος προκειται οσον αφορα στα δικαωματα σου ως καταναλωτή..

    επισης εκτος από το ΙΝΚΑ που ηδη απευθύνθηκες, κανε και μια αναφορα στη ΜΟΤΕΚ ως πιο αρμοδια.. (Μοτοσυκλετικη Ενωση Καταναλωτων)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με ζελατινα κρανους.
    από Pan (dvs) στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2014, 20:30
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΚΡΑΝΟΥΣ Schuberth S1 Pro
    από Nikos988 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2011, 09:33
  3. πρόβλημα με ζελατίνα
    από nelson στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2008, 15:28
  4. προβλημα με ζελατινα
    από apolon10 στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2006, 12:33
  5. Προβλημα με ΧΤ
    από nikos283 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF