Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: XT660X vs F650GS

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16

    XT660X vs F650GS

    Καλημέρα. Ειμαι σε σκεψη για αγορα μεταχειρισμενης tenere XT660z και θελω την γνωμη των κατοχων. Προερχομαι απο το BMW f650gs μοντελο του 2001 το οποιο το πουλησα γιατι με κουρασε ο κραδασμος του. Εμφανησιακα στα ματια μου το τενερε ειναι ομορφοτερο ομως το μεγαλο του ''αλλα'' ειναι ο κραδασμος του ενος κυλινδρου. Υπαρχει καποια βελτιωση στον τομεα αυτο οντας και μοντελο 7 χρονια πιο νεο?? Ειναι το μοναδικο σκαλωμα που έχω μιας και η μηχανη ειναι αυτο ακριβως που ψαχνω(σωστά κυβικά, on off χαρακτηρα, ψηλη για να εφαρμοζει καλυτερα στα 192 εκατοστα μου ετσι ωστε να πραγματοποιω κοντινα ταξιδακια, μπανακια το καλοκαιρι και που και που περπατημα σε κανα χωματοδρομο). Θα ηθελα λοιπον να διαβασω και τις αποψεις σας!

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.963
    Εγώ δε θυμάμαι το gs να έχει κραδασμούς.
    Και σίγουρα δεν με ενοχλούν οι κραδασμοί του xtz.

    Μήπως απ' το gs έλειπαν τίποτα αντίβαρα από το τιμόνι για να μπουν οι χούφτες ή τίποτα παρόμοιο (ελαφρύτερα αντίβαρα κτλ).

    Μα εγώ έχω να κάτι χρόνια να το οδηγήσω το gs. Ο taisteal μπορεί να συγκρίνει καλύτερα αυτά τα δύο.
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Εγώ δε θυμάμαι το gs να έχει κραδασμούς.
    Καλά θυμάσαι, για μονοκύλινδρο οι κραδασμοί είναι απειροελάχιστοι έως ανύπαρκτοι και γίνονται αντιληπτοί (περισσότερο ως μούδιασμα κι όχι ως ενοχλητικός κραδασμός) όταν η ταχύτητα υπερβεί τα 130+. Εάν τον κούρασαν οι κραδασμοί στο GS μάλλον τα μονοκύλινδρα δεν του ταιριάζουν ή δεν είναι μαθημένος σε αυτά ή παίζει να έλειπαν τα αντίβαρα όπως λες...

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    Μήπως απ' το gs έλειπαν τίποτα αντίβαρα από το τιμόνι για να μπουν οι χούφτες.
    Ναι το ειχα χουφτες..αλλα και στα πατακια σε κοντινα ταξιδια με 120 σταθερα..μουδιαζανε τα ποδια μου μετα απο ωρα..και του συνεπιβατη..

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Καλά θυμάσαι, για μονοκύλινδρο οι κραδασμοί είναι απειροελάχιστοι έως ανύπαρκτοι και γίνονται αντιληπτοί (περισσότερο ως μούδιασμα κι όχι ως ενοχλητικός κραδασμός) όταν η ταχύτητα υπερβεί τα 130+.
    Στην συγκριση των δυο(gs vs tenere) υπαρχει καμια διαφορα στο κομματι των κραδασμων?

  6. #6
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pantzo13 Προβολή μηνύματος
    Ναι το ειχα χουφτες..αλλα και στα πατακια σε κοντινα ταξιδια με 120 σταθερα..μουδιαζανε τα ποδια μου μετα απο ωρα..και του συνεπιβατη..
    Μήπως λόγω ύψους δεν ήταν η επιθυμητή θέση οδήγησης; Εγώ πάντως με το δυσθεώρητο ύψος του 1.70 με 120 σταθερά δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα, ούτε η συνεπιβάτης.

  7. #7
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pantzo13 Προβολή μηνύματος
    Στην συγκριση των δυο(gs vs tenere) υπαρχει καμια διαφορα στο κομματι των κραδασμων?
    Δεν έχω οδηγήσει το tenere για να εκφέρω γνώμη, το μέλος taisteal μπορεί να σε διαφωτίσει καλύτερα.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μήπως λόγω ύψους δεν ήταν η επιθυμητή θέση οδήγησης;
    Τι να σου πω δεν ξερω μιας και δεν εχω οδηγησει αλλη μηχανη σε ταξιδι..ενα xtx που δοκιμασα 2010 μοντελο μου φανηκε ελαφρως πιο ηρεμο στο θεμα κραδασμων..γι αυτο ρωτω..

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    το μέλος taisteal μπορεί να σε διαφωτίσει καλύτερα.
    ας περιμενουμε λοιπον την γνωμη του!

  10. #10
    Το gs (το Ντακάρ που έχω οδηγήσει) έχει ποιο ομαλή λειτουργία σε σχέση με το τενερε που έχει λιγο πιο τραχύ δούλεμα.

    Αναλογα σε ποιες στροφες τα δουλεύεις και τα δυο , οι κραδασμοί είναι από ελαχιστοι εως ενοχλητικοί .

    Τώρα , και τα δυο είναι θαυμάσια μηχανάκια , με ποιο πολλά αρνητικά το gs λόγω χρόνων.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Το gs (το Ντακάρ που έχω οδηγήσει) έχει ποιο ομαλή λειτουργία σε σχέση με το τενερε που έχει λιγο πιο τραχύ δούλεμα.

    Αναλογα σε ποιες στροφες τα δουλεύεις και τα δυο , οι κραδασμοί είναι από ελαχιστοι εως ενοχλητικοί .

    Τώρα , και τα δυο είναι θαυμάσια μηχανάκια , με ποιο πολλά αρνητικά το gs λόγω χρόνων.
    Σ' ευχαριστω GGS για τις παρατηρησεις σου!

  12. #12
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    Το gs (το Ντακάρ που έχω οδηγήσει) έχει ποιο ομαλή λειτουργία σε σχέση με το τενερε που έχει λιγο πιο τραχύ δούλεμα.

    Αναλογα σε ποιες στροφες τα δουλεύεις και τα δυο , οι κραδασμοί είναι από ελαχιστοι εως ενοχλητικοί .

    Τώρα , και τα δυο είναι θαυμάσια μηχανάκια , με ποιο πολλά αρνητικά το gs λόγω χρόνων.
    Συμφωνώ με τον τζιτζί, το tenere έχει πιο τραχιά λειτουργία και πιο πολλούς κραδασμούς. Στα 130-140 στη μία ώρα συνεχούς οδήγησης με το tenere μουδιάζει το χέρι μου. Το dakar που οδήγησα ενός φίλου, μου φάνηκε πολύ πολύ ομαλό εκτός αν το δουλέψεις σε ψηλές στροφές που φαίνεται ότι δεν του αρέσει.
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  13. #13
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.963
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nihristo Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ με τον τζιτζί, το tenere έχει πιο τραχιά λειτουργία και πιο πολλούς κραδασμούς. Στα 130-140 στη μία ώρα συνεχούς οδήγησης με το tenere μουδιάζει το χέρι μου. Το dakar που οδήγησα ενός φίλου, μου φάνηκε πολύ πολύ ομαλό εκτός αν το δουλέψεις σε ψηλές στροφές που φαίνεται ότι δεν του αρέσει.
    Χωρίς γάντι?
    Γιατί προσπαθώ να καταλάβω τι κάνω διαφορετικά και δεν μουδιάζουν τα χέρια μου στις 2,5 ώρες νον στοπ με 140-150.


    Όπως και να έχει το λάθος ήταν που το είχε χωρίς αντίβαρα επειδή είχε χούφτες. Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει και αντίβαρα και χούφτες.
    Και το ελαστικό τακούνι στα μαρσπέ πάλι για τους κραδασμούς είναι εκεί!
    Sent from me using a computer.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pantzo13 Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα. Ειμαι σε σκεψη για αγορα μεταχειρισμενης tenere XT660z και θελω την γνωμη των κατοχων. Προερχομαι απο το BMW f650gs μοντελο του 2001 το οποιο το πουλησα γιατι με κουρασε ο κραδασμος του. Εμφανησιακα στα ματια μου το τενερε ειναι ομορφοτερο ομως το μεγαλο του ''αλλα'' ειναι ο κραδασμος του ενος κυλινδρου. Υπαρχει καποια βελτιωση στον τομεα αυτο οντας και μοντελο 7 χρονια πιο νεο?? Ειναι το μοναδικο σκαλωμα που έχω μιας και η μηχανη ειναι αυτο ακριβως που ψαχνω(σωστά κυβικά, on off χαρακτηρα, ψηλη για να εφαρμοζει καλυτερα στα 192 εκατοστα μου ετσι ωστε να πραγματοποιω κοντινα ταξιδακια, μπανακια το καλοκαιρι και που και που περπατημα σε κανα χωματοδρομο). Θα ηθελα λοιπον να διαβασω και τις αποψεις σας!
    Ειχα το ντακαρ,και προσφατα πηρα το τΡεμεΡε.
    Εμενα μου φαινεται ηλεκτρικο σε σχεση με το gs,κραδασμοι δεν με κουραζουν ποτε σε οποια ταχυτητα
    κι αν ταξιδεψα.
    Μεσα στη πολη ειναι πανευκολο,απλα θελει προσοχη μεχρι να συνηθισεις το διαφορετικο κεντρο βαρους σε σχεση με το μπεμπε.
    Μπορει να ειναι και τα δυο μονοκυλινδρα,αλλα ειναι τελειως διαφορετικα μηχανακια.
    Προσωπικα ειμαι τρισευτυχης με την αλλαγη που εκανα.
    DO IT

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/05/2015
    Μηνύματα
    16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ειχα το ντακαρ,και προσφατα πηρα το τΡεμεΡε.
    Εμενα μου φαινεται ηλεκτρικο σε σχεση με το gs,κραδασμοι δεν με κουραζουν ποτε σε οποια ταχυτητα
    κι αν ταξιδεψα.
    Μεσα στη πολη ειναι πανευκολο,απλα θελει προσοχη μεχρι να συνηθισεις το διαφορετικο κεντρο βαρους σε σχεση με το μπεμπε.
    Μπορει να ειναι και τα δυο μονοκυλινδρα,αλλα ειναι τελειως διαφορετικα μηχανακια.
    Προσωπικα ειμαι τρισευτυχης με την αλλαγη που εκανα.
    DO IT
    Σ ευχαριστω taisteal! Εχει αρχισει σιγα σιγα να ξεκαθαριζει το τοπιο!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. XTZ 660 Tenere '97 vs F650GS '99
    από Neuron στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2012, 10:44
  2. er6n vs transalp vs f650gs
    από rockxk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2011, 16:31
  3. XTZ 660 Tenere vs F650GS Dakar
    από QSpec στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2010, 18:23
  4. BMW F650GS vs Transalp
    από tombell στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2006, 19:59
  5. XT660X vs aprilia pegasus 650 trail ?
    από XTLSR στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2006, 14:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF