Σελίδα 10 από 133 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314152060110 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 1995

Θέμα: HABEMUS PAPAM 2

  1. #136
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Bye Bye
    Τελευταία τροποποίηση από GFawkes; 29/05/2015 στις 09:44.

  2. #137
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Και σε αυτό το thread και στο προηγούμενο, το μόνο που έχεις κάνει είναι ηιθκολογία. Δεν κάνει το ένα, δεν πρέπει το άλλο, θα έπρεπε ντρέπεστε για το ένα, καλά δεν σας νοιάζει για το άλλο κτλ κτλ.
    Λες και έχεις πάρει εργολαβία την καλοσύνη και οι υπόλοιποι στο φόρουμ είμαστε τίποτα ψυχασθενείς που γουστάρουμε αίμα γύρω μας, ή έχουμε καμία πολυεθνική και τα λεφτά μας σε off-shore...

    Τα προβλήματα τα ξέρουμε κι εμείς, λύση έχεις;

    Γιατί το «εσείς μη μιλάτε γιατί ο μπαμπάκας σας ήταν μαλάκας» στον κάθε πολιτικό, δεν είναι λύση.
    Στην τελική, άμα συμφωνούμε πως πρέπει να έχουμε κράτος, κάποιος θα πρέπει να παίζει και την κυβέρνηση. Αλλιώς το καταργούμε κιόλας και ό,τι βγει. Να συννενοηθούμε όμως, να ξέρουμε πως θα πορευτούμε...

    Άντε να συμφωνήσω ότι δεν θέλουμε τον Χ γιατί είναι απ'το σόι του Χ παπάρα...
    Άντε να συμφωνήσω ότι δεν θέλουμε τον Ψ γιατί δεν νοιάζεται για τον κοσμάκη και μιλάει σα λογιστής...
    Άντε να συμφωνήσω ότι δεν θέλουμε τον Ζ γιατί αυτά που λέει πως θα κάνει απλώς δεν γίνονται. Οπότε, ή μας δουλεύει ή είναι βλάκας...
    Άντε και τους διώξαμε όλους, και μετά; Ποιον προτείνεις; Με ποιον θα ήσουν ευχαριστημένος;

    Και άμα τελικά κανένας δεν είναι καλός, τότε γιατί δεν κατεβαίνεις κι εσύ που λέει ο λόγος;
    μπλα μπλα μπλα δεν το λένε ηθική το λένε κράτος δικαίου
    ανανήψαντας

  3. #138
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Ναι. Ειναι συνηθης πρακτικη στις βιομηχανικες περιοχες όλων των χωρων να υπάρχουν παρακαμπτηριες προς βιομηχανικες εγκαταστάσεις και αποθηκες. Πολλες φορές τις παρακαμπτηριες τις χειριζονται οι ίδιες οι επιχειρησεις με ειδικα οχηματα έλξης. Ολες οι παρακαμπτηριες μαζεύονται σε γραμμες διαλογης απ' οπου φευγουν οι συρμοι. Τεραστια εξοικονομηση σε καυσιμα και ωφέλεια προς το περιβάλλον.

    Κατι τέτοιο στην Ελλαδα εχει γινει μονο στη Σινδο

    Ειδικα για το ΙΚΕΑ, μιλαμε για τις εγκαταστασεις που εφαπτονται στη γραμμη Οινοης-Χαλκιδας.
    Aυτό που συμβαίνει στις παραπάνω χώρες είναι σωστό αλλά δεν είναι όπως περιγράφεται. Σε κάθε βιομηχανικό-εμπορικό-διαμετακομιστικό κέντρο αυτό γίνεται βάσει μελέτης όπου καταλήγουν τα τέρματα των γραμμών συγκοινωνιών χερσαίων, εναέριων και θαλάσσιων. Αυτό το κέντρο logistics για την Αθήνα έχει σχεδιαστεί και οργανώνεται η λειτουργία του στο Θριάσιο πεδίο όπου έχουν ήδη εγκατασταθεί οι περισσότερες και σοβαρότερες επιχειρήσεις logistics. Αλίμονο αν οπουδήποτε ο καθένας με αποθήκη μεγάλη η μικρή ζητούσε και μια παρακαμπτήρια γραμμή.
    Μια και η οργάνωση του Θριάσιου και ο σχεδιασμός έχει αρχίσει εδώ και πάνω από 15 χρόνια οπότε και άρχισαν να κατασκευάζονται οι πρώτες εγκαταστάσεις και να δημιουργούνται υποδομές, θα μπορούσε ο κος Φουρλής αφού λειτουργεί σε τέτοιο μεγάλο επίπεδο (ΙΚΕΑ, Leroy Merlin κλπ), να ενεργήσει όπως και οι υπόλοιποι.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  4. #139
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Το βλεπω το θρεντ...παει καρφι στα ανεκδοτα.


    https://www.youtube.com/watch?v=FwSEKgR5eL0

    Ολα τα λεφτα στο 3.27

    Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης & Χάρρυ Κλυνν
    Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης

    Χάρρυ Κλυνν


    Σαν ήμουνα κι εγώ μικρό παιδί
    ρωτούσα για να μάθω καθετί.
    Ρωτούσα κάθε μέρα τον μπαμπά και τη μαμά
    να μάθω πώς γεννιούνται τα παιδιά.
    Κοιτούσε ο μπαμπάς μου τη μαμάκα μου κλεφτά
    και μου `λεγαν κι οι δυο τα λόγια αυτά:

    Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χι γκάπα γκουμ μπιρλί γκαγκά
    αούγκιγκι αούγκιγκι μπάγκαλα γκάουγκα γκα.

    Μου λέγαν οι δασκάλοι στο σχολειό
    πως για να μάθω πρέπει να ρωτώ.
    ρωτώντας παίρνει βόλτες το μυαλό σου το αργό
    και ρώταγα συνέχεια κι εγώ.
    Τι, πώς και πού και ποιος και πότε κι όταν και γιατί
    και μου `λεγαν τραβώντας μου το αυτί

    Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα
    αουγκιγκι αουγκιγκι μπαγκαλα γκαουγκα γκα

    Ρωτούσα στη δουλειά το διευθυντή
    γιατί δεν ανεβαίνουν οι μισθοί.
    Γιατί θα πρέπει να ψωνίζω εγώ στη λαϊκή
    και να `χω γίνει εικόνα μαγική.
    Γιατί να τη βολεύω συνεχώς με δανεικά
    κι εκείνος μου απαντούσε φιλικά:

    Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χι γκάπα γκουμ μπιρλί γκαγκά
    αούγκιγκι αούγκιγκι μπάγκαλα γκάουγκα γκα.

    Ο γιόκας μου ρωτάει συνεχώς
    μπαμπάκα μου τι πάει να πει φτωχός.
    Τι πάει να πει κονόμα τι θα πει «θα φας καλά»
    παιδί είναι και ρωτάει για πολλά.
    Του φτιάχνω χαρακτήρα, του μιλάω σοβαρά
    και πάντα του απαντάω καθαρά:

    Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα
    αουγκιγκι αουγκιγκι μπαγκαλα γκαουγκα γκα
    Τελευταία τροποποίηση από GFawkes; 28/05/2015 στις 09:49.

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    μπλα μπλα μπλα δεν το λένε ηθική το λένε κράτος δικαίου
    Πάσο, κράτος δικαίου, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί.

    Αφού λοιπόν έχουμε αναλύσει τόσο πολύ το ποιος και γιατί δεν είναι κατάλληλος για να φτιάξει κράτος δικαίου, πρέπει να περάσουμε και στο επόμενο βήμα, σωστά;
    Ποιος είναι λοιπόν κατάλληλος να το φτιάξει κατά τη δική σου γνώμη;
    Μη δώσεις απαραίτητα πρόσωπο/κόμμα/παράταξη αν δεν θέλεις, μπορείς να απαντήσεις «αυτός που λέει πως θα κάνει 1, 2, 3» και θα τη βρούμε την άκρη
    Δώσε όμως τη γνώμη σου και για το τι πρέπει να γίνει τελικά, όχι μόνο για το τι γίνεται και δεν είναι καλό...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  6. #141
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη ο καθενας που εχει μια επιχειρηση στην περιοχη οταν θα ζητησει παρακαμψη ( 1κμ παρακαλω.. ) θα πρεπει να απορησουμε γιατι δεν του δωθηκε η αδεια..???
    Δεν θυμάμαι πόση ήταν η απόσταση, πάντως κοντά. Κάποιος ο οποίος έχει 1-2-52 τρένα με δικά του εμπορεύματα και τα βλέπει να περνάνε απέναντι απ΄τις αποθήκες του, (και εφόσον το χρηματοδοτεί ο ίδιος)...? Λιγότερες μετακινήσεις φορτηγών, λιγότερα έξοδα, μικρότερος χρόνος παράδοσης εμπορευμάτων, λιγότερα όλα...

    Δηλαδή που σου φαίνεται το παράλογο στο να του δωθεί η άδεια ? (Αν και απ΄ότι είπε ο Ηλίας, κατασκευάστηκε και δεν λειτούργησε τελικά.)

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Κι εγώ έτσι νομίζω...


    Αλλιώς δεν εξηγείται να νομίζετε ότι η Ελλάδα είναι φορολογικός παράδεισος και να φεύγουν η μια επιχείρηση πίσω από την άλλη αντί να τρέχουν να φέρουν την έδρα τους εδώ... Όπως στα καιμάν...



    Συνημμένο 336196
    What? Τι νομίζω λέει ??

    Ρε μαν, εσύ δεν έγραφες πριν μερικά ποστ, οτι οι επιχειρήσεις έφευγαν γιατί η ΕΕ επέβαλε εξοντωτική φορολογία, και σου γράφαμε οτι δεν έχεις ιδέα τι γράφεις? Θα μας τρελάνεις?
    Τελευταία τροποποίηση από byron; 28/05/2015 στις 10:08.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #142
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Αμα ειναι να πρεπει να καταστρεψουμε τη φυση για να φαει ψωμι η El Dorado και καθε El Dorado και να πεταξει και δυο ψιχουλα στους εργατες.. γμστ
    Το τελευταιο δεντρο κρατηστε το για να κρεμαστειτε..

    Ας συνεταιριστουν οι μεταλλωρυχοι και ας βρουν νεους τροπους εισοδηματος. Τοσο πολυ τους αρεσει να περνανε τη ζωη τους σαν τρογλοδυτες μεσα στα ορυχεια και να γεμιζουν ανθρακα τα πνευμονια τους;; Ή νομιζουν οτι μια ζωη θα τους πληρωνει η Ελ ντοραντο να κανουν τους σεκιουρηταδες στη Μ.Παναγια;;
    Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, τώρα τα διαβάζω ένα ένα...
    Βασικά, το τι επιλογές έχουν για να ζήσουν οι μεταλλωρύχοι, δεν θα τους το πω εγώ και προφανώς δεν ούτε και εσύ. Οι άνθρωποι εκεί ξέρουν φαντάζομαι καλύτερα τι θέλουν, και αυτά τα τσιτάτα "δεν κάνει αυτή η δουλειά για σένα, βρες κάτι άλλο να κάνεις επειδή δεν ΜΟΥ αρέσει η δουλειά σου", ολίγον καλαμπουρτζίδικα μου φαίνονται.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #143
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Άντε να σας τα πω ένα ένα
    Ο μισθός στην Κίνα φτάνει πια τα 800 ευρώ και φυσικά αρχίζει να παρουσιάζεται και μεσαία τάξη. Φυσικά δεν είναι ο επί γης παράδεισος αλλά η Κίνα που πιστεύουμε και μας λένε απλά δεν υπάρχει...
    Τα πράγματα εκεί πάνε μπροστά ενώ στην Ευρώπη... πίσω.
    Όποιος νομίζει πως ΔΕΝ είναι έτσι ας σκεφτεί γιατί όλες οι ακριβές μάρκες τρέχουν ν ανοίξουν αντιπροσωπίες εκεί.
    Επειδή εξακολουθείς να λες πράγματα που δεν έχουν σχέση με τον πλανήτη, οι Κινέζοι έχουν μισθούς που σου έβαλαν τα παιδιά πριν μερικά ποστ. Εξαιρείται η μικρή τάξη νεόπλουτης νομεκλατούρας, μανατζαραίων και επιχειρηματιών που λόγω πληθυσμού αφορά κάποια αρκετά εκατομμύρια. Το μισθος του εργάτη είναι κάτω από 200, αλλά το κινέζικο επιχειρείν, τα θεωρεί ακριβά πλέον και οι βιοτεχνίες μεταφέρονται σε χρόνο 0 στην Καμπότζη και στο Βιετνάμ.

    Ακου 800...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #144
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Aυτό που συμβαίνει στις παραπάνω χώρες είναι σωστό αλλά δεν είναι όπως περιγράφεται. Σε κάθε βιομηχανικό-εμπορικό-διαμετακομιστικό κέντρο αυτό γίνεται βάσει μελέτης όπου καταλήγουν τα τέρματα των γραμμών συγκοινωνιών χερσαίων, εναέριων και θαλάσσιων. Αυτό το κέντρο logistics για την Αθήνα έχει σχεδιαστεί και οργανώνεται η λειτουργία του στο Θριάσιο πεδίο όπου έχουν ήδη εγκατασταθεί οι περισσότερες και σοβαρότερες επιχειρήσεις logistics. Αλίμονο αν οπουδήποτε ο καθένας με αποθήκη μεγάλη η μικρή ζητούσε και μια παρακαμπτήρια γραμμή.
    Μια και η οργάνωση του Θριάσιου και ο σχεδιασμός έχει αρχίσει εδώ και πάνω από 15 χρόνια οπότε και άρχισαν να κατασκευάζονται οι πρώτες εγκαταστάσεις και να δημιουργούνται υποδομές, θα μπορούσε ο κος Φουρλής αφού λειτουργεί σε τέτοιο μεγάλο επίπεδο (ΙΚΕΑ, Leroy Merlin κλπ), να ενεργήσει όπως και οι υπόλοιποι.
    Κοιτα, σωστα όλα αυτα, μονο που η βιομηχανικη περιοχη των Οινοφυτων προϋπήρχε του Θριασίου. Βρισκεται δε, διπλα στην υφισταμενη γραμμη (στο Θριασιο φτιαχτηκε νεα). Οι δε εγκαταστάσεις του Φουρλη δε βρισκονται όπου να 'ναι απαιτώντας γραμμές αλλα διπλα στη γραμμη προς Χαλκιδα. Δες τη φωτο. Το γκριζο κτηριο δεξια ειναι ο Φουρλης και ο εφαπτομενος διαδρομος ειναι η γραμμη. Διπλα ειναι οι στρωμενες παρακαπμτηριες:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screen Shot 2015-05-28 at 10.37.26 AM.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	34,0 KB 
ID:	336199
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #145
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, τώρα τα διαβάζω ένα ένα...
    Βασικά, το τι επιλογές έχουν για να ζήσουν οι μεταλλωρύχοι, δεν θα τους το πω εγώ και προφανώς δεν ούτε και εσύ. Οι άνθρωποι εκεί ξέρουν φαντάζομαι καλύτερα τι θέλουν, και αυτά τα τσιτάτα "δεν κάνει αυτή η δουλειά για σένα, βρες κάτι άλλο να κάνεις επειδή δεν ΜΟΥ αρέσει η δουλειά σου", ολίγον καλαμπουρτζίδικα μου φαίνονται.
    Mε την ιδια λογικη, ας μην τους κατηγορησουμε αν στραφουν στο εμποριο ναρκωτικων ή τη μαστροπεια παραδειγματος χαρη..
    Επιλογη για να ζησουν ειναι.. Τι και αν ειναι λιιιγο αντικοινωνικη και επιζημια για τους υπολοιπους..;; Κλαϊν

    Αν για να ζησουν αυτοι οι λιγοι πρεπει να μου καταστρεψουν το λιγοστο φυσικο περιβαλον που εμεινε, τη στιγμη μαλιστα που εχουν εναλακτικες, ε ΟΧΙ.. Να πανε να γ@μηθουν ορθα κοφτα και στα @@ μου!
    Επειδη δεν καταλαβαινουν τη ζημια που κανουν σε ολους μας δεν θα τους επιτρεψω να την συνεχισουν..
    Στο φιναλε, πριν ανοιξει το συγκεκριμενο ορυχειο πως ζουσαν;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν θυμάμαι πόση ήταν η απόσταση, πάντως κοντά. Κάποιος ο οποίος έχει 1-2-52 τρένα με δικά του εμπορεύματα και τα βλέπει να περνάνε απέναντι απ΄τις αποθήκες του, (και εφόσον το χρηματοδοτεί ο ίδιος)...? Λιγότερες μετακινήσεις φορτηγών, λιγότερα έξοδα, μικρότερος χρόνος παράδοσης εμπορευμάτων, λιγότερα όλα...

    Δηλαδή που σου φαίνεται το παράλογο στο να του δωθεί η άδεια ? (Αν και απ΄ότι είπε ο Ηλίας, κατασκευάστηκε και δεν λειτούργησε τελικά.)



    What? Τι νομίζω λέει ??

    Ρε μαν, εσύ δεν έγραφες πριν μερικά ποστ, οτι οι επιχειρήσεις έφευγαν γιατί η ΕΕ επέβαλε εξοντωτική φορολογία, και σου γράφαμε οτι δεν έχεις ιδέα τι γράφεις? Θα μας τρελάνεις?
    1 pro μνημονίου, φόροι, δάνεια, σπατάλες, καμία υποδομή δημιουργία χρέους
    2 Μετά μνημόνιο 1 φόροι τρελοί (πάλι) καμία υποδομή.
    Επενδύσεις που δεν θέλει κανένας άλλος και τελικά καταλήγουν στα ευρωπαϊκά δικαστήρια (ελ ντορνατο)

    Τα ξέρουμε όλοι μην τα ξαναλέμε.
    Πως βγαίνουμε όμως από το αδιέξοδο είναι το πρόβλημα...


    Πρέπει να μιλήσουμε από κοντά ρε γμτ από δω έχουμε σπασμένο τηλέφωνο ...
    ανανήψαντας

  12. #147
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Κοιτα, σωστα όλα αυτα, μονο που η βιομηχανικη περιοχη των Οινοφυτων προϋπήρχε του Θριασίου.
    Aυτός ο σχεδιασμός είναι της περιόδου του '50, πριν ο αστικός ιστός επεκταθεί στα Οινόφυτα και φυσικά προ "Ελ. Βενιζέλος" με το οποίο ο Ασπρόπυργος συνδέεται με την Αττική οδό, προ car terminal και Σ.ΕΜΠΟ του ΟΛΠ και φυσικά προ της κατασκευής των εμπορικών εγκαταστάσεων του ΟΣΕ στο Θριάσιο. Η επιστήμη των logistics πλέον αλλά και η πράξη απαιτεί τη συνύπαρξη η απευθείας σύνδεση συγκοινωνιών και μεγάλων βιομηχανικών-εμπορικών εγκαταστάσεων. Τέτοιοι σταθμοί συγκοινωνιών δεν μπορούν να κατασκευαστούν η συνδεθούν με τα Οινόφυτα η ακόμη περισσότερο να συνδέεται η κάθε επιχείρηση με γραμμή έστω και εξ ιδίων.

    Πάντως αν κάποιος πονάει για τον επιχειρηματία που θα μείνει ασύνδετος, ας είναι ενήμερος ότι μια χαρά είχαν ενημερωθεί οι επιχειρήσεις για το σχεδιασμό εδώ και 10ετίες, μια χαρά είχαν παίξει προγράμματα του ΕΣΠΑ και επιδοτήσεις για μετεγκατάσταση η κατασκευή στη νέα περιοχή και μια χαρά τα εκμεταλλεύτηκαν οι περισσότεροι. Αν κάποιος όμιλος δεν τα αξιοποίησε η δεν θέλησε να επενδύσει, ας μη διαρρηγνύει τα ιμάτιά του και ας το αποδεχτεί ως λάθος στρατηγική κίνηση. Τι να κάνουμε κε Φουρλή τώρα, να σταματάμε το συρμό που έρχεται μαρς απ το Αμβούργο η το Άμστερνταμ, να παίρνεις εσύ τα βαγονάκια σου και να συνεχίζουμε μέχρι τον Ασπρόπυργο, ε δεν γίνεται.
    Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 28/05/2015 στις 11:30.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  13. #148
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Επειδή εξακολουθείς να λες πράγματα που δεν έχουν σχέση με τον πλανήτη, οι Κινέζοι έχουν μισθούς που σου έβαλαν τα παιδιά πριν μερικά ποστ. Εξαιρείται η μικρή τάξη νεόπλουτης νομεκλατούρας, μανατζαραίων και επιχειρηματιών που λόγω πληθυσμού αφορά κάποια αρκετά εκατομμύρια. Το μισθος του εργάτη είναι κάτω από 200, αλλά το κινέζικο επιχειρείν, τα θεωρεί ακριβά πλέον και οι βιοτεχνίες μεταφέρονται σε χρόνο 0 στην Καμπότζη και στο Βιετνάμ.

    Ακου 800...
    Ναι έκανα λάθος....
    Μπέρδεψα το μυσθό της Κόσκο και ο Κινέζος που ρώτησα στο μαγαζί δεν ξέρει καλά Ελληνικά
    και είπε για τα λεφτά που πέρνει εδώ.
    ανανήψαντας

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    Δώσε όμως τη γνώμη σου και για το τι πρέπει να γίνει τελικά, όχι μόνο για το τι γίνεται και δεν είναι καλό...
    Όταν θα έρθει η μέρα των εκλογών, ξέρουμε πια κόμματα θα συμμετάσχουν, έχουμε αποκτήσει ολοκληρωμένη άποψη για το Σύριζα ΤΟΤΕ θα σου πω (με Πι Εμ)
    Πάντως κράτα αυτά...
    Όσοι είχαν σχέση με ΝΔΟΚ είναι έξω από τις προτιμήσεις μου.
    Έξω είναι και η άκρα δεξιά.
    Ότι αποφασίσω ΤΟΤΕ θα είναι απ αυτούς που απομένουν.
    Γενικά είμαι υπέρ του κοινωνικού κράτους.
    ανανήψαντας

  15. #150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    Aυτός ο σχεδιασμός είναι της περιόδου του '50, πριν ο αστικός ιστός επεκταθεί στα Οινόφυτα και φυσικά προ "Ελ. Βενιζέλος" με το οποίο ο Ασπρόπυργος συνδέεται με την Αττική οδό, προ car terminal και Σ.ΕΜΠΟ του ΟΛΠ και φυσικά προ της κατασκευής των εμπορικών εγκαταστάσεων του ΟΣΕ στο Θριάσιο. Η επιστήμη των logistics πλέον αλλά και η πράξη απαιτεί τη συνύπαρξη η απευθείας σύνδεση συγκοινωνιών και μεγάλων βιομηχανικών-εμπορικών εγκαταστάσεων. Τέτοιοι σταθμοί συγκοινωνιών δεν μπορούν να κατασκευαστούν η συνδεθούν με τα Οινόφυτα η ακόμη περισσότερο να συνδέεται η κάθε επιχείρηση με γραμμή έστω και εξ ιδίων.

    Πάντως αν κάποιος πονάει για τον επιχειρηματία που θα μείνει ασύνδετος, ας είναι ενήμερος ότι μια χαρά είχαν ενημερωθεί οι επιχειρήσεις για το σχεδιασμό εδώ και 10ετίες, μια χαρά είχαν παίξει προγράμματα του ΕΣΠΑ και επιδοτήσεις για μετεγκατάσταση η κατασκευή στη νέα περιοχή και μια χαρά τα εκμεταλλεύτηκαν οι περισσότεροι. Αν κάποιος όμιλος δεν τα αξιοποίησε η δεν θέλησε να επενδύσει, ας μη διαρρηγνύει τα ιμάτιά του και ας το αποδεχτεί ως λάθος στρατηγική κίνηση. Τι να κάνουμε κε Φουρλή τώρα, να σταματάμε το συρμό που έρχεται μαρς απ το Αμβούργο η το Άμστερνταμ, να παίρνεις εσύ τα βαγονάκια σου και να συνεχίζουμε μέχρι τον Ασπρόπυργο, ε δεν γίνεται.
    Οχι, εχεις λάθος, επιμενω. Στην Οινόη γινεται ήδη καθημερινα διαλογη εμπορικων συρμων (μέχρι και το παλιο τριγωνο αναστροφης χρησιμοποιειται σαν παρακαμπτηριος νεας αποθηκης). Η κοινη πρακτικη των εμπορικών συρμων ειναι οτι στη διαδρομη αφηνουν και παιρνουν βαγονια. ΕΞαιρουνται τα μπλοκ τρενα πχ Κοσκο απο Ν. Ικονιο που πηγαινει αυτούσιο στο Σοπρουν της Ουγγαριας.

    Τεσπα, μη χαθουμε τωρα στο Φουρλη, αυτο που λέω ειναι οτι αφου ειχε την αποθηκη διπλα στη γραμμη κι αφου εφτιαξε τις διακλαδωσεις κι αφου συνδεθηκαν με την υφιστάμενη γραμμη, επρεπε να χρησιμοποιείται.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Παρόμοια θέματα

  1. Habemus Papam
    από vaska στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2045
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2015, 09:55
  2. habemus Papa(dima)m!!!
    από DrBig στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2011, 08:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF