Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: DR 125

  1. #1
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729

    Unhappy DR 125

    Παιδια μια βοηθεια!

    Μια φιλη εχει το DR 125 το motardακι.
    Αντιμετωπιζει το εξης προβλημα. Κανει σβησιματα α λα ΧΤ660.

    Το εκανα μια βολτα, 1η, 2α, 3η, κομπλε χωρις πολυ γκαζι, βαζω επιτηδες 4η ενω κινουμουν με χαμηλη ταχυτητα και τσαφ σβησιμο κατευθειαν.
    Η ιδια μου λεει οτι το κανει γενικα ανεξαρτητα με τι σχεση εχει στο κιβωτιο.

    Εμαθα οτι υπηρχε σε καποια απο τα συγκεκριμενα μηχανακια αυτο το θεμα.
    Η ιδια το πηγε στη Suzuki αλλα δεν μπορεσαν να κανουν κατι..

    Ξερουμε τι φταιει και πως μπορει να αντιμετωπιστει;;

    Ευχαριστω!
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #2
    Το πηγε στη σουζουκι και δεν μπορεσαν να κανουν κατι;;
    Τι παει να πει δεν μπορεσαν;
    Τι σκατα αντιπροσωπεια ειναι;
    Απαραδεκτοι..
    Να παει να το αφησει και να τους πει φτιαξτε το.
    Το μηχανακι δεν το ξερω για να σου πω γνωμη..

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    φιλη ε;
    μηπως ειναι καπνισμενο-μπουκωμενο το μηχανακι;

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Απ οτι βλέπω είναι γνωστό θέμα στα DR125 SM< δεν ειναι μονο της φίλης σου, όλα εχουν θέμα.

    Γενικά εχουν ολοι πρόβλημα με ασταθές ρελαντί και σβήνουν.
    Θα ελεγα να ανέβει λίγο το ρελαντί, αλλά καθώς είναι ψεκαστό δεν ειναι απλά ενα βιδάκι στο καρμπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    φιλη ε;
    μηπως ειναι καπνισμενο-μπουκωμενο το μηχανακι;
    Oχι, μια χαρα δουλευει απ'οτι ειδα το μοτερ και ξερει να το οδηγει η κοπελα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Απ οτι βλέπω είναι γνωστό θέμα στα DR125 SM< δεν ειναι μονο της φίλης σου, όλα εχουν θέμα.

    Γενικά εχουν ολοι πρόβλημα με ασταθές ρελαντί και σβήνουν.
    Θα ελεγα να ανέβει λίγο το ρελαντί, αλλά καθώς είναι ψεκαστό δεν ειναι απλά ενα βιδάκι στο καρμπ.
    Το ανεβασαν οσο μπορουσαν στη Suzuki αλλα το προβλημα δεν λυθηκε.
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    +1 στον taisteal.

    Αν δεν μπορούν αυτοί να δώσουν λύση και μάλιστα σε γνωστό πρόβλημα, τότε ποιος;

  7. #7
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Mηπως αν καταργουσε αισθητηρα Λ, εβαζε εγκεφαλο, φιλτρο και εξατμιση συν ενα μεγαλυτερο γραναζακι πισω βελτιωνονταν;;
    Διοτι δειχνει να το κανει οταν ζοριστει εστω και λιγο..
    Βεβαια δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα κατα τη γνωμη μου, αν και το μηχανακι ειναι σε αριστη κατασταση μοντελο του '11.
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #8
    Κάτι παίζει με την βενζίνη και διαβάζουν λάθος οι αισθητήρες.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Κάτι παίζει με την βενζίνη και διαβάζουν λάθος οι αισθητήρες.

    Και συμβαίνει αυτό και σε ιδιοκτήτες στην Αγγλία? Δεν νομίζω.
    Σε τεστ στην Αγγλία το πρόβλημα υπήρχε στο μηχανάκι της δοκιμής και απ οτι αναφέρει δεν ηταν πρόβλημα του συγκεκριμένου δείγματος μόνο.

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/...he-thirst.html
    'while the engine idle wasn't entirely reliable, the motor stopping for no particular reason now and then. This happened on more than one machine so it wasn't an isolated fault, although it fired up easily again after a touch of the starter button.'

    Πολύ φοβάμαι οτι η Suzuki εκανε πατάτα και οποιος την πατησε την πατησε κι εμπλεξε...κοινώς η μετατροπή του κινητήρα σε ψεκαστό δεν πετυχε και τόσο....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Και συμβαίνει αυτό και σε ιδιοκτήτες στην Αγγλία? Δεν νομίζω.
    Σε τεστ στην Αγγλία το πρόβλημα υπήρχε στο μηχανάκι της δοκιμής και απ οτι αναφέρει δεν ηταν πρόβλημα του συγκεκριμένου δείγματος μόνο.

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/...he-thirst.html
    'while the engine idle wasn't entirely reliable, the motor stopping for no particular reason now and then. This happened on more than one machine so it wasn't an isolated fault, although it fired up easily again after a touch of the starter button.'

    Πολύ φοβάμαι οτι η Suzuki εκανε πατάτα και οποιος την πατησε την πατησε κι εμπλεξε...κοινώς η μετατροπή του κινητήρα σε ψεκαστό δεν πετυχε και τόσο....
    Σε ξένα φόρα διάβασα πως με βενζίνη πολλών οκτανίων ενεργοποιείται ο αισθητήρας προανάφλεξης και κόβει το ρεύμα στο μοτέρ.
    Λες να μην είναι τίποτε από όλα αυτά και να πρόκειται απλά για πατάτα της Suzuki;
    Κρίμα...
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 03/06/2015 στις 10:11.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παρόμοιο θέμα δεν έχει και το ZX 130; Ακουγόταν πρόβλημα με την τροφοδοσία και το μηχανάκι έσβηνε μόλις έκλεινες το γκάζι.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Έχει TPS αυτό το πραπρα..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Έχει TPS αυτό το πραπρα..??
    Προφανώς υποθέτω πως θα είναι το πρώτο πράγμα που άλλαξαν.
    Λέω εγώ τώρα.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Και στα Fazer καποτε ήταν το πρωτο πραγμα που αλλαζαν, αλλά..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki DR 125 με 2.995?
    από Elle στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2008, 01:36
  2. Νέο Dr 125
    από anf125 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2008, 23:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF