Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Αλλαγή του 950 adv με 990 adv? Σωστή κίνηση?

  1. #1
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117

    Αλλαγή του 950 adv με 990 adv? Σωστή κίνηση?

    Παιδιά γειά χαρά και από μένα.

    Έχω καιρό που παρακολουθώ το φόρουμ και αποφάσισα να γραφτώ και να συμμετέχω ενεργά και γω. Έχω ένα 950adv 1η άδεια τέλη του 05', μοντέλο 2004. Το πήρα το 2007 μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση, από πολύ γνωστό μου παιδι, με μητρώο στη ΚΤΜ, και τώρα έχω περίπου 76000 χιλ. Μιας και τα χρονάκια του τα έχει πριν από κανα χρόνο (στα 71000) και για να είμαι σίγουρος, του έχω αλλάξει τα πάντα.. που γνωρίζουμε πως βγάζουν βλάβη (τρόμπες,βαλβίδες λαδιού, τεντωτήρες, ρουλεμάν κλπ), μετρήσαμε συμπιέσεις και τα αποτελεσματα ήταν άριστα, και από συντήρηση είναι στη πένα και τα πάντα στη ώρα τους χωρίς λύπηση στα χρήματα. Όταν λέμε σαν καινούργιο το εννοούμε. Έδω και καιρό μου έχει μπει όμως μια διαολοσκέψη που με βασανίζει..Ενδιαφέρεται ένα φιλαράκι να το πάρει σε πολύ καλή τιμή (έχω τα πάντα φορτομένα πάνω, συν του κόσμου τα ανταλλακτικά αχρείαστα να ναναι) και βλέπω πως με κανα 2000αρο παίρνω adv του 07-08 από 45k έως 55k χιλιόμετρα πάνω-κάτω (και μερικά 990 adv s). Η βασική χρήση που κάνω στο 950 είναι βόλτες επαρχία και πολύ εντουράδα σε καλούς χωματόδρομους. Ξέρω πως θα δώσω και άλλα χρήματα για συντήρηση του 990 αλλά αυτό έρχεται δεύτερο. Ας υποθέσουμε ότι αγοράζω ένα καλό 990 γύρω στα 48000 χιλόμετρα. Αναρωτιέμαι:
    το 950 τι χρόνους ζωής έχει;(σασμαν,στρόφαλοι,μπιέλες κλπ) πότε θέλει περίπου κανα καλό rebuild;
    είναι μεγάλη η διαφορά σε καύσιμο; (εγώ καίω με 135-140 κάτω από 6,5/100 ταξίδι, γύρω στα 7,5/100 πόλη, γύρω στα 8,4-8,7/100 εντουράδα, και τελικές 9,7-10,2/100 τα υπόλοιπα που διαβάζω για κάτι παλαβά καύσιμα μου φαίνονται περίεργα)
    θα δω διαφορά που να αξίζει,πέρα από μεταπωλητική αξία;
    ταξιδεύει καλύτερα;
    μπαίνει ο χάρτης με τα 115 άλογα στα 07-08;
    Ευχαριστώ
    Τελευταία τροποποίηση από lookylook; 02/06/2015 στις 16:16.

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    1) Να παρεις το 990 αποκλειστικα και μονο αν θες ABS. Αλλιως κρατα αυτο που εχεις και κανε του αλλες τρεις φορες τοσα χιλιομετρα. Κανενα 990 δεν εχει την ομορφια του δουλεματος του καρμπυρατερατου.

    2) Οχι δεν μπαινει ο χαρτης, τα 09+ εχουν αλλους εκκεντροφορους. Αν δεν εισαι απολυτως ευτυχης με το γκαζι στο δικο σου, τοτε ειναι κακορυθμισμενα τα καρμπυρατερ.

    3) Τα ψεκαστα καινε παραπανω απο ενα καλορυθμισμενο 950, το ποσο παραπανω εξαρταται απο το βαθμο βιασμου στον ψεκασμο που εχει υποστει. Το αυτο βεβαια ισχυει και στα 950 μιας και οι περισσοτεροι κατοχοι εχουμε κατα καιρους ασελγησει πανω τους.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 01/06/2015 στις 06:04.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    του 990 το μοτερ βγαζει πιο πολλα χλμ σε σχεση με του 950 εσωτερικως,συμφωνα με ολους τους μηχανικους της ktm.αλλωστε παρα πολλα εχουν περασει τη 100αρα.


    τωρα η παραπανω αποψη μπορει να ξινιζει,αλλα ειναι η πραγματικοτητα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Τι χαλαει πιο γρηγορα στα 950 απο τα 990?
    Ο δημιουργος του howto εχει 400,000 κμ σε 950 του 03 ...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Λεει ο ιδιος

    Long story, but to sum it up, after the first replacement of seal, bearings and shaft at just under 70k, I started replacing the set every 20k miles. Eventually, I had a shaft cryogenicaly treated and just replaced the seal every 20k. Still on that shaft with no sign of wear so far. Haven't had a pump failure yet, so I plan on keeping up this schedule for the foreseeable future. Plan on doing a leakdown test this winter, but don't expect to find much loss as the bike still doesn't need oil between 5k services and still runs strong to red line and top speed is still good.

    http://advrider.com/forums/showthrea...le+club&page=3

    Οπερ μεθερμηνευομενον, δεν εχει αλλαξει ουτε ελατηρια στα πιστοΛια...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παντως λεω να παρω ενα μοτερ 990 να το χω να το φορεσω οταν περασω τα 200Κ κμ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    ειπα θα ξυνισει.
    τωρα να βρουμε τον ταδε και τον ταδε με τοσα,δεν λεει κατι.
    ο 990 ειναι πιο αξιοπιστος απο τον 950
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  9. #9
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ειπα θα ξυνισει.
    τωρα να βρουμε τον ταδε και τον ταδε με τοσα,δεν λεει κατι.
    ο 990 ειναι πιο αξιοπιστος απο τον 950
    Η αλήθεια είναι πως αυτό μου φαίνεται κάπως αυθαίρετο. Έχω την εντύπωση πως οι κινητήρες 950-990 07-08 είναι σχεδόν ίδιοι. Προκύπτει από κάπου μετά από κάποια έρευνα? Έγω ρωτώ αν αξίζει τον κόπο με δεδομένο τα χιλιόμετρα και τα χρήματα που δίνεις. Π.Χ Δίνω 2000 και καμιά 500 ακόμα σε δουλίτσες που θα γίνουν (που όταν αλλάζεις μηχανή πάντα κάνεις, εκτός και αν ο προηγούμενος τις έχει αποδεδειγμένα κάνει). Παίρνω μια μηχανή με καμιά 20000 χιλίαδες km λιγότερα ψεκαστή και με abs. Αν στο 950 αυτά τα χρήματα τα ρίξω σε άλλα 50000 χιλιόμετρα η αλλαγή δεν αξίζει. Αν εκεί γύρω στα 100000 αρχίζει να χρειάζεται κανα γερό rebuild τότε η αλλαγή αξίζει. Επίσης για κάποιον που έχει οδηγήσει ή ήταν κάτοχος και των δύο υπάρχουν διαφορές τέτοιες που να είναι ας πούμε με κλειστά τα μάτια εμφανής? Τέτοιες που να αξίζει η μετάβαση ανεξάρτητα των παραπάνω προβληματισμών?

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ειπες οτι θα 'ξυνισει' αλλα μαλλον εννουσες 'ξενισει'.

    Επειδης παντως εχει ενδιαφερον ως δηλωση, θα ηθελα να ξερω το γιατις συμβαινει ουτοτροπως.
    Οπως λεει κι ο gefr για ολα υπαρχει μια αιτια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    ελλατηρια πχ. πιστονιου θελει η δεν θελει σε αυτα τα χλμ big?
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ελλατηρια πχ. πιστονιου θελει η δεν θελει σε αυτα τα χλμ big?
    σε ποια χλμ?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    σε ποια χλμ?
    στα 76000-80000 που λεει ο φιλος
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #14
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ..Αν δεν εισαι απολυτως ευτυχης με το γκαζι στο δικο σου, τοτε ειναι κακορυθμισμενα τα καρμπυρατερ.
    Κοίτα..όταν πήγα μια μεγάλη βόλτα με κάτι 1200-800gs πέθανα από ανία..Το 950 ήθελε να ορμήξει προς τα πάνω..Πηγαίναμε με 100-110 σε κάτι ανηφορικά κομμάτια και αυτά βέβαια καίγανε γύρω στα 4.7 και εγώ 5.9 (και πάντα με μια σχέση κάτω). Όταν ανεβάζαμε πιο πολλά χιλιόμετρα (εκεί γύρω στις 5000 στροφές) έκαιγα με καλύτερη απόδοση. Διάβασα τη ρύθμιση καρμπ σε 950 που έχεις γράψει και αφού φυσικά θαύμασα όλη αυτή τη γνώση μετά..έπαψα να ξέρω αν η μοτοσυκλέτα μου είναι ρυθμισμένη..Τόσες παράμετροι..πως να τα κοιτάξεις όλα αυτά όταν μόνο για να λύνεις και να δένεις θέλεις μισή μέρα.? Εμένα η μοτοσυκλέτα έχει ακράπες με τάπες κόντες. Καίει αυτά που έγραψα παραπάνω, έχει ένα ωραίο γραμμικό γκάζι και τελικιάζει γύρω στα 220+ με γρανάζι 16-42 και χωρίς τα μπρος-πίσω κάγκελα (είμαι 1.85 και 90 κιλά). Οι εξατμίσεις μυρίζουν καυσαέριο, τον δεύτερο αν είναι γυναίκα με μακρυά μαλλιά τη λιβανίζει, και έχει στα καρμπ αν θυμάμαι καλά ζιγκλέρ +5 μπρος πίσω, βελόνες στη θέση 2 και κάτι άλλο (νομίζω αέρα) στις 2.5 στροφές..Μπορεί αν πάρω ένα σαν αυτά που φτιάχνετε να πάθω πλάκα πάντως τώρα έχω μεσάνυχτα. Αναρωτιέμαι μήπως με ένα ψεκαστό και κάποιο power commander τα πράγματα είναι πιο εύκολα..Να παίζεις με χάρτες..Λέω εγώ..και μπορεί να λέω μ@λακίες..

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Πρίν 2,5 χρόνια περίπου έδωσα το 950 S(2003)για να πάρω 990 S,τελικά ξαναπήρα 950 S(5Μ αυτή τη φορά που ήταν και ο έρωτας μου)και δεν θα το άλλαζα για κανένα 990(εκτός και θές ABS που γράφει ο Άγης πιο πάνω)ή αν με 'επερνε οικονομικά μόνο για 990 R.
    Άποψη μου λοιπόν ή το δίνεις και πέρνεις μοντέλο τρίτης γεννιάς(απο 2009 έως 2012 με ABS,βάζεις και το πρόγραμμα του R)ή το κρατάς.Αυτά περί χλμ είναι μ@λ@κιες γιατί να βγάζουν τα 990 παραπάνω χλμ απο τα 950.Τέλος έχω φιλαράκι με 3άρι 950 συνεχίζει και γράφει πάνω απο 102000χλμ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ .
    Φιλικά πάντα

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2013, 17:31
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2012, 08:58
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2012, 00:57
  4. Pirelli Scorpion για 950/990 Adv 3 ΕΥΡΩ !
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2007, 22:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF