Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 52

Θέμα: Ατύχημα με άλλη μηχανή

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/06/2015
    Μηνύματα
    13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    έχει τύχει να βριστώ πολλές φορές με 2τροχους για αυτό ακριβώς το λόγο. Κάθονται ελάχιστα πίσω και δεξιά μου. Σε περίπτωση που θέλω να κάνω κάποιον ελιγμό προς τα δεξιά γιατί το προπορευόμενο όχημα αποφάσισε να τσαρουχώσει τα φρένα ή να στρίψει τελευταία στιγμή αριστερά, κινδυνεύω να με εμβολίσει αυτός που κάθεται πίσω δεξιά μου σε πολύ μικρή απόσταση μιας και κατά τον ελιγμό για πολύ σύντομο χρόνο το στίγμα του οχήματος επιβραδύνει μιας και δεν κινείται σε ευθεία γραμμή κατά τη ροή της κίνησης.
    Το τελευταίο περιστατικό ήταν πριν λίγους μήνες στη Λιοσίων (1λωρίδα) από έναν που με προσπέρασε από δεξιά και πέρασε οριακά ανάμεσα από μένα και τα σταθμευμένα και στο επόμενο φανάρι μου ζήτησε και τα ρέστα να ελέγχω τους καθρέφτες μου. Η απάντησή μου ήταν να κόψει τις προσπεράσεις από δεξιά και να κρατά αποστάσεις από τον μπροστά του σε δρόμο 1λωρίδας.
    Συμφωνώ μαζί σου. Το θέμα στην δικιά μου περίπτωση όμως είναι ότι η ταχύτητά μου ήταν υψηλότερη από την δική του, οπότε δεν ήμουν κολλημένος πίσω του. Απλά με σταθερή επιτάχυνση πήγαινα ευθεία.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από blackbusa Προβολή μηνύματος
    ολα πολυ ασαφη...ολα θα κριθουν απο το τι εγραψε η ΤΟΤΑ...
    Η τροχαία έγραψε αυτό που είπε ο άλλος οδηγός. "Προσπέραση από δεξιά". Εγώ αυτό που είπα όμως στον Αστυνόμο ήταν αυτό που γράφω κι εδώ: "Κινούμουν στην δεξιά πλευρά του δρόμου με σταθερή κατευθυνση, χωρίς να κάνω ελιγμό". Απ' ότι φαίνεται αυτός το εξέλαβαε σαν προσπέραση από δεξιά, τι να πω...
    Ήταν το πρώτο μου ατύχημα, είχαν έρθει μέσα σε 5 λεπτά 5 συγγενείς του, είχα κι εγώ άγχος και το υπέγραψα...

    Όταν ήρθε η ασφάλεια μου, ο ασφαλιστής έγραψε αυτή τη περιγραφή:
    "ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Η ΠΡΟΠΟΡΕΒΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΜΗ Β**9** ΕΝΟ ΕΙΧΑΙ ΑΝΑΨΙ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΤΟ ΟΠΙΟ ΔΕΝ ΑΝΤΗΛΙΦΘΙΚΑ
    ΚΑΙΣΙΝΕΧΙΣΑ ΕΥΘΙΑ ΜΕ ΣΙΝΕΠΙΑ ΝΑ ΣΙΚΡΟΥΣΤΟΥΜΕ."

    :/

  2. #17
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jimogios Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ μαζί σου. Το θέμα στην δικιά μου περίπτωση όμως είναι ότι η ταχύτητά μου ήταν υψηλότερη από την δική του, οπότε δεν ήμουν κολλημένος πίσω του. Απλά με σταθερή επιτάχυνση πήγαινα ευθεία.



    Η τροχαία έγραψε αυτό που είπε ο άλλος οδηγός. "Προσπέραση από δεξιά". Εγώ αυτό που είπα όμως στον Αστυνόμο ήταν αυτό που γράφω κι εδώ: "Κινούμουν στην δεξιά πλευρά του δρόμου με σταθερή κατευθυνση, χωρίς να κάνω ελιγμό". Απ' ότι φαίνεται αυτός το εξέλαβαε σαν προσπέραση από δεξιά, τι να πω...
    Ήταν το πρώτο μου ατύχημα, είχαν έρθει μέσα σε 5 λεπτά 5 συγγενείς του, είχα κι εγώ άγχος και το υπέγραψα...

    Όταν ήρθε η ασφάλεια μου, ο ασφαλιστής έγραψε αυτή τη περιγραφή:
    "ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Η ΠΡΟΠΟΡΕΒΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΜΗ Β**9** ΕΝΟ ΕΙΧΑΙ ΑΝΑΨΙ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΤΟ ΟΠΙΟ ΔΕΝ ΑΝΤΗΛΙΦΘΙΚΑ
    ΚΑΙΣΙΝΕΧΙΣΑ ΕΥΘΙΑ ΜΕ ΣΙΝΕΠΙΑ ΝΑ ΣΙΚΡΟΥΣΤΟΥΜΕ."

    :/

    Υψηλότερη από τη δική του και εσύ από δεξιά συνιστά προσπέραση από δεξιά. Εφόσον υπέγραψες κιόλας το "προσπέραση από δεξιά" όπως αντιλαμβάνεσαι θα αναλάβεις πλήρη ευθύνη του ατυχήματος. Δε γνωρίζω αν μπορείς να κάνεις ένσταση στην αρχική έκθεση της τροχαίας ωστέ να πάει συνυπαιτιότητα, προσθέτοντας και συ εγγράφως τα δικά σου στοιχεία-επιχειρήματα. Κατά την άποψή μου όμως και όπως τα περιγράφεις, φταις 100% ερχόμενος γρηγορότερα από δεξιά.
    Αν οι υλικές ζημιές και οι σωματικές δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο σου συνιστώ να δασκαλευτείς από την συγκεκριμένη εμπειρία και μελλοντικά να σκέφτεσαι σωστότερα το αν σε παίρνει να φύγεις δεξιά από κάποιον σε συνθήκες δρόμου μπερδεμένες όπως με τα διπλοπαρκαρισμένα στην Ηλία Ηλιού.
    Δε θέλει άγχος σε αυτές τις περιπτώσεις. Σωστή ενημέρωση εκ των προτέρων θέλει και αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι δεν υπογράφεις αν δε μιλήσεις με τον ασφαλιστή σου ή με το δικηγόρο σου.

  3. #18
    αν δεις το συμβολαιο, γραφει οτι δεν δεσμευεται η ασφαλιστικη απο την δηλωση σου. αρα οταν και αν παει δικαστικα, ο δικηγορος θα γραψει οτι τον βολευει. το οτι υπεγραψες την εκθεση της τροχαιας δεν ειναι το ιδιο με το να δωσεις καταθεση.

    τωρα μεταξυ μας η μαλακια ηταν και των δυο. ησουν δεξια και γρηγοροτερος αρα οντως προσπερνουσες, ο αλλος ηταν μλκς γιατι θεωρητικα επρεπε να μπει δεξια λωριδα και μετα να στριψει στο στενο, οχι καρφι απο την αριστερη λωριδα. και οφειλε να ελεγξει πριν κανει ελιγμο, ανεξαρτητα του αν εσυ κανεις λαθος κινηση η οχι.

    αν πατε δικαστικα, μαλλον συνυπαιτιοτητα θα βγει η θα κερδισει ο πιο ικανος δικηγορος....

  4. #19
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Εντός κατοικημένης περιοχής, όταν η κίνηση γίνεται σε στοίχους (2+ λωρίδες), μπορείς να προσπεράσεις από δεξιά κανονικά (τεχνικά, δε θεωρείται προσπέραση), οπότε αυτό είναι άσχετο με το θέμα μας.

    Αυτός που πραγματοποιεί ελιγμό έχει την αποκλειστική ευθύνη, τελεία. Οφείλει να προειδοποιήσει εγκαίρως και να λάβει μέτρα για την ασφάλεια όλων. Η ουσία είναι ότι είναι ο λόγος σου εναντίον του δικού του. Εσύ απλά πρέπει να πείσεις ότι είχες νόμιμη ταχύτητα και βρισκόσουν εντός της λωρίδας σου καθόλη τη διάρκεια, αλλά αυτός έπεσε πάνω σου (φλας ή όχι, επίσης δεν έχει καμία σημασία).

    Αλήθεια έχεις ασφαλιστή που γράφει έτσι; ^^
    Life begins at 45°.

  5. #20
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Χορχόδειλα η κίνηση σε στοίχους προϋποθέτει πάνω από 2 λωρίδες κυκλοφορίας. Γι αυτό λέμε και πιο πάνω οτι έχει σημασία τι κατέγραψε το περιπολικό στην έκθεση τροχαίου συμβάντος.
    Παρόλαυτά αυτός που πραγματοποιεί ελιγμό δεν έχει αποκλειστική ευθύνη. Φέρει ευθύνη και αυτός που ακολουθεί να κρατά αποστάσεις ασφαλείας.
    Αυτό με την ορθογραφία του ασφαλιστή θέλω να πιστεύω οτι δεν είναι πραγματικότητα αλλά, γραπτά του jimogios.

  6. #21
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους).

    Εντός κατοικημένης περιοχής, 2 τουλάχιστον κι όχι πάνω από 2.

    Τι αποστάσεις μωρέ σε διαφορετικές λωρίδες; :P Κρατάς απόσταση από τον μπροστινό σου, όχι από τον διπλανό σου. Εκτός αν λες κάτι που δεν πιάνω.
    Life begins at 45°.

  7. #22
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Αν διάβασες η 2η λωρίδα ήταν κλειστή από παρκαρισμένα...άρα σαν οδηγός πρέπει να θεωρείς οτι λειτουργικά έχεις μόνο 1 λωρίδα και να συνετιστείς με τη κατάσταση της μπανανίας.
    Επίσης δεν ήταν διπλανός του. Έγινε διπλανός του αφού τον πέρασε με περισσότερα χιλιόμετρα από δεξιά γιατί ο άλλος ενώ ήταν μπροστά, ξαφνικά επιβράδυνε για να στρίψει.

  8. #23
    Καραμελωμένο Μέλος Το avatar του/της Translatoras
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    149
    Ο φίλος μάλλον εννοεί τη ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ και όχι τον ασφαλιστή.
    -Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 39 θύματααααα! -Δώσε μια εφημερίδα πιτσιρίκο.-Ορίστε κύριε. -Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 40 θύματααααα!

  9. #24
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Ναι, είναι "μισό"κλειστή από παρκαρισμένα, αλλά ήταν στη (μισή) δεξιά λωρίδα ο φίλος κανονικά. Δε θεωρώ ότι θα'πρεπε να τον απασχολεί τι συμβαίνει στην αριστερή. Αυτό που δεν ξεκαθαρίζει 100% είναι αν βρίσκονταν και οι 2 στη δεξιά λωρίδα τελικά (κάτι παράνομο) ή αυτός έστριψε μπροστά του κατευθείαν από την αριστερή. Θεωρητικά, ευθύνεται ο άλλος, αν είναι όπως μας τα λέει τα πράγματα. Πρακτικά, μπορεί να πάρει και συνυπαιτιότητα, αν επικαλεστεί παρκαρισμένα, σβησμένες διαγραμμίσεις, προσπέραση από δεξιά με υπερβολική (!!111) ταχύτητα κτλ.
    Life begins at 45°.

  10. #25
    αν η μια λωριδα ειναι σταθμευμενα...

    μαλλον ο επι τοπου επισκεπτης "φροντιδα ατυχηματος" τα εγραψε.

    προσθηκη: που να παρει, πρεπει να κανω ανανεωση πριν γραψω...

  11. #26
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    προσωπικά μισόκλειστη από παρκαρισμένα για μένα σημαίνει τελείως κλειστή γιατί μια πόρτα να ανοίξει θα γίνεις μαγνητικό στικεράκι σε πόρτα ψυγείου.
    ο φίλος παραπάνω γράφει οτι η άλλη μηχανή κινούταν στο μέσον της οδού σχεδόν επάνω στη σβησμένη διακεκομένη διαγράμμιση των λωρίδων. άρα μάλλον το παρα-ζούμπηξε από δεξιά
    κανονικά θα έπρεπε να βγει συνυπαιτιότητα από την έκθεση της τροχαίας εάν δεν αγχωνόταν εκείνη τη στιγμή και δεν υπέγραφε.
    τώρα όμως είναι σίγουρα εις βάρος του.

  12. #27
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    προσωπικά μισόκλειστη από παρκαρισμένα για μένα σημαίνει τελείως κλειστή γιατί μια πόρτα να ανοίξει θα γίνεις μαγνητικό στικεράκι σε πόρτα ψυγείου.
    Μωρέ εγώ συμφωνώ. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αλλά εδώ μιλάμε για το θεωρητικό της υπόθεσης. Αν ο τζιμογιός είναι κανονικά στην, έστω μισή, δεξιά λωρίδα και κινείται σταθερά ευθεία με λογική ταχύτητα, ο άλλος είναι στην αριστερή λωρίδα (έστω στο μέσο της ή κοντά στη διαγράμμιση, δεν έχει σημασία), χωρίς φλας και ξαφνικά κάνει ελιγμό, χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση, χωρίς έλεγχο, τη στιγμή που τον πλησιάζει, ε δε μπορείς (βάσει ΚΟΚ και καθαρά από θεωρητική σκοπιά) να δώσεις άδικο στον τζιμογιό. Πόσες φορές την έχουμε πατήσει από κάποιον που αποφάσισε να στρίψει δεξιά (πάνω μας) γιατί έτσι;
    Life begins at 45°.

  13. #28
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μωρέ εγώ συμφωνώ. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα. Αλλά εδώ μιλάμε για το θεωρητικό της υπόθεσης. Αν ο τζιμογιός είναι κανονικά στην, έστω μισή, δεξιά λωρίδα και κινείται σταθερά ευθεία με λογική ταχύτητα, ο άλλος είναι στην αριστερή λωρίδα (έστω στο μέσο της ή κοντά στη διαγράμμιση, δεν έχει σημασία), χωρίς φλας και ξαφνικά κάνει ελιγμό, χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση, χωρίς έλεγχο, τη στιγμή που τον πλησιάζει, ε δε μπορείς (βάσει ΚΟΚ και καθαρά από θεωρητική σκοπιά) να δώσεις άδικο στον τζιμογιό. Πόσες φορές την έχουμε πατήσει από κάποιον που αποφάσισε να στρίψει δεξιά (πάνω μας) γιατί έτσι;
    συμφωνώ όπως το γράφεις αλλά ζούμε Ελλάδα που αν δεν μάθουμε να ζούμε με όσες αλλοιώσεις του ΚΟΚ πρέπει να γίνουν για να επιμηκύνουμε την επιβίωσή μας...δε γίνεται διαφορετικά. Αν ζούσαμε Ελβετία δε θα συζητούσαμε καν για την πλήρη υπαιτιότητα εκείνου που κάνει τον ελιγμό. Στην Ελβετία όμως όλες οι γραμμές είναι φρεσκοβαμμένες και οποιοδήποτε παρκαρισμένο (καλά ας μην πω για διπλοπαρκαρισμένο) θα είχε φύγει στη μάντρα εντός 10λέπτου.
    από τη στιγμή που το παλικάρι υπέγραψε και ότι υπέγραψε οι όποιες ελπίδες σβήνουν.
    το σημαντικό της υπόθεσης όμως ήταν οτι πέρασε σχεδόν αναίμακτα με μικροτραυματισμό και κατά την άποψή μου ως ένα παράδειγμα για την από δεξιά προσπέραση όταν οι συνθήκες δρόμου στο Ελλαδιστάν δε το επιτρέπουν.

  14. #29
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Επίσης ένας χρυσός κανόνας, αν θες να επιβιώσεις πάνω σε 2 τροχούς, είναι ότι ΠΑΝΤΑ όταν υπάρχει διασταύρωση, έχεις τον νου σου για κάφρους που θα στρίψουν σε αυτή από το πουθενά και παντελώς απροειδοποίητα, ακριβώς μπροστά σου, χωρίς να υπολογίζουν ότι υπάρχεις. Γενικά, αν υπάρχει διασταύρωση/άνοιγμα στα επόμενα μέτρα προς την πλευρά σου, ΔΕΝ προσπερνάς.
    Life begins at 45°.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    Αν ζούσαμε Ελβετία δε θα συζητούσαμε καν για την πλήρη υπαιτιότητα εκείνου που κάνει τον ελιγμό. Στην Ελβετία όμως όλες οι γραμμές είναι φρεσκοβαμμένες και οποιοδήποτε παρκαρισμένο (καλά ας μην πω για διπλοπαρκαρισμένο) θα είχε φύγει στη μάντρα εντός 10λέπτου.
    Ναι οι γραμμές φταίνε στην Ελλάδα που δεν είναι φρεσκοβαμμένες.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2007, 17:24
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2006, 09:35
  3. Το ατύχημα μου με τη μηχανη...
    από ANDREAS27 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 25/12/2005, 10:47
  4. προς οσους εχουν παθει ατυχημα με μηχανη
    από Rezeguet στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2005, 11:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF