Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 74

Θέμα: xt660r vs xt600e

  1. #31
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269
    33 τροχό και 165kg δεν είναι χειρότερα απο τα 40 τροχό και 200kg που είμαι στο tenere. Εντάξει, είναι πιο αδύναμο. Αλλά ικανό.
    Κυκλοφορούν κάτι κουκλιά 600άρια τα καμαρώνω ακόμα, τι να λέμε. Αλλα πόσο εύκολα θα βρεις;
    Τώρα ο φίλος απο το τετρακύλινδρο 1000 στο μονοκύλινδρο θα ξαφνιαστεί κάπως, στη θέση του θα πήγαινα σε transalpostrom κατάσταση. Και εκεί υπάρχουν καλές περιπτώσεις ακόμη και με ABS.

  2. #32
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Αμφίσημος Προβολή μηνύματος
    33 τροχό και 165kg δεν είναι χειρότερα απο τα 40 τροχό και 200kg που είμαι στο tenere. Εντάξει, είναι πιο αδύναμο. Αλλά ικανό.
    Κυκλοφορούν κάτι κουκλιά 600άρια τα καμαρώνω ακόμα, τι να λέμε. Αλλα πόσο εύκολα θα βρεις;
    Τώρα ο φίλος απο το τετρακύλινδρο 1000 στο μονοκύλινδρο θα ξαφνιαστεί κάπως, στη θέση του θα πήγαινα σε transalpostrom κατάσταση. Και εκεί υπάρχουν καλές περιπτώσεις ακόμη και με ABS.
    To tenene ειναι 208 με 23 λίτρα αλλά εγώ είπα για το χτ.

    Το xtr είναι 165 dry
    Το xt600 είναι 156 dry.

    To ένα βγάζει 33 ίππους και το άλλο 44.
    Το tenere 43 και 186 dry.
    Sent from me using a computer.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Οποιος ειναι ανάμεσα στα δυό μηχανάκια...ας καβαλήσει και τα 2..(.ειδικά σε ανοικτό δρόμο) και ας αποφασίσει....μόνο 60αρηδες και πάνω θα προτιμήσουν το 600αρι, εγω είμαι 46, ειχα και το παλιό καλό 600 αλλά τωρα το 660 μου δίνει πολύ περισσότερη χαρά στην οδήγηση, μόνο είναι πιο άβολο στην πόλη λόγω ύψους.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Οποιος ειναι ανάμεσα στα δυό μηχανάκια...ας καβαλήσει και τα 2..(.ειδικά σε ανοικτό δρόμο) και ας αποφασίσει....μόνο 60αρηδες και πάνω θα προτιμήσουν το 600αρι, εγω είμαι 46, ειχα και το παλιό καλό 600 αλλά τωρα το 660 μου δίνει πολύ περισσότερη χαρά στην οδήγηση, μόνο είναι πιο άβολο στην πόλη λόγω ύψους.
    Mανωλη ειχα το 660 το 2004 απο τα πρωτα που βγηκαν σε σχεση με το 600 ειχε γυρω στα 12χλμ περισσοτερο τελικη κ λιγο περισσοτερη ροπη απο το 600,ομως απο το περασμενο Σεπτεμβριο που πηρα το 600 πραγματικα σκεφτομουν το ποσο λαθος ειχα κανει το 2004 κ δεν ειχα παρει απο τοτε το 600 καινουργιο γιατι θα το ειχα ακομα!Ειναι σχεδον τα ιδια μηχανακια κ το ποιο σημαντικο το 600 ειναι made in japan!Ομως το προβλημα ειναι οτι μετα απο τοσα χρονια σπανια βρισκεις το 600 σε καλη κατασταση.

  5. #35
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Kαι να μην το βρεις σε καλη κατασταση ειναι πολυ ευκολο και φθηνο να το επαναφερεις. Δεδομενου βεβαιαως οτι θελεις να το κρατησεις για χρονια.

    Παντως ενα 89αρι 2kf η αληθεια ειναι πως παντα θα με ψηνει να το αποκτησω..
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Kαι να μην το βρεις σε καλη κατασταση ειναι πολυ ευκολο και φθηνο να το επαναφερεις. Δεδομενου βεβαιαως οτι θελεις να το κρατησεις για χρονια.

    Παντως ενα 89αρι 2kf η αληθεια ειναι πως παντα θα με ψηνει να το αποκτησω..
    Συμφωνω φιλε μπομπ τα ανταλλακτικα του ειναι φθηνα κ υπαρχουν τα παντα στο car!Σου ευχομαι καποια στιγμη να το αποκτησεις γιατι ειναι τρομερο εργαλειο (παντα τρελαινομουν οταν εβλεπα το μαυρο με τους κοκκινους αεραγωγους)

  7. #37
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Συμφωνω φιλε μπομπ τα ανταλλακτικα του ειναι φθηνα κ υπαρχουν τα παντα στο car!Σου ευχομαι καποια στιγμη να το αποκτησεις γιατι ειναι τρομερο εργαλειο (παντα τρελαινομουν οταν εβλεπα το μαυρο με τους κοκκινους αεραγωγους)
    Nαι! Και 'γω το κοκκινο μαυρο ψηνω αν και μου αρεσει πολυ και το μπλε με τα κιτρινα γραμματα.
    Και εκτος απο την εμφανιση ειμαι τρελα ερωτευμενος και με το κλακ που κανει ο αυτοματος αποσυμπιεστης και την αισθηση που σου δινει εκεινη τη στιγμη στο ποδι. :a07:
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Το made in Japan τι σημαίνει; Ότι βγάζει λιγότερα προβλήματα;
    Μια χαρά αξιόπιστο είναι και το made in Italy 660! (ή μήπως οι Ιάπωνες δεν έδωσαν το Ιαπωνικό ok τους πριν βγει στη κυκλοφορία.
    Θέλετε να υπολογίσουμε πόσες moto φοράνε τον συγκεκριμένο κινητήρα της Minarelli;
    Ενδεικτικά η Yamaha σε 5 (XT660R, XT660X, XT660Z, MT-3 & Raptor 660), η Aprilia σε 2 (Pegaso Trail, Pegaso Strada), η Jawa (Jawa 660) και από του χρόνου το PR7 660 Adventure της AJP θα φοράει τον ίδιο κινητήρα. Αν τα κάνουμε κουκιά... Νομίζω πως οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους....

    Από εκεί και πέρα έχει γίνει ήδη φανερό, πως και οι δυο επιλογές (660 vs 600) έχουν τους οπαδούς τους. Το θέμα είναι πως ένα καλοδιατηρημένο 600αρι έχει πολύ κοντά τη τιμή του με ένα αντίστοιχο καλοδιατηρημένο 660άρι (αυτό από μόνο του είναι ήδη ένα πλεονέκτημα, εγώ θα προτιμούσα το πιο σύγχρονο).

    Θέμα αξιοπιστίας δεν τίθεται για κανένα. Το ύψος είναι μια χαρά για οποιονδήποτε πάνω από 1,74 (κάποτε δεν συζητιόντουσαν τέτοια θέματα ως πρόβλημα). Όποιος προβληματίζεται με το ύψος των XT660... τι να πω... που να καβαλήσει και το Tenere (πάντως το χαμήλωμα είναι εύκολη υπόθεση).

    Η προσωπική μου άποψη είναι πως οι δυο μηχανές είναι η μέρα με τη νύχτα σε όλα τα επίπεδα και εδώ δε μιλάμε πλέον για τον κινητήρα (εξήγησα παραπάνω). Το 660 είναι μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή με καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Τελεία. Είναι αστείο να το αναλύσουμε περισσότερο αυτό. Όμως αυτή είναι η προσωπική μου άποψη... Την λέω γιατί την αιτείται ο φίλος που έκανε το ερώτημα. Πρέπει ο φίλος να βρει τρόπο να δοκιμάσει και τα δυο και να δει πιο του "πάει" καλύτερα, όλα τα υπόλοιπα... περί ορέξεως.

  9. #39
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    ...
    Ναι σε ολα εκτος του οτι το made in Japan δεν σημαινει κατι. Σημαινει λιγοτερα εως μηδενικα προβληματα και αριστη ποιοτητα κατασκευης οντως και 2ο στο raptor 660 το μοτερ ειναι το ιδιο αλλα φτιαγμενο στην Ιαπωνια απο τη Yamaha και οχι απο τη Minareli.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #40
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Φήμες λένε ότι οι Ιάπωνες γύρισαν μια ολόκληρη παρτίδα στο εργοστάσιο βάσης, λόγο στραβοκολλημένου αυτοκόλλητου επάνω στην τάπα βενζίνης.
    Sent from me using a computer.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ναι σε ολα εκτος του οτι το made in Japan δεν σημαινει κατι. Σημαινει λιγοτερα εως μηδενικα προβληματα και αριστη ποιοτητα κατασκευης οντως και 2ο στο raptor 660 το μοτερ ειναι το ιδιο αλλα φτιαγμενο στην Ιαπωνια απο τη Yamaha και οχι απο τη Minareli.
    Εγώ δεν είπα "δεν σημαίνει κάτι", αναρωτήθηκα τι σημαίνει στη συγκεκριμένη σύγκριση... αφού και ο Ιταλικός έχει να επιδείξει ανάλογη αξιοπιστία!

    Για τον raptor δεν το ήξερα, ωραία πληροφορία!

  12. #42
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Στην αξιοπιστία ο κυριότερος παράγοντας είναι η σωστή σχεδίαση.

    Από κει και πέρα οι Ιάπωνες δίνουν εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια.
    Sent from me using a computer.

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Αλλο μηχανάκι παιδιά το 660, άλλα φώτα, αλλα φρένα, αλλα όργανα, άλλη αίσθηση, πιθανόν σε μερικά να εβγαλε προβληματα ο ψεκασμός, (δεν εχω ακουσει κάτι αλλο για το 660) ε, λοιπόν αμα σου χαλάσε και θες εγκέφαλο πετάς πάνω ενα Κeihin 45 και ξεμπερδευεις...

  14. #44
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    To tps, όχι ο ψεκασμός.
    Sent from me using a computer.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Το made in Japan τι σημαίνει; Ότι βγάζει λιγότερα προβλήματα;
    Μια χαρά αξιόπιστο είναι και το made in Italy 660! (ή μήπως οι Ιάπωνες δεν έδωσαν το Ιαπωνικό ok τους πριν βγει στη κυκλοφορία.
    Θέλετε να υπολογίσουμε πόσες moto φοράνε τον συγκεκριμένο κινητήρα της Minarelli;
    Ενδεικτικά η Yamaha σε 5 (XT660R, XT660X, XT660Z, MT-3 & Raptor 660), η Aprilia σε 2 (Pegaso Trail, Pegaso Strada), η Jawa (Jawa 660) και από του χρόνου το PR7 660 Adventure της AJP θα φοράει τον ίδιο κινητήρα. Αν τα κάνουμε κουκιά... Νομίζω πως οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους....

    Από εκεί και πέρα έχει γίνει ήδη φανερό, πως και οι δυο επιλογές (660 vs 600) έχουν τους οπαδούς τους. Το θέμα είναι πως ένα καλοδιατηρημένο 600αρι έχει πολύ κοντά τη τιμή του με ένα αντίστοιχο καλοδιατηρημένο 660άρι (αυτό από μόνο του είναι ήδη ένα πλεονέκτημα, εγώ θα προτιμούσα το πιο σύγχρονο).

    Θέμα αξιοπιστίας δεν τίθεται για κανένα. Το ύψος είναι μια χαρά για οποιονδήποτε πάνω από 1,74 (κάποτε δεν συζητιόντουσαν τέτοια θέματα ως πρόβλημα). Όποιος προβληματίζεται με το ύψος των XT660... τι να πω... που να καβαλήσει και το Tenere (πάντως το χαμήλωμα είναι εύκολη υπόθεση).

    Η προσωπική μου άποψη είναι πως οι δυο μηχανές είναι η μέρα με τη νύχτα σε όλα τα επίπεδα και εδώ δε μιλάμε πλέον για τον κινητήρα (εξήγησα παραπάνω). Το 660 είναι μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή με καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Τελεία. Είναι αστείο να το αναλύσουμε περισσότερο αυτό. Όμως αυτή είναι η προσωπική μου άποψη... Την λέω γιατί την αιτείται ο φίλος που έκανε το ερώτημα. Πρέπει ο φίλος να βρει τρόπο να δοκιμάσει και τα δυο και να δει πιο του "πάει" καλύτερα, όλα τα υπόλοιπα... περί ορέξεως.
    Διαφωνω καθετα μαζι σου,σε τι ειναι ποιο συγχρονος ο κινητηρας του 660 στους κραδασμους του η μια φορα που ειχε τυχει να το αφησω στο ρελαντι κ οι λαιμοι των εξατμησεων ειχαν πυρωσει κ τρομαξα μηπως παρει καμμια φωτια ασε που το εχω ξαναπει πολλες φορες στο site πως με ειχε ταραξει στα σβησιματα αδικιολογητο για καινουργιο μηχανακι!Τελος τα ιταλικα μην παιρνεις κ ορκο για την αξιοπιστια τους μονο φινερσα ειναι!

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. help! xt660r vs bmw650
    από ksaderfos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2008, 13:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF