Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 74

Θέμα: xt660r vs xt600e

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Στην κατηγορίας και μιάς μιλάμε για μεταχεισμένα περισσότερη σημασία έχει να βρεθεί ένα "καθαρό" καλό προσεγμένο μηχανάκι χωρίς πολλά πειράγματα.
    Αν τώρα αυτό είναι 660 η 600 η dr η domi ή klx ή freewind ή δεν ξέρω τι άλλο δεν έχει και πολύ σημασία.
    Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι και για την ίδια χρήση.

  2. #47
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Διαφωνω καθετα μαζι σου,σε τι ειναι ποιο συγχρονος ο κινητηρας του 660 στους κραδασμους του η μια φορα που ειχε τυχει να το αφησω στο ρελαντι κ οι λαιμοι των εξατμησεων ειχαν πυρωσει κ τρομαξα μηπως παρει καμμια φωτια ασε που το εχω ξαναπει πολλες φορες στο site πως με ειχε ταραξει στα σβησιματα αδικιολογητο για καινουργιο μηχανακι!Τελος τα ιταλικα μην παιρνεις κ ορκο για την αξιοπιστια τους μονο φινερσα ειναι!
    Όταν το μηχανάκι είναι ζεστό και το αφήσεις στο ρελαντί οι λαιμοί θα πυρώσουν. Ναι ξέρω, κοκκίνισαν! Μέταλλο είναι τι θα κάνει? Δεν το κάνει μόνο το χτ αυτό.

    Τα πρώτα χτ είχαν προβλημα με το tps. Υπήρξε ανάκληση η οποία δεν έλυνε το πρόβλημα. Φυσικά και είναι αδικαιολόγητο για καινούριο μηχανάκι όπως είναι αδικαιολόγητο για την εταιρία που το ίδιο πρόβλημα πολύ ή λίγο συντρόφευε όλους τους ιδιοκτήτες χτ μέχρι το 2007.

    Όμως κρίνεις την αξιοπιστία ενός μοτέρ από τους κραδασμούς και τα προβλήματα στο τπς. Δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό!
    Sent from me using a computer.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Διαφωνω καθετα μαζι σου,σε τι ειναι ποιο συγχρονος ο κινητηρας του 660 στους κραδασμους του η μια φορα που ειχε τυχει να το αφησω στο ρελαντι κ οι λαιμοι των εξατμησεων ειχαν πυρωσει κ τρομαξα μηπως παρει καμμια φωτια ασε που το εχω ξαναπει πολλες φορες στο site πως με ειχε ταραξει στα σβησιματα αδικιολογητο για καινουργιο μηχανακι!Τελος τα ιταλικα μην παιρνεις κ ορκο για την αξιοπιστια τους μονο φινερσα ειναι!
    Εσύ μπορεί να διαφωνείς κάθετα μαζί μου, αλλά η καθημερινότητα και η ζωή μάλλον διαφωνεί μαζί σου. Δεν καταλαβαίνω την διατύπωση σου να διαφωνείς ΚΑΘΕΤΑ, έγραψα πως αυτή είναι η άποψη μου και έχω δώσει πολύ χώρο για να κάνει ο καθένας τις επιλογές του, κάνε το κόπο να ξαναδιαβάσεις την τοποθέτηση μου. Φίλε μου ή δεν διαβάζεις καλά τα γραφόμενα μου ή τα διαβάζεις αποσπασματικά, γράφω πως: Το 660 είναι μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή με καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Δηλαδή μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή ΣΥΝΟΛΙΚΑ (σε σχέση με το αερόψυκτο μοντέλο πάντα).

    Και συμπληρώνω, επειδή εσύ -προφανώς- την πάτησες δεν σημαίνει πως όλα τα Ιταλικά XT που κυκλοφορούν είναι αναξιόπιστα. Για κοιτά γύρω σου τι συμβαίνει στη βόλτα σου; Θα εκπλαγείς!
    Όταν θα βγει δικύλινδρο XT με 48 ονομαστικά άλογα, να είσαι σίγουρος πως θα έχει λυθεί και το πρόβλημα των κραδασμών.

    Κανείς δε θέλει να προσβάλει ή να μειώσει το XT600E (γιατί μάλλον το έχεις πάρει πολύ προσωπικά το θέμα). Το ΧΤ600Ε είναι αυτό που είναι και μακάρι να μπορούσα να έχω KAI ένα παλιό αερόψυκτο ΧΤ (αν ήταν το Benneton το μανιβελάτο ακόμη καλύτερα), αλλά αν είναι να έχω ΕΝΑ, θέλω να έχω τη σύγχρονη εκδοχή του.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 09/06/2015 στις 17:10.

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Εσύ μπορεί να διαφωνείς κάθετα μαζί μου, αλλά η καθημερινότητα και η ζωή μάλλον διαφωνεί μαζί σου. Δεν καταλαβαίνω την διατύπωση σου να διαφωνείς ΚΑΘΕΤΑ, έγραψα πως αυτή είναι η άποψη μου και έχω δώσει πολύ χώρο για να κάνει ο καθένας τις επιλογές του, κάνε το κόπο να ξαναδιαβάσεις την τοποθέτηση μου. Φίλε μου ή δεν διαβάζεις καλά τα γραφόμενα μου ή τα διαβάζεις αποσπασματικά, γράφω πως: Το 660 είναι μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή με καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Δηλαδή μια σύγχρονη υδρόψυκτη μηχανή ΣΥΝΟΛΙΚΑ (σε σχέση με το αερόψυκτο μοντέλο πάντα).

    Και συμπληρώνω, επειδή εσύ -προφανώς- την πάτησες δεν σημαίνει πως όλα τα Ιταλικά XT που κυκλοφορούν είναι αναξιόπιστα. Για κοιτά γύρω σου τι συμβαίνει στη βόλτα σου; Θα εκπλαγείς!
    Όταν θα βγει δικύλινδρο XT με 48 ονομαστικά άλογα, να είσαι σίγουρος πως θα έχει λυθεί και το πρόβλημα των κραδασμών.

    Κανείς δε θέλει να προσβάλει ή να μειώσει το XT600E (γιατί μάλλον το έχεις πάρει πολύ προσωπικά το θέμα). Το ΧΤ600Ε είναι αυτό που είναι και μακάρι να μπορούσα να έχω KAI ένα παλιό αερόψυκτο ΧΤ (αν ήταν το Benneton το μανιβελάτο ακόμη καλύτερα), αλλά αν είναι να έχω ΕΝΑ, θέλω να έχω τη σύγχρονη εκδοχή του.
    Δε νομιζω πως εχω παρει "προσωπικα το θεμα" οπως εσυ εκφρασες την γνωμη σου ετσι κ εγω εκφραζω την δικη μου, μετα απο την εμπειρια που ειχα κ με τα 2 μηχανακια μακραν ποιο ανωτερο το 600 σε αντοχη κ αξιοπιστια,εξαλου οπως λεει και ο stefanos παραπανω το θεμα ειναι να βρεθει ενα καλο κ προσεγμενο μηχανακι γιατι ετσι κ αλλιως χτ 660 600 dr klx domi ολα την νιδια δουλεια κανουν

  5. #50
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Κάτσε να δεις πως πάει!
    Το 600 είναι πιο αξιόπιστο απ' το 660 και το 660 πιο αξιόπιστο απ' το 690.
    Εύκολο είναι θα το θυμάμαι!


    Βρε Βαγγέλη, δεν μιλάει μόνο για αξιοπιστία ο stf. Συγκρίνει τα δύο μηχανάκια συνολικά!
    Sent from me using a computer.

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Όταν το μηχανάκι είναι ζεστό και το αφήσεις στο ρελαντί οι λαιμοί θα πυρώσουν. Ναι ξέρω, κοκκίνισαν! Μέταλλο είναι τι θα κάνει? Δεν το κάνει μόνο το χτ αυτό.

    Τα πρώτα χτ είχαν προβλημα με το tps. Υπήρξε ανάκληση η οποία δεν έλυνε το πρόβλημα. Φυσικά και είναι αδικαιολόγητο για καινούριο μηχανάκι όπως είναι αδικαιολόγητο για την εταιρία που το ίδιο πρόβλημα πολύ ή λίγο συντρόφευε όλους τους ιδιοκτήτες χτ μέχρι το 2007.

    Όμως κρίνεις την αξιοπιστία ενός μοτέρ από τους κραδασμούς και τα προβλήματα στο τπς. Δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό!
    Φιλε daz νομιζω πως εχουμε ξανασυζητησει αυτο το θεμα μαζι πριν απο καιρο ομως δυστηχως μετα απο την αγορα του 660 απογοητευτικα πληρως γιατι τοτε θυμαμαι περιμενα 1,5μηνα για να ερθει το μηχανακι στα χερια μου κ απογοητευτηκα πληρως γιατι δεν μπορεσα να βρω ακρη κ να το φτιαξω, ρεταριζε κ εσβηνε στο δρομο μεχρι που το πουλησα κ ησυχασα!Δυο φορες το κατεβασα στην αντιπροσωπια,την μια μου αλλαξε tps κ την αλλη μου αλλαξε ολοκληρη την ηλεκτρονικη πλακετα κ τιποτα!

  7. #52
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaggeliskiki Προβολή μηνύματος
    Φιλε daz νομιζω πως εχουμε ξανασυζητησει αυτο το θεμα μαζι πριν απο καιρο ομως δυστηχως μετα απο την αγορα του 660 απογοητευτικα πληρως γιατι τοτε θυμαμαι περιμενα 1,5μηνα για να ερθει το μηχανακι στα χερια μου κ απογοητευτηκα πληρως γιατι δεν μπορεσα να βρω ακρη κ να το φτιαξω, ρεταριζε κ εσβηνε στο δρομο μεχρι που το πουλησα κ ησυχασα!Δυο φορες το κατεβασα στην αντιπροσωπια,την μια μου αλλαξε tps κ την αλλη μου αλλαξε ολοκληρη την ηλεκτρονικη πλακετα κ τιποτα!
    Κάτι θυμάμαι να έχω ξαναδιαβάσει για τους πυρωμένους λαιμούς αλλά μέχρι εκεί!

    Καινούριο το είχες πάρει? Τι χρονολογίας ήταν?

    Σίγουρα όσα περιγράφεις δεν δικαιολογούνται ούτε σε μτχ ειδικά αν δεν ήταν πειραγμένο.
    Sent from me using a computer.

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Κάτι θυμάμαι να έχω ξαναδιαβάσει για τους πυρωμένους λαιμούς αλλά μέχρι εκεί!

    Καινούριο το είχες πάρει? Τι χρονολογίας ήταν?

    Σίγουρα όσα περιγράφεις δεν δικαιολογούνται ούτε σε μτχ ειδικά αν δεν ήταν πειραγμένο.
    Το ειχα παρει κανουργιο το καλοκαιρι του 2004 ειχα πουλησει το klr που ειχα,το περιμενα 1,5 μηνα γιατι τοτε ειχε πρωτοβγει το 660 κ απο παραγγελιες γινοταν χαμος!Απογοητευτικα τοσο πολυ δυο φορες το κατεβασα εδεσσα-θεσ/νικη στον αντιπροσωπο κ την δευτερη φορα μαλιστα εχανε λιγα λαδια απο τις μπουκαλες κ τον ρωτησα γιατι τρεχουν λαδι κ με ρωτησε αν οταν πλενω το μηχανακι (δεν θατο ξεχασω ποτε) ριχνω με το λαστιχο νερο πανω στα καλαμια,εγω του απαντησα ναι κ μου λεει οτι απο αυτο χαλασαν οι τσιμουχες σου Ασε αυτο το μηχανακι ηταν σκετος γολγοθας

  9. #54
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αυτά που βγήκαν το 04 είχαν πολύ έντονο το πρόβλημα στο τπς. Μέχρι το 07 βελτιωνόταν αλλά δεν εξαλείφθηκε, δικαίως απογοητεύτηκες! Δεν είχα ακούσει τίποτα για ρετάρισμα όμως, μόνο σβησίματα έκανε και μέχρι να υπάρξει ανάκληση ανέβαζαν το ρελαντί. Ακόμα και σήμερα το ρελαντί είναι λίγο παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε. Ο λόγος που δεν μπορούσαν να το ρυθμίσουν ήταν το φίλτρο σε συνδιασμό με τις προδιαγραφές ρύπων. Δεν έφταιγε σε κάτι ο κινητήρας.

    Περίμενες να σου φτιάξει το μηχανάκι αυτός που σου είπε να μη ρίχνεις νερό στις τσιμούχες? Αυτοί που πετάνε τέτοια κουφέτα δεν τα πιστεύουν φυσικά, αλλά μπορείς να εμπιστευτείς την δουλειά τους?
    Sent from me using a computer.

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Σιγουρα δεν εφταιγε σε κατι ο κινητηρας,ομως εφταιγε το γενικο συνολο της μηχανης χτ!Το μηχανακι ρεταριζε ομως δεν νομιζω να ηταν απο την αρχη πρεπει να ηταν μετα απο την δευτερη επισκεψη στον αντιπροσωπο!Συμφωνω για τις τσιμουχες υποτηθεται ομως οτι εισαι σε αντιπροσωπεια κ τοτε ημασταν νεοι κ απειροι
    Ακομα κατι site σαν το moto ειναι τρομερα χρησιμα στο να ανταλαζουμε αποψεις κ να αποφευγουμε τις διαφορες παγιδες που μας περιμενουν πριν να λυσουμε καποια προβληματα που συνανταμε στην πορεια μιας μηχανης που εχουμε στην κατοχη μας

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Φίλε vaggeliskiki, κανένας δε λέει πως άδικα απογοητεύτηκες. Αυτό που λέω είναι πως η δική σου -κακή ομολογουμένως- εμπειρία δε είναι ο "μπούσουλας" για μια γενικευμένη εντύπωση. Γιατί; Γιατί απλούστατα κυκλοφορούν εκατοντάδες -μήπως και μερικές χιλιάδες- XT660 στην Ελλάδα που δείχνουν πως έχουν κατακτήσει την αγορά. Για μια εμπορική επιτυχία η ασφάλεια και η αξιοπιστία είναι τα δυο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ συστατικό, μετά πάνε όλα τα άλλα.
    Από εκεί και πέρα ας κάνουμε μαζί μια κοινή διαπίστωση: Η οικονομική κρίση έχει αναγκάσει πολλούς από εμάς -τουλάχιστον όσων πιάνουν τα χεριά- να ασχοληθούμε μόνοι μας με τη μηχανή μας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των προβλημάτων ή συντηρήσεων είναι αντιμετωπίσουμε από εμάς τους ίδιους (με τις ερασιτεχνικές γνώσεις), όμως.... Με αφορμή αυτό -σε ότι με αφορά τουλάχιστον- η κυριότερη διαπίστωση μου ήταν πως στο χώρο των συνεργείων κυκλοφορούν α)απατεώνες, β) ανεύθυνοι και γ) άσχετοι.
    Εδώ ανοίγω μια παρένθεση (αυτό δεν ισχύει για όλα τα συνεργεία, όμως το ποσοστό που δίνω μεταξύ σωστών συνεργείων και συνεργείων προς αποφυγή είναι 50%, που σημαίνει πως το να βρεθείς σε ένα αξιόπιστο συνεργείο ενέχει μεγάλο ρίσκο).
    Τι θέλω να πω, ομολογουμένως είχες πρόβλημα, το συγκεκριμένο πρόβλημα όμως καθιστά αναξιόπιστο το συνεργείο που πήγες πολύ περισσότερο από την ίδια την μηχανή. Αν είχες τη τύχη να είχες ψαχτεί περισσότερο τότε -ακόμη και μέσα από forum- ίσως να είχες λίγο διαφορετική άποψη σήμερα. Φυσικά ιδανικά θα ήταν να μην είχες την ανάγκη της επίσκεψης στο συνεργείο, αλλά αυτό συμβαίνει πολλές φορές με καινούρια μοντέλα. Εγώ ΠΟΤΕ δεν αγοράζω καινούριο μοντέλο αν δεν περπατήσει 1-2 χρόνια στην αγορά.

    Είμαστε off topic πλέον αλλά η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα και θα μπορούσε να γίνει πολύ μεγάλη. Παρότρυνση μου είναι να φιλτράρουμε μόνοι μας τις διατυπώσεις μας για να μην "θάβουμε" υπέρμετρα τις επιλογές μας.

  12. #57
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Έχω οδηγήσει παλιότερα ΧΤ600 φίλων, δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, πολύ μαλακό και αδύναμο σαν μηχανάκι.
    Είμαι κάτοχος ΧΤ660R μοντέλο 2005 από το....2005, τώρα έχει 40000 χλμ. Το αγόρασα καινούργιο, προβλήματα με σβησίματα είχα πολύ λίγα στην αρχή τα οποία ίσως και να οφείλονταν στην σχετική απειρία μου με την συγκεκριμένη μοτο. Αλλάχτηκε το TPS στην ανάκληση της Yamaha και ρυθμίστηκε σε σωστό μηχανικό. Από τότε δεν έχει σβήσει ποτέ, δεν σκορτσάρει παραπάνω από ένα οποιοδήποτε 1Κ στις χαμηλές στροφές, το οποίο σκορτσάρισμα ,όταν δεν τσιγκουνεύομαι την 100αρα, σχεδόν εξαφανίζεται . Για εμένα είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας με μόνη βλάβη που μετράω να είναι μια τσιμούχα στην αντλία βενζίνης. Από συμπεριφορά στο δρόμο, κατά την γνώμη μου, έχει περισσότερη δύναμη και καλύτερο στήσιμο από το 600αρι. Στα φρένα έχω βάλει σωληνάκια υψηλής της HEL και ποτέ δεν μου φάνηκαν "λίγα" . Τα πλαστικά του θέλουν "στοργή και προδερμ" για να μην σου χαλάσουν, αλλά επισκευάζονται εύκολα νομίζω. Ξάδερφάκι μου είχε πάρει τότε το Χ, άλλος μάστορας του είχε "ρυθμίσει" το TPS "για να πηγαίνει καλύτερα", το αποτέλεσμα ήταν να πυρώνουν οι λαιμοί, να καίει περισσότερο από το δικό μου και να σκορτσάρει αρκετά, το πρόβλημα του λύθηκε όταν το πήγε στον δικό μου μηχανικό.
    Η άποψη μου φίλε μου είναι η εξής: Οδήγησε και τα δύο μηχανάκια και δες ποιό σου κάθεται καλύτερα, έχουν αρκετές διαφορές. Για το ύψος πάντως ίσως σε προβληματίσει το XTR, αλλά , όπως προαναφέρθηκε, χαμηλώνει εύκολα.

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Φίλε vaggeliskiki, κανένας δε λέει πως άδικα απογοητεύτηκες. Αυτό που λέω είναι πως η δική σου -κακή ομολογουμένως- εμπειρία δε είναι ο "μπούσουλας" για μια γενικευμένη εντύπωση. Γιατί; Γιατί απλούστατα κυκλοφορούν εκατοντάδες -μήπως και μερικές χιλιάδες- XT660 στην Ελλάδα που δείχνουν πως έχουν κατακτήσει την αγορά. Για μια εμπορική επιτυχία η ασφάλεια και η αξιοπιστία είναι τα δυο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ συστατικό, μετά πάνε όλα τα άλλα.
    Από εκεί και πέρα ας κάνουμε μαζί μια κοινή διαπίστωση: Η οικονομική κρίση έχει αναγκάσει πολλούς από εμάς -τουλάχιστον όσων πιάνουν τα χεριά- να ασχοληθούμε μόνοι μας με τη μηχανή μας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των προβλημάτων ή συντηρήσεων είναι αντιμετωπίσουμε από εμάς τους ίδιους (με τις ερασιτεχνικές γνώσεις), όμως.... Με αφορμή αυτό -σε ότι με αφορά τουλάχιστον- η κυριότερη διαπίστωση μου ήταν πως στο χώρο των συνεργείων κυκλοφορούν α)απατεώνες, β) ανεύθυνοι και γ) άσχετοι.
    Εδώ ανοίγω μια παρένθεση (αυτό δεν ισχύει για όλα τα συνεργεία, όμως το ποσοστό που δίνω μεταξύ σωστών συνεργείων και συνεργείων προς αποφυγή είναι 50%, που σημαίνει πως το να βρεθείς σε ένα αξιόπιστο συνεργείο ενέχει μεγάλο ρίσκο).
    Τι θέλω να πω, ομολογουμένως είχες πρόβλημα, το συγκεκριμένο πρόβλημα όμως καθιστά αναξιόπιστο το συνεργείο που πήγες πολύ περισσότερο από την ίδια την μηχανή. Αν είχες τη τύχη να είχες ψαχτεί περισσότερο τότε -ακόμη και μέσα από forum- ίσως να είχες λίγο διαφορετική άποψη σήμερα. Φυσικά ιδανικά θα ήταν να μην είχες την ανάγκη της επίσκεψης στο συνεργείο, αλλά αυτό συμβαίνει πολλές φορές με καινούρια μοντέλα. Εγώ ΠΟΤΕ δεν αγοράζω καινούριο μοντέλο αν δεν περπατήσει 1-2 χρόνια στην αγορά.

    Είμαστε off topic πλέον αλλά η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα και θα μπορούσε να γίνει πολύ μεγάλη. Παρότρυνση μου είναι να φιλτράρουμε μόνοι μας τις διατυπώσεις μας για να μην "θάβουμε" υπέρμετρα τις επιλογές μας.
    Φιλε STF δυστυχως τοτε δεν ημουν σε καποιο site k to ιντερνετ γενικα δεν ηταν κ τοσο διαδεδομενο,πιστευω πως αν ημουν σε καποιο site τοτε οπως το moto να ειχα καλυτερα αποτελεσματα με το λυσιμο του προβληματος!Ομως δυστυχως εδω στην επαρχια δεν εχουμε πολλες επιλογες.
    Συμφωνω πως ενα μεμονομενο προβλημα σαν το δικο μου δεν ειναι ο καθρεπτης για μια μηχανη σαν το χτ 660 που εχει πουλησει τοσα πολλα κομματια ομως δυστυχως ειναι η δικια εμπειρια κ νομιζω πως ο κοσμος πρεπει να ξερει!

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Έχω οδηγήσει παλιότερα ΧΤ600 φίλων, δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, πολύ μαλακό και αδύναμο σαν μηχανάκι.
    Είμαι κάτοχος ΧΤ660R μοντέλο 2005 από το....2005, τώρα έχει 40000 χλμ.
    Το αγόρασα καινούργιο,
    προβλήματα με σβησίματα είχα πολύ λίγα στην αρχή τα οποία ίσως και να οφείλονταν στην σχετική απειρία μου με την συγκεκριμένη μοτο.
    Αλλάχτηκε το TPS στην ανάκληση της Yamaha και ρυθμίστηκε σε σωστό μηχανικό.
    Από τότε δεν έχει σβήσει ποτέ, δεν σκορτσάρει παραπάνω από ένα οποιοδήποτε 1Κ στις χαμηλές στροφές, το οποίο σκορτσάρισμα ,όταν δεν τσιγκουνεύομαι την 100αρα, σχεδόν εξαφανίζεται .
    Για εμένα είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας

    με μόνη βλάβη που μετράω να είναι μια τσιμούχα στην αντλία βενζίνης.
    Από συμπεριφορά στο δρόμο, κατά την γνώμη μου, έχει περισσότερη δύναμη και καλύτερο στήσιμο από το 600αρι.
    Στα φρένα έχω βάλει σωληνάκια υψηλής της HEL και ποτέ δεν μου φάνηκαν "λίγα" .
    Τα πλαστικά του θέλουν "στοργή και προδερμ" για να μην σου χαλάσουν, αλλά επισκευάζονται εύκολα νομίζω.
    Ξάδερφάκι μου είχε πάρει τότε το Χ, άλλος μάστορας του είχε "ρυθμίσει" το TPS "για να πηγαίνει καλύτερα", το αποτέλεσμα ήταν να πυρώνουν οι λαιμοί, να καίει περισσότερο από το δικό μου και να σκορτσάρει αρκετά, το πρόβλημα του λύθηκε όταν το πήγε στον δικό μου μηχανικό.
    Η άποψη μου φίλε μου είναι η εξής: Οδήγησε και τα δύο μηχανάκια και δες ποιό σου κάθεται καλύτερα, έχουν αρκετές διαφορές. Για το ύψος πάντως ίσως σε προβληματίσει το XTR, αλλά , όπως προαναφέρθηκε, χαμηλώνει εύκολα.




    Παρόμοιες απόψεις 100% κάποιος φίλος παραπάνω μίλησε για το Βeneton, άριστο μηχανάκι, αλλά εγώ τον κλοουν πάνω στην μανιβέλα δεν τον ξανακάνω, μου έχει τύχει ξημερώματα μετα από μερικά σφηνάκια να αφήνω το Beneton έξω από το μπαράκι και να γυρνώ σπίτι με ΤΑΧΙ, γιατί δεν μπορούσα να το βάλω μπροστά, γνωστοί μου έπαθαν μηνίσκο απο μανιβέλα του Beneton k Tenere,
    τωρα για το 660 ημουν μεταξύ αυτού και του GS 650 τωρα ένα χρόνο μετά το μηχανάκι δεν μου έδωσε δικαίωμα να το μετανοίωσω πουθενά

  15. #60
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    To προβλημα με το TPS και τα σβησιματα καθως και το "βηξιμο" στις χαμηλες δεν ηταν καθολου μεμονομενο. Ο κανονας ηταν! Και δικαιως ειχε παραπονα παρα πολυς κοσμος.
    Το μεν TPS με τις ανακλησεις καπως βελτιωθηκε, το σκορτσαρισμα περασε σαν "χαρακτηρας" του 660 και αλλωστε δεν ηταν και τοσο σοβαρο.
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. help! xt660r vs bmw650
    από ksaderfos στο forum BMW
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2008, 13:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF