Τα ρουλεμάν του λαιμού είναι εντάξει?
Sent from me using a computer.
Στην ακτινολόγηση εάν υπάρχουν όπως λες σκουριασμένες ακτίνες είναι πιθανόν να σπάσουν κάποιες. Αυτές θα αλλάξουν οπότε αναβαίνει λίγο κ το κόστος.
Επειδή μιλάμε για μηχανάκι κ όχι για παπί πιστεύω τάξη μεγέθους ένα 80άρι θα το θέλεις για αμφότερους τροχούς.
Δεν τον ρωτούσες από το τηλ. να σου πει πάνω κάτω;
Εγώ κάνω ακτινολόγηση στο παπί κάθε 2 χρόνια αλλά επειδή αλλάζω κ λάστιχα μαζί με σέρβις (3 σε 1 δηλ.) κ τα πληρώνω σούμα, έχω την εντύπωση ότι δίνω χαλαρά ένα 30άρι - 40άρι για την ακτινολόγηση (για αρίστης μάλιστα κατάστασης στεφανοακτίνες).
Για αυτό υπέθεσα τόσο για το Xt. (τάξη μεγέθους όπως είπα).
Σοβαρά? Έχει δεν έχει σπασμένες ακτίνες?
Τι να πω, δε ξέρω! Τελευταία φορά είχα κάνει στη θεσ/κη.
Sent from me using a computer.
Δέν αποκλείω να είναι και τα ρουλεμάν αλλά πρίν τα σκαλίξω θέλω να κάνω ακτινιλόγιση γιατί δέν έχει γίνει ποτέ και έχει 65.000 χιλιόμετρα μπορεί να είναι και τα 2..
Αν θέλει και ρουλεμάν θα τα αλλάξω εγώ όταν κατευω χωριό που θα έχω και εργαλεία σε κάνα 2μηνο,μπορεί να μου προκαλέσει ζημιά?τώρα δέν κάνει ολυτε τζόγο ούτε τίποτα..
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Το πρόβλημα που έχεις δεν έχει σχέση με ακτινολόγηση.
Οι πιθανότητες είναι :
1. Χαμηλή πίεση (αλλά λες ότι το κοίταξες).
2. Ρουλεμάν λαιμού. Αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ μιλάμε για 99% πιθανότητα να φταίει αυτό. Τα εργοστασιακά ρουλεμάν των ΧΤ είναι κακής ποιότητας και σκουριάζουν/κολλάνε πολύ γρήγορα από καινούργια.
3. Η μπροστά ανάρτησή σου είναι πολύ 'σούπα' (πολύ όμως), με συνέπεια να γονατίζει στις στροφές με χαμηλή ταχύτητα.
Αν χρειάζεσαι και ακτινολόγηση κάνε την, αλλά μην περιμένεις βελτίωση στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
το 1 δέν είναι σίγουρα.
Το 2 οπος είπα μπορεί και να είναι θα φροντίσω να τα αλλάξω.
Τωρα για το 3 σά να με ανχωσες λίγο.. τι ενοείς να να είναι σούπα?πρίν 1 μήνα άλλαξα λάδια και τσιμούχες μπροστά και στης 2 μπουκάλες η ποσοτητα λαδιου που μπήκε ήταν ακριβός αυτή που έλεγε το μανουαλ (640ml-10w Λαδι castrol) Λές να έγινε καμιά μλκι@ εκεί?να βάλαμε κανα ελατήριο ανάποδα πχ...
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Αφού έχεις κάνει και σέρβις στο μπροστινό, δες τα ρουλεμάν σου και μάλλον θα το λύσεις έτσι.
(Δεν πιστεύω να κολλάει το τιμόνι, στη διαδρομή του στριψίματος, κάπου άλλου; Πχ καμμιά ντίζα που τραβιέται κλπ![]()
Οχι ενοείτε...
Ειναι μια παράξενη αίσθηση μόλις μπαίνω στη στροφή με λίγα χιλιόμετρα στη πόλη πατώτας μπροστινό φρένο σάν να μήν θέλει να στρίψει και μετά απο κάποιες μοίρες να στρίβει κάπος ποιο απότομα με αποτέλεσμα να γέρνω απότομα και όχι ομαλά αυτο πάντα σε στροφές απότομες σε δρόμο έξω εθνική πχ δέν το καταλαβαίνω γιατί δέν στρίβει το τιμόνι τόσο πολύ όσο στη πόλη.
Σ καμιά ώρα θα πάω στο μάστορα γιατι ειμαι στη δουλεια ακόμα και θα έχω αποτελεσματα απο τησ ακτίνες
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Στατικά δεν μπορείς να το ελέγξεις. Στα φρένα ή με το βάρος δημιουργεί το πρόβλημα γιατί κατά 99% είναι
ρουλεμάν λαιμού
ή
όταν έγινε το σερβις των αναρτήσεων αν λύθηκε ο λαιμός σφίξατε πολύ το παξιμάδι του λαιμού.
Το κάτω που είναι για γατζόκλειδο όχι το επάνω της τιμονόπλακας.
Εκείνο το παξιμάδι πρέπει να σφιχτεί στα 40nm και μετά να χαλαρώσει και να ξανασφιχτεί στα 7.
Αυτό χωρίς δυναμόκλειδο μεταφράζεται ως εξής:
Σφίγγουμε με το γατζόκλειδο με αρκετή έως πολύ δύναμη.
Χαλαρώνουμε και...
ξανασφίγγουμε με το ένα δάχτυλο στην άκρη του κλειδιού πιέζοντας μέχρι το δάχτυλό μας να γίνει άσπρο.
Το δεύτερο παξιμάδι για γατζόκλειδο που πάει κόντρα από πάνω του, πρέπει να σφιχτεί με το χέρι.
Επειδή το δάχτυλο δεν είναι δυναμόκλειδο απαιτείται έλεγχος για τζόγο όταν μπει η τιμονόπλακα. Ο έλεγχος γίνεται με το δάχτυλο ανάμεσα στην κάτω πλάκα (μανα) και τον λαιμό καθώς κουνάμε τις αναρτήσεις μπρος πίσω.
Πρέπει να βρεθεί το σωστό σημείο που ούτε το τιμόνι κολλάει ούτε υπάρχει τζόγος.
Στις ακτίνες κάνε αυτό που σου είπα παραπάνω για να δεις αν θέλουν ακτινολόγηση. Αν ο θόρυβος είναι ίδιος μην ασχοληθείς άλλο με τις ακτίνες.
Πιθανότατα τα ρουλεμάν δεν σώζονται αλλά όσο τα αφήνεις θα χειροτερεύουν. Όχι δεν μπορούν να σου δημιουργήσουν κάποιο άλλο πρόβλημα εκτός απ' την κίνηση του τιμονιού.
Αν τα αλλάξεις να βάλεις japan. (skf ή άλλο επώνυμο, όχι ότι να 'ναι)
Τελευταία τροποποίηση από daz; 10/06/2015 στις 00:02.
Sent from me using a computer.