Το λύσιμο ναι ,γίνεται όπως λές.
Στο δέσιμο χρειάζεται η κόντρα του ειδικού εργαλείου.
ή εναλλακτικά ,η ανορθόδοξη κρουστική σύσφιξη του αερόκλειδου.
Το λύσιμο ναι ,γίνεται όπως λές.
Στο δέσιμο χρειάζεται η κόντρα του ειδικού εργαλείου.
ή εναλλακτικά ,η ανορθόδοξη κρουστική σύσφιξη του αερόκλειδου.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Στο σφίξιμο πάλι τις σφίγγω τελευταίες, με το ελατήριο να πατάει τον εσωτερικό κώνο στη θέση του
Η βασική μου αντίρρηση στο αερόκλειδο που δεν ρυθμίζεται η ροπή του είναι ότι θα χαλάσει τη χαλκοροδέλα (αναλώσιμη θα μου πεις αλλά τρέχα βρες την εκείνη την ώρα) και πολύ πιθανά και τις βόλτες της μπότας.
Πολύ σωστά έχεις αντίρρηση για μή ρυθμιζόμενης ροπής αερόκλειδο.
Εγώ δεν μίλησα για τέτοιο.
Ρυθμιζόμενο πάντα ,και ρυθμισμένο σε ελαφρώς χαμηλότερη ροπή απο την προτεινόμενη.
Αφού πατήσει και σφίξει ,η τελική σύσφιξη μπορεί να γίνει κανονικά με ροπόκλειδο.
ΥΓ: Καλή η σκέψη σου πάντως.
Αν ισχύει οτι είναι αρκετή η δύναμη του ελατηρίου για κόντρα και μπορεί να σφίξει ,τότε γίνονται ακόμα πιό απλά τα πράγματα.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
στα δικά μου (που δεν θυμάμαι απ'έξω να σου πω τώρα τι ροπή θέλουν) επαρκεί η πίεση για να κλικάρει το ροπόκλειδο.
ρυθμιζόμενο αερόκλειδο δεν έχω δει σε κανένα συνεργείο πάντως. Αν το έχεις σπίτι, ρισπέκτ![]()
Οχι ,δεν έχω καν αερόκλειδο.
Εχει όμως ο λαστιχάς μου ,κι ένας πολύ καλός μου φίλος ,οπότε όταν χρειαστώ ,το έχω.![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
εν τω μεταξύ, εμείς συζητάμε για μπουκάλες.
Οι ΜΟΥκάλες του τίτλου, τι είναι;![]()
Ρε παιδιά αυτό το δαχτιλίδι και γενικά όλα αυτά τα εξαρτήματα μπορούν να προκαλούν χτύπο κατα το βυθησμα της μπουκάλας?
Οκ καταλαβαίνω οτι πρέπει να αλλαχτούν άντε και είναι φθαρμένα θα έκανε ένα απαλό χτύπο στο βυθησμα της ''μουκάλας'' μας?
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Αν έχει τζόγο, γουάι νοτ;
εν τω μεταξύ ο "απαλός χτύπος" μπορεί να είναι απλά μιά συστροφή που κάνει το ελατήριο όταν συμπιέζεται, μπορεί να είναι εγκάρσια μετακίνηση του ελατηρίου που βρίσκει στο τοίχωμα του καλαμιού όταν συμπιέζεται, μπορεί να είναι κάποιος μικροτζόγος στη δαγκάνα του φρένου (γιατί προφανώς το πατάς για να συμπιέσεις το καλάμι) μπορεί μπορεί μπορεί... Από αναλώσιμα πάντως αυτά τα τρία είναι τα πιθανά που φταίνε μέσα στο καλάμι.
Τώρα είμαι στη δουλεια σε κανα μισαωρο εχω κανονίσει να φύγω να πάω να αλλάξω τα ρουλεμάν στο τιμόνι,
Ελπίζω να έχω καλά νέα..
Το ποιο ποθανό να είναι κάτι απλό σε άλα φορουμ που διάβασα παρουσιαζετε ο ιδιος χτυπος μετα απο αλλαγή λαδιών η ελατιρίων γιατι αλλάζει η συμπεριφορά της αναρτησης κάτι τέτοιο δέν το πολυ επιασα nay way αναμενετε νέα μου το μεσημεράκι..
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R