Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 51

Θέμα: Είναι Παρασκευή......

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2015
    Μηνύματα
    131
    Φορτηγό να κατεβαίνει με νεκρά ?? θα σε πάρει η κατηφόρα για τα καλά και αν έχει και στροφές προφανώς είναι τρέλα .. μην κάνεις οικονομία στην ασφάλεια .

  2. #32
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Δεμπάτεκαλά

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  3. #33
    restoration fan Το avatar του/της ΝΤΙΚ
    Εγγραφή
    22/07/2012
    Μηνύματα
    121
    σε μια συζητηση που ειχα με κολλητο μηχανικο πριν χρονια
    μου ειχε πει οτι θεωριτικα σε κατηφορα με την μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν και χωρις γκαζι(το τονιζουμε αυτο)
    δεν πρεπει να καψει η μηχανη τιποτα.
    εμενα μου φανηκε μαλακια βεβαια, αλλα μου το ειχε αναλυσει τοτε και με επεισε
    στο δια ταυτα ομως καιει κατι λιγα, οσο μουφα κι αν ακουγεται, πιοω οικονομικο ειναι με την μεγαλυτερη σχεση και χωρις γκαζι απο την απλη νεκρα,
    το θεμα σου ειναι τα φρενα ομως, μιας και μιλας για φορτηγο θα την ακουσουν ανετα.
    μια ζωη την εχουμε.....και την μιση την ζησαμε

  4. #34
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Στο σπιτι μου κατεβαινω μια κατηφορα 1,5 λεπτο καθημερινα, την ανεβαινω κι'ολας στο αυτοκινητο μονο με πρωτη, και στο πρωτο αυτοκινητο στα 90000 αρχισε θορυβος απο το σασμαν γιατι την κατεβαινα με δευτερα ( πουληθηκε μετα ) στο δευτερο εχω 190000 και δεν εχει θεμα ακομα αλλα κατεβαινω με φρενα εχουν βεβαια τα τακακια και οι δισκοπλακες αλλα αλλαζουν πιο ευκολα.
    Εγώ δεν κατάλαβα γιατί το σασμάν δεν την ακούει όταν ανεβαίνει την ανηφόρα και την ακούει στην κατηφόρα .
    Πλάκα κάνεις, έτσι?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Εαν βαλεις ταχυτητα στην κατηφορα,θα ανεβασει στροφες,αρα (λογικα) και καταναλωση.

    Στο ρελαντι θα εχεις πχ 800,με ταχυτητα (και παλι πχ) 3000 στροφες.
    Αστο μέχρι να σκάσει και να σου δώσει την κεφαλή στο χέρι, δε θα κάψει. Παλιότερα δεν καίγανε δράμι στο ρολάρισμα, τώρα ρυθμίζουν τις πεταλούδες να δίνουν ένα ελάχιστο για ψύξη αλλά και πάλι καίει λιγότερο απ' το ρελαντί.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    το κλαπέτο κόβει εντελώς την παροχή του καυσίμου στον κινητήρα
    Αυτή είναι κομμένη με το που θα πάρεις το πόδι σου απ' το γκάζι (με ταχύτητα). Μήπως κόβει τα καυσαέρια?
    Sent from me using a computer.

  5. #35
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    στο δια ταυτα ομως καιει κατι λιγα, οσο μουφα κι αν ακουγεται, πιοω οικονομικο ειναι με την μεγαλυτερη σχεση και χωρις γκαζι απο την απλη νεκρα,
    το θεμα σου ειναι τα φρενα ομως, μιας και μιλας για φορτηγο θα την ακουσουν ανετα.
    Ρε σε όλες τις ταχύτητες όταν ρολάρει, σταματάει να ψεκάζει. Και τα καρμπ το ίδιο. Και το c50 το ίδιο!

    Το θέμα είναι πως τα βαριά οχήματα, αν τα πάρει η κατηφόρα, δε σταματάνε ούτε με άγκυρα αν έχουν λάθος σχέση στο κιβώτιο (πόσο μάλλον νεκρά)!
    Sent from me using a computer.

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι κομμένη με το που θα πάρεις το πόδι σου απ' το γκάζι (με ταχύτητα). Μήπως κόβει τα καυσαέρια?
    2 δουλειές κάνει το κλαπέτο σύμφωνα με τους κατασκευαστές πάντα:
    - Κόβει την παροχή καυσίμου
    - Κόβει την έξοδο των καυσαερίων.

    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  7. #37
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    2 δουλειές κάνει το κλαπέτο σύμφωνα με τους κατασκευαστές πάντα:
    - Κόβει την παροχή καυσίμου
    - Κόβει την έξοδο των καυσαερίων.

    Σε όσα δεν έχουν μόνο κλαπετόφρενο αλλά έχουν και ξεχωριστό κλαπέτο, έχεις προσπαθήσει να πατήσεις γκάζι και κλαπέτο μαζί?

    Πως κόβουν το καύσιμο?

    Με τον ίδιο τρόπο που το κόβεις και εσύ οταν παίρνεις το πόδι σου απ' το γκάζι. Το επιπλέον που κάνουν είναι να κόβουν ΚΑΙ τα καυσαέρια.
    Sent from me using a computer.

  8. #38
    Α ρε σταγιερ......

    Αθανατα
    πουτσ@@@@@@@@@

  9. #39
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Λεωφορείο οδηγούσα, (και οδηγώ ακόμα καμιά φορά).
    Και σταγιερ, αλλά αυτά είναι άλλου επιπέδου γνώσεων!
    Sent from me using a computer.

  10. #40
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Αφού είναι euro5 άκου τι θα κάνεις.
    Πας σε κάποιον γνωστό σου μάστορα.
    Βάζεις στην θύρα obd (On-board diagnostics ) το διαγνωστικό του και συνδέεσαι με πρωτότοκο eyro.
    Στις τρέχουσες τιμές ψάχνεις να βρεις χρόνο ψεκασμού των μπεκ.
    Εάν έχει , γιατί δεν είναι υποχρεωτική παράμετρος ,πας μια βόλτα το όχημα και ο συνοδηγός διαβάζει τις τιμές και έχεις την απάντηση σου.
    Παντός να ξέρεις ότι στους σύγχρονους βενζινοκινητήρες το λογισμικά κόβει τον ψεκασμό τελείως , στο σήκωμα του γκαζιού . με πετρέλαια δεν ξέρω ακριβός τι γίνετε γιατί άφησα το σπορ αυτό.
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Σε όσα δεν έχουν μόνο κλαπετόφρενο αλλά έχουν και ξεχωριστό κλαπέτο, έχεις προσπαθήσει να πατήσεις γκάζι και κλαπέτο μαζί?

    Πως κόβουν το καύσιμο?

    Με τον ίδιο τρόπο που το κόβεις και εσύ οταν παίρνεις το πόδι σου απ' το γκάζι. Το επιπλέον που κάνουν είναι να κόβουν ΚΑΙ τα καυσαέρια.
    επενεργεί με μοχλικό και κλείνει τις πεταλούδες, όσο και να πατήσεις το γκάζι... δεν!
    μη με πιέζεις...
    ψάξτο
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  12. #42
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.759
    Την καλημέρα μου σε όλους και καλή βδομάδα.

    θα καταθέσω κι εγώ την εμπειρία που έχω με το όχημα αυτό. (το έχω σχεδόν 3 χρόνια από καινούργιο έχει κάνει 44.000 χλμ όλα από μένα και μόνο)

    Γεμίζω πάντα από το ίδιο βενζινάδικο, πάντα με τον ίδιο τρόπο (το καύσιμο φτάνει έως το χείλος του ρεζερβουάρ) κάνω πάντα την ίδια ακριβώς διαδρομή (ούτε λεωφορείο γραμμής να είχα )
    Οι κατηφόρες στις οποίες αναφέρομαι είναι σχετικά ήπιες, το όχημα (Isuzu N-series 3,5t 3,5L diesel) τις κατεβαίνει με περίπου 80 χλμ με την νεκρά χωρις δράματα η ότι άλλο. δεν είναι αυτό, όμως το θέμα μας.
    Έχω διαπιστώσει μετά από πάμπολλες δοκιμές ότι:
    όταν το πάω με νεκρά μου βγάζει ΠANTA από 55 έως και 75 χλμ περισσότερα ανά γέμισμα από ότι όταν το πάω με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο.
    Πράγμα που σημαίνει 1 επιπλέον διανομή ανά γέμισμα, ποσόν διόλου ευκαταφρόνητο, νομίζω.
    Το κλαπέτο δεν το έχω χρειαστεί ποτέ έως τώρα για να δω αν όντως κάνει δουλειά.......
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #43
    Αν με νεκρα χρησιμοποιησεις κλαπετο, θα εχει και αλλες νεκρες το στορυ
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Περιεργο μου φαινεται αυτο σε σχεση με τα οσα δειχνουν τα trip και λενε για τα τελευταιας γενιας οχηματα.
    Βεβαια μπορει οντως να μιλανε μονο για βενζινοκινητα.

    Για το σασμαν που ρωτησε καποιος παραπανω δεν μπορω να απαντησω ξεκαθαρα και σωστα γιατι δεν γνωριζω.
    Οι σκεψεις μου ειναι 2
    1: Μαλλον τραβαει μεγαλυτερα ζορια οταν προσπαθει να κρατησει ενα οχημα χ κιλων σε μια κατηφορα ψ κλισης απ'οτι οταν το ανεβαζει στην ιδια ανηφορα.
    2: Μπορει να ειναι σαν να κανει την ανηφορα 2 φορες οποτε αν ειναι να κρατησει 100 φορες θα κρατησει 50. Ενω με νεκρα θα κρατησει 100.
    Απλα λεω γιατι καθε μερα ζω την ανηφορα και την κατηφορα απο κοντα!!!!
    LIVE FREEEEE!!!!!

  15. #45
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leftos Προβολή μηνύματος
    Περιεργο μου φαινεται αυτο σε σχεση με τα οσα δειχνουν τα trip και λενε για τα τελευταιας γενιας οχηματα.
    Βεβαια μπορει οντως να μιλανε μονο για βενζινοκινητα.

    Για το σασμαν που ρωτησε καποιος παραπανω δεν μπορω να απαντησω ξεκαθαρα και σωστα γιατι δεν γνωριζω.
    Οι σκεψεις μου ειναι 2
    1: Μαλλον τραβαει μεγαλυτερα ζορια οταν προσπαθει να κρατησει ενα οχημα χ κιλων σε μια κατηφορα ψ κλισης απ'οτι οταν το ανεβαζει στην ιδια ανηφορα.
    2: Μπορει να ειναι σαν να κανει την ανηφορα 2 φορες οποτε αν ειναι να κρατησει 100 φορες θα κρατησει 50. Ενω με νεκρα θα κρατησει 100.
    Απλα λεω γιατι καθε μερα ζω την ανηφορα και την κατηφορα απο κοντα!!!!


    Μιλανε μονο για βενζινοκινητα. Στα πετρελαιοκινητα ο τροπος τροφοδοσιας (και γενικοτερα λειτουργιας του κινητηρα) ειναι διαφορετικος, οποτε δεν ισχυει το οτι κλειστη πεταλουδα=δεν ψεκαζει (τα πετρελαιοκινητα δεν εχουν καν πεταλουδα γκαζιου). Γι αυτο και αναφερθηκα στον αμεσο ψεκασμο της Audi νωριτερα.
    There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μιας κι ειναι Παρασκευη ...
    από crs-k στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 14:54
  2. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2004, 16:46
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28
  4. Ειναι Σωστο...
    από XTMPAM στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:57
  5. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF