Φορτηγό να κατεβαίνει με νεκρά ?? θα σε πάρει η κατηφόρα για τα καλά και αν έχει και στροφές προφανώς είναι τρέλα .. μην κάνεις οικονομία στην ασφάλεια .
Φορτηγό να κατεβαίνει με νεκρά ?? θα σε πάρει η κατηφόρα για τα καλά και αν έχει και στροφές προφανώς είναι τρέλα .. μην κάνεις οικονομία στην ασφάλεια .
Δεμπάτεκαλά
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
σε μια συζητηση που ειχα με κολλητο μηχανικο πριν χρονια
μου ειχε πει οτι θεωριτικα σε κατηφορα με την μεγαλυτερη σχεση στο σασμαν και χωρις γκαζι(το τονιζουμε αυτο)
δεν πρεπει να καψει η μηχανη τιποτα.
εμενα μου φανηκε μαλακια βεβαια, αλλα μου το ειχε αναλυσει τοτε και με επεισε
στο δια ταυτα ομως καιει κατι λιγα, οσο μουφα κι αν ακουγεται, πιοω οικονομικο ειναι με την μεγαλυτερη σχεση και χωρις γκαζι απο την απλη νεκρα,
το θεμα σου ειναι τα φρενα ομως, μιας και μιλας για φορτηγο θα την ακουσουν ανετα.
μια ζωη την εχουμε.....και την μιση την ζησαμε
Εγώ δεν κατάλαβα γιατί το σασμάν δεν την ακούει όταν ανεβαίνει την ανηφόρα και την ακούει στην κατηφόρα .![]()
Πλάκα κάνεις, έτσι?
Αστο μέχρι να σκάσει και να σου δώσει την κεφαλή στο χέρι, δε θα κάψει. Παλιότερα δεν καίγανε δράμι στο ρολάρισμα, τώρα ρυθμίζουν τις πεταλούδες να δίνουν ένα ελάχιστο για ψύξη αλλά και πάλι καίει λιγότερο απ' το ρελαντί.
Αυτή είναι κομμένη με το που θα πάρεις το πόδι σου απ' το γκάζι (με ταχύτητα). Μήπως κόβει τα καυσαέρια?
Sent from me using a computer.
Sent from me using a computer.
Σε όσα δεν έχουν μόνο κλαπετόφρενο αλλά έχουν και ξεχωριστό κλαπέτο, έχεις προσπαθήσει να πατήσεις γκάζι και κλαπέτο μαζί?
Πως κόβουν το καύσιμο?
Με τον ίδιο τρόπο που το κόβεις και εσύ οταν παίρνεις το πόδι σου απ' το γκάζι. Το επιπλέον που κάνουν είναι να κόβουν ΚΑΙ τα καυσαέρια.
Sent from me using a computer.
Λεωφορείο οδηγούσα, (και οδηγώ ακόμα καμιά φορά).
Και σταγιερ, αλλά αυτά είναι άλλου επιπέδου γνώσεων!![]()
Sent from me using a computer.
Αφού είναι euro5 άκου τι θα κάνεις.
Πας σε κάποιον γνωστό σου μάστορα.
Βάζεις στην θύρα obd (On-board diagnostics ) το διαγνωστικό του και συνδέεσαι με πρωτότοκο eyro.
Στις τρέχουσες τιμές ψάχνεις να βρεις χρόνο ψεκασμού των μπεκ.
Εάν έχει , γιατί δεν είναι υποχρεωτική παράμετρος ,πας μια βόλτα το όχημα και ο συνοδηγός διαβάζει τις τιμές και έχεις την απάντηση σου.
Παντός να ξέρεις ότι στους σύγχρονους βενζινοκινητήρες το λογισμικά κόβει τον ψεκασμό τελείως , στο σήκωμα του γκαζιού . με πετρέλαια δεν ξέρω ακριβός τι γίνετε γιατί άφησα το σπορ αυτό.
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!
Την καλημέρα μου σε όλους και καλή βδομάδα.
θα καταθέσω κι εγώ την εμπειρία που έχω με το όχημα αυτό. (το έχω σχεδόν 3 χρόνια από καινούργιο έχει κάνει 44.000 χλμ όλα από μένα και μόνο)
Γεμίζω πάντα από το ίδιο βενζινάδικο, πάντα με τον ίδιο τρόπο (το καύσιμο φτάνει έως το χείλος του ρεζερβουάρ) κάνω πάντα την ίδια ακριβώς διαδρομή (ούτε λεωφορείο γραμμής να είχα)
Οι κατηφόρες στις οποίες αναφέρομαι είναι σχετικά ήπιες, το όχημα (Isuzu N-series 3,5t 3,5L diesel) τις κατεβαίνει με περίπου 80 χλμ με την νεκρά χωρις δράματα η ότι άλλο. δεν είναι αυτό, όμως το θέμα μας.
Έχω διαπιστώσει μετά από πάμπολλες δοκιμές ότι:
όταν το πάω με νεκρά μου βγάζει ΠANTA από 55 έως και 75 χλμ περισσότερα ανά γέμισμα από ότι όταν το πάω με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο.
Πράγμα που σημαίνει 1 επιπλέον διανομή ανά γέμισμα, ποσόν διόλου ευκαταφρόνητο, νομίζω.
Το κλαπέτο δεν το έχω χρειαστεί ποτέ έως τώρα για να δω αν όντως κάνει δουλειά.......
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Αν με νεκρα χρησιμοποιησεις κλαπετο, θα εχει και αλλες νεκρες το στορυ
πουτσ@@@@@@@@@
Περιεργο μου φαινεται αυτο σε σχεση με τα οσα δειχνουν τα trip και λενε για τα τελευταιας γενιας οχηματα.
Βεβαια μπορει οντως να μιλανε μονο για βενζινοκινητα.
Για το σασμαν που ρωτησε καποιος παραπανω δεν μπορω να απαντησω ξεκαθαρα και σωστα γιατι δεν γνωριζω.
Οι σκεψεις μου ειναι 2
1: Μαλλον τραβαει μεγαλυτερα ζορια οταν προσπαθει να κρατησει ενα οχημα χ κιλων σε μια κατηφορα ψ κλισης απ'οτι οταν το ανεβαζει στην ιδια ανηφορα.
2: Μπορει να ειναι σαν να κανει την ανηφορα 2 φορες οποτε αν ειναι να κρατησει 100 φορες θα κρατησει 50. Ενω με νεκρα θα κρατησει 100.
Απλα λεω γιατι καθε μερα ζω την ανηφορα και την κατηφορα απο κοντα!!!!
LIVE FREEEEE!!!!!
Μιλανε μονο για βενζινοκινητα. Στα πετρελαιοκινητα ο τροπος τροφοδοσιας (και γενικοτερα λειτουργιας του κινητηρα) ειναι διαφορετικος, οποτε δεν ισχυει το οτι κλειστη πεταλουδα=δεν ψεκαζει (τα πετρελαιοκινητα δεν εχουν καν πεταλουδα γκαζιου). Γι αυτο και αναφερθηκα στον αμεσο ψεκασμο της Audi νωριτερα.
There are 10 types of ppl in this world: Those who understand binary and those who don't.