
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
Ζεύκας
Τα σκούτερ αξίζουν μόνο για να μετακινήσαι εύκολα και οικονομικά σε μια μεγαλούπολη.
Το σκούτερ είναι για κάποιον που δν θέλει να αλλάζει χειροκίνητα ταχύτητες, να τον απαλλάξει από
τον κόπο να βάζει μονίμως πρώτη-δευτέρα από φανάρι σε φανάρι. Τα σκούτερ είναι για να υπάρχει
το ίσιο πάτωμα ανάμεσα στα πόδια για να μεταφέρει πράγματα. Προσωπικά θεωρώ πιο ασφαλή λύση
να μεταφέρεις πράγματα σε μια μεγάλη μπαγκαζιέρα, παρά ανάμεσα στα πόδια.
ΑΡΑ: σκούτερ για μένα ίσον 200 κυβικά το πολύ, ελαφρύ, με ευκολία ελιγμού ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Κατανοώ κάποιους καταναλωτές που θα επιλέξουν ένα σκούτερ αντί ενός παπιού ή μιας μικρής μοτοσυκλέτας.
Αλλά δεν μπορώ (με το φτωχό μου μυαλό πάντα) πως υπάρχει ουσία σε κάτι τεράστια βαριά πράγματα που
κάνουν 10+ χιλιάρικα και το μόνο που προσφέρουν είναι αυτόματο γκάζι και φαρδιές σέλες.
Θες γκάζι; Πάρε μια μηχανή 600 κυβικά και άνω
Θες γκάζι και χώρους; Πάρε μια μηχανή 600 κυβικά και άνω και μια μπαγκαζιέρα 50 λίτρα.
Θες γκάζι και χώρους και άνετη σέλα; Πάρε μια ον-οφφ που έχει ξεχωριστές σέλες κι άμα θες
παραπάνω άνεση για τον ποπό σου πήγαινε την σέλα σε ένα ειδκό να την κάνει μεγαλύτερη και πιο μαλακή.
Θες όλα τα παραπάνω ΚΑΙ χωρίς να αλλάζεις ταχύτητες; Πάρε μια honda με dct.
Όπως και να'χει θα πάρεις μια μηχανή με τα πλεονεκτήματα ενός μεγκασκούτερ ΑΛΛΑ θα έχεις καλύτερη
οδηγική συμπεριφορά και με πολλά λιγότερα χρήματα και για να την αγοράσεις και για να την συντηρήσεις
και για να την επισκευάσεις σε περίπτωση που θα σαβουριαστείς.
ΤΩΡΑ, θες εσύ να μου πεις με επιχειρήματα, γιατί να θυσιάσω την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά
και να πληρώσω πολλά παραπάνω χιλιάρικα, να πληρώνω παραπάνω λεφτά για συντήρηση και
να πληρώσω πολλά παραπάνω λεφτά για την επισκευή σε περίπτωση στραβής;