Όντας κάτοχος NC700 με DCT θα ήθελα να αναφερθώ στο πρόγραμμα D (ελληνιστί Drive).
Νόμιζα ότι ήταν κουσουράκι του NC αλλά είδα ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο Crosstourer.
Ρε παιδιά, ξεκινάς χαλαρά από στάση και μέσα σε 50-60 μέτρα έχει βάλει και την 5η και είναι έτοιμο να ξεφουρνίσει την 6η.
Στην πρώτη στροφή του MotoRide αμέσως μετά την εκκίνηση βρέθηκα να στρίβω με 70 χαω και 6η.
Δεν ξέρω πόσο ωφελεί κάτι τέτοιο στην κατανάλωση,
το σίγουρο όμως είναι ότι κάνει τουλάχιστον 3 φορές περισσότερες αλλαγές (ανέβα-κατέβα) σε σχέση με το "S".
Αυτό το αναφέρω μήπως υπάρχει επίπτωση στην ταχύτερη αλλαγή δίσκων συμπλέκτη.
Συνάντησα παληκάρι που το δουλεύει μόνο D και Manual και μου ανέφερε μέση κατανάλα 4,3 λτ/100 (για NC μιλάμε).
Εγώ μόνο με "S" είμαι στο 4,1 και όχι ήρεμα.
Μήπως τελικά το "D" είναι μόνο για να ρεμβάζεις στο ηλιοβασίλεμα;;;
-Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 39 θύματααααα! -Δώσε μια εφημερίδα πιτσιρίκο.-Ορίστε κύριε. -Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 40 θύματααααα!
Εεεε όχι και απορία!
6,2 θα έκαιγε................................................................................γαλό νια/100 χλμ!
Όσο για το πρόγραμμα που με βολεύει:
εδώ και χρόνια έχω καταλήξει στο
"Ανάμικτα/Βαμβακερά στους 40 βαθμούς και στύψιμο στις 600 στροφές".
Ευτυχώς που το δικό μου πλυντήριο δεν χρειάστηκε Ohlins για να κάτσει σωστά στον δρόμο
Όσον αφορά το αυτόματο και την 6η, νομίζω ότι είναι υπερβολή και δεν την χρειάζεσαι.
Τα κροσάκια τα Bianchi που καβαλούσαμε μικροί με 3 ταχύτητες μια χαρά πήγαιναν!
ΝΙΑΟΥ!
-Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 39 θύματααααα! -Δώσε μια εφημερίδα πιτσιρίκο.-Ορίστε κύριε. -Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 40 θύματααααα!
Αρκετά με το σπαμ που κάνει κάποιους κάποιους να κλείνουν σαν μοτοσυκλετιστές.
Καλώς ή κακώς αυτή είναι η πρόταση της Μαμάς Χόντα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Το αν πουλάει ή όχι στην Ψωροκώσταινα δεν είναι μέτρο σύγκρισης της επιτυχίας ή της αποτυχίας ενός μοντέλου.
Μακάρι να ξέραμε πως τα πάνε οι πωλήσεις έξω, εκεί που υπάρχει πραγματική αγορά,
τόσο σε αριθμούς όσο και σε μοτοσυκλετιστική κουλτούρα.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι το αυτί της χοντρής Βαυαρής κυρίας δεν δείχνει να ίδρωσε καν
μιας και τόσα χρόνια εκτός από μηχανάκια πουλάει (με τεράστια επιτυχία)
μούρη, πρεστίζ, status quo, Stranglers και Alan Parson's Project μαζί.
Σε απόλυτα νούμερα είναι βαρύ.
Έχει όμως αρκετό γκάζι και αλόγατα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Είναι ευκολοδήγητο και τα ηλεκτρονικά καλούδια του δεν είναι Αγιοβασιλιάτικα.
Για το DCT μην τα ξαναλέμε.........έχει έρθει από το μέλλον.
Μακάρι να αποδειχτεί και αξιόπιστο σε βάθος χρόνου
Αν καίει πολύ ή όχι νομίζω έχει να κάνει ΚΑΙ με την αρχιτεκτονική του κινητήρα,
ο V4 εξάλλου φημίζεται για άλλα πράγματα.
Η εμφάνιση είναι υποκειμενική,
αν και οι καινούριοι χρωματισμοί μου δείχνουν ότι
θέλουν να κρύψουν το μηχανάκι και όχι να το τονίσουν.
Ίσως αν βλέπαμε περισσότερα στον δρόμο να το συνηθίζαμε και ίσως να μας άρεσε περισσότερο,
(όπως συνέβει με τα πάλαι ποτέ "εμετικά" GS).
Αυτά έχω να πω και γράμματα γνωρίζω που έλεγαν και παλιά στα προικοσύμφωνα.
-Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 39 θύματααααα! -Δώσε μια εφημερίδα πιτσιρίκο.-Ορίστε κύριε. -Εφημερίδεεεες, μεγάλη απάτη 40 θύματααααα!
Εγώ απλά να θυμησω οτι σύμφωνα με τα mega τεστ του μοτό περιοδικού, η διαφορά σε κατανάλωση σε σχέση με τα λοιπά της κατηγορίας είναι αστεία. Σε σύνολο 2500χλμ, BMW 5.3, KTM 5.9, KTM R 6.3, Honda 6.3, triumph 5.9...
http://www.telegraph.co.uk/motoring/...er-review.html
Του συγχωρεμενου.....
Εδιτ....
Πραγματικα πιστευετε αυτα που γραφουν στα τεστ;
πουτσ@@@@@@@@@
Ρε Σπυρέτο, ΟΚ να δεχτώ ότι μπορεί και να "προμοτάρουν" κάποιο σαν κριτική που "δεν του αξίζει". Να "κλέβουν" και στις καταναλώσεις;
Ο Σπανός πχ με την (συζητημένη σε άλλο θρεντ) καταγεγραμμένη κατανάλωση του δικού του 990 που ήταν ακριβώς διπλάσια από τα GS στην ίδια δαδρομή, τα πήρε από την BMW για να θάψει την ιδιοκτησία του; Όλοι τα παίρνουν, όλοι βρώμικοι, κλπ;