Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 55 από 55

Θέμα: CB500F - Λαμπάκι Λαδιών

  1. #46
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ρε παιδια λιγο ψυχραιμια
    αν εκαιγε τοσο λαδι ωστε να κατεβαζει τη σταθμη θα εβγαζε εμφανη μπλε καπνο και θα ειχε και καταλοιπα στην ακρη του τελικου
    μαλλον σας ξεγελαει η μετρηση
    Εγώ θα έλεγα να περιμένουν μέχρι τα 15000 κλμ όπου συνήθως στρώνονται οι κινητήρες και ειδικά τα ελατήρια.... είναι φυσιολογικό σε ένα καινούριο άστρωτο κινητήρα να περνάνε λαδάκια από τα ελατήρια και να τα καίει. Προσωπικά θα άρχιζα να ανησυχώ μετά τα 15000κλμ

  2. #47
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stathis78 Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα CB500X αγορασμένο στις 29/1/2014, έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ. και την επόμενη στα 6.000χλμ. Το ύψος του λαδιού κατά την δεύτερη αλλαγή ήταν ελάχιστα πιο κάτω από την μέση του δείκτη, τσεκάρωντάς το από το τζαμάκι. Τώρα είμαι στα 9.500χλμ με σκοπό να κάνω αλλαγή στα 12.000χλμ και το λάδι βρίσκεται πάλι λίγο πιο κάτω από την μέση. Επίσης είμαι σίγουρος ότι ο μάστορας όταν μου άλλαξε τα λάδια είχε βάλει την σωστή ποσότητα γιατί το είχα ελένξει. Επόμενως καίει . Αν δώ όμως ότι συνεχίζει να πέφτει το λάδι θα του τα αλλάξω στα 11.000χλμ.
    Αν καταλαβα καλα η σταθμη ηταν λιγο πιο κατω απο το max, και τωρα ειναι λιγο πιο κατω απο τη μεση, μετα απο 8500 χλμ. Μην ανησυχεις καθολου, η διαφορα για την οποια μιλας ειναι παρα πολυ μικρη σε ογκο, και μπορει να φταιει το επιπεδο που τη μετρας, η θερμοκρασια του λαδιου κ.ο.κ..

    Παντως προσωπικη μου αποψη οτι 12 χιλιαδες χιλιομετρα απο αλλαγη σε αλλαγη ειναι παρα πολυ μεγαλο διαστημα. Μπορει το μοτερ να αντεχει αλλα το μυαλο μου δε θα αντεχε τετοιο βαρος. Το φρεσκο λαδακι και φιλτρακι μονο καλο μπορο να κανει.

    Το manual του XT600 αναγραφει αλλαγη καθε 6000 χλμ, απλο ορυκτελαιο, και φιλτρο καθε 12000. Για να δω ποιος ειναι γεναιος....

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Η suzuki στο μοτερ μου δινει φιλτρο καθε 3η αλλαγη.
    Η Cagiva καθε 2η.
    Εγω κανω καθε 2η.
    Τσαμπα εξοδα κανετε...

  4. #49
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    8
    Το ιδιο προσεξα και εγω,μετα την αλλαγη στα 1000 χλμ,που την εκανα δεκεμβριο, τον αυγουστο μετα απο 3500 χλμ περιπου ειδα πως ηθελε συμπληρωμα.Στο σερβις του χρονου που εκανα εβαλα μοτουλ 5100 και βλεπω αλλαγη,ο ηχος του κινητηρα ειναι πιο γλυκος και δεν θελει συμπληρωμα μεχρι στιγμης,αλλα εχω μια αισθηση πως δεν ανεβαζει το μηχανακι στροφες οπως πριν και δεν εχει την ιδια αποδοση.το 500Χ το εχω απο τον νοεμβριο του 13.

  5. #50
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Καλησπέρα,
    Μετά απο 2000 km και έλεγχο ανα τακτά χρονικά διαστήματα η στάθμη του λαδιου δείχνει να μην έχει κατέβει. Τείνω να πιστέψω οτι είχε λίγα λάδια μετα την πρώτη του αλλαγή λαδιων απο ανθρώπινο λάθος.

  6. #51
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εκτός κι αν στο service δεν το γεμισαν σωστά.

    Προσωπικά εχω παραλάβει καινούριο μηχανακι Honda με 400ml παραπάνω απο το κανονικό, τίποτα δεν μου κάνει εντπύπωση.

    Ξέρω και περίπτωση που το μηχανακι εφυγε απο το εξουσιοδοτημένο service χωρίς καθόλου λάδια....
    Οπως στα λεει ο σαπιλας στα @#$δια τους αρκει να πουλησουν και μετα.....

  7. #52
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Έφτασαν τα χιλιόμετρα για το μεγάλο service (12000 κμ +)...Ξέρει κανείς μήπως πόσο πάει το μαλλί για τις εργασίες και τα αναλώσιμα του service (μέσες-άκρες) ?

  8. #53
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maim2004 Προβολή μηνύματος
    Έφτασαν τα χιλιόμετρα για το μεγάλο service (12000 κμ +)...Ξέρει κανείς μήπως πόσο πάει το μαλλί για τις εργασίες και τα αναλώσιμα του service (μέσες-άκρες) ?
    Στα 12000 δεν είναι το μεγάλο service (το μεγάλο λέμε αυτό που χρειάζεται περισσότερες εργατοώρες - δηλαδή π.χ. έλεγχος βαλβίδων )

    στο service για το δικό σου στα 12 χιλ απαιτείται μόνο λάδια - φίλτρο λαδιού σαν αναλώσιμα και κάποιοι έλεγχοι σε ντίζες , φρένα και αντιψυκτικό , τέντωμα και λίπανση αλυσίδας , αυτά δεν είναι μεγάλο κόστος το πολύ να υπολογίζεις γύρω στα 50-60 ευρώ

  9. #54
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Ευχαριστώ φίλε μου.

  10. #55
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    89
    Σύνολο 180Ε με αλλαγή τακάκια μπροστά. Λίγο ακριβά βγήκε αλλα μάλλον τά χουν αυτα τα εξουσιοδοτημένα.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  2. Λαμπάκι νεκράς / Αλυσίδα - CB400SF Version R
    από freethan στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2005, 23:13
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF