Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ρετάρισμα χαμηλά σε cbf 600

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57

    Ρετάρισμα χαμηλά σε cbf 600

    Χαιρετώ την παρέα. Έχω ένα CBF 600 καρμπυρατεράτο (2005) και εδώ και μερικούς μήνες το μηχανάκι χαμηλά ρετάρει, εμφανίζοντας κραδασμούς και έχοντας σαφή πτώση ισχύος. Μετά τις 3000 με 4000 στροφές, η οι κραδασμοί εξαφανίζονται και επανέρχεται και η ισχύς απότομα.
    Στο συνεργείο δοκίμασαν τα πάντα. Λύσιμο και καθάρισμα καρμπυρατέρ, γέμισμα με σούπερ αμόλυβδη, TPS, μπουζί, μπουζοκαλώδια. Τίποτα. Σαν τελευταία λύση έβγαλα την εξάτμιση (είχα μια Remus χωρίς τον σιγαστήρα) και ξαναέβαλα την μαμακίσια. Το πρόβλημα μειώθηκε ΕΛΑΦΡΩΣ, αλλά δεν εξαφανίστηκε. Υπόψη ότι το πρόβλημα εμφανίζεται μόλις το μηχανάκι ζεσταθεί καλά. Όταν είναι κρύο, όλα ΟΚ.
    Το είχε κανένας άλλος εν τροχοίς αδερφός αυτό το πρόβλημα;;; Ποιά είναι η γνώμη σας;;;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Ρύθμισμα ,καινούργιο φίλτρο ,ρουμπινέτο συντήρηση. ¨Ολα αυτά αν οι βαλβίδες είναι εντάξει και ότι επίσης δεν ρουφάει αέρα από εισαγωγές καρμπυρατερ ,εξατμίσεις κλπ ..υποθέτω πως είναι εντάξει αυτά.
    Πλούσιο μείγμα μου κάνει

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μια μετρηση συμπιεσης θα μπορουσε να δειξει τυχον προβλημα σε βαλβιδες ή φλατζα καυσης το οποιο εμφανιζεται οταν ζεσταθει

  4. #4
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Και εγω για πλουσιο μιγμα προσανατολιζομαι. Μπουζι σε τι κατασταση ειναι; μαυρα;

  5. #5
    Σε περίπτωση πλούσιου μίγματος τι κάνουμε;
    Βάζουμε μικρότερα ζιγκλέρ, παίζουμε με τις βελόνες;

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57
    'Οχι, τα μπουζί όταν αλλάχτηκαν ήταν μια χαρά. Αν ήταν πλούσιο το μίγμα, δεν θα κάπνιζε κιόλας???

    Η τελευταία ιδέα που έπεσε στο τραπέζι ήταν η αλλαγή τελικού, μήπως τραβούσε αέρα από το σαφώς πιο ελεύθερο τελικό της Remus. Πράγματι, με το μαμακίσιο μειώθηκε λίγο το πρόβλημα, αλλά δεν έχω βάλει ακόμα τον αντάπτορα της Χόντα που κουμπώνει τελείως το τελικό με τον λαιμό της εξάτμισης. Θέλω να το βάλω για να αποκλείσω ότι τραβάει από εκεί τον όποιο αέρα. Από δευτέρα θα ξέρω!!!

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57
    Αν είχε θέμα με βαλβίδες και φλάτζα δεν θα φαινόταν κι αλλού?? Δεν θα έπινε λαδάκι ή/και νερό???

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    μια μετρηση συμπιεσης θα μπορουσε να δειξει τυχον προβλημα σε βαλβιδες ή φλατζα καυσης το οποιο εμφανιζεται οταν ζεσταθει
    Αν είχε θέμα με βαλβίδες και φλάτζα δεν θα φαινόταν κι αλλού?? Δεν θα έπινε λαδάκι ή/και νερό???

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    η αληθεια ειναι οτι θα πρεπει πρωτα να βεβαιωθεις οτι ολα τα γυρω γυρω ειναι σωστα μια και το μοτερ σου ειναι πολυ αξιοπιστο
    αναφερω τη φλατζα γιατι το κανει οταν ζεσταινεται και μπορει να ειναι κατι στην αρχη

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Καλημερα.Να πω και γω τη χαζομαρα μου:καποτε σε ενα 550 που ειχα ,εβγαλα το ρουμπινετο της βενζινης να το καθαρισω(τρομαρα μου)Ειχε λοιπον μεσα μια μεμβρανη,που οταν το ξανασυνδεσα την εβαλα αναποδα.Μετα μου εκανε ακριβως αυτα που κανει η μηχανη του φιλου.Μηπως κανατε κατι αναλογο στη δικη σου;Μηπως εχει τρυπησει η μεμβρανη;Λεω γω τωρα.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από butterfly Προβολή μηνύματος
    'Οχι, τα μπουζί όταν αλλάχτηκαν ήταν μια χαρά. Αν ήταν πλούσιο το μίγμα, δεν θα κάπνιζε κιόλας???

    Η τελευταία ιδέα που έπεσε στο τραπέζι ήταν η αλλαγή τελικού, μήπως τραβούσε αέρα από το σαφώς πιο ελεύθερο τελικό της Remus. Πράγματι, με το μαμακίσιο μειώθηκε λίγο το πρόβλημα, αλλά δεν έχω βάλει ακόμα τον αντάπτορα της Χόντα που κουμπώνει τελείως το τελικό με τον λαιμό της εξάτμισης. Θέλω να το βάλω για να αποκλείσω ότι τραβάει από εκεί τον όποιο αέρα. Από δευτέρα θα ξέρω!!!
    Δηλαδη αν το κυριο πεταλουδο βαλει χερακι κοντα στην ενωση λαιμων/σωληνας τελικου, με προσοχη να μην καει, δεν θα καταλαβει αν υπαρχει διαρροη καΨαεριων απο το σημειο; αν η εξατμιση "δεν κουμπωνει τελειως" μηπως κανεις καμμια ζημια;

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δηλαδη αν το κυριο πεταλουδο βαλει χερακι κοντα στην ενωση λαιμων/σωληνας τελικου, με προσοχη να μην καει, δεν θα καταλαβει αν υπαρχει διαρροη καΨαεριων απο το σημειο; αν η εξατμιση "δεν κουμπωνει τελειως" μηπως κανεις καμμια ζημια;
    Το πρόβλημα είναι αν διαρρέουν καυσαέρια ή αν "τραβάει" αέρα;;;
    Επίσης αν όντως ήταν το πρόβλημα από την εξάτμιση, δεν θα το έκανε και όταν το μοτέρ είναι κρύο;;;

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/06/2015
    Μηνύματα
    10
    Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Εμένα το κάνει όταν ζεσταθεί και ανοίξει ο θερμοστάτης. Πριν ανοίξει κανένα πρόβλημα. Όλα φυσιολογικά.
    Ειδικότερα όταν ανάβει και το βερντιλατέρ και είμαι στο ρελαντί κάνει σκαμπανεβάσματα δεν κρατάει ρελαντί και μπορεί και να σβήσει. Μετά από κάποιες στροφές σταματάει να το κάνει. Αλλά πραγματικά εντοπίζω το πρόβλημα μόλις ανοίξει ο θερμοστάτης. Τι μπορεί να είναι???

  14. #14
    Μέλος
    Εγγραφή
    09/08/2012
    Μηνύματα
    57
    To πρόβλημα λύθηκε από το συνεργείο της γειτονιάς το οποίο έχει εξειδίκευση στις.........βέσπες!!! Τα καρμπυρατέρ άνοιξαν για καθαρισμό και ευρέθησαν μέσα 4 νεκρές γάτες και φωλιές από χελιδόνια. Κοινώς πολύ μπίχλα. Ειδικά τα μπεκάκια τους ρελαντί ήταν τελείως βουλωμένα. (Άρα ο προηγούμενος που είχε πει ότι τα είχε καθαρίσει, μάλλον εννοούσε....εξωτερικά.)
    Όλα καλά!!

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gseretis Προβολή μηνύματος
    Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Εμένα το κάνει όταν ζεσταθεί και ανοίξει ο θερμοστάτης. Πριν ανοίξει κανένα πρόβλημα. Όλα φυσιολογικά.
    Ειδικότερα όταν ανάβει και το βερντιλατέρ και είμαι στο ρελαντί κάνει σκαμπανεβάσματα δεν κρατάει ρελαντί και μπορεί και να σβήσει. Μετά από κάποιες στροφές σταματάει να το κάνει. Αλλά πραγματικά εντοπίζω το πρόβλημα μόλις ανοίξει ο θερμοστάτης. Τι μπορεί να είναι???
    Μπαταρία έχεις καλή; Ανορθωτή; Αν στο κάνει όταν τραβιέται πολύ ρεύμα ίσως φταίει κάτι στο εκεί κύκλωμα. Για δοκίμασέ το πριν ανάψει το βεντιλατέρ, ας πούμε φρένα και μεγάλη σκάλα φώτα και αλαρμ μαζί...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από butterfly Προβολή μηνύματος
    (Άρα ο προηγούμενος που είχε πει ότι τα είχε καθαρίσει, μάλλον εννοούσε....εξωτερικά.)
    Υπάρχει και η πιθανότητα να χρεώθηκε καθαρισμό καρμπιρατέρ κάποια στιγμή και για αυτό να είπε ότι έγινε, αν μι πιάνς...

Παρόμοια θέματα

  1. Φίλτρο αέρα K&n σε Cbf-600
    από makis206 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2018, 15:37
  2. Δείκτης βενζίνης σε CBF-600S;
    από possidi στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 19:34
  3. Ερώτηση για μπουζί σε CBF-600
    από ewsd στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2006, 08:48
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 22:34
  5. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2006, 20:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF