παιδιά τα dunlop πως τα βλέπεται? Γιατί στην Κέρκυρα έχουμε τρία tracer, και τα τρία έχουν παράπονα άπω τα λάστιχα, βεβαία μιλάμε για την καθημερινή χρίση, και όχι για ταξίδι.
Ξέρουμε ότι όλη η δρόμοι είναι γυαλί, άλλα πάντα σ"αυτούς οδηγάμε.
παιδιά τα dunlop πως τα βλέπεται? Γιατί στην Κέρκυρα έχουμε τρία tracer, και τα τρία έχουν παράπονα άπω τα λάστιχα, βεβαία μιλάμε για την καθημερινή χρίση, και όχι για ταξίδι.
Ξέρουμε ότι όλη η δρόμοι είναι γυαλί, άλλα πάντα σ"αυτούς οδηγάμε.
εμ άμα από μικρά μηχανάκια πας στα 100+ άλογα προβλήματα με την πρόσφυση θα έχεις...
Κοιτάξτε τις πιέσεις σας σε έναν τεχνικό μοτοσυκλετών, όχι τον μπαρμπαμήτσο που βάννει λάστιχα από τραχτέρ μέχρι τζάμπο τζέτ και "ξέρει"
Επίσης σιγουρευτείτε πως η πίεση που θα σας προτείνει και τελικά θα βάλετε είναι η σωστή. Αυτό το κάνετε με ένα δικό σας καινούριο καλό μανόμετρο ας είναι και φθηνό
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ
Έχουν φέρει ελαττωματικές παρτίδες, το ξέρουν και κάνουν την πάπια. Εγώ ποτέ πια.
Ούτε ντάνλοπ ούτε από τον έξυπνο που τα μου τα πούλησε.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω κι το όνομα μου και να αναλάβω κάθε εύθηνη για αυτό που λέω.
Μα κανένα απολύτως.
ανανήψαντας
Με το μαμά μπροστινό του tracer και από το περιοδικό ΜΟΤΟ είχαν θέμα, το έγραψαν.
παιδιά μιλάμε για το dunlop d222 που φοράει το tracer μαμά και όχι για όλα τα dunlop.
το moto έγγραφε για κοσκίνισμα τιμονιού μετά από δυνατό φρενάρισμα που ίσως παραμόρφωσε το εμπρός ελαστικό και αυτό μάλλον οφείλετε σε αστοχία υλικού.
Τελευταία τροποποίηση από pavlos@; 02/06/2015 στις 01:08.
τα d 222 εχουν θεμα.Πολλα παραπονα απο πολυ κοσμο,πρωτης τοποθετησης λαστιχα γνωστο το προβλημα αλλα πολλοι κανουν τους Κινεζους.Ενα mail στην Dunlop ισως βοηθουσε και ειχες μια επισημη τοοθετηση.Δεν ειναι ολα τα λαστιχα της παντως ετσι Road smart και Road smart ΙΙ δεν ειχαν τετοια θεματα.
Παιδιά καλημέρα
Είμαι και εγώ ένας κατοχος ενος tracer εδώ και 20 μέρες και αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες εμπειρίες μου για το μηχανάκι.
Πρίν απο αυτό είχα κατά σειρά 1) transalp (1999-2003 80.000 Km) 2) TDM (2003-2013 203.500 Km) 3)TIGER SPORT (2013-2015 32.000 Km)
Δεν είναι όλες οι μηχανές για όλους τους αναβάτες γιαυτο είναι καλό που υπάρχουν τόσα μοντέλα για να ταιριάζει ο καθένας σε κάποιο και να γουστάρουμε όλοι.
Οι αντιπαραθέσεις που εμφανίζονται μεταξύ των μοτοσυκλετιστών για κάποια μηχανή δέν έχουν νόημα και αναδεικνύουν πτυχές του χαρακτήρα μας που θέλουμε να επιβάλλουμε τη γνώμη μας στους άλλους ή για να υποστηρίξουμε την αλάθητη επιλογή μας και τη λογική μας . ενώ δέν είμαστε ιδιοι πουθενά ουτε σε ηλικία ούτε σε συνήθειες ούτε σε οδηγητικές ικανότητες ούτε σε τι δρόμους κινούμαστε ούτε ούτε ............
Γιαυτό το λόγο λοιπόν θα εκφράσω το τί αισθάνομαι ξέροντας ότι κάποιοι θα συμφωνήσουν λίγο ή πολύ και κάποιοι θα διαφωνήσουν, δεκτές όλες οι απόψεις.
Πάμε λοιπόν,
Παιδιά έχω ένα χαμόγελο ως τα αυτιά απο τη στιγμή που πήρα στα χέρια μου το tracer
θεωρώ πως έχει ένα εξαιρετικό στήσιμο, ένα απίστευτα εύστροφο κινητήρα για τα κυβικά του, πολύ καλές αναρτήσεις με ένα πολύ καλό μοχλικό, είναι πανάλαφρο με εξαιρετικό ζυγισμα που αισθάνεσαι πως δέν θα σου πέσει ποτέ απο χαζοπτώση ή σε κάποια δύσκολη στατική περίπτωση, η θέση που τοποθετείσαι πάνω του είναι λές και το έφτιαξαν για μένα (είμαι 1,75), τα φρένα του είναι πολύ σωστά (προοδευτικά και δυνατά), ο τρόπος που στρίβει είναι απίθανος και γενικά καθημερινά χωρίς να το καταλάβω βρίσκομαι πάνω του να στρίβω σε ότι πιο απαιτητική διαδρομή έχω στο μυαλό μου, ακόμη και στα 200 Km που το πήγα για λιγο χθές ήταν σταθερότατο σε σχέση με τα προηγούμενα μηχανάκια μου, η μέση κατανάλωση απο τα 2,700 Km που έχω μέχρι τώρα είναι 4,6 l/100Km ενώ ένας φίλος μου λίγο πιό συγκρατημένος λόγω στρωσήματος έχει 4,3.
Ευανάγνωστα πλήρη όργανα, φώτα εκπληκτικά με ρύθμιση εν κινήσει, κιβώτιο βούτυρο που βάζεις μονο τη πρώτη με απομόνωση, ανεβαίνεις ανηφορική φουρκέτα στον επαρχιακό και όταν δεις στο όργανο πως έχεις τρίτη λές δέν είναι δυνατόν αλλά η έκπληξη πολλαπλασιάζεται όταν το κανει και με την τετάρτη.
Καλά θα μου πείτε δέν έχει μείον?
Εχει αλλά για μένα διορθώθηκαν ήδη και εξηγούμαι:
το κάθισμα του οδηγού το βρήκα άβολο γιατι είναι κατα κάποιο τρόπο εξωγκομένο στο ευαίσθητο σημείο των ανδρών αλλά με επέμβαση αφαιρέθηκε αφρώδες υλικό και είναι οκ
επίσης αφαιρέθηκαν οι χούφτες που έχουν διακοσμητικό λόγο (και δεσμεύουν τη μηχανή για after market ζελατίνα) και αντικαταστάθηκαν με polyspor, έχω παραγγείλει και ζελατίνα τουριστική για τα ταξίδια μου της puig που προυποθέτει την αφαίρεση των καπακιών των εργοστασιακών χουφτών οπότε για την περίπτωσή μου πιστεύω πως θάναι οκ.
τα λάστιχα δέν έχουν κατα την γνώμη μου πρόβλημα πρόσφυσης (προσωπικά είμαι dunlopάκιας) όμως είναι γεγονός πως λόγω πρώτης τοποθέτησης δέν είναι στη ποιότητα των κορυφαίων για μένα roadsmart 2, όπως επίσης στο δικό μου πίσω λάστιχο στη δεξιά πλευρά περίπου 2 εκατοστά πρίν το τελείωμα είχε περιφεριακά κάτι σαν ξυραφιά σε όλη την περιφέρεια. Το έδειξα λοιπόν στον αντιπρόσωπο, το φωτογράφησε το έστειλε ερώτημα και μετά απο 8 μέρες μου είπε να παω στον αντιπρόσωπο της dunlop στα Χανιά να το δεί αλλά εντωμεταξύ επειδή δέν είχα υπομονή και τη μηχανή την κινούσα και το λάστιχο το οποίο απο την πρώτη βόλτα τελείωσε στις πλευρές τώρα έχει εξαφανισεί σχεδόν η χαρακιά που είχε, όπως όπως σε 2 μήνες προβλέπω αλλαγή οπότε τι να του πω τώρα "εδώ είχε κάτι σαν ξυραφιά, νά φαίνεται λίγο αλλά ήταν περισσότερο...........".
καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι
Τελευταία τροποποίηση από tracerfun; 19/06/2015 στις 14:29.
ωραίοςςςςςςςςςςςςςςς
δε μας κάνεις και ένα μίνι συγκριτικό μεταξύ tracer & tiger???
πουτσ@@@@@@@@@
Καλοτάξιδος φίλε,να το χαρείς.
Καλως ήλθες!![]()
Φίου φίου φι φι φίου
θα απαντήσω με χιούμορ και προς Θεού δεν καταφέρομαι κατα ιδιοκτητών tiger γιατι όπως σας είπα ήμουν και ένας απο αυτούς
σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό μηχανάκι με καλή ποιότητα κατασκευής
στη σύγκριση όμως στο μυαλό μου υπάρχει η εξής εικόνα
έχουμε 2 άλογα, το ένα ηλικιωμένο με τριπλό bypass στη καρδιά (παλιός κορμός, εμβολοχυτόνια, πετυχημένη εγχείρηση αλλά δέν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει), είναι υπέρβαρο (και με κακό ζυγισμα, κέντρο βάρους ψηλά) με πολύ υψηλό δείκτη μάζας σώματος, και θα υποφέρει ο νασοκόμος να το μετακινήσει σε περίπτωση που χρειαστεί ακόμα και για παρκάρισμα, τρώει πολύ φαί, του έχουν βάλει καινούργια σπηρούνια (μονόμπρατσο, ) για να δείχνει βαρβάτο και δείχνει επιβλητικό, πολύ μούρη δηλαδή και λιγότερη ουσία θεωρώ εγώ. Να πώ βέβαια πως δέν με άφησε ποτέ ούτε μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα γενικά.
Το άλλο είναι ένα πουλάρι παιχνιδιάρικο εκρηκτικό που αλλάζει κατεύθυνση πρίν να το σκεφτείς που σε βάζει στη πρίζα να βρείς τα όρια της ικανότητάς σου απο τη πρώτη βόλτα, που νομίζεις πως το είχες απο τη πρώτη στιγμή που έμαθες ισσοροπία στους 2 τροχούς που έχει εξαιρετική άνταπόκριση σέ ότι τερεν και να το βάλεις τηρουμένων των περιορισμών απο τα λάστιχα, θέλει λιγότερο σανό και είναι πρόθυμο ανα πάσα στιγμή να σε βολτάρει και να σε διασκεδάσει στην κυριολεξία ακόμη και μέσα στη πόλη παρόλο που ξέρει πως για όλα τα μεγάλα μηχανάκια η πόλη είναι ο θάνατός τους. Απόλυτος έλεγχος στις στροφές στα φρένα στις αλλαγές κατεύθυνσης λόγω εκτάκτων περιστάσεων. Μάλιστα έχω δεί το σκούτερ που έχω για μετακίνηση στη πόλη να το κοιτά με μίσος γιατι διαπιστώνει πως το έχω παραμελήσει τόσο που φοβάται μήν το πουλήσω για χάρη του.
ωραίος...
υγ..... έχει σκούτερ παιδιά.....![]()
πουτσ@@@@@@@@@