Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 90

Θέμα: Να το δώσω το XRακι για κανένα KTM Adventure 950;

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.617
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bleach Προβολή μηνύματος
    Στην κατάσταση που είναι θα το έβαζα 2.000 ευρώ (με σκοπό να το δώσω περίπου τόσο, όχι πολύ πιο κάτω).
    φωτο;

  2. #47
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aυτο δεν εχει και πολυ νοημα.. Δυο χωματερα. Αμα μπορουσε το παλικαρι να παρει ας πουμε το smt 950 τοτε ναι.
    Αλλα ποιος ο λογος να συμβιβαστει στην ασφαλτο με 21 18 ζαντες και μεγαλο υψος για τις off road δυνατοτητες του adv εφοσον εχει ηδη μια χαρα endurακι που κανει τα παντα και πιο οικονομικα;;

    Παντως αν οντως παρει το adv και χρησιμοποιει μονο αυτο ειναι καλυτερο να κρατησει το XR στην ακρη. Δεν χανουν την αξια τους αυτα τα μηχανακια και ισως κερδιζουν κιολας οσο περνανε τα χρονια εφοσον ειναι σε καλη κατασταση. Επενδυση!

    Υποθέτω οτι το νόημα βρίσκεται στο οτι με το Adv πας και ενα ταξιδι φορτωμένος,δικάβαλος,ανεμοκάλυψη κτλ και το βρίσκεις με 4-5 χιλιάρικα ενω το SMT...τα διπλά...
    Πάρε το ADV και κράτα και το XR για χώμα/γενικες μετακινησεις αν σε παίρνει γιατι το μεγαλο για καθε μερα καιει τον πάτο του
    there's no such thing as impossible

  3. #48
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bleach Προβολή μηνύματος

    Εξ αρ τετρακοσάρ: (Αν το δώσω) Θα το δώσω λογικά γύρω στα 2000ευρώ (μου το ζήτησε ένα παιδί ήδη). Γενικώς, πέρα από τα λαδάκια/φίλτρο που τα αλλάζω κάθε 1500χλμ, δε ζητάει πολλά! Βαλβιδούλες τσεκάρισμα/ρύθμισμα κάθε 2000-3000 χλμ και τακάκια και βουρ στο δρόμο! Όταν το πήρα (πριν 10.000 χλμ) του άλλαξα και αλυσίδα, γρανάζια, δισκόπλακα για να το φρεσκάρω + λάστιχα που έχω αλλάξει μια φορά. Μου αρέσουν τα μονοκύλινδρα γιατί είναι απλά και άσπαστα. Είναι λίγο κουραστικά αν είσαι δικάβαλος ή φορτωμένος και, κυρίως, ενώ σε πάνε ΠΑΝΤΟΥ σε κουράζουν στην επιστροφή, ειδικά αν είναι από καμιά Εθνική Οδό... Βέβαια ο Βροχίδης έχει δείξει το δρόμο με το XR250! Κατανάλωση γύρω στο 6lt/100χλμ, αναλόγως και τη χρήση/τερέν. Ταχύτητα για άνετη εκδρομή/ταξίδι 90-100χλμ.
    Ωρέ συνοδοιπόρε ! δεκαπέντε χρονών μηχανάκι με 10000 κλμ ; Όταν λες καθημερινή χρήση δηλαδή το βγάζεις έξω, πας μέχρι την γωνία και γυρνάς ;

  4. #49
    oldog Το avatar του/της bleach
    Εγγραφή
    23/01/2014
    Μηνύματα
    125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    φωτο;
    Δεν έχω καμιά εύκαιρη! Πρέπει να σκαλίσω τον σκληρό...

    Έπρεπε να σου βγάλω μία όπως το χα σήμερα που γύριζα από Αλεποχώρι που 'χα παει για κάμπινγκ! Δύο άτομα + σκηνή/σλίπινγκ μπαγκς/ψιλοπράματα :-) Ταχύτητα ταξιδιού 90χλμ αλλά κάπως κουραστική στις ευθείες... Αποζημειώθηκα στο κατέβασμα προς την παραλία: χωματόδρομος με νεροφαγώματα όπου κατέβαινε μόνο Defender :-P Το XR κατέβηκε αέρα!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    Ωρέ συνοδοιπόρε ! δεκαπέντε χρονών μηχανάκι με 10000 κλμ ; Όταν λες καθημερινή χρήση δηλαδή το βγάζεις έξω, πας μέχρι την γωνία και γυρνάς ;
    Όοοοοι! Πριν 12k km το πήρα! τώρα έχει αισίως 48.000 χλμ (αν ίσχυαν τα 36k km που είχε όταν το πήρα). Πάντως δεν μου χει βγάλει κάτι...

  5. #50
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2015
    Μηνύματα
    3
    το λοιπόν και για να μένουμε on-topic. Έστω ότι είχες τώρα και το XR και το 990. Με ποιο θα πήγαινες Αλεποχώρι για νεροφαγώματα? οεο
    "ΚΤΜ φανταστικό μηχανάκι αν έχεις γκόμενα που ο πατέρας της είναι άραβας με πετρελαιοπηγές ή βενζινάς."

  6. #51
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pastrana Προβολή μηνύματος
    το λοιπόν και για να μένουμε on-topic. Έστω ότι είχες τώρα και το XR και το 990. Με ποιο θα πήγαινες Αλεποχώρι για νεροφαγώματα? οεο
    Το 990 ή 950 για να το πας σε τέτοιες καταστάσεις παρόλο τον εντούρο χαρακτήρα που έχει θέλει και καλά χέρια.... μάλλον με το XR θα πήγαινε

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Επιπλέον μάλλον το ψιλο λυπάσαι να το χώσεις το κτμ οπότε σίγουρα σκύλο-εργάτη ψηφίζω κ εγώ.

  8. #53
    oldog Το avatar του/της bleach
    Εγγραφή
    23/01/2014
    Μηνύματα
    125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pastrana Προβολή μηνύματος
    το λοιπόν και για να μένουμε on-topic. Έστω ότι είχες τώρα και το XR και το 990. Με ποιο θα πήγαινες Αλεποχώρι για νεροφαγώματα? οεο
    Χεχ! Αυτό σκεφτόμουν σε όλη την επιστροφή! Λοιπόν το κομμάτι με τα νεροφαγώματα ήταν πολύ απολαυστικό! Το ελαφρύ XRάκι με μία τσάντα πίσω φορτωμένο τα πέρασε αέρα... Το ΚΤΜ σίγουρα θα θελε χερά! Ίσως βέβαια να συνηθίζεται κι αυτό! Αλλά η επιστροφή με το XR στο δρόμο Αλεποχώρι-Μέγαρα με κούρασε (αρκετά μπορώ να πω)... Εκεί το KTM θα την κατάπινε ασυζητητί, χωρίς να κουράσει τους αναβάτες.

    Πάντως αν είχα (το) ΚΤΜ θα έκανα ακριβώς την ίδια χρήση. Δεν θα το λυπόμουν! IMO, θα έπρεπε να το λυπούνται περισσότερο οι κοντράκιδες παρά οι εκδρομείς!

    Εδίτ: Επίσης πρέπει να βρω μεγαλύτερο ντεπόζιτο! Δεν γίνεται να ζω με το άγχος
    Τελευταία τροποποίηση από bleach; 22/06/2015 στις 14:11.

  9. #54
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Aυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι με τα ογκωδη μηχανακια τετοιου στυλ, απο τη στιγμη που δεν θα τα χωσεις και σε μονοπατακια και κλειστα κομματια (οποτε θα σου βγαλουν το λαδι σιγουρα), ειναι να το αφηνεις "ελευθερο" οσο γινεται να βρισκει τη γραμμη του και καταπινει ευκολα μονο του τις ανωμαλιες.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #55
    oldog Το avatar του/της bleach
    Εγγραφή
    23/01/2014
    Μηνύματα
    125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι με τα ογκωδη μηχανακια τετοιου στυλ, απο τη στιγμη που δεν θα τα χωσεις και σε μονοπατακια και κλειστα κομματια (οποτε θα σου βγαλουν το λαδι σιγουρα), ειναι να το αφηνεις "ελευθερο" οσο γινεται να βρισκει τη γραμμη του και καταπινει ευκολα μονο του τις ανωμαλιες.
    Ναι ίσως να είναι κι έτσι... Αρκεί να μην αρχίσει να πλαγιάζει γιατί μετά δεν μαζεύεται με τίποτα!

    Μήπως τελικά η λύση στο "πρόβλημά" μου είναι το 690 ρε παιδιά; Και πορτοκαλί και μονοκύλινδρο

  11. #56
    Και καλά να πέσεις με το XR λες δεν γ@μιέται.
    Αν πέσεις με το "περιπέτεια" πόσο κλάμα θα ρίξεις με το κοστούμι;

  12. #57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Αν πέσεις με το "περιπέτεια" πόσο κλάμα θα ρίξεις με το κοστούμι;
    Αν έχει κάγκελα θα είναι johnsons & johnsons, οχι πια δάκρυα :P Το δικό μου για να καταλάβεις οι φίλοι μου το είχαν βαφτίσει bulletproof ;D
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bleach Προβολή μηνύματος
    Ναι ίσως να είναι κι έτσι... Αρκεί να μην αρχίσει να πλαγιάζει γιατί μετά δεν μαζεύεται με τίποτα!

    Μήπως τελικά η λύση στο "πρόβλημά" μου είναι το 690 ρε παιδιά; Και πορτοκαλί και μονοκύλινδρο

    Ειχα το 950S ενα φεγγαρι, πραγματικα περναει απο παντου με ανεση και ασφαλεια.
    Βεβαια αν αρχισει και σου γερνει, κλαφτα Χαραλαμπε, εκτος και αν εχεις ποδια ρινοκερου και το κρατησεις...
    Θα σου προτεινα το 690, το εντουρο γιατι ειναι σαφως ελαφρυτερο, δυνατο και σε περιπτωση πεσιματος
    δεν θα δωρησεις ενα απο τα νεφρα σου για να αγορασεις-επισκευασεις το θηριο.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  14. #59
    Αργούτσικο Μέλος Το avatar του/της chillipf
    Εγγραφή
    18/03/2008
    Μηνύματα
    373
    Όλα θέμα έρωτα είναι.

    ΄Αμμαν κι έχει ερωτευθεί ο νέος την περιπέτεια, πρέπει να τη ζήσει λέμε!
    PFC

  15. #60
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Black Mamba Προβολή μηνύματος
    Ειχα το 950S ενα φεγγαρι, πραγματικα περναει απο παντου με ανεση και ασφαλεια.
    Βεβαια αν αρχισει και σου γερνει, κλαφτα Χαραλαμπε, εκτος και αν εχεις ποδια ρινοκερου και το κρατησεις...
    Θα σου προτεινα το 690, το εντουρο γιατι ειναι σαφως ελαφρυτερο, δυνατο και σε περιπτωση πεσιματος
    δεν θα δωρησεις ενα απο τα νεφρα σου για να αγορασεις-επισκευασεις το θηριο.
    Ναι, αλλά το 690 δεν έχει μεγάλη διαφορά από το XR στην άσφαλτο και το ταξίδι.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Το δίλλημα - KTM Adventure 950 ή BMW F800GS
    από Akiman στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2014, 15:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF