Σε αλλο συνεργείο μου είπαν ειναι λάθος η ρύθμιση αλλα δεν φταίει το tps
Σε αλλο συνεργείο μου είπαν ειναι λάθος η ρύθμιση αλλα δεν φταίει το tps
ξερει καποιος πως μπορω να ρυθμιζω το ριλαντι μαμισιο
Το ρελαντι είναι απλά οι στροφές που λειτουργεί ο κινητήρας οταν εσυ δεν πατασ καθολου γκάζι,πρέπει να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές χωρίς να σβίνει.
Εσυ αν πρέπει να ρυθμήσεις κάτι για το πρόβλημα σου αυτό είναι το μίγμα και οχι το ρελαντυ.
Το μιγμα δέν ξέρω πός ακριβός το ρυθμήζεις αλλά αυτό είναι δουλεια συνεργείου και μάλιστα εξουοδοτιμένου.
Αν έχεις όρεξη διάβασε αυτό εδώ λέει πώς ρυθμήζεται αλλά δέν στο προτείνω, http://www.mybike.gr/topic/9252-yama...C%CE%BF%CF%8D/
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Χμχ δύσκολο για εμενα εχθές που πίραζα το ρελαντί η ρύθμιση απο το tps άλλαζε απο 13 σε 14 15 κτλ αλλα άλλαζε μονο να κλειστό γκάζι οταν άνοιγα το γκάζι παρέμενε στο 98 και τα 2 τα συνεργεία μου είπαν οτι ειναι λάθος οι αριθμοί!!!! Στο forum της Yamaha καπου διάβασα οτι μπορει να ειναι οι τσιμούχες εισαγωγής !!!!!!
Ένα πρόβλημα ήταν εισαγωγή κεφαλής την αλλαξα εγινε καθαρισμός injection ρύθμιση βαλβίδων - tps αλλα το πρόβλημα παραμένει !!! Υπαρχει περίπτωση να πρεπει να μπει στον εγκέφαλο ώστε να σβήσει η βλάβη απο την μνήμη της μηχανής ?
Τελευταία τροποποίηση από duffyfx; 25/06/2015 στις 12:53.
Εφοσον το πρόβλημα παραμένει γιατί λές το πρόβλημα ήταν εισαγωγη κεφαλής?και τι ακριβός είχε η εισαγωγή επαφής?και το ποιο βασικό πόσα πληρωσες??
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Δέν νομίζω να ηταν το πρόβλημα στην εισαγογη κεφαλής αλλά άμα οι μαστοροι σου αλλάξαν την κεφαλή και το πρόβλημα παρέμενε τι περιμενες να σου πούν?φιλε σου αλλάξαμε κεφαλή πλήροσε μας αλλά δέν ηταν εκει το πρόβλημα?Εγώ στη θέση σου εκτός απο το χέσιμο που θα τους είχα ρίξει θα τους έλεγα οτι δέν πλήρωνω αφου δέν φτι'αξαν το πρόβλημα μου και να ξαναβάλουν πάνω την παλιά κεφαλή γιατί δεν προκειτε να τους πληρόσω.
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Το κολάρο ειχε ραγίσματα !!! Και ηθελε αλλαγή 60€ εργασία και 19 το κολαρο
Το πήγα πίσω να το κοιτάξουν παλι
Μ@λ@κιες στον εγκέφαλο απο τα μαστόρια σου.....60 ευρό εργατικά για να αλλάξουν το κολάρο?????????????????????
Οκ έστο αφου το πρόβλημα δέν λύθηκε δέν ηταν εκεί,και το δικό μου κολάρο παίζει να έχει ραγίσματα με τοσους κραδασμούς αλλά δέν κάνει πρόβλημα στο μοτερ.
Ειναι όπος τον οδοντίατρο πάς για ένα σφράγισμα και καταλήγεις με 3 σφραγίσματα 1 εξαγωγή καθαρισμό εμφυτευση δωντιου κτλ κτλ κτλ.
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Έκανε και αλλα ρύθμιση βαλβίδων καθαρισμός injection τα ηλεκτρικά του ειναι οκ απο τι μου ειπε το θέμα ειναι οτι εχω ξενέρωση !!! Ξερεις αν πρεπει να μηδενηστει η βλάβη απο τον εγκέφαλο της μηχανής ;
Αυτό δέν το γνωρίζω, αλλά αφου ρωτας φαντάζομαι οτι ούτε αυτοί δέν το ξέρουν οπότε τι είδους μαστοροι ειναι αυτοί?
Πήγαινε σε άλους..
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Το πήγα σε συνεργείο της Yamaha και δεν μπόρεσε να βρει βλάβη !!!! Το πήγα σε δικό μου μάστορα που δούλευε Ιταλία στην Ducati
Το ευτιξες τελικά το εργαλείο?
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Οχι το εχω στο συνεργείο ακομα να βρουν την βλάβη !!! Μπορείς να μου πεις αν ξερεις η ρύθμιση απο το co1 πια ειναι η τιμή της ?