Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
πςςςς αυτα να δουν οσοι λενε πολλα χιλιομετρα τα 30.000+ σε μηχανακια![]()
Ιστορίες σαν αυτή αποδεικνύουν ότι τα μοτέρ γενικώς αρέσκονται στην συνεχή λειτουργία και ότι η πόλη απλά τα σκοτώνει. Παρόμοια ιστορία ανέβασε και ο roadspirit με ένα F800, που σε "Ελληνικές συνθήκες" θα είχε διαλυθεί...
Σημειοτεον, οτι στο θρεντ του ταξιδιου εγραφε πως αλλαζε λαδια καθε 10-15κ κμ και στο ενδιαμεσο συμπληρωνε ελαχιστα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Orange days τότε στο λουτράκι, τα είχα πάρει back 2 back. Άγνωστο το τι είχαν κάνει.
Η αίσθηση από αναρτήσεις και θέση οδήγησης ήταν πολύ ωραία και στα δύο 990, αλλά το μοτέρ μου φάνηκε λίγο, τι να πω. Βλαμμένος 4κύλινδρος, μην δίνεις σημασία.
Το SMT το αγάπησα εκείνη την ημέρα πάντως, χαλαρά το ψώνιζα αλλά τα λεφτά δεν τα είχα και εξακολουθώ να μην τα έχω. Η λειτουργία του μοτέρ με ξενέρωσε στο ADV, αν δεν είχες περάσει το μισό στροφόμετρο είχε σκορτσάρισμα και αστείο τράβηγμα για 1000άρι. Και μπορεί να έχεις δίκιο και κάτι να μην δούλευε σωστά.
Με δεδομένες τις διαδρομές που κάνω συνήθως που σπάνια έχουν "κέντρο αθήνας" είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα διαλυόταν κιόλας.
και μενα μ αρεσουν τα 4κυλινδρα, το αλλο μου διτροχο ειναι χαγιαμπουσα, αλλα το 950 απο την στιγμη που εμαθα να ρυθμιζω τα καρμπυρατερ το εχω γραναζωσει οσο μακρυ γινεται για να το ηρεμησω κι αυτο με στοκ εξατμισεις και φιλτρο. Τα πρωτα 990 ειχαν πολυ συντηρητικες χαρτογραφησεις για να μερωσουν, τα επομενα (09+) ηταν σαφως καλλιτερα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου