Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: After 200,000 km of abusing a 990

  1. #1
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #2
    πςςςς αυτα να δουν οσοι λενε πολλα χιλιομετρα τα 30.000+ σε μηχανακια

  3. #3
    Ιστορίες σαν αυτή αποδεικνύουν ότι τα μοτέρ γενικώς αρέσκονται στην συνεχή λειτουργία και ότι η πόλη απλά τα σκοτώνει. Παρόμοια ιστορία ανέβασε και ο roadspirit με ένα F800, που σε "Ελληνικές συνθήκες" θα είχε διαλυθεί...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ιστορίες σαν αυτή αποδεικνύουν ότι τα μοτέρ γενικώς αρέσκονται στην συνεχή λειτουργία και ότι η πόλη απλά τα σκοτώνει. Παρόμοια ιστορία ανέβασε και ο roadspirit με ένα F800, που σε "Ελληνικές συνθήκες" θα είχε διαλυθεί...
    εκτος αν εχεις γιαπωνεζικο που εστω και στην πολη ψοφαει αργοτερα
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ιστορίες σαν αυτή αποδεικνύουν ότι τα μοτέρ γενικώς αρέσκονται στην συνεχή λειτουργία και ότι η πόλη απλά τα σκοτώνει. Παρόμοια ιστορία ανέβασε και ο roadspirit με ένα F800, που σε "Ελληνικές συνθήκες" θα είχε διαλυθεί...
    Εγω παλι που ειμαι LC8-ακιας, στην ιστορια αυτη βλεπω οτι το μηχανακι γ@μαει
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σημειοτεον, οτι στο θρεντ του ταξιδιου εγραφε πως αλλαζε λαδια καθε 10-15κ κμ και στο ενδιαμεσο συμπληρωνε ελαχιστα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εγω παλι που ειμαι LC8-ακιας, στην ιστορια αυτη βλεπω οτι το μηχανακι γ@μαει
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ δεν θα διαφωνήσω πολύ (αν και θα ξαναματαπώ ότι το μοτέρ στο 990ADV δεν μου άρεσε καθόλου, στο 990SMT ήταν σαν να οδηγώ κάτι εντελώς διαφορετικό με απίθανα πιο στρωτο δούλεμα και ροπή χαμηλά) εξαιρώντας την έλλειψη "νεύρου" ωραίο είναι.

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ δεν θα διαφωνήσω πολύ (αν και θα ξαναματαπώ ότι το μοτέρ στο 990ADV δεν μου άρεσε καθόλου, στο 990SMT ήταν σαν να οδηγώ κάτι εντελώς διαφορετικό με απίθανα πιο στρωτο δούλεμα και ροπή χαμηλά) εξαιρώντας την έλλειψη "νεύρου" ωραίο είναι.
    Αν οδηγησες 990 και αισθανθηκες ελλειψη νευρου, η το μηχανακι σου εχει κομπρεσσορα η το 990 ηταν ρυθμισμενο οπως ναναι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν οδηγησες 990 και αισθανθηκες ελλειψη νευρου, η το μηχανακι σου εχει κομπρεσσορα η το 990 ηταν ρυθμισμενο οπως ναναι.
    Orange days τότε στο λουτράκι, τα είχα πάρει back 2 back. Άγνωστο το τι είχαν κάνει.
    Η αίσθηση από αναρτήσεις και θέση οδήγησης ήταν πολύ ωραία και στα δύο 990, αλλά το μοτέρ μου φάνηκε λίγο, τι να πω. Βλαμμένος 4κύλινδρος, μην δίνεις σημασία.
    Το SMT το αγάπησα εκείνη την ημέρα πάντως, χαλαρά το ψώνιζα αλλά τα λεφτά δεν τα είχα και εξακολουθώ να μην τα έχω. Η λειτουργία του μοτέρ με ξενέρωσε στο ADV, αν δεν είχες περάσει το μισό στροφόμετρο είχε σκορτσάρισμα και αστείο τράβηγμα για 1000άρι. Και μπορεί να έχεις δίκιο και κάτι να μην δούλευε σωστά.

    Με δεδομένες τις διαδρομές που κάνω συνήθως που σπάνια έχουν "κέντρο αθήνας" είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα διαλυόταν κιόλας.

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    και μενα μ αρεσουν τα 4κυλινδρα, το αλλο μου διτροχο ειναι χαγιαμπουσα, αλλα το 950 απο την στιγμη που εμαθα να ρυθμιζω τα καρμπυρατερ το εχω γραναζωσει οσο μακρυ γινεται για να το ηρεμησω κι αυτο με στοκ εξατμισεις και φιλτρο. Τα πρωτα 990 ειχαν πολυ συντηρητικες χαρτογραφησεις για να μερωσουν, τα επομενα (09+) ηταν σαφως καλλιτερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Τέτοια να βλέπω....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σημειοτεον, οτι στο θρεντ του ταξιδιου εγραφε πως αλλαζε λαδια καθε 10-15κ κμ και στο ενδιαμεσο συμπληρωνε ελαχιστα.
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    εντυπωσιακό! να έχω ελπίδες και για το 1000άρι rotax μου;

  13. #13
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ δεν θα διαφωνήσω πολύ (αν και θα ξαναματαπώ ότι το μοτέρ στο 990ADV δεν μου άρεσε καθόλου, στο 990SMT ήταν σαν να οδηγώ κάτι εντελώς διαφορετικό με απίθανα πιο στρωτο δούλεμα και ροπή χαμηλά) εξαιρώντας την έλλειψη "νεύρου" ωραίο είναι.
    Πρεπει να ησουν ο μοναδικος εκεινη την μερα που δεν σηκωσες το 990 που ηταν ορθιο απλα μονο με γκαζι...!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    εντυπωσιακό! να έχω ελπίδες και για το 1000άρι rotax μου;
    Ρε φίλαι εσένα είναι Ιταλικό, Fiat, Alfa Romeo, πως το λένε...?
    Ότι και να κάνεις θα σκορπίσει...
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ιστορίες σαν αυτή αποδεικνύουν ότι τα μοτέρ γενικώς αρέσκονται στην συνεχή λειτουργία και ότι η πόλη απλά τα σκοτώνει. Παρόμοια ιστορία ανέβασε και ο roadspirit με ένα F800, που σε "Ελληνικές συνθήκες" θα είχε διαλυθεί...
    η μεγαλύτερη φθορά κατά την εκκίνηση και όταν είναι κρύα τα μοτέρ..!!!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    εντυπωσιακό! να έχω ελπίδες και για το 1000άρι rotax μου;
    αθάνατος rotax......!!!!!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    Ρε φίλαι εσένα είναι Ιταλικό, Fiat, Alfa Romeo, πως το λένε...?
    Ότι και να κάνεις θα σκορπίσει...
    αυστριακό ρε φίλε...!!!!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ktm 990 adventure - 15.000 km service
    από trelf στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2012, 16:45
  2. 299 000 km me Africa
    από Aikidimi στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2009, 19:24
  3. Απαντήσεις: 83
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2008, 17:45
  4. Versys 3.000 Km +
    από lamogio στο forum Kawasaki Versys
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2007, 11:37
  5. SERVICE Κάθε 15.000 Km
    από manamanam στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2007, 11:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF