Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 185

Θέμα: A8eos

  1. #136
    marios8
    θα’θελα να πιστέψεις ότι και εμείς που θέλουμε να πιστεύουμε σε κάτι, δεν θέλουμε και δεν υποστηρίζουμε της παρωπίδες. Ακούμε, προβληματιζόμαστε, και χρησιμοποιούμε της δικές μας δυνάμεις.
    Να σου θυμίσω επίσης, ότι η θρησκοληψία ήταν σε άνθιση και την εποχή του Περικλή. Στην άνθηση του πέμπτου ΠΧ αιώνα.


    Η παράθεση απόψεων είναι πάντα εποικοδομητική. Ακόμα και διαφωνώντας με κάτι, κερδίζουμε. Μαθαίνουμε να υπομένουμε τους άλλους, τους διαφορετικούς. Αυτούς που μας θεωρούν λάθος. Ψάχνοντας να βρούμε απαντήσεις αυξάνουμε της γνώσης μας. Μαθαίνουμε ακόμα και το ίδιο τον εαυτό μας
    Πιστεύω στη συζήτηση, και θα τα ξανά πούμε με άλλα κέφια.

  2. #137
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    [B.
    Να σου θυμίσω επίσης, ότι η θρησκοληψία ήταν σε άνθιση και την εποχή του Περικλή. Στην άνθηση του πέμπτου ΠΧ αιώνα.
    [/B]
    Ειπα οτι δεν θα ξανα απαντησω αλλα μετα απο αυτο δεν αντεξα. Ρε σεις οι Ελληνες ειχαν φτασει σε τετοια επιπεδα σοφιας που ειχαν και ναο στον αγνωστο Θεο. Αν μπορεις να συλαβεις την σκεψη θα καταλαβεις οτι μονο θρησκοληπτοι δεν ηταν.

    Οι θρησκεια των Ελληνων ηταν ετη φωτος μπροστα απο την θρησκεια των Εβραιων μην το ψαχνεις (μαλλον ψαχτω)
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  3. #138
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    tai
    les tis xiroteres malakies panta
    ise varetos re file protimo na se pirovoliso para na milao mazi sou
    ke otan 8elo tin gnomi sou 8a ksero ti 8a eleges...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    frouri kofte tou to kefali ke parte ton gia vasanistiria...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  4. #139
    Έχει πάντα πλάκα να βλέπεις χριστιανό να υπερασπίζεται τη θρησκεία του.

    Λέει τα πλέον παλαβά πράγματα, ερμηνεύει γεγονότα αλλά και τις "γραφές" όπως τον βολεύει, επιλέγει ό,τι τον συμφέρει και απο την πραγματικότητα και από τα γραπτά του χριστιανισμού μήπως και καταφέρει να τα ταιριάξει και, εν τέλει, διαστρέφει αυτό που ονομάζουμε "κοινή λογική". Κάνει τα πάντα αρκεί να μην κάνει ούτε χιλιοστό πίσω στο κόλλημα με την ύπαρξη θεού.

    Δεν μπορεί να δει πως όλα ισορροπούν και βγάζουν νόημα δίχως αντιφάσεις, αρκεί κανείς να συνειδητοποιήσει πως ο "θεός" αποτελεί δημιούργημα του ανθρώπου, και όχι το αντίστροφο.

  5. #140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Ειπα οτι δεν θα ξανα απαντησω αλλα μετα απο αυτο δεν αντεξα. Ρε σεις οι Ελληνες ειχαν φτασει σε τετοια επιπεδα σοφιας που ειχαν και ναο στον αγνωστο Θεο. Αν μπορεις να συλαβεις την σκεψη θα καταλαβεις οτι μονο θρησκοληπτοι δεν ηταν.

    Οι θρησκεια των Ελληνων ηταν ετη φωτος μπροστα απο την θρησκεια των Εβραιων μην το ψαχνεις (μαλλον ψαχτω)
    Αυτο με τον "Αγνωστο Θεο" με προβληματιζει.
    Η Αποψη του Παυλου οτι απευθηνεται στον ενα και μοναδικο Θεο,που "αισθανθηκαν" οι ελληνες ,ειναι τουλαχιστον γελοια,Γιατι οι Ελληνες δεν παραδεχονταν ενα υπερτατο ον,ή μια υπερτατη αρχη .Αντιθετα πιστευαν οτι οι Θεοι γεννηθικαν κι αυτοι μεσα στον κοσμο οπως οι ανθρωποι.Και δεν ελενχουν τη φυση.Αντιθετα με τον θεο των Χριστιανων.

    Το πιθανο ειναι να αφορα την αγνωστη δηναμικη του Θεου γενικα.Πραγμα που μου φαινεται θρυσκολυπτο.

    Μονο την εποχη της ηθικης και κοινωνικης παρακμης,δηλαδη στο ψυχοραγισμα του Ελληνικου πνευματος θα μπορουσε μια τετοια θρυσκεια να κανει παιχνιδι.Οπως και εγινε.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  6. #141
    Παρ ολα αυτα ολοι μεγαλωμενοι σ'αυτην την "χριστιανικη" κοινωνια ,επικαλουμαστε τον θεο ποτε ποτε,
    Οπως :
    "Θεε μου, τι μ....νι ειναι τουτο!!!!!!!!!!!!"
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  7. #142
    o kathenas exei tis apopseis tou oi OPOIES PREPEI NA GINONDE SEVASTES APO OLOUS...
    (o afro apo emena toulaxiston ejerite giti vgazei gelio kai elpizw na min parejigite poli o tai)

    i aporia pou exw pros tou pistous xristianous einai to pws einai toso sigouroi oti iparxei theos kai malista oti einai kai skeutete (an skeutete) opws lene oi grafes...

    ok to megalio kai i armonia tou komsou twn pragmatwn kai tou sibados se kathilwnei alla pws apodikneiei oti iparxei enas dimiourgos? giati na min iparxoun 3 or 20?
    edw gia na ftiaxtei mia metria mixani thes kamia 50aria sxistomatides toulaxiston...

    alla as to pame kai para pera...

    jeroume oti iparxei theos jeroume ti prepei na kanoume gia na mas sibathisei jeroume apithanes (kai fadastikes) leptomeries gia to pws egine o kosmos, pws giname emeis (apo tin arxi tou kosmou) akoma kai to pou pame kai pws eimaste otan pethenoume.. jeroume akoma kai gia to ti tha ginei sto melon me anatrixiastikes leptomeries (2ara parousia ktlp)

    alla den borite na apadisete giati sas eftiaje kai giati autos kanei to kalo...

    kai tha mou apadisete oti pws ena vaktirio na jerei ti theloume emeis apo auto
    alla ilikrina den tha gelagate me ta vaktiria an mathenate oti sas latrevoune kai sas dojazoune san theo...
    poso malon an sas legane oti akolouthoune tis didaxes sas pou emfanistikan panw se vouna kai mesa apo thamnous or oti tous perasate mesa apo tin erimo rixnodas tous mana?


    me alla logia pws den amfivalete gia tin iparji tou?
    apo pou adlite tin sigouria sas?
    apo keimena pou graftikan apo allous "fwtismenous" anthrwpous?
    kai oi ipolipoi pou autoapokalestikan fwtismenoi giati den eginan apodextoi? mipos epidei den eixan ta kone kai den teriaze i istoria tous me to ipolipo sinothileuma twn fwtismenwn alathanstwn?

  8. #143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Ειπα οτι δεν θα ξανα απαντησω αλλα μετα απο αυτο δεν αντεξα. Ρε σεις οι Ελληνες ειχαν φτασει σε τετοια επιπεδα σοφιας που ειχαν και ναο στον αγνωστο Θεο. Αν μπορεις να συλαβεις την σκεψη θα καταλαβεις οτι μονο θρησκοληπτοι δεν ηταν.

    Οι θρησκεια των Ελληνων ηταν ετη φωτος μπροστα απο την θρησκεια των Εβραιων μην το ψαχνεις (μαλλον ψαχτω)
    το έψαξα και σου παραθέτω την απάντιση.
    Παρ’ όλο που είναι άγνωστο στους περισσότερους, τον 5ο αι. π.Χ. ψηφίστηκε (Ψήφισμα του μάντη Διοπείθη) από τους Παγανιστές νόμος στην Αρχαία Αθήνα κατά εκείνων (=φιλοσόφων) που «δεν πίστευαν στα θεία και διέδιδαν θεωρίες για τα ουράνια φαινόμενα» (Πλουτάρχου Περικλής, 32) με ποινές την εξορία, το θάνατο και το κάψιμο των συγγραμμάτων (Nauk, Fragm. Trag. Gracc. 2η έκδοση, σελ. 771). Βάσει αυτού του νόμου (κι όχι αυθαίρετα ή παράνομα) καταδικάστηκαν οι παραπάνω φιλόσοφοι και ο Σωκράτης.
    Για την εξαφάνιση του έργου του Δημόκριτου αναφέρεται από αρχαίους συγγραφείς ότι πρωτοστατούσε ο ίδιος ο Πλάτωνας. Συγκέντρωσε τα βιβλία του Δημόκριτου και θέλησε να τα κάψει. "Μα ο Αμύλκας και ο Κλεινίας, δύο Πυθαγόρειοι, το εμπόδιζαν, λέγοντάς του ότι δεν έχει τίποτα να ωφεληθεί επειδή πολλοί τώρα πια έχουν στα χέρια τους βιβλία του Δημόκριτου." (Διογένης Λαέρτιος ΙΧ 40).
    -Ο Πρόκλος ήθελε να αποσύρει από την κυκλοφορία όλα τα βιβλία εκτός από τα Τίμαιος και Χαλδαϊκά Λόγια, ώστε να εμποδίσει να βλάψουν τους ανεκπαίδευτους. (Μαρίνος, Βίος Πρόκλου, 38)
    -«Όταν βρήκε (ο Αλέξανδρος) τις Κύριες Δόξες του Επίκουρου, που (...) περιέχει συνοπτικά τα βασικά σημεία της φιλοσοφίας του, το πήγε στο κέντρο της αγοράς και το έκαψε πάνω σε ξύλα συκιάς καίγοντας έτσι δήθεν και τον ίδιο. Μετά έριξε τη στάχτη στη θάλασσα λέγοντας μάλιστα το χρησμό: ξορκίζω τις αντιλήψεις του τυφλού γέροντα πυρπολώντας τες» (Λουκιανού, Αλέξανδρος ή ψευδομάντης, 47 ). «Εξαιτίας της δήλωσης του Πρωταγόρα στο βιβλίο του ΄΄Περί θεών΄΄ ότι δεν ξέρει αν υπάρχουν θεοί, οι Αθηναίοι τον έδιωξαν από την πόλη και ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ στην Αγορά, αφού πρώτα έβγαλαν κήρυκα και ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΕΝΑ-ΕΝΑ από όσους είχαν αντίτυπα». (Το ίδιο λένε και οι: Φιλόστρατος, Βίοι Σοφιστών, I 10, 3. Ησύχιος, Ονοματολόγος. Σέξτος Εμπειρικος, Προς μαθηματικούς, IX 55)
    Απόσπασμα του Διογένη Λαέρτη «Φιλοσόφων βίοι, IX 52:
    «Εξαιτίας της δήλωσης του Πρωταγόρα στο βιβλίο του Περί θεών ότι δεν ξέρει αν υπάρχουν θεοί, οι Αθηναίοι τον έδιωξαν από την πόλη και ΕΚΑΨΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ στην Αγορά, αφού πρώτα έβγαλαν κήρυκα και ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΕΝΑ-ΕΝΑ από όσους είχαν αντίτυπα». (Το ίδιο λένε και οι: Φιλόστρατος, Βίοι Σοφιστών, I 10, 3. Ησύχιος, Ονοματολόγος. Σέξτος Εμπειρικος, Προς μαθηματικούς, IX 55)

  9. #144
    Επίσης: «Ο Αναξαγόρας μηνύθηκε για ασέβεια επειδή διακήρυσσε ότι ο ήλιος είναι μια διάπυρη μεταλλική μάζα, και καταδικάστηκε σε πρόστιμο 35 ταλάντων και εξορία. Κατά άλλους καταδικάστηκε ερήμην σε θάνατο» ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΛΑΕΡΤΙΟΣ II, 7
    «Ο Πρόδικος ο Κείος, φιλόσοφος και σοφιστής, σύγχρονος του Δημοκρίτου, μαθητής του Πρωταγόρα, πέθανε στην Αθήνα, αφού του έδωσαν να πιεί κώνειο, με το αιτιολογικό ότι διέφθειρε τους νέους.» ΣΟΥΔΑ
    Επίσης: Ο Θεόδωρος ο Κυρηναίος, ο επονομαζόμενος Άθεος, που έζησε στο α΄ μισό του 3ου π.Χ. αι. κατά τον Διογένη Λαέρτη (2, 101-102) αφού εξορίστηκε για τη διδασκαλία του από την Αθήνα, κατέφυγε στην αυλή του Πτολεμαίου, και έπειτα στην Κυρήνη, όπου επίσης εξορίστηκε, για να καταφύγει ξανά στην Ελλάδα.
    Ο Διαγόρας ο Μήλιος εξορίστηκε από τους Αθηναίους επειδή έλεγε πως οι θεότητες του Ολύμπου είναι ανύπαρκτες και επειδή διακωμωδούσε τα απόκρυφα των μυστηρίων, και τον καταδίκασαν σε θάνατο, επικηρύσσοντας το κεφάλι του με ανταμοιβή ένα τάλαντο. (Λυσίας 6.17, Σούδα)
    Ο Στίλπων ο Μεγαρεύς δικάστηκε και καταδικάστηκε για ασέβεια προς τα μνημεία των θεών, και η ποινή ήταν εξορία.
    Επίσης κατηγορήθηκαν (δικάστηκαν) επί ασέβεια προς τον Παγανισμό οι Ασπασία και Ευριπίδης (από τον Κλέωνα).

    Αυτά τα ενδεικτικά παραδείγματα, πιστεύω ότι αρκούν (προς το παρόν), για να δείξουν τον Παγανιστικό σκοταδισμό, και τις ψευδολογίες όσων προσπαθούν να μας πείσουν ότι στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε "φως" και "ελευθερία".


    Μεσαιωνικό σκοτάδι υπήρχε!

  10. #145
    Πλάτωνος, «Νόμοι», X 907 e
    «Άν όμως κάποιος ασεβής θα δείξει ανυπακοή στους νόμους, θα εφαρμόζεται ο εξής νόμος σχετικά με την ασέβεια: όποιος αντιληφθεί λόγια ή πράξεις ασεβείς, πρέπει να αντιδράσει αμέσως καταγγέλλοντας στους άρχοντες τον ένοχο, οι οποίοι θα τον οδηγήσουν στο αρμόδιο για τέτοιες υποθέσεις δικαστήριο. Αν ο άρχοντας που θα πληροφορηθεί το γεγονός δεν εκτελέσει το καθήκον του, θα διώκεται ο ίδιος για ασέβεια από οποιονδήποτε πολίτη, που θέλει να υπερασπιστεί τους νόμους.
    Αν κάποιος καταδικαστεί, το δικαστήριο θα ορίσει διαφορετική ποινή για κάθε αδίκημα, επιβάλλοντας φυλάκιση για όλες τις περιπτώσεις. Από τις τρεις φυλακές της πόλης (...) η δεύτερη [θα βρίσκεται] στο μέρος όπου συγκεντρώνεται το Νυκτερινό Συμβούλιο, θα ονομάζεται Σωφρονιστήριο. Η τρίτη, (..) σε μέρος όσο το δυνατό πιο μοναχικό και άγριο, θα έχει όνομα που θα δείχνει ότι σκοπός της είναι η τιμωρία.
    Όπως περιγράψαμε ήδη, υπάρχουν τρεις περιπτώσεις ασέβειας από τις οποίες η καθεμιά δικαιρείται σε δύο. Κατά συνέπεια έχουμε έξι κατηγορίες αδικημάτων κατά των θεών, των οποίων η τιμωρία πρέπει να ποικίλλει σε είδος και βαθμό. (...) [908 e] Αυτό το είδος αθέων διαιρείται σε πολλές κατηγορίες αλλά η νομοθεσία αξίζει να ασχοληθεί μόνο με τις δύο που αναφέραμε. Η μια πρέπει να τιμωρείται με θάνατο όχι μόνο μια ή δυο φορές, αλλά πολύ περισσότερες, ενώ στην άλλη χρειάζονται συμβουλές και φυλάκιση. (...)
    Ο δικαστής πρέπει να κλείσει στο Σωφρονιστήριο για πέντε χρόνια τουλάχιστον, σύμφωνα με το νόμο, όσους έπεσαν θύματα της ανοησίας τους χωρίς να έχουν κακό χαρακτήρα ή διάθεση. Στο διάστημα αυτό δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή μαζί τους κανένας πολίτης εκτός απ’ τα μέλη του Νυκτερινού Συμβουλίου, που θα τους επισκέπτονται και θα τους συμβουλεύουν πώς θα μπορέσουν να σώσουν την ψυχή τους.
    Όταν τελειώσει ο χρόνος της ποινής τους θα βγαίνουν απ’ τη φυλακή και όποιοι δείχνουν ότι συνετίστηκαν θα ζουν μαζί με τους άλλους πολίτες. Αν όμως εξακολουθούν να είναι αμετανόητοι, η ποινή θα είναι θάνατος για όσους καταδικαστούν ξανά για το ίδιο αδίκημα. (....) [ 909 d ]
    Ο νόμος, ίδιος για όλους, θα είναι ο εξής: κανείς δεν επιτρέπεται να έχει ιδιωτικά ιερά στο σπίτι του. (......) [ 910 c ] αν αποδειχθεί ότι κάποιος, άνδρας ή γυναίκα, εκτελεί λατρεία σε άλλα ιερά εκτός απ’ τα δημόσια, έστω κι αν δεν έχει διαπράξει κανένα μεγάλο ανόσιο έργο, αυτός που θα τον αντιληφθεί πρέπει να τον καταγγείλει στους νομοφύλακες, οι οποίοι θα τον διατάξουν να μεταφέρει τα ιδιωτικά ιερά στους δημόσιους ναούς. (...) Αν όμως αποδειχτεί ένοχος όχι για κάποια παιδιάστικη ιδιοτροπία αλλά για σοβαρή παρεκτροπή ενηλίκου ατόμου, που ιδρύει ιδιωτικά ιερά ή θυσιάζει μέσα σε δημόσιους ναούς σε θεούς, που δεν ανήκουν στους αναγνωρισμένους από την πόλη, θα τιμωρείται με θάνατο για ασέβεια.(...)» ]
    Θαυμάστε αρχαιοελληνική ελευθερία! Θαυμάστε ανοχή πίστεως! Θαυμάστε σωφρονιστικό σύστημα! Θαυμάστε ευρύτητα πνεύματος! Θαυμάστε ανεξιθρησκεία! Θαυμάστε ποια κοινωνία θαυμάζουν οι σύγχρονοι νεοπαγανιστές και τα αναγεννησιακά θύματα! Θαυμάστε ποια κοινωνία εκθειάζουν ακόμα και σύγχρονοι άθεοι! Αν ζούσαν τότε, θα είχαν υποστεί προ πολλού τις ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ συνέπειες τής αθεϊας τους!
    Χαφιεδισμός... σωτηρία της ψυχής... Νυχτερινό Συμβούλιο... όλα τα καλά...
    Ζήτω ο ειδωλολατρικός Μεσαίωνας!

  11. #146
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    Έχει πάντα πλάκα να βλέπεις χριστιανό να υπερασπίζεται τη θρησκεία του.

    Κάνει τα πάντα αρκεί να μην κάνει ούτε χιλιοστό πίσω στο κόλλημα με την ύπαρξη θεού.
    Εν αντίθεση με σένα, που με ότι μ@λακία σου τσαμπουνάω, βάζεις το μυαλό σου να προβληματιστεί μήπως και έχεις λάθος κάπου. Έτσι?

  12. #147
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Μολις ΑΛΛΑΞΑ !!! :wacko:

    Απο 'δω και περα θα δηλωνω ...

    Χριστιανος Ορθοδοξος Καθολικως Διαμαρτυρομενος!



    :rotflmao: :rotflmao:



    Εσυ συνεχιζε Χρηστο ακαθεκτος!

    Εχω λυθει στο γελιο λεμε ...

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  13. #148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    Εν αντίθεση με σένα, που με ότι μ@λακία σου τσαμπουνάω, βάζεις το μυαλό σου να προβληματιστεί μήπως και έχεις λάθος κάπου. Έτσι?
    Με τι να προβληματιστώ εν Χριστώ αδελφέ μου, με το ότι "η βάπτιση σε βρεφική ηλικία είναι η σωτηρία που θα πάρεις όταν μεγαλώσεις";;

    Ή με το "η Γένεση περιγράφει την δημιουργία του σύμπαντος όπως ακριβώς την περιγράφει και η σύγχρονη επιστήμη";;;

    Δεν προβληματίζομαι, ΓΕΛΑΩ!!

    Όσο για τα όσα με τόσο κόπο βρήκες και μας παρέθεσες για την Αρχαία Ελλάδα: τις εποχές που γίνονταν αυτά, η επιστήμη βρισκόταν σε βρεφική ηλικία. Σήμερα, που η επιστήμη έχει λύσει τόσα και τόσα θέματα που τότε ήταν εντελώς μυστήρια, γιατί συνεχίζει να επικρατεί η ίδια και χειρότερη τύφλα;;

  14. #149
    Tai, όλα αυτά που λές σωστά και γνωστά.

    Απλά ενισχύουν την άποψή μου ότι ΟΛΕΣ οι θρησκείες και οι φανατισμοί/μισαλλοδοξίες/δογματισμοί που συνεπάγονται, είναι οπισθοδρόμηση.

    Διάβασε αυτό και δες πως εννοούν τη σεμνότητα οι εκπρόσωποι του δόγματος στο οποίο πιστεύεις.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...01/2006_170121

    Θα μου πεις πάλι οτι άλλο το παπαδαριό και άλλο η πίστη. Αυτό είναι - δυστυχώς - μια καραμέλα που λένε όλοι οι χριστιανοί όταν έρχονται σε δύσκολη θέση με τα καμώματα των παπάδων. Δυστυχώς αγαπητέ ΔΕΝ είναι άλλο. Είτε σας αρέσει είτε όχι η θρησκεία είναι ΚΑΙ οι παπάδες...

    Τελικά ρε Χρήστο ξέρεις πιο είναι το πρόβλημα; Εσύ - φυσικά - έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις οτι υπάρχει θεός, χριστός κλπ. Και εγώ κάθε δικαίωμα να έχω αντίθετη άποψη (και γι' αυτό μπορούμε και τα συζητάμε και είναι ωραίο να μπορούμε).

    Το θέμα είναι οτι αυτά ΔΕΝ θα έπρεπε να έχουν επίδραση στην καθημερινή μας "κοσμική" ζωή. Όμως στην Ελλάδα (όπως και στο Ιράν...), το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα, θεωρείται λίγο-πολύ μέρος του κράτους και του έθνους. Και αυτό είναι που με ενοχλεί πολύ. Και για μένα που έχω αντίθετη άποψη για τις θρησκείες (όλες) αλλά και για τους οπαδούς άλλων δογμάτων/θρησκειών που δεν έχουν την ίδια αντιμετώπιση...

    Και απαντώντας σε κάτι που είπες πιο πριν, συμφωνώ οτι και η αθεΐα είναι δόγμα... Γι' αυτό και δεν αποκαλώ τον εαυτό μου άθεο, το οποίο προυποθέτει και το "ένθεος".

    Απλά θέτω εαυτόν εκτός λογικής ΟΛΩΝ των θρησκειών.


    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #150
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ....................................
    Θα μου πεις πάλι οτι άλλο το παπαδαριό και άλλο η πίστη. Αυτό είναι - δυστυχώς - μια καραμέλα που λένε όλοι οι χριστιανοί όταν έρχονται σε δύσκολη θέση με τα καμώματα των παπάδων. Δυστυχώς αγαπητέ ΔΕΝ είναι άλλο. Είτε σας αρέσει είτε όχι η θρησκεία είναι ΚΑΙ οι παπάδες...
    ......................................
    Το θέμα είναι οτι αυτά ΔΕΝ θα έπρεπε να έχουν επίδραση στην καθημερινή μας "κοσμική" ζωή. Όμως στην Ελλάδα (όπως και στο Ιράν...), το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα, θεωρείται λίγο-πολύ μέρος του κράτους και του έθνους. Και αυτό είναι που με ενοχλεί πολύ. Και για μένα που έχω αντίθετη άποψη για τις θρησκείες (όλες) αλλά και για τους οπαδούς άλλων δογμάτων/θρησκειών που δεν έχουν την ίδια αντιμετώπιση...
    ......................................

    Για να ενισυσω την αποψη σου οτι και ΦΥΣΙΚΑ οι παπαδες ειναι μερος της θρησκειας και το ποσο επιρεαζουν ...

    ΑΛΛΑΞΑΝ τα πραματα στο Ελλαδισταν!

    Απο ΣΗΜΕΡΙΝΗ δημοσκοπιση ...


    73% των Ελληνων ειναι ΥΠΕΡ του διαχωρισμου Εκκλησιας - Κρατους!


    Αντε ρε κι εις ανωτερα! :wacko:

    Ξυπναμε σιγα-σιγα ...
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. A8eos Meros B
    από BELZEBOYLIS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 171
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2011, 22:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF