MG-KTiNoS την καινούργια Καλιφορνια (την 1400) δοκίμασες;
Οι παλιές (1100ες) σίγουρα είχαν την φημή για μακραν τα πλέον ευέλικτα V2 cruiser .
Αλλά 340 κιλά ρε παιδί μου Γ-Ι-Α-Τ-Ι; οι παλιές ήταν σε κάπως πιο λογικά 250. Τα πρόσθετα 70 σε τί οφέλησαν;
Κι αυτό το Χονδα σε κάτι σαν MG πάει να δείξει, με την V4 τοποθετημένη έτσι κόντρα. Όπισθεν έχει, τουλάχιστον; A ναι, και ελπίζω να μην σκουριάζει το περίβλημμα του άξονα όπως στα Pan.
Πάντως αν ήταν να πάρω 350 κιλά μηχανή (λέμε) σίγουρα θάταν μόνο για πουλ μουρ, οπότε να με περνάν τα αυτοκίνητα στα φανάρια δεν λέει.
Θάπαιρνα ένα Rocket III. Ναχεις 20 κιλά ροπής τουλάχιστον, μπας και κουνηθεί κάποια στιγμή.
Δε ξερω εγω τι λετε εσεις, αλλα για φορτηγο, μια χαρα ελαφρυ ειναι και με ευκολο (φανταζομαι ) παρκιν.Αν ειχε και μια καροτσα να φορτωνουμε πατατες μια χαρα μεροκαματο θα βγαζαμε με τη μ@λ@κια......
Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN
Ποιος ειπες οτι θα σε περνουσε ειπες?????
https://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Αν οδηγει ετσι αυτο το σκαφος, σκεψου να του δωσεις mv agusta f4.....
Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN
Δεν με κατάλαβες, για Goldwing (Valkyrie έστω, δεν μου χρειάζεται ο νιπτήρας) ή Rocket εγκρίνω, το CTX1300 είναι που λέει ο visordown οτι το περνάνε τα αμάξια στα φανάρια.
Και ο πίσω (η κάμερα) με Goldwing είναι κι αυτός. Ωραίος δρoμάκος, αν βρεθώ ποτέ Ν. Carolina.Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 26/07/2015 στις 19:28.
Και εφόσον το ίδιο μοτέρι στο Pan έβγαζε 120 αλογάκια και 11 κιλά ροπή γιατί στο putso το έβγαλαν ετούτονα με 85 αλόγατα και 10 κιλά ροπή. Επειδή ζύγιζε 80 κιλά παραπάνω;
Εντελώς ακαταλαβίστικα πράγματα.
Τεσπά, με γειά σε όποιον το πάρει εκεί στους Χαμμένους Αγγέλους... κάποιος λόγος θα υπάρχει που τους λένε έτσι.
stx1300 87 kW/ 8000 rpm 117 Nm / 6500 rpm
ctx1300 62 kW/ 6000 rpm 106Nm/ 4500 rpm
πιο ροπάτο και μάλλον πιο οικονομικό αφού έκοψε τις ψιλές περιστροφές, μάλλον πολιτική nc
τα μηχανάκια δε ταιριάζουν σε όλους όπως και σε αυτούς που τα τεστάρουν
για μένα είναι στο είδος του δηλαδή κρούιζερ είναι πανέμορφο!:a07:
και ειδικά όπως αναδεικνύουν το v4 μοτερ!
δειτε καλύτερα αλλη μια φορα
υ.σ.σε καμιά 20 χρόνια θα το βρεις να το πουλάει κάποιος κοψοχρονιά 3 σκαρτα χιλιάρικα, τα παιδια σου αυτονομημενα βαζεις την γρια σου πάνω και ταξιδεύετε άνετα![]()
you rise you fall you're down then you rise again