Ένα βιντεάκια που δείχνει το πρόβλημα
Έχουν αλλαχτεί μέχρι στιγμής μπαταρία, μίζα, ρελέ μίζας, αισθητήρας θέσης στροφάλου, πηνία, καδένα χρονισμού, έχει γίνει και ρύθμιση των throttle bodies και το πρόβλημα παραμένει.
Ιδέες κανείς?
Ένα βιντεάκια που δείχνει το πρόβλημα
Έχουν αλλαχτεί μέχρι στιγμής μπαταρία, μίζα, ρελέ μίζας, αισθητήρας θέσης στροφάλου, πηνία, καδένα χρονισμού, έχει γίνει και ρύθμιση των throttle bodies και το πρόβλημα παραμένει.
Ιδέες κανείς?
Μια ιδέα είναι η επισκευή/αντικατάσταση κομπλέρ μίζας.
όντως, απλά ο ενδυασμός μου είναι οτι έχει μόνο 16 χιλιάδες χιλιόμετρα... δεν είναι λίγο νωρίς?
Άλλες φορές παίρνει με τη μία, άλλες φορές παίρνει έτσι, κάποιες άλλες παίρνει με τη δεύτερη.
Είμαι ακόμα στην εγγύηση και θέλω να το φτιάξω.
Αν είσαι ακόμη στην εγγύηση βουρ για επισκευή/αλλαγή, όσο προλαβαίνεις δλδ.
Γιατί άμα λήξει χέστ@!
Σαν "οδοντικές επαφές σε σχέση με τη σύγκλιση" ακούγεται...
(οι οδοντίατροι καταλαβαίνουν..)
Αν δεν υπαρχουν "κουρεμένα" δοντια (πραγμα δύσκολο..) θέλει αλλαγή το φυγοκεντρικό..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Να είναι κανένα stepper motor ή καμία αντλία βενζίνης δεν παίζει? Γιατί μου ακούγεται πιο πολύ σα να μην έχει το σωστό μίγμα. Στη δεύτερη μιζιά παίρνει κατευθείαν χωρίς να κάνει κάποιο θόρυβο.
Αν παίρνει μπροστα συνεχεια με την δευτερη μιζιά σημαίνει οτι ή τα δόντια του γραναζιού του στρόφαλου ή τα αυλάκια του σφηνόδρομου στο κόπλερ (ή και τα 2) έχουν φαγωθεί και όλα και αρκετά..
(σε αντιθετη περίπτωση θα στο έκανε μονο όταν τύχαινε να συμπέσουν στο αρχικό κομπλάρισμα τα "βλαμενα"..)
Παίζει και η περίπτωση να έχει φθαρεί το δαχτυλίδι και να υπάρχει μόνιμη ημι-επαφή των γραναζιών σε θέση ηρεμίας...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Τελικα;;; Βρεθηκε τι συμβαινει;
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.
όχι δε βρέθηκε, το αφήσαμε για δυο βδομάδες και θα το ξαναπάω να το δούμε με το service των 20 χιλιάδων. Έγινε και έλεγχος του stepper motor και του TPS αλλά τίποτα... Το ανησυχητικό είναι ότι κάθε 1000 χιλιόμετρα θέλει 330ml συμπλήρωμα λάδι... και φοβάμαι τα χειρότερα....
εμένα παρόμοιο πρόβλημα στην εκκίνηση μου το έκανε και είδα και κατανάλωση λαδιου ,μετρήσαμε συμπίεση κυλίνδρων είδαμε μεγάλη διάφορα στον εμπρός με τον πίσω 9 ο πισω 11 μισο εμπρός και αποφάνθηκαμε ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνει εύκολα εμπρός μιας και το μανουαλ έδειχνε το πολυ 2 διαφορά ,αυτα ολα σε 1000 v2 me 120.000 χιλιόμετρα.
για μένα καλό είναι να δεις και αυτήν την περίπτωση αν και δεν εχεις πολλα χιλ .
Ναι αυτό θα είναι το επόμενο βήμα αναγκαστικά, για την ώρα αυτό που παρατήρησα με μια αμπεροτσιμπίδα είναι ότι τις φορές που παίρνει πιο εύκολα μπρος είναι όταν μετράω 100A, τις περισσότερες όμως δείχνει 73Α - 75Α και η μίζα γυρνάει πιο νωχελικά. Αυτό που τους πρότεινα στο συνεργείο είναι να κοιτάξουμε τη γείωση και αν είναι να περάσουμε και καμία extra μπας και βοηθήσει. Μπαταρία έχω καινούργια και πιο μεγάλη, ρελέ έχω αλλάξει, επομένως αν δεν φτιάξει και με αυτό πάμε για μέτρηση συμπίεσης...