Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 67

Θέμα: Shell V-Power Racing.

  1. #46
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Ultimate(BP) και Racing(Shell) ερχονται απο οξω

    Μπορούμε να ζητήσουμε να φέρνουν και λίγη Ιταλική 95άρα ;;;
    Give me fuel, Give me fire

  2. #47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Ultimate(BP) και Racing(Shell) ερχονται απο οξω
    Μην πάρεις και ορκο. Μονο στην αρχη γινοταν αυτο, απο τοτε που η 100σταρα παραγεται εδω δεν εφεραν ξανα

  3. #48
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από eko Προβολή μηνύματος
    Μην πάρεις και ορκο. Μονο στην αρχη γινοταν αυτο, απο τοτε που η 100σταρα παραγεται εδω δεν εφεραν ξανα
    Μεχρι πριν 3 χρονια ετσι ηταν
    Αν αλλαξε κατι εδω και 3 χρονια πασο

  4. #49
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από eko Προβολή μηνύματος
    Μην πάρεις και ορκο. Μονο στην αρχη γινοταν αυτο, απο τοτε που η 100σταρα παραγεται εδω δεν εφεραν ξανα
    Εσύ είσαι ΕΚΟ... η sapadak μιλάει για BP & Shell.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Μπορούμε να ζητήσουμε να φέρνουν και λίγη Ιταλική 95άρα ;;;
    συμφωνο,αλλα θα προτιμουσα γερμανικη,μακραν καλυτερη και απο την ιταλικη.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  6. #51
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    οταν αρχισε το 990 τα κολπα με τα φιλτρα βενζινας,η κατοσταρα shell με γυρισε σπιτι κουτσου-κουτσου βεβαια.εννοω οτι μολις του εριξα 100αρα ανεβασε λιγες στροφες και πηγα ,πριν ευτηχως που ειχαμε κατηφορα.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Να επανελθω μετα 2ετιας μια και κινηθηκα σε 4ψηφια χλμ ταξιδιωτικα μετα απο πολυυυυυυυυυ καιρο και ειχα ευκαιρια να τεσταρω καταναλωση με 100αρα.

    Πραγματικα εμεινα εκπληκτος οταν ειδα στο TDM900 τον δεικτη βενζινης να πεφτει στις 2 μπαρες...στα 270χλμ.
    Μπα...θα κολλαει το φλοτερ σκεφτηκα.
    Ελα ομως που δεν κολλαγε.
    Καρδιτσα-Λαρισα-Βελικα και πισω.
    Οι ταχυτητες ηταν μεχρι 130-140 Καρδιτσα-Λαρισα (60χλμ) και μετα μεχρι την Βελικα λογω κινησης με χαλαρη οδηγηση 90-130...αναλογα.
    Στην επιστροφη φουλαρα 100αρα με 311 χλμ στον χλμετρητη και πηρε 13 lt. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4.2 lt/100km

    Για Αθηνα κινηθηκαμε μεχρι Δομοκο μα ξανα 100-130 και Δομοκο-Λαμια...ε...το εστριψα λιγακι.
    Στην εθνικη οι ταχυτητες ηταν 140-160 μονιμα.
    Μου εβγαλε ολη τη διαδρομη με ενα τεποζιτο και σπιτι μου εφτασα με με ρεζερβα.
    Την αλλη μερα φουλαρα 100αρα και με τον χλμετρητη στα 325χλμ εβαλα 18lt. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5.5 lt/100km.

    Με απλη βενζινη και χωρις επιλογη πρατηριου κοιτωντας απλα την πιο οικονομικη...δεν εβλεπα τετοια νουμερα.
    Αυτο που θα παρατηρησω για αλλη μια φορα ειναι η ανοδος στο ρελαντι μια και καθαριζει καπως το σωμα ψεκασμου απο την μακα που μαζευει.

    Μιλαμε για μηχανακι με 130.000 χλμ οποτε κατι καλο κανει κι αυτη η ρημαδα η 100αρα κι ας την χρυσοπληρωνω.
    Αν ηταν καθημερινο μεσο μετακινησης το 900 θα το πηγαινα σιγουρα μισο μισο το απλη-100αρα.

    Το σκουτερ παντως βλεπει διακρισεις να γινονται υπερ της μεγαλης...γιαυτο μου βγαλε μπιελα το μπ@υρδ@λ@ !!!!!

  8. #53
    Ένα γέμισμα 100άρα super-duper Racing V-power wow καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μετά και τις τελευταίες εικόνες τις αντλίας μου.....

    Υπ'όψιν ,δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου...!!!!!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Ένα γέμισμα 100άρα super-duper Racing V-power wow καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μετά και τις τελευταίες εικόνες τις αντλίας μου.....

    Υπ'όψιν ,δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου...!!!!!
    Φαντασου να δουλευα κι για τη SHELL τι θα...ζωγραφιζα εδω μεσα...!!!

  10. #55
    Εταιρικό ξεσκισμένο reanault kangoo με κινητήρα βενζίνης δούλευε μόνο με v-power...με οποιαδήποτε άλλη βενζίνη δεν έπαιρνε μπρος..!!!! Ιδού η απόδειξις...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #56
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Την κοβετε την δουλεια να λέμε καθε χρόνο (τουλαχιστον) ότι η θερμογόνος απόδοση της βενζίνης δεν έχει καμια σχεση με τον βαθμό αντικροτικότητας...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #57
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Την κοβετε την δουλεια να λέμε καθε χρόνο (τουλαχιστον) ότι η θερμογόνος απόδοση της βενζίνης δεν έχει καμια σχεση με τον βαθμό αντικροτικότητας...???
    Δηλαδή ρε μαστορα δεν κερδίζω τίποτα αν βαλω την racing στο εργαλείο?
    Περσι στην Rijeka που εβαζα 100ρα στο R75 αναγκαστικά γιατί δεν ειχε απλή δεν ειδα καμμια βελτίωση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Την κοβετε την δουλεια να λέμε καθε χρόνο (τουλαχιστον) ότι η θερμογόνος απόδοση της βενζίνης δεν έχει καμια σχεση με τον βαθμό αντικροτικότητας...???
    Επανάληψις μητήρ μαθήσεως εστί.....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Μύθοι και θρύλοι που ξέρω για την 100άρα:

    Εισάγεται από Γαλλία
    Τα οκτάνια της χάνονται ακόμα κ από το πέρασμα στη σωλήνα (της αντλίας) για να καταλήξει στο ρεζερβουάρ
    Κάνει μόνο για κομπρέσσορες κ τούρμπο μοτέρ
    Στα ατμοσφαιρικά δεν προσφέρει τίποτα.
    Σε πολύχρονη χρήση ''στεγνώνει'' τον κινητήρα.

    Ισχύουν;

  15. #60
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή ρε μαστορα δεν κερδίζω τίποτα αν βαλω την racing στο εργαλείο?
    Περσι στην Rijeka που εβαζα 100ρα στο R75 αναγκαστικά γιατί δεν ειχε απλή δεν ειδα καμμια βελτίωση.
    Ναφθαλίνη εβαλες για..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Michelin power RACE 2 ...................
    από Runner Ducati στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2005, 08:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF