Πάντως το καλύτερο είναι να κρατήσεις την μοτο στην εργοστασιακή κατάσταση και να "φας" τα χρήματα σε ταξίδια, βόλτες και ξίδια... Μην χαλάτε τα λ7 και τα μοτόρια σας ...
Πιο λογικο να βαλεις απο το cbr. Και θα υπαρχει και μεγαλυτερη γκαμα και περισσοτερες μεταχειρισμενες.
Ποιος θα εβαζε σπορ εξατμιση στο cbf1000??
MADE IN JAPAN 日本製
Tο θεωρώ αρκετά δύσκολο να ταιριάξει χωρίς μετατροπές χταπόδι απο cbr900rr.
Απο την άλλη σχεδιαστικά θεωρώ πως η honda έπραξε εξαίρετα με τη τοποθέτηση των τελικών ψηλά (σε 900 και στα παλιά 600). Βέβαια όλ'αυτά είναι σχετικά και ισχύει το περι ορέξεως.
Για να ανάψω λίγο τα αίματα, η παρακάτω φωτογραφία είναι απο ένα απο τα διασημότερο cb900 παγκόσμια - Αυστραλού βελτιωτή και οδηγού που το είχε κατασκευάσει για αγώνες της κατηγορίας naked formula xtreme (ή κάτι τέτοιο).
Αν δε κάνω λάθος η μοτοσυκλέτα πήρε το τίτλο τότε...
Ψάχνοντας βρήκα εξατμίσεις μαζί με Υ σε σχετικά καλή τιμή κάτω από 400ε αφού καταργηθεί ο καταλυτης καλό θα ήταν να μπει και πρόγραμμα ώστε να δουλεύει σωστά.
Από κει και πέρα το εικονιζομενο σίγουρα είναι τούμπανο.
Όμως το φαντάζομαι πολύ διαφορετικό πολύ πιο απλό κοντά στις ανάγκες μου.
Εμφανισιακά πάντα μου άρεσε το απλό αντικαγκουρας δηλαδή. Δύο εξατμίσεις σαν αυτές θα ήταν ωραίες αλλά ακριβές
Αν είχε και Ψαλίδι πίσω, μαρσπιε, καπάκια πλαισίου, ανάρτηση μπροστά και οτιδήποτε άλλο μέταλλο ΕΚΤΩΣ κινητήρα σε μαύρο ματ.
Αυτό θελω φτιάξω (το ανάποδο μπροστινό δε με πολύ ενδιαφέρει μια χαρά είναι το μαμά με μαύρες μπότες και τιμονοπλακες)