Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Ρύθμιση καρμπυρατέρ

  1. #1
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184

    Ρύθμιση καρμπυρατέρ

    Καλησπέρα.
    CBR 600 F3.

    Πόσο περίπου στοιχίζει ένα καθάρισμα & ρύθμιση των καρμπς σε συνεργείο και πόσο περίπου χρόνο χρειάζεται ?

    Αν χρειάζεται και ρύθμιση βαλβίδων πόσο περίπου στοιχίζει ?

    Δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε, (έτσι απεφάνθη ο μηχανικός),
    νομίζω ότι έχει αρχίσει να ρουφάει λίγο βενζίνη παραπάνω οπότε λέω να το πάω κάποια στιγμή για άνοιγμα.
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Ξεκινα με το φιλτρο αερα πρωτα και βλέπεις...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184
    Το φίλτρο αλλάχτηκε (θέλω να πιστεύω) στο προγραμματισμένο σέρβις πριν 3 εβδομάδες.
    Το φαινόμενο πάντως δεν είναι ξαφνικό, νομίζω οτι έχει αρχίσει τον τελευταίο χρόνο σιγά σιγά.
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    Μονο και μονο με καθαρισμα και ρυθμισμα καρμπ θα δεις διαφορα... βαλβιδες λογικα κανα 200αρι... λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, μπουζι,αλλαγη παραφλου,καθαρισμα καρμπ,ελεγχος/ρυθμιση βαλβιδων... τωρα πχ μην αλλαξεις φιλτρο αερα αφου το εχεις αλλαξει... θα σου βγει και φθηνοτερα..
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  5. #5
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184
    Μόνο για καθάρισμα-ρύθμιση κάρμπς ρωταώ, χοντρικά. Αν απαιτούνται και βαλβίδες βλέπουμε.
    Όλα τα υπόλοιπα αλλάχτηκαν κανονικά στο πρόσφατο σέρβις.
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν το μηχανακι δεν εχει θεματα λειτουργιας μη διακινδυνευσεις να τα λυσεις
    για την καταναλωση ΑΝ βεβαιωθεις οτι εχει αυξηθει πολυ κανε μια προσεκτικη ρυθμιση με καυσαναλυση

  7. #7
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αν το μηχανακι δεν εχει θεματα λειτουργιας μη διακινδυνευσεις να τα λυσεις
    για την καταναλωση ΑΝ βεβαιωθεις οτι εχει αυξηθει πολυ κανε μια προσεκτικη ρυθμιση με καυσαναλυση
    Το μηχανάκι μου δουλεύει άψογα γενικά και σε καμία περίπτωση δεν με τρώει ο απαυτός μου ούτε να το σκαλίζω, ούτε να ξοδεύω χρήματα για πλάκα,
    απλά πιστεύω οτι μπορεί να δουλέψει ακόμη καλύτερα και λιγάκι πιο οικονομικά.

    *Επειδή δεν ξέρω ρωτάω* Είναι τόσο επίφοβο να ανοιχτούν τα καρμπς (Όχι από εμένα φυσικά, από μηχανικό)
    και μετά να μην δουλεύει το μηχανάκι όπως πρέπει ?
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Αν θυμαμαι καλα ο Μόνος μου ειχε παρει 150 για καθαρισμο και ρυθμιση καρπς και δυναμομετρηση.

  9. #9
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Αν θυμαμαι καλα ο Μόνος μου ειχε παρει 150 για καθαρισμο και ρυθμιση καρπς και δυναμομετρηση.
    Ελπίζω ότι σου χρέωσε κανένα κατοστάρι τη δυναμομέτρηση που δεν τη θέλω !

    Γμστ, αμα έχει τόσο, για την ώρα δεν παίζει.........

    Ευχαριστώ πάντως.
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τα καρμπ ειναι ευαισθητα οπως και τα κολλαρα τους
    χρειαζονται ανθρωπο που θα εχει το χρονο και τη διαθεση να κανει προσεκτικη δουλεια στο λυσε-δεσε-ρυθμισε-συγχρονισε
    ακομα κι αν εχεις τετοιο μαστορα ακομα κι αν διαθετεις τα χρηματα τι θα κερδισεις στο τελος απο κατι που ηδη δουλευει σωστα;

  11. #11
    Απομονω-μέλος
    Εγγραφή
    10/03/2005
    Μηνύματα
    184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τα καρμπ ειναι ευαισθητα οπως και τα κολλαρα τους
    χρειαζονται ανθρωπο που θα εχει το χρονο και τη διαθεση να κανει προσεκτικη δουλεια στο λυσε-δεσε-ρυθμισε-συγχρονισε
    ακομα κι αν εχεις τετοιο μαστορα ακομα κι αν διαθετεις τα χρηματα τι θα κερδισεις στο τελος απο κατι που ηδη δουλευει σωστα;
    Σωστά τα λες γενικά.
    Απλά το οτι το μηχανάκι δεν κομπιάζει, δεν έχει μπερδέματα και τραβάει ικανοποιητικά για μένα τον ''άσχετο'', δεν σημαίνει απαραίτητα και ότι δουλεύει όπως θα έπρεπε.
    Γι΄αυτό ρωτάω. Γιατί αν με μια εργασία που στοιχίζει λίγο, μπορεί να δουλεύει τέλεια, γιατί όχι.
    Αν, όπως λέτε, το κόστος αλλά και το ρίσκο είναι μεγάλο, προφανώς και θα το αφήσω ως έχει.
    Σ΄ευχαριστώ πάντως.
    Άμα σου μέλλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις... (by Amrk)

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    Σε παπί που εχω ανοίξει και εχω καθαρίσει και φλογερες δεν ειναι κατι το τρελό... Αν το δεις δυο φορές και σου εξηγήσει κάποιος το κανείς... Τώρα σε μηχανή πιστεύω για μάστορα ειναι το ίδιο... Σιγά τα οα...
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από wthanasis Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα.
    CBR 600 F3.

    Πόσο περίπου στοιχίζει ένα καθάρισμα & ρύθμιση των καρμπς σε συνεργείο και πόσο περίπου χρόνο χρειάζεται ?

    Αν χρειάζεται και ρύθμιση βαλβίδων πόσο περίπου στοιχίζει ?

    Δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε, (έτσι απεφάνθη ο μηχανικός),
    νομίζω ότι έχει αρχίσει να ρουφάει λίγο βενζίνη παραπάνω οπότε λέω να το πάω κάποια στιγμή για άνοιγμα.
    ξεκινάς με μια λάθος παραδοχή ,

    αν το μηχανάκι σου έχει πολλά χλμ πάνω του πρώτα ρυθμίζεις βαλβίδες και αλλάζεις και μπουζί -κάνεις ένα καλό σέρβις τέλος πάντων- και μετά ρυθμίζεις καρμπς

    επίσης αν έχεις περάσει τις 150 χιλ χλμ μια μικρή πτώση στην απόδοση του κινητήρα είναι αποδεκτή , μέτρα και μια συμπίεση να ξέρεις τι περίπου γίνεται μέσα

    πάντως αν σώνει και ντε θέλεις να λυθούν τελείως τα καρμπς να υπολογίζεις και όλα τα ορινγκ για αλλαγή , επίσης να λάβεις υπόψιν τις εισαγωγές από το φιλτροκούτι και από την κεφαλή που με τα χρόνια καίγονται και ξεραίνονται και από εκεί μπορεί να σου δημιουργήσει θέμα

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση καρμπυρατερ xjr1200 "98
    από parasadalos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2011, 10:14
  2. Αναζητηση τεχνικου για συγχρονισμο - ρυθμιση καρμπυρατερ σε suzuki rf400
    από fersteine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 21:11
  3. ρυθμιση καρμπυρατερ gsxr 750
    από MANOSR1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2010, 06:46
  4. ρυθμιση καρμπυρατερ vulcan
    από BEEF στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2008, 20:55
  5. Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18
    από Nikoskazer2000 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2007, 00:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF