Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Νιώθω λίγο βλάκας που έψαχνα τα κυβικάΤι ροπάκλα είναι αυτή!!!!
![]()
Οι τιμες στις μπαταρίες είναι ακομα στα ύψη.
Καποια μέρα στο μέλλον, σίγουρα, αλλά προς το παρόν, λίγοι πληρώνουν €8000 - €15000 ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ για μηχανὰκι.
Πάντως έχω δεί κάτι ωραία trials για παιδιά 12 χρονών, στα £2500 Αγγλία. Τεράστιο ατού η ησυχία. Και η ροπή καθόλου άσχημη.
Αυτοδυναμία 275 χλμ που λένε στο άρθρο, δεν το βλέπω με μπαταρία 11.5 kWh:
Και με 45 να πηγαίνει το μηχανάκι, θέλει έξι ώρες. Άρα κινείται με <2 kW. Σοβαρά;
Αν πάλι πηγαίνει με 70, θέλει 4 ώρες με <3 kW. Δηλαδή 4 άλογα!
Λές να πιάνει 140 με 8 ίππους;;
Οι άλλοι αριθμοί για τα άλογα και την ροπή καθόλου δεν στέκουν μέ τέτοια μπαταρία.
(Αν όντως έχει 67 ίππους η μπαταρία βαστάει 15` )
Δεν μας τα λένε καλά...
Δεν χρειάζεται Ακράπα.
Θα μπορείς να κατεβάσεις mp3 δικής σου επιλογής, όπως βάζεις χάρτες.
Θα βγαίνει σε «Χάρλευ», «Φεράρι» και βομβαρδιστικό «Λάνκαστερ».
Πράγματι, το δείνει και στα specs:
http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/specs.php
40kW μοτέρι, 8.3kWh έως 13.5kWh μπαταρία.
275 αυτονομία μὸνο σε κατὴφορο.
Αν πηγαίνεις με 10 άλογα (ας πούμε 50 χλμ) βαστάει μιάμισυ ώρα η μεγάλη (3/4 η μικρή). 75 χλμ αυτονομία αν πηγαίνεις σαν παπί και με ούριο άνεμο.
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 07/08/2015 στις 20:36.
Για stunt μάλλον μια χαρά θα είναι (το ζερο).
Δείτε και το ηλεκτικό της ΚΤΜ για μια πιο προσγειωμένη ιδέα:
http://www.visordown.com/learners/fi...iew/25562.html
Δυστηχώς οι μπαταρίες είναι πολύ πίσω ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχουν αυτονομία πράγμα που είναι καταδικαστικό ακόμα για κάθε μορφής αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.
Αν υπήρχε αυτονομία στην αρχή θα ήταν ακριβά αλλά κάποιοι θα τα έπερναν και με τον καιρό όπως σε κάθε προιόν οι τιμές θα έπεφταν αλλά με τόσο μικρή αυτονομία δεν γίνεται κάτι, είναι πολύ μικρό το κοινό που απευθύνονται.
Μακάρι να υπάρξει πρόοδος θα ήθελα πολύ να είχα κάτι τέτοιο, φανταστικό παιχνίδι![]()
Εγώ θα έπαιρνα άνετα μία για την πόλη. Εκεί που πάω στην καφετέρια αντί να φορτίζω το iΤηλεφώνι μου θα φόρτιζα τη μηχανή.
Φανταστείτε σκηνικό : ρωτάς τη σερβιτόρα που έχει πρίζα να βάλεις το φορτιστή και τραβάς μπαλαντέζα μέχρι το μοτόρι (που ούτως ή άλλως κάπου δίπλα θα είναι)
Χωρίς πλάκα τώρα, για μέσα στην πόλη θα ήταν μια χαρά να χρησιμεύει ως το σκυλί για τις δουλειές. Δε χρειάζονται τα πολλά άλογα και πρίζα βρίσκεις σχεδόν παντού άμα ξεμείνεις. Πανάκριβη όμως ακόμα.
Φύγαμε...