Από "πάντοτε" νομίζω ήταν σε δύο δόσεις το τεστ ή τουλάχιστον όσα χρόνια το διαβάζω. Άλλες φορές πρώτα το συγκριτικό, άλλες φορές πρώτα το οδοιπορικό.
Το "κακό" φέτος είναι ότι το έγραψε ο ίδιος ο Καραχάλιος. Ο οποίος πέρυσι νομίζω είχε αναγκαστεί να κάνει τον πυροσβέστη στους "ώριμους" αναγνώστες που δεν άντεχαν το "γυμνασιακού επιπέδου" χιούμορ του αρθρογράφου -εγώ είχα λιώσει στο γέλιο- και πιθανώς "το πήρε επάνω του". Βέβαια, όταν έχεις καιρό να γράψεις, η σκουριά είναι εμφανής. Και όταν θέλεις να μην θίξεις κανενός τα 5.9 ευρώ που είναι μνημονιακά και άρα διπλά πολύτιμα και "στεγνώσεις" το άρθρο από οτιδήποτε "μη πολιτικώς ορθόν" τελικά καταλήγεις με μιά αφήγηση "περάσαμε από εδώ ο δρόμος ήταν έτσι" που είναι απίθανα βαρετή και έχει όση ουσία όσο ένα δισέλιδο φωτό χάρτη με 5 σημειώσεις επάνω, περιττές οι χίλιες λέξεις. Σε κάποια παλιότερα μεγκατεστ είχε και αυτό και το "θα σας πω πως τα περάσαμε να γελάσετε με τα παθήματα/καμώματα" κείμενο. Μπορεί να το κρατάνε για το επόμενο τεύχος που θα είναι το 550. Μπορεί και όχι για να μην θιχτούν οι παρθενοπιπίτσοι (Τεό κάτσε κάτω).
Το υπόλοιπο τεύχος δεν είχε θεματολογία που να με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Οπότε όποιος το πήρε για το mega test ον-οφ, δικαίως αισθάνεται αδικημένος γιατί όντως περί των μοτοσικλετών δεν είχε κουβέντα. Λέξη. Και τώρα που το λέμε, στα παλιότερα μεγκατέστ δεν ήταν έτσι, πάλι. Και τα δύο τεύχη είχαν αναφορές στις μοτοσικλέτες, το ένα πολύ αναλυτικά το άλλο λίγες παρατηρήσεις για το αν ξεχώριζε κάποια σε κάθε διαδρομή.
Σαν το περιοδικό, ή το βιβλίο στην παραλία, στο κρεβάτι δεν έχει. Καλά χρυσά και βολικότατα τα ηλεκτρονικά γκατζετάκια...αλλά δεν βολεύουνε. Τουλάχιστον εμένανε. Από την άλλη, πώς κρατιούντε θα ήθελα να ξέρω? Από τις καλές εποχές ακόμη το είχα κόψει το συγκεκριμένο κι όμως είναι το μόνο που έμεινε όρθιο και με την ίδια τιμή. Έλεος.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
σΥΜΦΩΝΏ σε όλα και εδώ είναι και το κλειδί της αποτυχίας όλων των Ελληνικών εντύπων....
Όταν λοιπόν γράφεις για να ευχαριστήσεις τον σπόνσορα μη ζητάς λεφτά από τον αναγνώστη.
Αν αποφασίσεις μια μέρα να γράψεις για τον αναγνώστη τότε πρέπει να έχεις άποψη που
ν αξίζει να πληρώσω για τη διαβάσω.
Πράγμα δύσκολο με αρθρογράφους των 20 ετών.
ανανήψαντας
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ολα τα συγχρονα ελληνικα περιοδικα μοτο ειναι Γ Τ Π .Οσα αξιζαν , αξιζαν μεχρι τελους 10ΕΤΙΑς 80.
Μετα αρχισε να χαλαει η συνταγη στον βωμο του συγχρονου μαρκετινγκ ητοι στον βωμο του υπερκερδους.Κορυφαια το αρχικο μοτοσπορτ και το κορυφαιο των κορυφαιων η ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ του ΧΟΙΔΑ![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Ο έντυπος τύπος της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα ανέκαθεν ήταν υπερτιμημένος και ελλιπής.
[FONT=Arial]και πες ότι θες Δ.Π. και Δ.Χ. και Καββαθά μέχρι και Διατσίδη....
[/FONT]
Μας δουλεύατε ψιλό γαζί και το ξέραμε και κυρίως το ξέρατε εσείς... αλλά το ξεχάσατε ότι το ξέρατε ...
Μια ματιά στις αναγραφόμενες τιμές του Motorrad η αμερικάνικων custom που αγοράζαμε (όχι όσο πωλούνταν εδώ με φόρο εισαγωγής) και η σύγκριση της περιεχόμενης ύλης, το καταδεικνύει εύκολα ήδη απ τη 10ετία το 70 που τα διαβάζω.
Όμως..... οι αισθαντικές περιγραφές του Παπανδρέου, του Χοϊδά ακόμα και του Ντάνη που δεν έχουν σκελετό, πρόλογο, αρχή και τέλος δεν συγκρίνονται με καμιά περιγραφή ακόμα και free license διεθνών.
Γνώση για τη μηχανή σα συνολική αίσθηση και συμπεριφορά και όχι αποστειρωμένο σασί-κινητήρας-αναρτήσεις-τιμή,.... τέλος!
Λίγες είναι που στα χαρτιά είναι κορυφές και σαν σύνολο ΓΤΠΚ;
Ακόμα κι αυτοί όμως σε κάποια στιγμή ίσως από έπαρση υποτίμησαν τον αναγνώστη.
Και δεν μιλάω για απάτες τύπου 2Τ όπου η επιτυχία των 4Τ έκανε τον εκδότη να βγάζει μέχρι και συνταγές μαγειρικής για μακαρόνια al petso.
....Μιλάω όταν μάγκωναν Χ2 τα έσοδα ενός έτους για κάτι ακριβοπληρωμένους ετήσιους καταλόγους με υποσχέσεις, διαφήμιση, φωτογραφίες κλπ, που όταν έδινες 1 μεροκάματο να τους αγοράσεις, έπεφτες σε μια φωτοτυπημένη φωτό και τεχνικά χαρακτηριστικά "-", τιμή "-", βαθμολογία "-", και λοιπά "-".
βρε μλκ μάστορα εχω μάσει τα λιλιά κουβαλώντας τενεκέ στην οικοδομή να πάρω το ducati, μιλιά ο ,,, editor
Αν τύχαινε και τόχαν κάνει τεστ στη διάρκεια του έτους, έβρισκες καμιά πληροφορία. Αλλά αυτά τα είχες διαβάσει ήδη στις μηνιαίες εκδόσεις.
Το Moto ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις σε μια εποχή ευμάρειας, οι διψασμένοι, απογοητευμένοι, εξαπατημένοι αναγνώστες το στήριξαν αν και το 50% ήταν διαφημίσεις και απ το υπόλοιπο 50% άξιζε το editorial και 1 κύριο άρθρο παρουσίασης... άντε κι άλλο 1 σοβαρό τεστ, στην τιμή και την εποχή του Κλικ και του Κωστόπουλου. Φυσικό ήταν αυτό το οριακό περιεχόμενο να μην αντέξει στην Ελλάδα που εξελίχτηκε όταν δεν εξελισσόταν το ίδιο.
Η φθορά του Moto είχε αρχίσει πολύ προ κρίσης. Ο πρωταγωνιστής επαναπαύθηκε στις πρόσκαιρες δάφνες και έσοδα, οι διάδοχοι ήταν "λίγοι", ....βέβαια για όλα φταίνε οι αντιπροσωπείες και οι διαφημίσεις που δεν έχουν -που όταν τις είχαν μας τις πετάγαν στη μούρη κάθε σελίδα να μην μπορούμε να το διαβάσουμε- και μεις να επιμένουμε....
Υ.Γ. Το τραγικό με τη διαφήμιση είναι που η πλειοψηφία πέταγε μια φλουταρισμένη φωτό από 1 μπουφάν φίρμας ας πούμε, τη διεύθυνση και το τηλέφωνό της, ο εκδότης που ενέκρινε το τύπωμα εισέπραττε, ο έμπορας καθαγιάζονταν επειδή ήταν στο Moto.
Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 10/08/2015 στις 23:58.
πιο πολύ σε "ρούφηγμα και ευρώ" μου κάνει. άκους εκεί 6 ευρώ![]()
άργησες πολλές μέρες ρε αγόρι.
όλα τα περιοδικά έχουν διαφημίσεις - ελληνικά και ξένα ανεξαιρέτως - όταν όμως βάζεις ένα "μέγκα" τεστ και το διαφημίζεις φάτσα κάρτα στο εξώφυλλο πρέπει να το έχεις και μέσα
βάλε 10 σελίδες παραπάνω με το ταξιδάκι, βάλε και τα συγκριτικά σου και μην κοροϊδεύεις τον αναγνώστη γιατί στο επόμενο τεύχος θα σε μουτζώσει
η μοτοτεχνική ήταν το τελευταίο (για μένα προσωπικά) περιοδικό , άντε και τα πρώτα του χατζάρα