Έχει κανείς γνώμη για το dr350 ή γενικά τα dr;
Είναι παλιά μηχανάκια, σωστά;
Και μια δεύτερη ερώτηση:
μεταξύ ενός τετράχρονου 250 ως 400 κυβικά και ενός δίχρονου στα ίδια κυβικά (αλλά πιο σύγχρονου), ποιο από τα δύο μπορεί να βγάλει χωμάτινο ταξίδι (μόνος ή διπλός) με πράγματα;
Καλημέρα έχω bros 400 και παει σχετικα καλα στο χωμα , ενα διχρονο στα ιδια περιπου κυβικα που θα δω ειναι πιο δυνατό μου ειπαν εδω μεσα και σιγουρα θα πηγαινει πιο άνετα .
Είδα πρόσφατα δυο dr350 δίπλα δίπλα, με μεγάλη diy σχάρα πίσω για πράγματα και μου έφυγαν τα σάλια. Φαινόντουσαν τόσο σωστά για ένα χωμάτινο ταξίδι (όχι καγκουριές, λέμε ταξίδι με πράγματα, χιλιόμετρα και τέτοιες ιστορίες). Από την άλλη, όντως και γω δεν έχω δει να πουλιέται κάποιο dr της προκοπής.
Ο λόγος που έκανα μια σκέψη για δίχρονο (μέχρι 250 τώρα που το ξανασκέφτομαι) είναι καθαρά μήπως πετύχω κανένα πιο σύγχρονο (από τα τετράχρονα που είναι παλιά) και με μερικούς συμβιβασμούς γίνει η δουλειά. Βέβαια θα χαραμίζεται σαν μοτερ..
Νομίζω ότι το πιο σύγχρονο τετράχρονο 250αρι είναι το klx 250 για το οποίο βέβαια δεν έχω καμία ιδέα και είναι βεβαίως αρκετά ακριβό.
Το πιό σύγχρονο είναι και πιό πολύπλοκο. Δηλ απάρτίζεται από περισσότερα μηχανικά μέρη και αυξάνεις τις πιθανότητες να έχεις κάποια αστοχία / ζημιά.
Στη θέση σου θα έψαχνά 4χρονο, αερόψυκτο, με καρμπ και χαμηλομεσαία συμπίεση.
Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.
Μόλις όμως είδα και το crf250, τετράχρονο και συμπαθητικό επίσης.
Κοιτα και για κανα TTR 250, Honda BAJA. Ειναι βεβαια παλια και μαλλον παραεισαγωγης με οτι αυτο συνεπαγεται.
Τα καινουργια (KLX 250 , CRF250L) ειναι ακριβα και προσωπικα εχω καποιες αμφιβολιες εαν ειναι το ιδιο σκυλια με τα παλια. Απο διχρονα μονο κανα DT200 , Lanza 230, αλλα αντε βρες καλο και φθηνο.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
@alres
Κι εγώ που είμαι άσχετος με την κατηγορία αυτή, όταν διάβασα "δίχρονο για ταξίδι" μου έπεσε το αριστερό μάτι στο πληκτρολόγιο.
Δε νομίζω ότι θα την παλέψεις ούτε εσύ ούτε το μηχανάκι.
Κοίτα και κανένα XR400.
Από τα λίγα που γνωρίζω κι έχω διαβάσει, έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ για σκοπούς παρόμοιους με αυτόν που αναφέρεις εσύ, σηκώνει πολλές μόντες αν θες κι ενδιαφέρεσαι, είναι πολύ απλό κι εύκολο στη συντήρησή του κλπ.
Ναι ρε συ το ξέρω, αλλά επειδή δε βλέπω τουλάχιστον εγώ κάτι κοντά στα μέτρα μου από διάφορες απόψεις, κάνω και παλαβές σκέψεις
Το πρώτο πρόβλημα που θα συναντήσεις με τα δίχρονα είναι αυτό της αυτονομίας. Εκτός της κατανάλωσης, για τα περισσότερα 4χρονα που αναφέρεις έχουν βγει μεγαλύτερα ντεπόζιτα που σου καλύπτουν την ανάγκη για επιπλέον λίτρα. Στην περίπτωση του δίχρονου ή θα πρέπει να πατεντιάσεις με το ντεπόζιτο ή να κουβαλάς στις αποσκευές καύσιμα. Μόνο για κάποια ΚΤΜ EXC δίχρονα είχαν βγει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ, αλλά και πάλι όχι με ταξιδιωτικό σκεπτικό.
Επίσης από δίχρονα τα μόνα που έχουν υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει φόρτωμα είναι το Yamaha Lanza 230 όπως ειπώθηκε και το Honda CRM 250. WR & KDX είχαν πιο "χωματερό" προσανατολισμό. Αλλά και στις 2 περιπτώσεις πας για μηχανάκια αντιεμπορικά, παραεισαγωγής και 15ετίας. Όχι και τόσο καλός συνδυασμός..
XR 400-600, DRZ 400 ακόμη και EXC 400 αν βρεις υλικό για μετατροπή στις ανάγκες σου, είναι πιο συμβατές και ασφαλείς επιλογές.![]()
Τελευταία τροποποίηση από est; 14/08/2015 στις 11:10.