Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 20/08/2015 στις 00:05.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Πολυ ωραιο video!
Aααχ, παντα αυτα τα παλια γιαπωνεζικα οχηματα μου βγαζουν μια περιεργη αισθηση ζεστασιας και νοσταλγιας. Εικονες που εβλεπα οταν ημουν μικρο παιδι και μου θυμιζουν εκεινη την εποχη οταν τις ξανασυναντω.
Συναισθηματα και εικονες απο τη γειτονια που μεγαλωσα, η προσμονη να μεγαλωσω, η περιεργεια να γνωρισω οσο περισσοτερο μπορω τον κοσμο, η αθωοτητα, το δωματιο των παιδικων μου χρονων, τα ονειρα που εκανα, οι εικονες που εβλεπα καθε πρωϊ πριν παω σχολειο..
Κριμα που χανονται ετσι, ισως και αποτομα, ολα αυτα.. Ανωμαλη προσγειωση αν κοιταξεις προς τα πισω..
Ευτυχως μενουν οι μηχανες και οτι αλλο αγαπουσαμε να μας τα θυμιζουν..
Ασχετο ολο αυτο με την ιστορια των Τζιξερ αλλα με επιασε νοσταλγια με το video για αγνωστο λογω (δεν ημουν ποτε φαν του τζιξερ).
υ.γ. Θα μου πει κανενας τωρα, καλα ρε μαστορα μονο Γιαπωνεζικα εβλεπες τοτε.. δεν ειχε αλλα;;;
ΝΑΙ ρε!! Μονο!!
![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Που ειναι το 2ο...
Καλα αυτο το SRAD τι απιστευτο μηχανημα!!!
Μεχρι το 2005 που μετα αλλαξε η ιστορια των sbk!!![]()
Ride(s) the wind of change...
Τότε που είχε πρωτοκυκλοφορήσει το SRAD το έβλεπα κι έχ¥ν@ σα 16χρονος που ήμουνα... Και είχα αφίσα εκείνο τον απίστευτο χρωματικό συνδυασμό ... Το πρώτο gsxr με πλαίσιο 2 δοκών ,πολύ ελαφρύτερο και χαρακτηριστικά από το RGV του Kevin... Εντύπωση μου προκάλεσε η αναφορά των μηχανικών πως η ιδέα για πλαίσιο 2 δοκών υπήρχε ήδη από το '85 δε μπορούσαν όμως να την υλοποιήσουν λόγω διαστάσεων του κινητήρα...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Την ιδεα μπορει να την ειχανε αλλα τεχνολιγικα δεν μπορουσανε οπως ειπε, αλλα μολις βρηκανε κ τα μεσα το κανανε πραγματικοτητα.
Ακομα θυμαμαι ενα περιοδικο τοτε που ειχε συγκριτικο με το R1 του 98 που τα βαλανε σε μια πιστα κ του εκανε πλακα...
Αν θελει($$$) μπορει η Σουζι να φτιαξει μοτοσυκλετες οροσημο...αλλα δεν ειναι κ της δυναμικης($$$) της HONDA/YAMAHA/KAW.ASAKI
Ride(s) the wind of change...
Α ρε Γιώργο τι μου θύμησες ..οταν βγήκε το πρώτο gixxer ήμουν αγέννητος
Πέρα απτη πλάκα υπέροχο βίδεο![]()
Φοβερο το πρωτο τζιξερ...
αλλαξε τον τροπο κατασκευης ολων των ςς απο το 85 και μετα....
Διαχρονική μηχανή. Καλοκατασκευασμένη, τίμια.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Τα περισσότερα streetfighter,πάνω σε gsxr 750-1100 πρεπει να έχουν χτιστεί.
Και βόλτα τα πήγαμε,και φίλους χάσαμε.Ιστορίες παλιές,άλλες εποχές καλύτερες αλλά,καλύτερα μηχανάκια τώρα.
Φίου φίου φι φι φίου
ESSAY: KEVIN’S TAKE ON THE SUZUKI GSX-R VIDEO
“Someone had to break out of the 1970s thinking.”
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
νοιωθω πολυ περηφανος που εχω ενα gsxr στο γκαραζ μου!!:a44:
Παίδες πιο ειναι θεωρητικά το καλύτερο gixxer που βγήκε
με βάση τις επιδόσεις της εποχής και το τι είχαν οι ανταγωνιστές τοτε σε κυκλοφορία..
Δύσκολη ερώτηση?![]()