Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Πληροφοριες για Zephyr

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2006
    Μηνύματα
    4

    Πληροφοριες για Zephyr

    Χαιρετω καταρχην σαν νεος και γω και ξεκιναω...

    Ψαχνωντας για μηχανη εχω πεσει πανω σε ενα Ζephyr 400, με καλή τιμη (1500 euro), καλη κατασταση εμφανισιακα τουλαχιστον (δεν το εχω παει ακομα καμια βολτα) και αγνωστης χρονολογιας (μια 10αρα χρονια τα εχει παντως). Ηθελα γνωμες και γενικοτερα πληροφοριες για το μοντελο γιατι δεν εχει πολυπερπατησει και το φοβαμαι καπως.

    Θενξ ένιγουεη

  2. #2
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.984

    Απαντηση

    Φιλε μου βρηκες τον καταληλο ανθρωπο.Ειχα το 400c και τωρα εχω το 750cc.Το μηχανακι ειναι απιστευτο αλλα οχι το 400 γιατι ειναι εισαγωγης & δεν υπαρχουν ανταλλακτικα για αυτο το εδωσα,Οσο για την τιμη στα ιδια λεφτα βρισκεις απο ιδιωτη 550 η 750.Και μετα 2 μηχανακια εχω κανει πανω απο 200.000χλμ και ειναι το πιο σκυλι μηχανακι που ειχα ποτε.Αν ενδιαφερεσαι μπορω να σου πω απο τι πασχουν αλλα γενικα αν γινονται τα service δεν υπαρχει σχεδον κανενα προβλημα.Εγω εδω και 1 χρονο πουλαω το 750cc & οταν ερχεται καποιος σοβαρος πελατης να το παρει το μετανιωνο.!Αν θες κατι συγκεκριμενο εκφρασου ελευθερα.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Όπως σου είπε κι ο zephyr1, μην πάρεις το 400 λόγω ανταλλακτικών.
    Πάρε ένα 550 η ακόμα καλύτερα 750!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Για σιγά ρε Κορίτσια...

    Τα Zephyr έχουν τον κινητήρα των Gpz (του '82) !!!

    Προσπαθήσατε να ρυθμίσετε ποτέ βαλβίδες?? (Είναι με καπελότα και πρέπει να ΒΓΟΥΝ οι εκκεντροφόροι - ευτυχώς που είναι 2βάλβιδα !!).

    Η κίνηση από τον στρόφαλο μεταδίδεται με καδένα (Hy-Vo) μέσω "σκορτσαδόρου" (με όλα τα επακόλουθα...).

    Αφήνω το 39άρι μπροστινό που είναι απλά για τον π@ύτσο !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.984

    Ωπα λιγο χαλαρωσε

    Ρε oldman μηχανακι χωρις προβλημα θελει να παρει το παιδι δεν θελει να περασει το τεστ για μηχανικος.Το μοτερ του ειναι διαμαντι για αυτο το λογο δεν βγαζει προβληματα οσο για καπελωτα και καδενες αυτες ειναι δουλειες του μηχανικου & οχι του χρηστη.Ειναι το μονο μηχανακι απο αυτα που ειχα & ειχα αρκετα που δεν μ'αφησε ποτε στο δρομο.Οσο για το μπροστινο η πληροφορηση του ειναι επαρκης για την υποδυναμη του.Και επειδη το μηχανακι αυτο εχει παρεξηγηθει τελειως σου λεω μονο οτι ειναι η πρωσοποποιηση της ανθεκτικοτητας.Αυτη ειναι η γνωμη μου & στο κατω κατω με αυτα τα λεφτα προτεινε κατι αλλο μην κραζεις μονο(ειμαι πολυ χαρουμενος που ειμαι κατοχος ενος ZEPHYR 750CC )

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Για σιγά ρε Κορίτσια...

    Τα Zephyr έχουν τον κινητήρα των Gpz (του '82) !!!

    Προσπαθήσατε να ρυθμίσετε ποτέ βαλβίδες?? (Είναι με καπελότα και πρέπει να ΒΓΟΥΝ οι εκκεντροφόροι - ευτυχώς που είναι 2βάλβιδα !!).

    Η κίνηση από τον στρόφαλο μεταδίδεται με καδένα (Hy-Vo) μέσω "σκορτσαδόρου" (με όλα τα επακόλουθα...).

    Αφήνω το 39άρι μπροστινό που είναι απλά για τον π@ύτσο !!!

    Ναι ρυθμίσαμε και βαλβίδες, δεν είναι και τόσο δύσκολο αν εχεις βασικές γνωσεις, εργαλεία και manual. Α και καπελώτα!

    Επίσης δεν χρειάζονται ρύθμιση και τόσο συχνά, συνήθως αν τις έχεις ρυθμίσει στο άνω εύρος (προς ανοιχτές) θέλουν κάθε 30.000 χλμ.
    Το μοτέρ είαι αρχαιολογία, αλλά σε μερικούς αρέσουν οι αερόψυκτοι διβάλβιδοι
    Είναι ροπάτο και πάνω στο ZR7 που έχει καλύτερο στήσιμο (και 41 μπροστινό που με Hyperpro είναι πολύ καλό) βοηθάει να βάλεις τα γυαλιά σε αρκετά μηχανάκια.
    Επίσης έχω δεί μοτέρ KZ που ανοίχτηκε πρώτη φορά για γενική επισκευή στα 230.000 χλμ.

    Είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι , και εν πάσει περιπτώσει ο άνθρωπος ρωτούσε για το 400, οπότε ήδη το 750 είαι μακράν καλύτερο.
    Δεν θα του το πρότεινα αν ρωτούσε για R6
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2006
    Μηνύματα
    4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Όπως σου είπε κι ο zephyr1, μην πάρεις το 400 λόγω ανταλλακτικών.
    Πάρε ένα 550 η ακόμα καλύτερα 750!

    Με τα ανταλακτικα που λετε θα εχω χοντρο προβλημα? Το 400αρι μοτερ δεν εχει φορεθει σε κανενα αλλο μοντελο που να το εχει φερει η αντιπροσωπια?
    Ασε που εδω που ειμαι (Ξανθη) δεν κυκλοφορούν και πολλα ζεφούρια. Για να βρω 550 ή 750 πρεπει να κατεβω Θεσ/νικη και η αληθεια ειναι πως εχω βαρεθει το ψαξιμο. Χρειαζομαι ροδα επιγοντως

  8. #8
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.984

    ????

    Το προβλημα με τα ανταλλακτικα ειλικρινα οτι & να σου πω εγω & sapila racing δεν θα το καταλαβεις ,γιατι απο οτι βλεπω εισαι & πυρωμενος.Μονο οταν χρειαστης κατι θα καταλαβεις.Μακαρι & μενα να μου διναν τετοια πληροφορια ειναι το α & ω σε ενα μηχανακι.Π.χ ( 1 μηνα το μηχανακι μεσα στο συνεργειο γιατι δεν βρισκανε ανταλλακτικα για καρμπυλατερ & κατι αλλο που δεν θυμαμαι ,& μετα το μηχανακι λογω πατεντας επαψε να πηγαινει καλα).Και δεν μπορεις να τους πεις & τιποτα,(εισαγωγης σου λενε)
    Απ' οτι ξερω εχει ενα & ο ΤΣΑΛΙΚΙΣ στην μεσογειων αγ.παρασκευη το εχει πολυ καιρο stock οποτε παζαρευεις.Διαβασε & καμια αγγελια


    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=15609


    ( ο old man θα λεει οτι ολους τους επαινους για τα zephyr τους εκανα για να πουλησω το δικο μου:rotflmao:

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sako
    Με τα ανταλακτικα που λετε θα εχω χοντρο προβλημα? Το 400αρι μοτερ δεν εχει φορεθει σε κανενα αλλο μοντελο που να το εχει φερει η αντιπροσωπια?
    Ασε που εδω που ειμαι (Ξανθη) δεν κυκλοφορούν και πολλα ζεφούρια. Για να βρω 550 ή 750 πρεπει να κατεβω Θεσ/νικη και η αληθεια ειναι πως εχω βαρεθει το ψαξιμο. Χρειαζομαι ροδα επιγοντως
    Μην βιάζεσαι γιατί μπορεί να βρεθείς πάλι χωρίς μηχανάκι και να το έχεις πληρώσει κιόλας.

    Το μοτέρ του 400 είναι παρόμοιο με του Ζ400 F του 83, σαν κι αυτό:
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...z400f%2085.htm
    το οποίο είχε εισαχθεί κανονικά αλλά δεν ξέρω να σου πώ δε τι μπορεί να διαφέρει.
    Είχα δεί ένα 550 στη χρυσή ευκαιρίατην περασμένη εβδομάδα, ζήταγε 1500 ευρώ, μήπως να το κοίταγες.....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: ????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    ( ο old man θα λεει οτι ολους τους επαινους για τα zephyr τους εκανα για να πουλησω το δικο μου:rotflmao:
    Ρεεεεεεεεε!!! είστε πορωμένοι (μου φαίνεται...).

    Είπα εγώ ότι το μηχανάκι ΔΕΝ είναι καλό ???

    Απλά κουβαλάει όλες τις "αδυναμίες" της εποχής του !!!

    Δεν είναι ζήτημα χρημάτων, αλλά του "αν θέλεις να μπλέξεις" ...

    Υ.Γ.
    Σαπίλα, αν ρύθμισες βαλβίδες σε Zephyr ΧΩΡΙΣ να βγάλεις τους εκκεντροφόρους, κακώς ξέφυγες από R&D της Kawasaki ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2006
    Μηνύματα
    4
    Μαγκες ευχαριστω για το ενδιαφερον
    Μαλλον δεν θα βιαστω να το παρω. θα κοιταξω καταρχην αν πηγαινει πραγματικα καλα στον δρομο ωστε να μου βγαλει αρκετα χιλιομετρα. θα μιλησω και με ενα συνεργιο να δω αν θα μπορεσουν να μου το φτιαξουν σε περιπτωση που μεινει και θα δω και καμια αγγελια παραλληλα. Απλα μου την σπανε οι αγγελιες γιατι ειναι λιγο "γουρούνι στο σακί" η όλη φαση. Δεν εχεις οπτική επαφη ή καλύτερα οδηγική επαφη με το μηχανημα .
    Τεσπα!!!

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206

    Re: Re: ????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρεεεεεεεεε!!! είστε πορωμένοι (μου φαίνεται...).

    Είπα εγώ ότι το μηχανάκι ΔΕΝ είναι καλό ???

    Απλά κουβαλάει όλες τις "αδυναμίες" της εποχής του !!!

    Δεν είναι ζήτημα χρημάτων, αλλά του "αν θέλεις να μπλέξεις" ...

    Υ.Γ.
    Σαπίλα, αν ρύθμισες βαλβίδες σε Zephyr ΧΩΡΙΣ να βγάλεις τους εκκεντροφόρους, κακώς ξέφυγες από R&D της Kawasaki ....
    Oldman ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    Τώρα...ε ναι μάλλον είμαι λίγο πορωμένος με το μοτέρ KZ.... αν και το μηχανάκι το πούλησα πρόσφατα...
    Το πήρε κολλήτός και το έκανα και βόλτα την περασμένη εβδομάδα!

    Είπα πουθενά ότι ρύθμισα βαλβίδες χωρίς να βγάλω εκκεντροφόρους?? Τα καπελώτα δεν διακτινίζονται εύκολα ακόμα.... Πάντως μετριούνται χωρίς να βγεί.

    Οντως μπορεί να μπλέξεις με τέτοιο μηχανάκι αν είναι
    μπουρ%$#λο, αλλά καλύτερα να ψάξει για 550 ή 750 παρά για το 400 που δεν θα βρίσκει τίποτα.
    Συμφωνούμε???
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696

    Re: Re: Re: ????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    ....αλλά καλύτερα να ψάξει για 550 ή 750 παρά για το 400 που δεν θα βρίσκει τίποτα.
    Συμφωνούμε???
    Και επ'αυξάνουμε !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206

    Re: Re: Re: Re: ????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Και επ'αυξάνουμε !!!

    Σωστός....

    Και κάτι ακόμα, αυτό το μοτέρ ήταν το τελευταίο σε παραγωγή 4 κύλινδρο, αερόψυκτο, διβάλβιδο....τέλος εποχής, αφού σταμάτησε να βγαίνει και το ZR7
    Εχει κι ένα ωραίο (και σε καλή τιμή ) κιτάκι η Wiseco (για GPZ750) που το πάει 810cc...
    Σε άλλες χώρες (USA κλπ) βγαίνει ακόμα το ΚΖ1000 police.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.984

    κιτ

    Γεια χαρα ξανα.Τι κιτακι ειναι αυτο & ποσο στοιχιζει?Μ ενδιαφερει πολυ γιατι ψηνομε για ενα update sto zephyr:rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 09:58
  2. Πληροφορίες για CBF-600S ABS;
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 12:54
  3. Πληροφορίες για TRIUMPH TIGER 900 '98
    από dolphincry78 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 00:30
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2005, 13:02
  5. Πληροφορίες για διαδρομή
    από sas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2004, 08:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF