μολις ειχα ενα κρουσμα με την γρια..
ναι,τα κλασσικα..
βραχυκυκλωμενο μπουζι, 4ου κυλινδρου (παλι).
Κ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΑ :rotflmao:
το εβγαλα το ετριψα, το γυαλισα κ το σωσαμε (για σημερα)
Οσο ετριβα με το γυαλοχαρτακι (600) το μπουζι, γεννηθηκαν καποιες αποριες σχετικα με την λειτουργια των μοτερ κ θα ηθελα να μαθω καποια πραγματα.
Οποιος προθυμοποιηθει να απαντησει, θα παρακαλουσα να χρησιμοποιησει ορους καθημερινους κ οχι επαγγελματικους κ εξειδικευμενους!
Λοιπον, οι αποριες μου ειναι:
Α. Γιατι καιει λαδια ενα μοτερ?τι χαλαει κ πως καταληγει σε αυτο το προβλημα? τι μπορεις να κανεις για κανεις για να το αποφυγεις οσο γινεται?
Β. Γιατι μαυριζουν τα μπουζι?
Γ. Γιατι βραχυκυκλωνουν τα μπουζι?
Δ. Τι εργασιες χρειαζονται για να κανεις ενα μοτερ να σταματησεις να καιει λαδια?
Ε. Τα ψαρια εχουν οπισθεν?
ΣΤ. Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια κ εχει 40 ποδια?
Να ξεκαθαρισω απο τωρα, οτι δεν εχω σκοπο να ασχοληθω προσωπικα με το μοτερ, ουτε να το σκαλισω, ουτε να το πειραξω, ουτε τπτ.
Απλα θελω να μαθω πως δουλευουν καποια πραγματα εκει μεσα!
Ευχαριστω!
Υ.Γ. θα μου ερθουν κ αλλες αποριες. Σιγουρα εχω κ αλλες!